-
Allegro robi zle meno Mall.sk nakolko ak si objednate tovar z Allegro (neznamy eshop) pridruzite si k tomu ved to je spojene s Mall.sk tam uz som nakupoval to bude tutovka ze ma neodrbu, ale opak sa stal skutocnostou. objednany tovar som mal od konca jula,nemam ani tovar ani peniaze. po tejto skusenosti nikdy nenakupim na Mall.sk a uz vobec nikdy nenakupim v allegro. Kamenne predajne sa takymto stylom vratia do popredia.smejdi
-
Naposledy som odtiaľto niečo objednával. Objednal som si tovar zaplatil som kartou online a vyše týždňa žiadne potvrdenie o objednávke na maile nič. Doteraz nič neprišlo akože kde sme. Nezvyknem sa sťažovať ale toto je extrém.
-
som velmi nespokojný a nahnevaný objednal som si pneumatiky na motorku, dodacia adresa bola do Piešťan a prepravna spolocbost neschopakov DPD mi dodala tovar do Trnavy a na moje dotazy ohladne nespravnej adresy sa neudiala naprava a pre tovar som si musel ist 40 km daleko, ako kompenzaciu mi ponukli 12% zlavu z dalsieho nakupu, nie dakujem od vas si uz nikdy nic neobjednam a upozornim aj svoje okolie
-
reklamoval som v zaruke roboticky vysavac xiaomi mi robot Mop 2 Lite uz aj 2krat,a 2 krat mi to iste napisali ze u nich nie je ziadny problem,aj som poslal fotky videa ze to nefunguje spravne , katastrofa vybavenie reklamacie, nikdy viac cez mall neobjednam radsej
-
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa za tieto komplikácie. Prosím o zaslanie emailu na mail [email protected] aby bola situácia ohľadom objednávky preverená našimi kolegami. Na základe toho Vám vieme poskytnúť bližšie informácie.
S pozdravom,
Nikola
[email protected]
-
-
Dobrý deň,
mňa najviac dostala doprava...príplatok 15€, kupovala som práčku. Prepravca mi zavolal s tým že mi práčku donesie iba pred prvý schod. Bývam v paneláku, do ktorého vedie asi 5 schodov. Prepravca nemal rudlu, len paleťák. Pekne som ho poprosila či mi nepomôže práčku vyniesť aspoň pred vchod. Samozrejme že nie.... nechal ma stáť vonku v daždi s tým že si mám zohnať dvoch chlapov ktorí mi to vynesú...otrasný prístup. Kebyže o tomto viem, rozhodnem sa pre kúpu spotrebiča niekde inde. -
Mall zavádza zákazníkov, sľubuje preĺženú záruku, tovar sme dostali pokazený, umývačka sa vôbec nedá zapnúť, ani spustiť, odmietli ju zobrať naspäť, s tým že máme kontaktovať servis..máme už 2 mesiace kupenú umývačku, ktorá ešte nefunguje....prípad odosielm na štátnu obchodnú inšpekciu..veľa štastia pri klamaní zákazníkov...
-
Dobrý deň,
mrzí nás, že ste mali s objednávkou takúto negatívnu skúsenosť. Aby sme daný podnet mohli preveriť, prosím, zašlite nám číslo objednávky na mail [email protected]. Veríme, že podobné situácie sa nebudú opakovať.
S pozdravom,
Nikola
[email protected]
-
-
Neodporúčam!! Zavádzanie zákazníka!!!Tovar som si objednala ešte pred cca 9 dňami a dnes mi ho zrušili s odôvodnením, že tovar mi nevedia vyexpedovať!
O zákazníckej podpore sa radšej nejdem ani baviť čistý cinizmus!!!-
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa za tieto komplikácie. Prosím o odoslanie emailu na mail [email protected] aby bola situácia ohľadom objednávky preverená našimi kolegami. Na základe toho Vám vieme poskytnúť bližšie informácie a taktiež ponúknuť vhodnú kompenzáciu.
