Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Anonym: Presne ako v mojom prípade, na začiatku odpisovali na maily a všetko prebehlo v poriadku ale akonáhle som poslal mobil na reklamáciu, neodpisovali na správy a mobil bol vypnutý.... Nakoniec sa mi podarilo dovolať, no mobil stále nemám, strašne sa to naťahuje...

  • Erikos: cca 22 dní, to sa mi veru nepáčilo. mám z toho obchodu zmiešané pocity. na jednu stranu pri prvých komunikáciách bolo všetko v poriadku, no keď malo nastať z ich strany plnenie zmluvy, nastalo vyhýbavé správanie, čo ma znepokojovalo. no nakoniec mi mobil v poriadku prišiel, ale už som vážne strácal nádej. treba byť trpezlivý a nabudúce opatrnejší so zaobchádzaním ťažko nadobudnutých peniažok. držím Vám palce, nech Vám všetko dobre dopadne, hlavu hore ;)

  • dusan:
    Ak sa môžem opýtať ako dlho im trvalo kým vám poslali resp. vám došiel mobil ? Mne ho že vraj poslali pred 2 týždňami a dôjsť mi mal minulý týždeň a stále nič....

  • podaval niekto z vas podnet na cesku obchodnu inspekciu? ja mam na male..

  • Poslite informaciu o ich podvodnom konani prostrednictvom socialnych sieti co najviac ludom.

  • Pozor, su to podvodnici, nic nekupujte.

  • Mna by zaujimalo, kedy mi poslete peniaze na ucet??? Nemali uz nahodou davno byt tam??? Dokedy mam este cakat na svoje peniaze???

  • potvrdzujem, že mobil aj s preplatkom mi dnes v poriadku prišiel ;)

  • Príspevok bol prevádzkovateľom odstránený v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • dusan: tu je moj mail, mohli by sme pravne kroky podstupit spolu: [email protected]

  • podobný problém majú aj tu https://obchody.heureka.cz/hmmobil-cz/diskuse/?ok=1

  • dusan: mam ten isty problem. tvrdia, ze mi poslu peniaze zaciatkom dalsieho tyzdna, tak cakam. ak neposlu tak podniknem pravne kroky voci tejto "firme"

  • Kúpil som si cez www.mobilplanet.sk Nokia 700, ktorý mi prišiel do jedného týždňa. Nakoľko som v zmysle ustanovenia §12 ods. 1 zákona č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v platnom znení odstúpil hneď v ten deň od zmluvy poslal som im telefón späť, s tým, že buď mi vrátia plnú sumu alebo mi pošlú nokia c5-00 5MP black a zbytok peňazí mi pošlú na účet. Okamžite sa mi emailom ozvali, že mi pošlú uvedený mobil a doplatok na účet. Čakal som týždeň a stále sa neozývali.Napísal som im teda email, či im Nokia 700 prišla späť, odpovedali, že áno a posieljú mi C5-00. No týždeň nič. Pondelok som teda volal, pánko zdvihol a povedal, že to expedujú. Stred opäť nič. Opäť som volal a za každým iná výhovorka. Nakoniec vypnutý telefón. idem podniknúť všetky právne kroky v zmysle platného právneho poriadku SR, aby mi poslali moje peniaze späť. 219,-eur je pre mňa značná suma. Nedajte sa oklamať aj Vy! V kontakte na adrese www.mobilplanet.sk majú adresu so sídlom v Prahe, no Nokia 700 som im mal poslať do Ostravy. Je mi zle z ľudí, ktorí sa živia klamaním druhých. Najskôr by človek usudzoval, že keď vystupuje nejaký obchod v heuréke.sk je nejaká záruka serióznosti, no opak je pravdou.
    Prečo sa zatajujete? Nezdvíhate telefón? Zavádzate? Klamete?!!!!!!

  • Príspevok bol prevádzkovateľom odstránený v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Samsung Galaxy Wave III - v akych farbach ho viete dodat?
    dakujem

  • Prosim Vas, mam objednany telefon LG optimus 2x black a potrebujem vediet kde sa nachadza moja objednavka kedze je to uz treti den co nanho cakam. Dakujem

  • Príspevok bol prevádzkovateľom odstránený v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • dobry den
    mohli by ste mi povedat, ake prislusenstvo obsahuje nokia E7 ak si ju u vas objednam?

    dakujem

  • Príspevok bol prevádzkovateľom odstránený v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • dobry den ja som sa chcela informovat kedy telefonik co som si u vas obiednala dojde?? :) dakujem