-
Pre nákupom si overte IČ DPH CZ17772192. Žiadna firma pod ním neexistuje. Ak si vložíte toto CZ17772192 do googla, vyhodí Vám viacero firiem v spojitosti s pánom - Martin Zelenka, 94912 Nitra, Petzwalova 551/40
Očividne ide o podvodníka. -
.presne tak...
Ale tiež som spravila tú istú chybu, že recenzie som prečítala až po objednaní a zaplatení tovaru...Chyba!!!..Mohla som si ušetriť kopu nervov a peňazí ..Nemám ani tovar, ani peniaze...Telefón na druhej strane statočne nikto nedvíha a na mail nik neodpisuje.:-)
Čudujem sa,,,že po toľkých negatívnych recenziách ( a ešte kopu ich bolo používateľom vymazaných ),..tento podvodný obchod ešte funguje..a niekto im dá spokojnosť a 100% :-))..Asi len..oni sami.... -
Gratulujem... Pred kúpou odporúčam najprv čítať diskusiu o obchode.
-
Objednal som si istú vôňu práve z tohto obchodu, pretože inde ju nemajú. Prišla iná vôňa, ktorú som nechcel a ešte k tomu v pokrčenej škatuľke a použitá, pretože cítiť rozprašovač, hoci som ju ešte nepoužil. Telefón nezdvíhajú a na mail neodpovedajú.
-
miro: To sa pýtaš človeka, ktorý nemá odvahu si do informácii na Heuréka (viď https://obchody.heureka.sk/maxiparfumeria-sk/informace/ - detto v jeho ostatných "e-shoopoch") zadať meno prevádzkovateľa obchodu? Skús mu zavolať na jeho telefónne čísla, či Ti zdvihne telefón.
Určite je to veľmi seriózna "firma" :-)) -
Lukáš: Aby vytvoril ilúziu, že toto sú tie správne ceny. S jedným e-shopom by sa mu to nepodarilo.
-
dobry den viete mi zarucit ze nepredavate falzifikaty?
-
Parfum vás musí charakterizovať! Ako ho vybrať správne?
Výber parfumu nie je vôbec jednoduchý. Nestačí vojsť do parfumérie s tým, že si chcete kúpiť „nejaký“ parfum. Voľba vhodnej vône vyžaduje, aby ste poznali samú seba a mali jasno v tom, aká kategória vôní vám najviac vyhovuje.
Móda nie je všetko!
Módni návrhári a odborníci zo sveta parfumov udávajú módne trendy i vo svete parfumov. Módne trendy vás majú upozorniť na to, čo momentálne letí. Nemali by však zásadne ovplyvňovať výber parfumu, pretože vôňa vám musí byť blízka a mala by vystihovať podstatu vašej osobnosti.
Ako si vybrať vhodnú vôňu?
Určite ste si všimli, že použitie jedného parfumu neznamená, že bude na všetkých voňať rovnako. Môže za to telesná teplota a ďalšie individuálne vlastnosti. Parfum, ktorý úžasne vonia na vašej kamarátke, môže na vás voňať rozlične. Mierne sa môže vôňa parfumu odlišovať aj u jednotlivca vplyvom zmien, ktoré prebiehajú v organizme. Väčšinou sa jedná o kolísanie hladiny hormónov.
Mnohé ženy sa dopúšťajú zásadného omylu. Vyberajú si vône podľa značky a výrobcu, nie podľa kategórie vône. Ak nepoznáte základné charakteristiky jednotlivých kategórií, napravte to!
Základné kategórie vôní
Kvetinové vône obľubujú ženy romantičky, ktoré milujú pocit sviežosti a prírodu. Obľúbené kvetinové vône pochádzajú z ruže, jazmínu a ďalšieho radu kvetov a rastlín.
Orientálne vône milujú sofistikované ženy, z ktorých vyžaruje prirodzená sebadôvera. Tieto ženy vedia, čo chcú a dosiahnu to. Vône z tejto kategórie zaváňajú koreninami a ďalekou exotikou. Spravidla patria medzi vône, ktoré vydržia dlho a sú pomerne ťažké.
Drevité vône očaria ženy, ktoré sú zmyselné a ich zmyselnosť sa prejavuje vo všetkom, čo robia.
Citrusové vône zaváňajú energiou a sviežosťou. Sú vhodné pre mladšie ročníky, pretože sú väčšinou ľahké.
