-
Potom co nedorucili objednvku do Vianoc, napriek ubezpeceniu, ze zasielka pride, poslali nasledne poukazku vo vyske 4€ ako ospravedlnenie, napriek tomu, ze som si povedal, ze mall nikdy viac, este som spravil objednavku pracieho gelu Ecover zero, na stranke pisali, ze neobsahuje enzymy, ktore skodia mojej pokozke, tovar prisiel a v zlozeni su enzymy uvedene, takze mam o strost navyse s vracanim tovaru, medzitym mi prisiel refund za objednavku, ktoru nedorucili do Vianoc, namiesto sumy 24€ refundovali 8,9€, tento obchod je tak neschopny, ze uz sa clovek nemoze ani hnevat, iba sa nad tym pousmiat a zdaleka sa im vyhnut, co krok to chyba na ich strane, gratulujem stastlivcom, ktori nemali ziadny problem
-
Dobrý deň, Martin,
aby sme mohli situáciu overiť, zašlite nám na mail [email protected] číslo objednávky, a do predmetu mailu uveďte "Diskusia". Následne overíme popis k danému tovaru a dohodneme sa na kompenzácii, ak je Váš podnet oprávnený.
S pozdravom,
Martina
[email protected] -
Dobry den, dakujem, uviedol som to v predajni pri vrateni tovaru, ale tovar je Ecover zero praci gel 1500 ml, namiestp benefitu 4€ len dalsi robota s vracanim tovaru :-)
-
-
Pri garancii dodania do vianoc moja objednávka dodaná nebola naloľko neschopný pracovníco spoločnosti nevedia skompletovať objednávku s troma položkami!!!
3.1.2023 mi došla odpoveď že moja obkednávka sa im vracia a tým pádom mi ju zrušia a že si mám vybaviť novú.
Nehovoriac o tom že to boli darčeky pre moje tri deti na vianoce!-
Dobrý deň,
aby sme mohli situáciu overiť a nájsť adekvátne riešenie, prípadne aspoň zaslať kompenzáciu, prosíme Vás, aby ste nám na mail [email protected] zaslali číslo objednávky. Za vzniknuté komplikácie sa ospravedlňujeme.
S pozdravom,
Martina
[email protected]
-
-
Tento obchod nikdy viac a to bol volakedy spolahlivy, nie len ze vianocny darcek neprisiel do Vianoc ako mal, este prisiel aj ubezpecujuci email, ze to do Vianoc urcite stihne, aby clovek nahodou neriesil alternativu, napr alza ma neporovnatelny servis, tam som si objednal zasielku do alzaboxu a ked hrozilo, ze sa to pre vytazenost boxov nepodari vcas, poslali to kurierom, packeta rovnako bez problemov, toto je jediny obchod, ktory zlyhal a este tam aj nikto neodpoveda na emaily. Otras
-
Dobrý deň, Martin,
v prípade, že zásielka nebola dodaná do Vianoc, aj keď sme to garantovali, zrejme sa jedná o komplikácie u dopravcu. V takom prípade máte nárok na vrátenie poplatku za dopravu, alebo inú formu kompenzácie. Zašlite nám prosím číslo objednávky na mail [email protected] a pozrieme sa na to.
S pozdravom,
Martina
[email protected]
-
-
Ani ja som s týmto obchodom nemala problém ale teraz?? Tri týždne dozadu som si objednala tovar...kt ani neprišiel..nik mi nedal vedieť!! Až som volala kuriér. Spoločnosti cez ktoru mi mal balík prísť..ťa mi povedala že balík bol poškodený tak ho vrátili späť. Na Mall sk mi zas tvrdili že som si balík neprevzala a zrazu aha áno bol poškodený a že už ide k nim nazad. Prešiel týždeň a nikto sa neozval kedy balík prišiel späť k nim a kedy vrátia späť Peniaze. Prešiel ďalší týždeň keby sa ja zas neozvem či už mi konečne pošlú peniaze späť tak že už je to na finančnej správe a že do 5 prac. Dni... čakám tretí deň...ešte dva dni ak neprídu peniaze na môj účet...budem to riešiť INAK!!! Neodporúčam ..som sklamaná...!!
-
Dobrý deň, Anna,
veľmi nás mrzí, že ste s nákupom u nás mali komplikácie. Aby sme situáciu vedeli overiť, zašlite nám prosím na mail [email protected] číslo objednávky a krátky popis. Veríme, že sa dohodneme aspoň na adekvátnej kompenzácii.
S pozdravom,
Martina
[email protected]
-
-
S tymto obchodom som nemal nikdy ziadny problem,az doteraz.9 dni cakam,ze mi bude dorucena objednavka a az pri "sledovani zasielky" som si vsimol,ze objednavka bola zrusena. Na druhy den mi bol uz len zaslany dobropis.