S pozdravom,
Nikola
[email protected]
-
-
Mall zavádza.Vobec nedodržiava dátum dodania aj keď vie že to nedodrží sľubuje rychle dodanie a v deň dodania to presúva na ďalší a potom zasa ďalšie dni.Neviete sa zariadiť s preberaním tovaru
-
Dobrý deň,
mrzia nás komplikácie ktoré nastali. Prosím, zašlite nám číslo objednávky na mail [email protected] aby sme situáciu overili, nakoľko na termín dodania môže vplývať viacero faktorov. Ak došlo k meškaniu objednávky po avizovanom termíne dodania, radi Vám poskytneme príslušnú kompenzáciu.
S pozdravom,
Nikola
[email protected]
-
-
POKRAČOVANIE:
No proste choré na hlavu. Dňa 11.07.2023 kuriér vyzdvihol nesprávne doručený tovar a oni to ešte 20.07.2023 stále nedokázali nájsť, spracovať, skontrolovať a riešiť ďalej (nie je možné aby to kuriér len tak vozil v aute preboha) Doručené to tam museli mať do 3 - 4 dní maximálne. Medzi tým si ešte pýtali znovu zaslať potvrdenie od kuriéra, ktoré som obdržal, ako keby som im ho týždeň predtým sám od seba neposlal. Hlavne, že oni píšu aby sa zachovávala pre úplnosť komunikácia a pracovník si nevie prescrollovať komunikáciu a nájsť prílohu v maili. Absurdné. Takže som de facto ako zákazník a spotrebiteľ bol bez objednaného tovaru a aj bez peňazí až do doriešenia tejto situácie do dátumu 21.07.2023 odo dňa odvozu tovaru, ktorý som ale aj tak nemohol používať. Tak toto je možné asi len na Slovensku, že poskytnete niekomu len tak skoro 700 € bezúročnú výhodnú pôžičku, ktorú napríklad mohli použiť na výplatu totálne neschopného pracovníka v sklade ktorý pravdepodobne nevie čítať nakoľko si na 3 slovom troch štítkoch nevedel skontrolovať, že model tovaru nesedí. A to teda majú ešte všetko spravené cez čítačky QR kódov takže buď dvojitý fatal eror alebo tento človek ani len tú čítačku nevie používať lebo na štítkoch boli aj kódy. Aby som ale nebol len taký negatívny, sami od seba ponúkli zo strany predajcu za komplikácie kupón v hodnote a teraz sa podržte, tí čo to čítate, neuveriteľných 10 € !!!. Som pracovníčke so smiechom v očiach a úsmevom na perách odpísal, že to ani nemôžu myslieť vážne. Že toľko peňazí človek dá a toto má byť akože spokojné vyriešenie situácie... Som si to v hlave hodil do počtov a napísal, že požadujem satisfakciu aspoň vo výške 5%. Tak poslali kupón v hodnote 31 € a ponúkli mi dopravu zdarma na objednávku iného produktu. A teda to som sa už nezdržal a odpísal, že toto bol môj posledný nákup na tomto portáli a určite nejdem nič ďalšie objednávať. Zľavu posuniem radšej niekomu inému. Na záver vyvstáva len jedna otázka, naozaj to bolo neúmyselné konanie zo strany tohto predajcu? Úprimne Vám napíšem, po týchto absurdných peripetiách a problémoch sa človeku už začnú víriť v hlave kadejaké veci a reálni mi naozaj napadlo, či to nebolo zo strany predajcu tak trochu schválne nakoľko cena toho uvedeného TV to bola absolútne bombastická a zľavu to spravilo asi 130 €. Či sa tam tak trochu na tom eshope nepomýlil v tých kupónoch a poslali tovar zodpovedajúci tej cene. Pretože poslali menší a o hodne lacnejší TV ako som objednal. A možno aj s tým, že si to človek nevšimne alebo nebude mať chuť to ďalej riešiť, reklamovať, baliť, vracať a pod. Názor nech si každý čitateľ urobí sám. Pre mňa opakujem posledný nákup.-
Dobrý deň,
mrzí nás, že ste mali s objednávkou takúto negatívnu skúsenosť. Aby sme daný podnet mohli preveriť, prosím, zašlite nám číslo objednávky na mail [email protected]. Veríme, že podobné situácie sa nebudú opakovať.
