Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Nespoľahlivosť, deklarujú dodanie, ale nedodajú. Neskorá reakcia na nemožnosť dodania tovaru.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • neskorá dodávka tovaru
  • Neodporúča obchod

    40 %

    Rýchla dodávka , tovar nezodpovedal objednanému . / výbehový typ sady miesto novinky / .

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Ani po mesiaci ma neinformujú o stave objednávky a predbežnom čase dodania. Jediné čo mám je potvrdenie prijatia objednávky a mesiac ticho.

    Reakcia obchodu MAX náradie

    Dobrý deň!
    Tovar, ktorý ste si objednali, bol na objednávku a teda bola pri ňom lehota dodania cca jeden a pol mesiaca, s ktorou treba každopádne počítať. Následne som Vás o Vašej objednávke informovala.
    Napriek tomu ma mrzí táto Vaša negatívna skúsenosť a ospravedlňujem sa. Dúfam, že Vám stroj dobre slúži.
    Prajem všetko dobré!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ziadna
    • zase to iste ako pri vsetkych slovenskych eshopoch, nehybe sa objednavka, az po mojom telefonate zacnu komunikovat, cele zle
  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Nemá platobnú bránu
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mali napísaný skladom a po tel. dohovore mi bolo oznámené že ho dostanem o dva mesiace.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Žiadna odozva od predavaújceho

    Reakcia obchodu MAX náradie

    Dobrý deň, pán Michal!
    Ospravedlňujeme sa Vám, že sme Vás skôr neinformovali o stave objednávky. Urobíme čo bude v našich silách, aby sa to neopakovalo.
    Ďakujeme za Váš nákup a prajeme všetko dobré!

  • tovar mal prísť do štyroch pracovných dní. Už čakám dva týždne.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Skor ako dorazil tovar dorazil Dotaznik

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nefunkčný vyrobok

    Reakcia obchodu MAX náradie

    Dobrý deň, pane!

    Objednali ste si u nás kosačku, ktorá mala dlhšiu dobu dodania. Ešte v ten deň ste dostali informáciu o konkrétnejšom termíne dostupnosti, načo ste objednávku zrušili. Nerozumiem teda, ako môžete hodnotiť výrobok, ktorý ste ani nekúpili?

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Zatiaľ som nedostal tovar ,ani má neinformovali,kedy by som mohol prevzat , ďakujem

    Reakcia obchodu MAX náradie

    Dobrý deň!
    Tak, ako je uvedené pri Vami objednaných výrobkoch i v potvrdzovacom e-maile, dodacia lehota daných výrobkov je dlhšia, keďže ich dodávateľ nemáva skladom. Bližšie informácie ste obdržali prostredníctvom e-mailu v okamihu, keď sme ich my získali od dodávateľa.
    V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať na [email protected].

  • Neodporúča obchod

    10 %

    mal som objednávku na viac položiek v hodnote cca1000€. Jedna položka za 120€ nebola na sklade. Pre mňa bola prioritná , obchod mi neponúkol žiadnu náhradu-hoci mali, neprejavili žiadnu nsnahu obchod uzavrieť, tak som objednávku zrušil .

    Reakcia obchodu MAX náradie

    Dobrý deň, pán Ľubomír.
    V našom telefonickom rozhovore ste uviedli, že práve pre dostupnosť danej položky ste objednávali práve u nás. Keď som Vás upozornila, že práve tá položka je momentálne nedostupná u dodávateľa, keďže je na pre ňu zvýšený dopyt, povedali ste, že to potom nemá význam, lebo by ste si ostatný tovar kúpili aj v miestnych obchodoch. Pretože položka nebola dostupná ani v ďalšom týždni, objednávka bola zrušená.
    Mrzí ma, ak sme sa nepochopili a získali ste z kontaktu s naším obchodom pocit sklamania.
    Ďakujem za Vašu reakciu, určite povedie k zdokonaleniu sa.
    Pekný deň!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • pekný prehlad na stránke..ale len prehlad..
    • neaktualizovaný tovar, objednal som niečo čo mali ale pri tom nemali ...iba u dodávateľa ..t.j. zas dalsie čakanie...

    mám hodnotit produkt ktorý som nekúpil...nuž neviem... neodporúčam...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • neviem o žiadnej
    • Tovar ponúkajú cez eshop ale vzápätí objednávku zrušia že tovar nemajú.

    neodporúčam

    Reakcia obchodu MAX náradie

    Dobrý deň, pani Jana!
    Ospravedlňujeme sa ešte raz, že sme neboli schopní vybaviť Vašu objednávku. Na systéme, ktorý by umožňoval zobrazovať aktuálne skladové zásoby v týchto dňoch intenzívne pracujeme. Žiaľ, v tom čase došlo k tak prudkému nárastu dopytu po danom tovare (respirátory), že nebolo možné zo skladových zásob vybaviť všetky objednávky. K takýmto situáciám dochádza ojedinele, no pokiaľ je to možné, snažíme sa zákazníkom vždy vyhovieť. Mrzí nás, že práve v prípade tohto tovaru to nebolo možné, pretože už ani u dodávateľov nebol dostupný.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar bol na stránke obchodu "skladom" no po objednaní mi pani volala, že tovar sa vypredal a že ho musí objednať a bude ma informovať. Prešlo 10 dni a nič, ani tovar ani sa mi nikto z nich neozval.

    Reakcia obchodu MAX náradie

    Ospravedlňujeme sa za omeškanie dodania tovaru spôsobené technickými a skladovými problémami na strane dodávateľa Hecht. Tie spôsobili, že sme nemali informácie o naskladnení daných produktov a teda sme pre zákazníkov nemali k dispozícii aktuálne informácie. O týchto problémoch je zákazník individuálne informovaný a snažíme sa o rýchle vybavenie objednávky.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar nemám

    Reakcia obchodu MAX náradie

    Ospravedlňujeme sa za omeškanie dodania tovaru spôsobené technickými a skladovými problémami na strane dodávateľa Hecht. Tie spôsobili, že sme nemali informácie o naskladnení daných produktov a teda sme pre zákazníkov nemali k dispozícii aktuálne informácie. O týchto problémoch je zákazník individuálne informovaný a snažíme sa o rýchle vybavenie objednávky.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zla informovanost
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • veľmi dlhé dodanie

    Tovar stále nebol dodaný,pokiaľ nebude doručený v najbližších dňoch dobjednavku ruším.

    Reakcia obchodu MAX náradie

    Dobrý deň, pani Tatiana.
    Ospravedlňujeme sa za dlhšie dodanie, no boli ste o tom dopredu informovaná a túto predĺženú dobu dodania sme dodržali.