Som sklamany,ze tu neprebehla ziadna komunikacia a neviem,kvoli comu mi tovar nebol doruceny. Asi si myslia,ze teraz vsetci nakupuju darceky len na Vianoce a casu na novy darcek je este dost.-
Dobrý deň, Ramón,
je nám veľmi ľúto, že sa Vašu objednávku nepodarilo doručiť. Napíšte nám prosím na mail [email protected] číslo objednávky a krátky popis požiadavky. Následne overíme, kde nastala chyba, a prečo bola objednávka stornovaná.
S pozdravom,
Martina
[email protected]
-
-
Eshop ponúka tovar od dodávateľa s chybnou cenou , objednávky ruší bez vysvetlenia a kompenzácie. Neodporúčam !!!
-
Dobrý deň,
ak Vám bola Vaša objednávka zrušená bez odôvodnenia, zašlite nám prosím na mail [email protected] číslo objednávky aj s krátkym vysvetlením a pozrieme sa na to. Veríme, že objasníme storno objednávky a dohodneme sa na adekvátnej kompenzácii.
S pozdravom,
Martina
[email protected]
-
-
S mall.sk mam velmi negatívnu skúsenost co sa tyka reklamácie televízoru. Uplne nový televízor mi po prvom dni prestal fungovať. Riešim s nimi už týždeň reklamáciu a každý na mňa z vysoka kašle. Každý deň na zákazníckej linke počúvam len ze to bolo dané na reklamačné oddelenie a ze mam počkať. Na reklamačné oddelenie sa nedovolate (len na zákaznícku linku kde pre vás nič nevedia spraviť. Reklamačné takisto neodpisuje na maily. Proste nulový servis pokiaľ je s niečím problém. Kúpil som si televízor za 700e ktorý mi nefunkčný stojí v obývačke a z ich strany žiadna ochota niečo riešiť. Z reklamačného mi nevedia na 2 min zavolať a povedať kedy príde kuriér pon.
Rozhodne neodporúčam nakupovať v tomto obchode. Ak budete riešiť reklamáciu tak sa nedockate ničoho.
Hneď ako som zistil ze TV nefunguje volal som im a oni všetko len naťahujú. Neskutočná banda diletantov.
Stavím sa ze odpisu len sem lebo tuto môj príspevok vidia aj iní ľudia. Zatiaľ čo na moje maily ktoré som im posielal neodpovie nikto.-
Dobrý deň, Michal,
podľa dostupných informácií sme s Vami už situáciu doriešili. Reakčná doba reklamačného oddelenia je 3 dni, čo aj bolo dodržané. Každopádne nás mrzí, že ste mali s tovarom komplikácie a veríme, že nový kus už bude v poriadku.
S pozdravom,
Martina
[email protected] -
Za prve ziadny novy kus od vas nechcem ako sme sa bavili. Pozadujem vratenie penazi.
Za druhe tovar bol posielany vo stvrtok a po dvoch pracovnych dnoch od odoslania mi na zakaznickej linke tvrdia ze stale neeviduju ze by bol tovar odoslany naspat do mall.
Cize ako je vidiet problematicky nie je len mall ale aj dopravca, ktoreho maju zazmluvneneho.
Cisty bordel toto!
-
-
Príspevok bol odstránený z dôvodu irelevantnosti obsahu.
-
Kúpila som synovcovi hračku - Alum online Interaktívny tancujúci kaktus. Hračka je super, avšak po pár dňoch sa kakus začal kaziť. Miešali sa melodie, netancoval… Na stránke Mall.sk odklial som hračku kúpila, som hľadala podmienky výmeny tovaru.
V podmienkach majú uvedené:
“ Reklamácia do 20 € bez čakania
Pri záručných reklamáciách tovaru do 20 € vám tovar vymeníme za nový, prípadne vrátime peniaze v hotovosti, príp. na účet v niektorej z našich predajní. Nemusíte čakať na opravu do 30 dní, teda do zákonnej lehoty na vybavenie reklamácie.
Službu je možné využiť na tovar v hodnote do 20 € (vrátane).
Výmena / vrátenie kúpnej ceny sa vzťahuje na poruchy tovarov, ktoré spĺňajú podmienky záručnej reklamácie. Tovar vám vymeníme kedykoľvek v priebehu dvoch rokov (24 mesiacov) od kúpy výrobku. Je potrebné predložiť doklad o kúpe, ktorý zároveň súži ako záručný list. Tovar vám vymeníme za rovnaký model.