S pozdravom,
Nikola
[email protected]
-
-
Dobrý deň prajem. Rád by som sa touto cestou podelil o veľmi negatívnu a zároveň určite poslednú skúsenosť s nákupom na tomto podvodnom internetovom obchode. Dňa 24.06.2023 som si urobil objednávku na TV SAMSUNQ NEO QLED QE55QN85B v hodnote 638,40 € (výrazná zľava vďaka kupónu na tovar zn. SAMSUNG uvedenej na stránke predajcu). Obratom mi prišlo potvrdenie jej prijatia a požiadavka na vyplatenie zálohy, ktoré som na druhý deň vykonal o čom mi znovu prišlo potvrdenie. Doprava bola zdarma, prostredníctvom kuriérskej spoločnosti Gebrüder Weiss. 27.06.2023 ma predajca informoval, že zásielka je zabalená a pripravená na vyzdvihnutie dopravcom. Prešli 2 dni bez akejkoľvek informácie kým mi prišla 29.06.2023 info sms, že kuriér doručí tovar medzi 10.00 - 14.00 hod. Kuriéra som kontaktoval v rozmedzí tohto času či by nemohol prísť skôr lebo mám pracovné povinnosti na čo mi odpovedal, že nie že má veľa roboty a rieši nejakú nakládku a vykládku iného konkurenčného predajcu spotrebičov. Cca. po 1,5 hod. po uvedenom termíne doručovania som volal opäť s informáciou kedy dorazí. Dorazil nakoniec s meškaním cca. 3 hodiny od avizovaného času. Čo však nasledovalo potom ma pripravilo o 3 roky môjho života skrz nervy, starosti, opletačky a hlavne hlúposť a nevedomosť pracovníkov tejto spoločnosti. Celkovo podľa aktuálnych recenzií je komunikácia zo strany predajcu Mall.sk na mizernej úrovni, o čom som bohužiaľ v čase nákupu nevedel. Ale k veci čo nasledovalo. Kuriér z dodávky vybral krabicu s TV. Už na prvý pohľad mi to prišlo divné nakoľko som objednával 55" TV, že krabica je nejaká malá. Pozerám sa lepšie a na krabici obrovský nápis SAMSUNG CRYSTAL UHD 50 ". No skoro ma na mieste šľak trafil. Hovorím kuriérovi, že oni poslali iný TV podľa toho čo je na krabici. Na odporúčanie kuriéra som tovar prevzal aby som sa vyhol situácii, že ako zákazník nebudem mať ani tovar a ani peniaze. Čo sa napokon ukázalo ako úplne bežné praktiky tohto predajcu a zavádzanie. Bezprostredne po prebratí som doma TV rozbalil a skontroloval obsah balenia bez toho aby bolo potrebné TV vyberať z obalu nakoľko na krabici sa nachádzal 3x štítok na rôznych miestach, ktorý hovoril, že sa jedná o model CRYSTAL UHD. To potvrdili aj príručky a všetko ostatné drobné v balení. Okamžite som kontaktoval call centrum Mall.sk a informoval som ich čo sa stalo. Nariadili tovar nafotiť odbalený, vrátane štítkov a všetkých požadovaných vecí aby to mohli začať riešiť ako reklamáciu nesprávne doručeného tovaru. Ja sa pýtam krucinál ako je možné, že takéto niečo sa rieši reklamáciou na ktorej riešenie má predajca 30 dní???? Veď je to chyba konkrétneho pracovníka, ktorá sa dá ľahko zistiť dohľadať a vyvodiť konkrétnu zodpovednosť. Iný obchod (na základe môjho zistenia) by to okamžite riešil zaslaním správneho tovaru, resp. by prebehla výmena odovzdania nesprávne doručeného tovaru a odovzdanie správneho cez kuriéra. Ale nie, to by nemohlo byť v prípade tohto "super" predajcu možné aby niečo šlo tak ľahko a rýchlo. Tak som fotky a požadované veci poslal a následne sa začala never ending story, ktorá trvala presne od 29.06.2023 - do 21.07.2023. A teda presne neuveriteľných 23 