Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • ochota pri rieseni problemu
    • nemali vybrane tovary, ktore mali mat skladom
    • na stranke maju moznost dorucenia do Balikoboxu, o tej moznosti ani nevedia
    • tovar prisiel o den neskor ako mal

    Reakcia obchodu Miloty

    Dobrý deň, veľmi nás mrzí Vaša nespokojnosť s nákupom. Bohužiaľ, chyba sa stala na našej strane, nemali sme papučky vo vzore, ktorý ste si vybrala. Chápeme Vaše sklamanie. Momentálna kríza sa dotýka aj nás, v rámci bezpečnosti a dodržiavania hygienických pravidel sme preorganizovali chod predajne a e-shopu z 3,5 osoby na jednu. Pravdepodobne z tohto dôvodu sa stala táto chyba. Možnosť doručenia do Balikoboxu sme prestali používať, preto nebola ani v možnostiach prepravy a doručenia. Pravda je ale na Vašej strane, nakoľko sme túto možnosť nevymazali z našich Obchodných podmienok. Verím že túto veľmi ťažkú situáciu v období koronakrízy prekonáme všetci v zdraví a malé obchodíky ako sme my, budú opäť schopné vychytať všetky problémy, ktoré v tomto čase vyplávali na povrch. Ďakujeme za pochopenie a veríme, že s budúcim nákupom bude všetko v poriadku. Prajeme Vám všetko dobré, veľa zdravia. Julka - MILOTY