Ako otestovať parfum?
Väčšina z nás si vyberá vône priamo v parfumérii alebo drogériách pomocou testovacích prúžkov. Toto riešenie nepatrí k najlepším, pretože vplyvom okolitých pachov je testovaná vôňa značne skreslená. V prípade, že vôňu skúšate v obchode, nastriekajte ju na vnútornú stranu predlaktia alebo ramena. Nechajte vôňu dlhší čas pôsobiť a až potom sa rozhodnite. Najideálnejším spôsobom voľby vône je použitie testovacích vzoriek priamo doma, kde ich môžete vyskúšať niekoľkokrát.
Ako správne používať parfum?
Zásadnou chybou je aplikácia na veľkú časť tela resp. oblečenia. Parfum sa nanáša za ušné laloky, po stranách krku a na vnútornú časť zápästia. Ak sa nebojíte trošku experimentovať, nastriekajte vôňu do vzduchu a prejdite ňou. -
Omamný kurz: 10 trikov, ako si vybrať správnu vôňu
1. Stavte na farby
Flakón nie je len taká pekná fľaštička s voňavou vodou. Jeho tvar a farba prezradia, čo môžeme od vône, ktorú ukrýva, očakávať. Zmyslovo podmanivé parfumy sú väčšinou v tmavočervenom, tmavomodrom alebo čiernom flakóne. Svieže vône sú zahalené do zeleného alebo svetlomodrého obalu, ovocné nájdete v ružovom alebo oranžovom. Romantické parfumy rozoznáte podľa kvetovanej výzdoby, väčšinou ružovej alebo bielej. Zlaté a žlté fľaštičky sú rezervované pre ženské kompozície.
2. Nedajte sa oklamať
Odborník na vône Luca Turin si vo svojom lexikóne s názvom Perfumes – The A-Z Guide zobral na mušku až 1 500 rozličných vôní. Výsledkom jeho bádania je zistenie, že cena voňavky nehovorí vôbec nič o jej kvalite. Ani draho pôsobiace značky a názvy nie sú zárukou úspechu. Produkcia väčšiny parfumov je aj tak rozdelená medzi päť celosvetovo pôsobiacich výrobcov. To znamená, že lacné aj drahé produkty majú rovnaké výrobné stredisko. Nedajte sa preto zaslepiť okázalosťou, cenou alebo názvom vône, a radšej dôverujte iba vlastnému nosu.
3. Buďte chytré
Milá slečna v parfumérii je ochotná predať vám čokoľvek, a tak, ak ste neznalé trhu, ste jej vydané napospas. Ale nemusíte. Na internete je množstvo stránok, ako napríklad www.svetvoni.sk, parfumy.eu alebo parfume.sk, ktoré sú špecializované výlučne na vône. Čo vám prinesú? Prehľad, aké novinky sú na trhu, ktoré vône stoja za povšimnutie, a upozornia vás aj na nehynúce klasiky.
4. Nedajte sa zmiasť
Kedysi bolo všetko jasné a prehľadné aj v parfumérii. Podiel čistého parfumového oleja určil, o aký druh vône ide. Parfum ho obsahoval 15 až 40 %, Eau de Parfum 8 až 15 %, Eau de Toilette 4 až 8 %, Eau de Cologne 2 až 5 %, Splash či Eau fraîche 1 až 3 %. Hoci tieto hodnoty platia aj dnes, ani svet vôní sa nevyhol falšovaniu. Niektoré Eaux de Toilette a Eaux de Parfum sú prezentované ako parfum. Výrobcovia tak nemusia investovať do nového názvu ani obalu.
5. Ovoniavajte systémovo
Pri kúpe si vyberte päť vôní, ktoré chcete otestovať. Neovoniavajte priamo z flakóna, tak zistíte iba hlavu vône. Okrem toho vás omámi alkohol, ktorý vône bežne obsahujú. Parfumy skúšajte radšej na testovacích papierikoch. Ideálny postup je takýto: nastriekajte vôňu do vrchnáka flakóna, počkajte 30 sekúnd a potom privoňajte. Vyberte si troch favoritov a až tie nastriekajte priamo na kožu. Každý parfum naneste na inú časť tela, napríklad na zápästie alebo na vnútornú stranu lakťov.
6. Sledujte hodiny
Podľa biorytmu je na kúpu parfumu najlepšia sedemnásta hodina. Náš čuch je vtedy najdokonalejší.
