-
Neodporúča obchod
- Tovar mi nebol doruceny abi ma nikto nekontaktoval
Reakcia obchodu Masiv24.sk
Dobry den,
mrzi nas Vasa negativna recenzia nakolko ste boli informovany ze dodacia doba moze byt 4-6tyzdnov a podla datumu Vasej objednavky tato lehota este neuplynula a pracujeme peclivo na vybaveni Vasej objednavky. S ohladom na momentalne situaciu Vas chceme poprosit o strpenie pri vybavovani Vasej objednavky, ktoru verime ze vybavime k Vasej spokojnosti. Dakujeme za porozumenie.
Tim Bighome.sk -
Neodporúča obchod
jedna noha lavice kratsia vnutorny zavit poskodeny,vadi my reklama na vyrobku.
-
Neodporúča obchod
Objednala som si zrkadlo. Beriem do úvahy že každý kus je jedinečný,ale to čo prišlo ani zďaleka nepripomínalo to čo bolo na obrázku. A to nehovorím o dopravnej službe, ktorá bola dosť drahá. Prišla sms , v ktorej nebol ani orientačný čas kedy pride so zásielkou, na číslo v ktoré bolo zadané sa nedalo dovolať. Zásielka prišla vo večerných hodinách o pol 6,takže musíte byť celý deň doma v pohotovosti, lebo neviete kedy príde. Často objednávam z internetu, ale toto bol môj najhorší nákup.
Reakcia obchodu Masiv24.sk
Veľmi nás mrzí, že ste neboli spokojná s tovarom, ktorý ste si u nás objednali.
Doprava tovaru je zabezpečená externými prepravnými spoločnosťami, kde už my ako odosielateľ nemáme dosah na priebeh doručovania a prácu kuriérov. Ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie spôsobené týmto prepravcom.
Vždy sme radi ak dostaneme spätnú väzbu na prácu kuriérov, aby sme vedeli zlepšiť aj tieto služby zákazníkom.
Dúfame, že v budúcnosti budeme vedieť vybaviť Vašu objednávku k Vašej spokojnosti.
Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté nepríjemnosti.
Váš tím Masiv24.sk -
Neodporúča obchod
Tovar sa na webe ukazuje ze je dostupny po objednani vam poslu po par dnoch email s tym ze tovar musia objednat a dodanie sa predlzi na 14 tyzdnov
Reakcia obchodu Masiv24.sk
Dobrý deň pani Iveta,
veľmi nás mrzí Vaša nespokojnosť s vytvorenou objednávkou, nakoľko však pri objednanom produkte bola uvedená dodacia doba „na vyžiadanie“, dodacia doba sa pohybuje v rozsahu od 2 do 14tich týždňov keďže sme závislí od dodacích dôb a naskladnení nášho dodávateľa.
Väčšina masívneho nábytku, ktorý máme v ponuke na našej stránke je na vyžiadanie a dodaciu dobu radi preveríme aj pred vytvorením objednávky (stačí nás telefonicky alebo emailom kontaktovať prostredníctvom zákazníckeho servisu), aby mal zákazník vždy k dispozícii relevantnú informáciu a aj na základe nej sa mohol rozhodnúť pre uskutočnenie objednávky.
Dodacie doby sa určujú podľa pravidelnosti dodávok od dodávateľa a dostupnosti produktov na sklade, pričom rátame s najdlhšou možnou dobou dodania. Napriek tomu však neustále pracujeme na skracovaní dodacích dôb, pretože rýchlosť u mnohých produktov stále nie je taká, akú by sme si predstavovali aj my sami.
Urobíme všetko pre to, aby sme Vašu objednávku doriešili k Vašej spokojnosti.
Tím Masiv24.sk -
Neodporúča obchod
Objednaný tovar prišiel asi po CCA 4 tyždnov a namiesto Liatiny dostanete pozvárane Jaklove profily. Veľmi taška komunikácia s obchodom.