dní. Počas tohto času sa stalo to, že na presne dohodnutý termín zvozu nesprávne doručeného tovaru kuriér jednoducho neprišiel a ani nedal vedieť. Stalo sa, že som ho dokopy čakal asi 4 dni bez žiadneho výsledku. Komunikácia zo strany Mall.sk kde pracovníci odpisovali každý deň niekto iný a to takým štýlom že absolútne nemali šajn o čo sa jedná asi tak v rozpätí 24 hod. je totálny výsmech zákazníkom podľa môjho názoru. A ja ako spotrebiteľ, ktorý nemá peniaze a má doma TV, ktorý nemôže používať nakoľko je zabalený a pripravený na odvoz je pravdepodobne v ponímaní tohto predajcu úplne štandardná. Nakoniec som priamo ja kontaktoval uvedeného zmluvného prepravcu (toho istého, ktorý to aj doručoval) a sám som si dohodol dátum a čas odvozu. Pracovníčka z uvedenej kuriérskej spoločnosti len potvrdila, že v Mall.sk majú chaos v komunikácii, nikto to tam nerieši a nikto vraj ani odvoz neobjednal, takže som zbytočne čakal. Informáciu o dohodnutom odvoze zo strany pracovníčky Mall.sk vrátane celej tejto stupídnej komunikácie z ich strany mám odložené v mailovej schránke ako dôkaz, že ma úmyselne uviedli do omylu. Úsmevné bolo nakoniec ešte to, že pracovníci Mall.sk s prosíkom dopytovali informácie či ten kuriér teda prišiel alebo nie a čo sa stalo aby vedeli či im za tú prepravu majú uhradiť faktúru. No proste komédia. Ja ako zákazník som stále tlačil na to aby mnou objednaný tovar za ktorý som riadne zaplatil poslali ešte pred tým ako sa im vypredajú zásoby skladu, nakoľko išlo o model r. 2022. Samozrejme čo som tušil sa aj naplnilo. Pracovníčka mi odpísala (na základe môjho zaslaného potvrdenia o prevzatí spolu s dotazom kde to preboha viazne) len, že oni majú svoje postupy v sklade a najprv musia zásielku nájsť, prebrať, skontrolovať úplnosť a nepoškodenosť tovaru aby mi mohli následne zaslať správny tovar
-
Dobrý deň,
mrzí nás, že ste mali s objednávkou takúto negatívnu skúsenosť. Aby sme daný podnet mohli preveriť, prosím, zašlite nám číslo objednávky na mail [email protected]. Veríme, že podobné situácie sa nebudú opakovať.
S pozdravom,
Nikola
[email protected]
-
-
Mall podľa toho, čo čítam v ich vlastnýc podmienkach, už dlhší čas porušuje vlastné pravidlá a obchodný zákon. Napriek nákupu cez konkrétny jeden obchod Mall, mi bola zásielka 3 položiek - všetko chovateľské potreby , rozložená na 3 časti. úsmevné je, že smart nákup zaručuje dopravu zdarma, naviac celkovo som platila nad 50 Eur,tak to bolo garantované však... aký to zázrak, že každá položka prišla v iný dátum a iným spôsobom doručenia, samozrejme som dopravu hradila. V call centre mi dievča papagájovalo naučenú vetu, že za smart neplatím, ale tie drobné nákupy ostatné áno ,lebo žiaľ, tovar museli brať od rôznych predajcov. Predstavte si , že nakúpite v tescu cez dodávku, a príde vám na trikráť, s tým že korenie berú z inej zeme ako ovocie. a pre niečo si musíte skočiť do alzaboxu. v inom meste :-) v každom prípade, podobne ako tisíce zákazníkov, ktorí brali viac ako jednu položku a boli zavádzaní, s takto hlúpo nastavenými službami odberu tovaru na 3x ! som s MALL skončila. A titež na zamyslenie, keď voláte do call centra, hodnotenie spokojnosti s nákupom už od vás po vyfakturovaní záhadne nepýtajú.