7. Doprajte si čas
Nákup parfumu nie je nijaké spontánne rozhodnutie. Kým sa vyvinie definitívny charakter vône, prejde presne pol hodiny. Vyzbrojená vzorkami preto načas opustite navoňané prostredie parfumérie. Vybavte si iné nákupy a vyčistite čuchové bunky privoňaním k čerstvým kávovým zrnám (ak treba, pokojne si dajte aj šálku kávy, uľahčí to vaše rozhodovanie). Ak sa vám žiadna vôňa nepáči, do ničoho sa nenúťte, radšej príďte opäť na druhý deň.
8. Vezmite so sebou kamarátku
Tak ako zlý účes či nesprávny mejkap, aj nevhodný parfum môže u vašich blízkych vyvolávať negatívne asociácie. Spýtajte sa kamarátky, ktorej dôverujete, či sa vám daný parfum hodí. 9. Kamarátkina vôňa je tabu Čo je dobré pre ňu, môže byť pre vás hotovou katastrofou. Každá vôňa vonia na každom človeku inak. Môže za to pH hodnota pokožky a životospráva. Emocionálne stavy, dokonca aj menštruačný cyklus, tiež vplývajú na to, ako sa parfum rozvinie.
10. Staré je niekedy lepšie ako nové
Personál v parfumérii je školený na to, aby zákazníkovi ponúkol predovšetkým novinky. Osvedčená klasika sa tak ocitá rýchlo v zabudnutí, a to je škoda. Dajte si pokojne predviesť aj staré bestsellery ako Mitsouko od Guerlain, Angel od Thierry Mugler, Cuir de Russie od Chanel alebo Aromatics Elixir od Clinique. Nebuďte však sklamané, keď niektorý nebude voňať tak ako kedysi. Normy EÚ totiž zakázali používať niektoré zložky, a tak musí byť väčšina klasických vôní vytvorených nanovo. -
Prihlásiť
E-mail alebo Používateľské meno: Heslo:
Zabudli ste heslo?
Registrovať
Cenový šok.
Cenová bomba.
A len pre Vás!
Aktuálna súťaž
aktuálna súťaž
OTVÁRACIE HODINY
PREDAJNE
PARFUMÉRIA JÚLIA:
PONDELOK - PIATOK 10,00-18,00HOD.
SOBOTA ZATVORENÉ LÍČENIE OD 11,00H.
NEDEĹA ZATVORENÉ
Inšpirácia
trend a štýl
pre rok 2015
FAQ
NajNakup.sk - Objavte najlepšie ceny na slovenskom internete.
Web pre ženy.
Krása, móda, kozmetika, bazár,
zdravie a fitness, dieťa, recepty,
horoskopy, láska, sex, fórum
ANKETA
anketa
.
mapa.zoznam.sk
TOPlist
Značka - Výslovnosť
Aramis - aramis
Boucheron - bušeron
BVLgari - boulegari
Cacharel - kašarel
Calvin Klein - kelvin klain
Carolina Herrera - karolyna heréra
Caron - karon
Cartier - kartié
Carven - kerven
Clarins - klarins
Coty - koty
Dana - dana
Dolce & Gabbana - dolce et gabána
Donna Karan - dona karan
Elizabeth Arden - elizabet árden
Escada- eskáda
Estée Lauder - esté lódr
Fendi - fendy
Floris- floris
Gale Hayman - gejl heimen
Georgio Armani - džordžo armany
Gianfranco Ferre - žánfranko fere
Gianny Versace - džany versáce
Giorgio Beverly Hills- džordžo bevery hilz
Givenchy - živonši
Gloria Vanderbilt - gloria vanderbilt
Gres - gré
Guerlain - gerlén
Guy Laroche - gy laroš
Hermes - erméz
Chanel - šanel
Chloé - kloe
Chopard - šopár
Christian Dior - christian dior
Issey Miyake - isé mijaké
J. Del Pozo - jezuz del potzo
Jean Desprez - žán desprej
Jean Patou - žan patu
Jean-Chales Brosseau - žon šárl broso
Jean-Paul Gaultier - žán pól gotié
Joop - jop
Karl Lagerfeld - kárl lágerfeld
Kenzo - kenzo
Lancome - lankom
Lanvin - lonven
Laura Biagiotti - lóra biadžioty
Liz Claiborne - liz klébon
Moschino - mozkíno
Muhlens - mýlenz
Myrurgia - myrurža
Nikos Parfums - nikos parfumz
Nina Ricci - nina rici
Oscar de la Renta - oskar dela renta
Paco Rabanne - páko rában
Paloma Picasso - paloma pikáso
Perfumer´s Workshop - perfjumerz werkšop
Pierre Balmain - pier balmén
Ralph Lauren - rejf lóren
Rochas - rošá
Romeo Gigli - romeo žilí
Shiseido - šišejdo
Trussardi - trúsardy
Ungaro - ungaro
Van Cleef & Arpels - van klef at arpels
Worth - vort
Yardley - járdly
Yves Saint Laurent - ív san lorán -
Nespokojný zakaznik: Pripajam sa k Vam a zdielam vas nazor,Treba na nich ŠOI.
