Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
- kompetentny, nevtieravy
- web podporuje malo parametrov na porovnanie produktov obchodu
-
Odporúča obchod
vsetko ok
-
Neodporúča obchod
Na objednávku som čakala skoro 2 týždne a aj tak som sa nedočkala. Tovar došiel poškodený k prepravcovi, prepravca ju vrátil späť odosielateľovi a ani jedna strana ma o tom neinformovala až do chvile kým som sa sama k tomu nedopatrala. Na Storno objednávky a vrátenie peňazí už čakám vyše týždňa.
Reakcia obchodu MALL.SK
Dobrý deň,
za komplikácie spojené s objednávkou sa ospravedlňujeme. Kontaktujeme Vás v krátkej dobe ohľadom vrátenia platby, aby ste ju obdržali čo najskôr.
s pozdravom
Lukáš
[email protected] -
Odporúča obchod
- Rýchle dodanie a cena.
-
Odporúča obchod
rýchle dodanie
-
Odporúča obchod
100%
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
Pomalé doručenie aj keď na webe píšu úplne niečo iné. Stále rovnaká skúsenosť
Reakcia obchodu MALL.SK
Dobrý deň Bianka,
Za vzniknutú situáciu sa Vám ospravedlňujeme, budeme Vás čo najskôr kontaktovať s návrhom riešenia.
Nakoľko sa jednalo o partnerský tovar ktorý odchádza zo skladu partnerského predajcu, nie je možné ovplyvniť dopravu objednávky.
s pozdravom
Katrina
[email protected] -
Odporúča obchod
- Z pohodlia a tepla domova objednať tovar
Kvalita rozhoduje
-
Odporúča obchod
- Rýchle dodanie, informovanie; ceny
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 1 deň
Spokojnosť s predajcom, rýchle doručenie, dobrá komunikácia s obchodom a tiež s dopravou.
-
Odporúča obchod
Z Mall. mám len dobré skúsenosti, tovar vždy dodaný rýchlo a aj kvalita je výborná.
-
Odporúča obchod
Je to darcek na vianoce tak snad bude fungivat este nevyskusany…
-
Neodporúča obchod
Doteraz som bola s obchodom vždy spokojná, ale pri tejto objednávke úplne zlyhal doručovací proces: Informácie sa líšili na každej platforme - iné na webe eshopu v sledovaní zásielky, iné na webe doručovacej spoločnosti, iné v maily, iné v SMS, dokonca iné zisťované telefonicky. Nakoniec sa stalo to, že objednávka síce bola doručená na výdajné miesto, ale kvôli chaosu v komunikácii a odovzdaných informáciách, nebola mnou vyzdvihnutá v termíne a tak ju poslali späť. Pritom som už tri dni telefonicky zisťovala stav objednávky u eshopu aj u dopravcu a ešte aj tam tvrdili úplne rozdielné informácie (a dokonca rozdielne aj od skutočného stavu). Úplne ma to sklamalo. Určite odporúčam zjednotiť a zjednodušiť komunikačný proces a informovanie zákazníkov, aby sa takéto situácie nestávali. Ľuďom odporúčam komunikovať hneď s odberným miestom (ak je možnosť) a tam zisťovať stav a fyzickú prítomnosť zásielky, nespoliehať sa na elektronické údaje na komunikačných platformách.
Reakcia obchodu MALL.SK
Dobrý deň,
je nám veľmi ľúto vzniknutej situácie, budeme Vás čo najskôr kontaktovať s návrhom situácie a vhodnou kompenzáciu za vzniknuté komplikácie.
Za vzniknutú situáciu sa Vám ospravedlňujeme.
s pozdravom
Katrina
[email protected] -
Odporúča obchod
Spoľahlivosť v obchodovaní a s dopravou vybraného tovaru ku zákazníkovi zo strany predávajúceho.
-
Odporúča obchod
Všetko Ok
-
Odporúča obchod
- rychle dorucenie
-
Neodporúča obchod
Objednávka - 6.12. do 16.12. tovar nebol ani len zaregistrovaný prepravnou spoločnosťou… objednávku som teda zrušila… peniaze späť zatiaľ neprišli
Reakcia obchodu MALL.SK
Dobrý deň Gabi,
v systéme evidujeme že Vaša objednávka bola dňa 10.12.2024 pripravená na vyzdvihnutie, nakoľko ste objednávku nevyzdvihli vracia sa nám späť a bude stornovaná.
Budeme Vás ešte kontaktovať aby sme Vám situáciu objasnili.
s pozdravom
Katrina
[email protected] -
Odporúča obchod
Je to super. Odvhčuje úžasné.
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
- Rýchlost
- Kvalita
-
Odporúča obchod
- Rychle dodanie,
- Pobrobne info o stave objednavky
- Veľký vyber