-
Dobrý deň,
jedná sa o zásielky z partnerského predaja. Aby sme Vám mohli viac položiek vôbec ponúknuť, je partnerský predaj jediná cesta. Vrámci neho tak každá zo zásielok putuje z iného skladu a bohužiaľ logistiku nedokážeme zatiaľ zjednotiť. Každý partner si určuje spôsob dopravy sám. Chápem, že sa to môže zdať zvláštne, ale práve vďaka tomu Vám vieme ponúknuť tovar z niekoľkých stoviek ďalších e-shopov.
Namiesto toho, aby ste každú vec objednávali z iného e-shopu a teda by ste sa nevyhli ešte aj poplatkom za poštovné, môžete to všetko objednať pod jednou strechou. Čo sa týka dopravy zdarma, podmienky SMART dopravy uvádzame na webe a určite neboli porušené. Aby sme mohli situáciu overiť, napíšte nám prosím na mail [email protected] číslo objednávky a krátky popis situácie.
S pozdravom,
Martina
[email protected] -
opäť vy o koze a ja o voze. Píšete, že u vás sa človek vyhne poplatkom za poštovné? ale nie ! nielen že ste mi dovar poslali na tri razy, vždy na inú pobočku (smart prišiel na adresu a dva výrobky z rovnakého partnerského obchodu! prišli na 2x jeden do balíkoboxu, jeden o 2 dni neskôr zas do packety.. skrátka, nielenže som sa kvôli rovnakému tovaru (rozhodne nie zo stoviek iných obchodov ,ako uvádzate) prehnala na tri razy , ešte som aj platila za poštovné. čiže vaše pekne znejúce vety sú povrchné a nacvičené vysvetlenie, bezpreštudovania si vlastných obchodných podmienok. ja vám ich nebudem rozoberať, máte vlastný PR tím, skrátka u mňa ako aj celej rodiny, kde sa stala obdoba (2 položky klimatizácie a jej príslušenstva zaslané na 2 razy as poštovným ) ste skončili, a myslím, že aj u tisícok ľudí, ktorí postrehli vaše nesprávne interpretované "sľuby". Nezavďačíme sa všetkým, ale tu sa jedná o falošnú reklamu výhod a tým porušenie stanovených podmienok predaja.
-
práve som si overila, žiadny z veľkých dodávateľských reťazcov, Heureka, Alza, či Andreašop nezasiela tovar ako 2,či dokonca tri rôzne zásielky . Už vôbec, ak sa jedná o bežný tovar zvieracích potrieb , ktoré je možné vydodať od jediného dodávateľa.
-
Dobrý deň,
aby sme mohli Váš podnet overiť, prosíme o zaslanie čísla predmetnej objednávky na mail [email protected]. Do predmetu prosím uveďte "DISKUSIA". Veríme, že sa nám situáciu podarí objasniť.
S pozdravom,
Martina
[email protected]
-
-
Mám príšernú skúsenosť. Objednala som si pracie prostriedky. Jednak stav objednávky na vašom webe je úplne mimo. Ďalšia vec, že predpokladaný termín doručenia bol nejako určený, ten ste nedodržali, uviedli ste iného dopravcu ako to v skutočnosti doručoval, ktorého som kontaktovala za účelom zistenia ako je na Tom moja objednávka. Čuduj sa svete sa zistilo, že moja objednávka bola vraj už doručená na výdajne miesto a ja som si objednávku vraj nevyzdvihla. Dopravca neposlal oznámenie ani žiadne upozornenie že tovar doručil, takže bez akejkoľvek info tovar odviezli naspäť odosielateľovi, pritom na vašom webe stále svietil stav objednávky že sa doručuje tovar mne a to som priebežne kontrolovala od objednania...A potom už sa vraj nič nedalo robiť, len čakať peniažky naspäť.
