Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávku obchod doteraz nepotvrdil, neviem či ešte vôbec existuje

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Už viac ako týždeň som to objednal, ale ešte som to nedostal. Na stránke ste mali, že máte to na sklade. Podľa mňa je toto trušku hamba, že v roku 2022 musím čakať viac týždnou na jeden bakač!!!

    Už viac ako týždeň som to objednal, ale ešte som to nedostal. Na stránke ste mali, že máte to na sklade. Podľa mňa je toto trušku hamba, že v roku 2022 musím čakať viac týždnou na jeden bakač!!!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dňa 20.4. Som si objednal topánky, ktoré som ihneď uhradil. Do dnešného dňa (27.4.) mi tovar neprišiel a ani sa nikto neobťažoval informovať ma čo je s mojou už týždeň zaplatenou objednávkou.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar na WWW stránke dostupný, v skutočnosti bol vypredaný
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Meindl ponuka
    • Neochota

    Dorucili sa mi viackrat skusane topanky ,krabica rozbita ,z vnutornej strany nejaka menovka ... pri osobnej navsteve mi ponukli vymenu za cisto nove avsak s komentarom ,ze sa nic nestalo ,ze vsetko je v poriadku ,ziadne ospravedlnenie ,skor povrchnost pana v predajni :-(
    Pri takejto znacke topanok by sa to nemalo stavat :-(

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Nemám info o stave zásielky ani po 10 dňoch ešte nedoručená

    Reakcia obchodu meindl

    Ospravedlňujeme sa za zdržanie ktoré bolo spôsobené dlhodobým nedostatkom Vami objednaného tovaru, aj za nedostatočnú komunikáciu stavu Vašej objednávky.
    S pozdravom Kubík Martin.

  • Dobrý deň,moja skúsenosť nie je dobrá,objednaný tovar mi zatiaľ nebol doručený.
    Objednávka mi nebola potvrdená na mail ani na mobilné kontaktné číslo.
    Určite to nie je štandardný postup.
    S pozdravom Ján Jamriška.

    Reakcia obchodu meindl

    Dobrý deň,
    veľmi nás mrzí čo sa stalo. Vami objednaná obuv nám príde na sklad v priebehu budúceho týždňa.
    V čase Vašej objednávky bola obuv vo vašej veľkosti nedostupná a dodávateľ mal dovolenku.
    Nebolo teda možné relevantne sa vyjadriť k dostupnosti tovaru. Štandardný postup z našej strany je informovať o tom zákazníka, teda Vás, čo sa buď nepodarilo, alebo nebolo realizované z dôvodu striedania sa dovoleniek aj v našej firme.
    Príjmite preto prosím naše ospravedlnenie za zlyhanie komunikácie.
    S pozdravom Martin Kubík.