Výmenu / vrátenie kúpnej ceny nie je možné uplatniť ak:
je tovar funkčný a má len „kozmetické“ vady (škrabance, fľaky, praskliny,...), ktoré vznikli ich používaním a nemajú vplyv na funkčnosť tovaru,
porucha nespĺňa záručné podmienky, alebo je tovar mechanicky poškodený,
vada sa neprejavila a tovar je potrebné poslať do servisného strediska na testovanie,
ide o produkt, ktorý bol darčekom k nákupu,
ide o produkt označený ako Partnerský predaj.…. “
V domnení, že hračka stala 16 €, posielala som ju spät a žiadala som výmenu tovaru. Zatiaľ mi nový neprišiel, čakám už druhý mesiac. Keby som vedela, že hračku pošlú výrobcovi (kde do činy???) a budem čakať na hračku pol roka či rok??? Už tá hračka to dieťa nebude zaujímať, kým mi reklamáciu uznajú, ak vôbec! Hrozné sklamanie-
Dobrý deň,
v popise tejto reklamácie je uvedené, že takúto výmenu Vám vieme vyriešiť na jednej z našich pobočiek. Tovar je teda potrebné osobne priniesť na jeden znašich MallShopov a tam vedia s Vami kolegovia reklamáciu doriešiť. V prípade, že tovar pošlete na adresu nášho reklamačného oddelenia, zasielame ho do servisu, kde sa reklamácia posúdi a na jej vyriešenie máme zákonnú 30-dňovú lehotu.
S pozdravom,
Martina
[email protected]
-
-
Reklamáciu na tovar v Mall je bez šance akéhokoľvek sa dožiadania spravodlivosti , mailom komunikujú , aké výsledok 0.
Kúpili sme si v mall sušičku pradla , po 1,5 roka som si všimla , ze sa zmenšujú trička , teda nie lacné , tak sim di začala stopovať cas sušenia a zistila som ze program jemne prádlo sa predlžuje o 17 a viac minút , co je teda pri jemnom prádle veľmi nebezpečne . Táto som vlastne začala riešiť , najskôr mi povedali ze nemajú servis, aby som riesila reklamáciu cez LG, volala som teda LG servis, jasne tradícia , vypnúť zapnúť , po mesiaci prišiel vymenil čídlo, ale ziadna náprava , reklamáciu riešime stale , ale žiaden výsledok , uz si robí úplne co chce , , bola 3x niekde v Čechách vždy sa po mesiaci vrátila výsledok 0, a zas dokola, teraz ked uz je vlastne po 2 rokoch , teda koniec záručnej , tak mi servis napísal ze je úplne bez vady a v poriadku a nato mi vznešený *editované* , súdruh , ktorý rieši reklamácie napísal ze vlastne sušička je v poriadku a po záručnej a tym pádom sa to uz ich netýka .
Takze ja sko zákazník som uz úplne mimo , lebo doteraz dom musela strážiť , program JEMNE PRÁDLO , teraz iz je úplne nefunkčná . Jemne prádlo úplne horúci vzduch , program ZMIEŠANÉ PRÁDLO , studený vzduch , tym pádom prádlo mokré . Ale vlastne sušička je úplne v poriadku !
Neskutočná arogancia , PRETO PÍŠEM TUTO SKÚSENOSŤ , ABY UZ NENALETEL NIK !
Ja si uz v MALL, nekúpim ani zápalky , popri tom som bola ich naozaj stály-
Dobrý deň,
pri reklamácii veľkých spotrebičov je štandardný postup kontaktovať autorizovaný servis pre danú značku. Vyjadrenie servisu nevieme nijak pozmeniť, ani ovplyvniť a je pre nás záväzné. V tomto prípade máte ešte možnosť nechať si vypracovať nezávislý znalecký posudok na spotrebič, a ten nám zaslať. V prípade, že posudok bude pre Vás kladný, preplatíme Vám všetky náklady s tým spojené a reklamáciu musíme uznať. Veľmi nás mrzí, že ste mali takéto komplikácie, no ak servis určí, že tam žiadna závada nie je, my, ako predajca to nevieme zmeniť. Zašlite nám prosím na mail [email protected] a pozrieme sa, či tu máme ešte nejaké iné možnosti.
S pozdravom,
Martina
[email protected]
-
-
Dobrý deň,
už 2x reklamujem tu istú závadu hodiniek Garmin Fenix 6. Opätovne som zasielal zakúpený tovar na reklamáciu vady, ktorú ste počas prvej reklamácii napriek upozorneniam prehliadli. Nie je v poriadku, ak si zakúpim tovar, užívam ho ani nie 3 týždne a následne hodinky reklamujete viac ako 30 dní a nič nevidíte, nič nevyriešite.
K druhej reklamácii som zasielal aj videá prejavenej závady (z rôznych časoch a tesne pred poslaním), nakoľko na slovný a písomný opisy chyby neviete prísť na závadu. Na moje prekvapenie je to v reklamácii už 35 dní a stále nič!