Tak som sa rozhodla dať ešte jednu šancu, tovar som objednala znovu, samozrejme cez iného dopravcu, to ste pre istotu poslali na iné miesto ako som si vybrala a pracie gély došli vytecene. Najhoršia skúsenosť s e-shopom akú som kedy zažila. Nikdy viac už od vás nič neobjednam.-
Dobrý deň,
veľmi nás mrzí, že ste mali s objednávkou takúto negatívnu skúsenosť. Aby sme mohli podnet predať na daného dopravcu, prosím, zašlite nám číslo objednávky a krátky popis situácie na mail [email protected]. Veríme, že dopravca situáciu preverí a podobné situácie sa nebudú opakovať. S Vami sa dohodneme na adekvátnej kompenzácii za túto nepríjemnosť.
S pozdravom,
Martina
[email protected]
-
-
Mám negatívnu skúsenosť. Objednala som si trampolínu Malatec 305, tovar prišiel načas. Pri rozbalení som zistila, že bola obitá, ako keby už bola použitá. Pri skrutkovaní konštrukcie nôh nešli došrubovať na doraz skrutky do závitov, takže nohy sa kývali. Zabalila som tovar späť do krabice, objednala kuriérsku službu, uhradila poplatok a poslala späť 7.6.2023. 8.6.2023 som poslala všetky potrebné doklady + faktúru za prepravné služby na preplatenie. Peniaze za tovar poslali, akurát zabudli v 14dňovej lehote poslať peniaze za dopravu kuriérskou spoločnosťou. Tak som ich urgovala 30.06.2023. Odpoveď znela: dňa 8.6.2023 Vás kontaktoval kolega, aby ste mu zaslali č. obj. alebo č. faktúry, žial do dnes neobdržal odpoveď. Pritom za tovar peniaze vrátili. Asi tam majú veľký zmätok. Nikde inde som sa nestretla s tým, že reklamáciu si musím riešiť sama na vlastné náklady, ešte ku tomu objemný tovar. Viac starostí, než radosti. Nikdy si na Mall.sk už nič neobjednám.
-
Dobrý deň,
v prípade, že Vám je doručený poškodený, nefunkčný, prípadne nekompletný tovar a rozhodnete sa ho vrátiť vrámci odstúpenia od zmluvy, máte nárok na preplatenie nákladov na poštovné. Na preplatenie nákladov je potrebné nám zaslať číslo účtu IBAN a odfotený podací lístok. Ospravedlňujeme sa za zdĺhavejšie riešenie, ak nám zašlete mail na [email protected], situáciu overíme a dohodneme sa na prípadnej kompenzácii.
S pozdravom,
Martina
[email protected]
-
-
Neodporúčam
Pri vrátení tovaru vysoké náklady
Mall posledný krát -
Neodporúčam
Pri vrátení tovaru vysoké náklady
Mall posledný krát-
Dobrý deň,
prosíme Vás o zaslanie čísla objednávky na mail [email protected] a overíme možnosti vrátenia. Prosíme tiež, aby sme nám do mailu upresnili, z akého dôvodu máte záujem tovar vrátiť.
S pozdravom,
Martina
[email protected]
-
-
zakúpené v MALL.sk pred 1mesiacom.
Neodporúčam obchod
Vratenie tovaru na vlastne náklady.
Absolútne nevihodne
Posledná objednávka z MALL!
Celá objednavka podozrivo divná.-
Dobrý deň,
v prípade, že máte záujem tovar vrátiť, lebo Vám nevyhovuje, náklady na vrátenie znáša zákazník. Výnimkou je, ak sa jedná o nadrozmerný tovar, napríklad domáce spotrebiče, alebo ak príde tovar poškodený, nekompletný, prípadne nefunkčný. Zašlite nám prosím na mail [email protected] číslo objednávky a upresnite, čo ešte s objednávkou nebolo v poriadku. Pozrieme sa na možnosti riešenia.