Reakcia obchodu Masiv24.sk
Dobry den,
mrzi nas Vasa nespokojnost ale boli ste od prveho momentu informovany o dobe dodania ktora bola pre Vasu objednavku predbezne odhadnuta na 8-12 tyzdnov s ktorou se suhlasili a ktoru sa nam podarilo nakoniec skratit na 4tyzdne ako uvadzate. Kolegyne s Vami aktivne komunikovali emailom a telefonicky ohladom Vase objednavky preto nas trochu orekvapila Vasa reakcia tu na Heureke. Ako urcite viete liatina sa neda zvarat a nieje technicke mozne ju pouzit pri vyrobe nasho nabytku. Mate moznost si nabytok prezriet u nas v showroomu v Liptovskom Mikulasi pred kupou aby ste sa uistili o jeho prevedeni, ktore je zjavne aj s detailnych fotiek ktore uvadzame pri kazdom produkte, kde vidno zvary a to ze je to vyrobene z ocelovych jaklov. Je to najma aj koli tomu ze nabytok z liatiny by nebolo mozne prepravovat nakolko komoda co ma teraz 60kg by mala ak by bola z liatiny nasobne viac a nebolo by pohodlne pre zakaznikov radovo tazsi nabytok umiestnovat do interieru. A samozrejme nabytok by nebol potom tak cenovo dostupny ako je teraz. Dakujeme za pochopenie. -
Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.
-
Neodporúča obchod
- Široký sortiment masívneho nábytku ...exotické dreviny ...
- Ceny a komunikácia so zákazníkom...
Objednal som si vzorky. Neposlali mi ich po vyše týždni čo ich mali na sklade a tak som zavolal. Neposlali ich, lebo pani nerozumela objednávke prečo chcem dve, lebo štandardne posielajú jednu s tým, že vzorky sú pre záujemcov o nábytok... :D človek nevie či sa má rehotať, alebo plakať z takej odpovedi...
Nakoniec mi po takmer mesiaci zavolali, že by sa im tie vzorky zišli, či ich potrebujem, že mi pošlú kuriéra a € vrátia na účet...
Nákup by som zhrnul nasledovne ...massivmoebel24 ..DE ...nábytok si objednať a ísť preň do Nemecka ...porovnajte si a ušetríte stovky!! EUR a pri osobnom odbere máte ďalšiu zľavu... -
Neodporúča obchod
Nákup asi za 3000 euro vyšel v Německu i přes cenu dopravy 500 euro o 600 euro levněji. Nevýhodou je německý jazyk a případná reklamace bude složitější.
Reakcia obchodu Masiv24.sk
Dobrý deň,
mrzí nás Vaše negatívne hodnotenie.
V našom e-shope ste vytvorili objednávku na nábytok s adresou doručenia do Rakúska (aj napriek tomu, že štandardne do Rakúska nábytok nedoručujeme).
Nakoľko sa vždy snažíme zákazníkovi vyhovieť, aby z nášho internetového obchodu odchádzal spokojný, snažili sme sa aj Vám vyjsť v ústrety a hľadali sme spôsob doručenia nábytku, resp. naceňovali sme Vám dopravu individuálne u rôznych prepravcov.
Čo sa týka cien nábytku, náš partner má rôzne ceny na rôznych trhoch a rôznych predajných platformách. Ceny sú kalkulované podľa nákladov spojených so zabezpečením prepravy a ostatných nákladov.
Pri prípadných reklamáciách nábytku znášame náklady na obstaranie nového kusu nábytku my (vrátane nákladov na dopravu na akúkoľvek adresu).
V prípade vzniku reklamácie pri nákupe od nemeckého partnera znášate náklady na prepravu reklamovaného nábytku Vy, prípadne reklamácie nemusia byť vybavené, čím sa Vám značne zvýšia náklady Vašej objednávky.
Ohľadom Vašej objednávky sme komunikovali značnú dobu e-mailom, snažili sa dospieť k obojstrannej spokojnosti, ale rozhodli ste sa pre storno objednávky.
Každopádne, ak Váš nákup prehodnotíte, ohľadom obnovy objednávky sa neváhajte na nás obrátiť.
S pozdravom
Tím Masiv24.sk