-
Tento obchod nikomu neodporúčam. Je to dovoz vraj parfemov z Bulharska, a vona nie je vobec ako original. Bola som si osobnbe pre parfem a pri osobnom prevzati by mali 1 euro vratit. Keby som nebola pani, ktorá zavrela predomnou dvere a nechala ma cakat na chodbe , pripomenula , ze platim o euro menej tak ona si pytala prosim pekne plnu sumu a podala mi do ruky krabicku osúpanu, vraj original nie je na sklade a este k tomu aj rozbalenu. Komunikacia s arogantným asi majitelom je tiez uzasna. A este jedna vec v tom nemom uzase ,co som zostala po prebratí parfemu som sa nezmohla ani na slovo a az potom ma napadlo co mi to ta osoba vobec dala do ruky .A kedze parfem posielam na spat ,tak pan majitel mi napisal,aby som poslala fakturu,ale ja som nedostala ziadnu fakturu a to ma az doma napadlo, ze vlastne nemam nic. Tak uvidim ako pochodim. Vraciam tovar naspat.
Takze u tohoto predajcu zdielam nazory ostatných ...NEKUPOVAŤ -
Dobrý deň,
minulý piatok som si u vás objednala parfum Hugo Boss Bottle 200 ml a bol uhradený v pondelok(č.objednávky1300003101). Mal to byť darček pre priateľa, ale medzitým si však priateľ kúpil uvedený produkt, takže objednaný parfém už nepotrebujem. Dnes mi došiel mail ohľadom vyexpedovania. Chcela by som sa spýtať na podmienky ohľadom vrátenia tovaru a uhradenej sumy.
Ďakujem
Andrea Šprláková, 0911 998 124 -
Parfumerska mafia! Pozor na nich, vrátane parfems.sk a pravdepodobne ďalších. Tovar píšu že je na sklade, a potom sa niekoľko dní neozývajú a až keď sa doprosujem mi povedia, že tovar nevedia dodať. Toto nie sú obchodníci, to sú "kšeftári".
-
bol mi dodany pravdepodobne falzifikat parfemu.krabicka sa tvarila ako original ale to co bolo vo vnutry by som kupil od ciganov pred tescom za 10€.na maily mi nikto neodpoveda,posuvam to dalej!!!!
-
Vsetky tieto prvé v poradí pofidernerne stránky ktoré su písané na Nitru patria jednému majiteľovi ako su
-- sme parfemy
-- maxi parfumeria
-- parfumix
-- luksuska
-- parfum line
-- atd treba hľadať ďalej.
Pán majiteľ si píše recenzie sám aj ako overený zákazník a klame ľudí ! Je to pre neho velmi dobry biznis predavat napodobneninu kúpenu za 4 EUR a predavat za 10 násobok .
Vsetko toto kompletizujem a posielam do heureky, ŠOI,,na colný a daňový úrad a zapojim do toho vsetky moje kontakty ktoré budem môcť na zastavenie tohto podvodu !!!
Viem ze sa pán/pani za počítačom veselo smeje a ma písané firmy na koňa ale nebudu klamať obyčajných ľudí ktorý chcú ušetriť a kupit si lacný parfem z malej výplaty. -
Predavaju fake a kryju sa za viacej obchodov.A pisu si rezenzie samy
-
Chcel by som sa opytat, prečo jedna firma v Nitre prevadzkuje 10 domen na predaj parfemov (vonavy život, parfumline, luxuska, luxusny život, parfumeria eva, vonačky, parfumela, parfumix, maxiparfumeria, najparfemy), ake su tam potom rizika nakupu, načo to je dobre?