S pozdravom,
Martina
[email protected]
-
-
26.5 som si objednala tovar a bol použitý zľavový kupón, samozrejme nastal technický problém nešlo štandardne uhradiť cez kartu, kontaktovala som linku pomoci,že by som to rada uhradila,aby mi zaslali údaj na platbu. podľa čísla objednávky nevedeli dohľadať cez mail, tak som volala, pani ma uistila, že mám počkať prídu mi do 24 hod. údaje k platbe. Nestalo sa tak takže som 28.5 kontaktovala zasa linku ich pomoci, následne na to mi prišiel mail s údajmi, ktoré som uhradila, ubezpečili ma,že to bol technický problém o ktorom vedia. V pondelok mi prišiel mail že bohužiaľ pri objednávke nastala technická chyba a následne teda nieje možne ani objednávku znovu vytvoriť, lebo sa bude opakovať!Tak som tam volala znovu, pani mi povedala že toto ona vyriešiť nevie, ale posunie ďalej...bol tam použitý zľavový kupón, ktorý ale už bohužiaľ znovu neviem použiť tak ma pani ubezpečila, že objednávka sa dá znova vytvoriť spolu s kupónom vraj ma budú kontaktovať. Je 1.6. peniaze mi síce prišli na účet bez akéhokoľvek vyjadrenia na mail či telefonického kontaktu, ale žiadne riešenie nakoľko som ju upozornila, že by som tovar rada objednala teda znova poprípade nech sa spáruje nová objednávka s už zrealizovanou platbou.
-
Dobrý deň,
v prípade, ak v objednávke uplatníte zľavový kód, a následne je objednávka zrušená kvôli technickej chybe na našej strane, máte nárok na obnovu zľavového kódu. Zašlite nám prosím na mail [email protected] číslo objednávky a na celú záležitosť sa znovu pozrieme a nájdeme riešenie.
S pozdravom,
Martina
[email protected]
-
-
Tak isto neodporúčam objednala som kameru a hneď uhradila pre môjho syna aby som ho mala pod dohľadom 26.3.2023 som to objednala je 12.4. 2023 žiadnu normálnu odpoved z akého dôvodu do teraz neprišla som nedostala doručenie mali písané do 2 dni Nie do 2 týždňov posledný krát som odtiaľto objednavala. Ani peniaze ani kamera
-
Dobrý deň,
mrzí nás, že Vaša zásielka stále nebola doručená. Napíšte nám prosím, na mail [email protected] číslo objednávky s krátkym popisom situácie, a do predmetu mailu uveďte "Diskusia". Situáciu overíme a dohodneme sa aj na prípadnej kompenzácii.
S pozdravom,
Martina
[email protected]
-
-
Neodporúčam.
Objednali sme si regál, prišiel nám mail o expedovaní tovaru, nasledujúci deň prišiel ďaľší mail, vraj objednávka bola zrušená a peniaze nám pošlú naspať na účet. Počas týchto dní sa zmenila cena už na zaplatenom regáli zo 75€ na 85€. Pravdepodobne to bol dôvod, prečo objednávku len tak zrušili. Regál sme si následne kúpili z iného eshopu za pôvodnú cenu 75€-
Dobrý deň, Laco,
ospravedlňujeme sa za nie úplne príjemnú skúsenosť spojenú s objednávkou. Aby sme situáciu mohli vyriešiť čo najlepšie, zašlite nám na email [email protected] číslo objednávky, krátky popis situácie a do predmetu uveďte "Diskusia".
Veríme, že nájdeme riešenie, prípadne vhodnú formu kompenzácie.
S pozdravom
Kristína
[email protected]
-
-
Neodporucam.
Tovar zabaleny a pripraveny na odoslanie v piatok a oni to nedokazali v pondelok odoslat aby to bolo pripravene na vyzdvihnutie v balikomate. Dvoje sluchadla ktore maju skladom nedokazu prepravit v termine ktory este aj avizuju v objednavke. Kolko krat som nieco objednaval z Mall.sk tolkokrat problem, odporucam vyhnut sa tomuto eshopu, je vysoko nespolahlivy.-
Dobrý deň, Tomáš,
je nám veľmi ľúto, že ste mali komplikácie pri doručení a zásielka sa omeškala. Aby sme overili, prečo k tomu došlo a dohodli sa na kompenzácii, zašlite nám prosím na mail [email protected] číslo objednávky, krátky popis situácie a do predmetu uveďte "Diskusia". Veríme, že Vašu negatívnu skúsenosť dokážeme vylepšiť.
S pozdravom,
Martina
[email protected]
-