Už po druhý krát zostávam bez zakúpeného tovaru a nemôžem ho užívať. Rozumiem, že môže dochádzať k chybným výrobkom, avšak nemalo by dochádzam k chybným a pomalým vybaveniam reklamácii, nakoľko to vypovedá o Vašej schopnosti/neschopnosti reagovať na požiadavky vašich zákazníkov. Žiadna komunikácia, vysvetlenie nič, resp. čaká sa na vyjadrenie zo servisu.... už teraz 35 dní?!!
Mailom sa nedá komunikovať, telefonicky sa nedovoláte. Na stránke je len uvedená adresa kde je možné reklamáciu riešiť ale tam Vám len povedia že oni reklamáciu neriešia a posielajú na servis do PRAHY. Výrobok bol zakúpený cez Mall tak naozaj neviem s kým to mám teda riešiť.
Mall rieši reklamáciu len automatickými odpoveďamu a žiadna komunikácia so zákazníkom.
Som veľmi nespokojná ako sa Mall zbavuje zodpovednosti v riešení reklamácie.-
Dobrý deň,
je nám veľmi ľúto, že ste mali pri reklamáciách komplikácie. Ak reklamácia trvá viac ako 30 dní, a objednávka bola vytvorená na fyzickú osobu, máte nárok na odstúpenie od zmluvy a vrátenie platby. Na mail [email protected] nám pošlite prosím číslo objednávky a pozrieme sa na možnosti ukončenia reklamácie.
S pozdravom,
Martina
[email protected]
-
-
Negatívna skúsenosť.Objednávka vytvorená pred takmer mesiacom,všetky položky na sklade,uhradená kartou.Cestovná žehlička nie je skladom,dodanie o 3 mesiace.Ďalší tovar nebol naskladnený,ale v priebehu pár dní bude .Nestalo sa,mailom som sa druhýkrát informovala,kedy mi bude tovar dodaný,dostala som odoved,že ďalšia položka v objednávke sa už nevyrába.Čo dodať. Na druhej musím povedať,že časť objednávk y od zmluvného partnera bola dodaná včas .O 3 dni uplynie mesiac od vytvorenia objednávky ,zásielka sa len pripravuje ,každý deň sa len automaticky zmení dátum dodania.
-
Dobrý deň,
zašlite nám prosím na mail [email protected] číslo Vašej objednávky a termíny naskladnenia Vám overíme priamo u dodávateľov. Za komplikácie s dodaním sa ospravedlňujeme a veríme, že dodávatelia nám produkty čoskoro dodajú na sklad. Následne sa dohodneme aj na adekvátnej kompenzácii.
S pozdravom,
Martina
[email protected]
-
-
Čítal som pár príspevkov z diskusie a vidím, že rovnaké probémy pri reklamácii tovaru ako ja majú aj ostatní zákazníci.. Tovar - chladnička, bol doručený do 3 dní. Všetko v poriadku, zaplatil som... no ale chladnička bola nefunkčná a potom som zistil, že keď reklamujem zlý tovar u MALL.SK tak som na obtiaž.. komunikácia je na úrovni ale každý stále niečo preveruje namiesto toho aby konal.. a reklamujem už 3 týždne a od výroby nefunkčná chladnička mi stále stojí v predsieni, peniaze nemám a nemôžem si obstarať druhú chladničku... Reklamačný systém MALL.SK je niečo neskutočné a nikde inde som niečo podobné a nefunkčné nezažil. Obrovské mínus.
-
Dobrý deň, Tibor,
je nám veľmi ľúto, že máte pri reklamácii chladničky komplikácie. V prípade, že je doručená nefunkčný veľký spotrebič, je potrebné kontaktovať autorizovaný servis, ktorý Vám závadu potvrdí a následne Vám vieme zajednať zvoz kuriérom a spotrebič stiahnuť na náš sklad. Prosím, zašlite nám na mail [email protected] číslo objednávky a pozrieme sa, ako to s reklamáciou vyzerá. Za vzniknuté nepríjemnosti sa ospravedlňujeme.
S pozdravom,
Martina
[email protected]
-
-
Dobrý deň,
pri 3. reklamácii tej istej závady kavovaru KRUBS ( prve 2 krat som ho odniesla do autorizovaného servisu osobne TT a 3. krát osobne na Mall pobočku v BA )s požiadavkou vrátenia finančných prostriedkov mi dnes prišla len sms že reklamácia bola ukončená a tovar bude doručený na adresu.
Žiadna komunikácia, vysvetlenie nič.
Mailom sa nedá komunikovať, telefonicky sa nedovoláte. Na stránke je len uvedená adresa kde je možné reklamáciu riešiť ale tam Vám len povedia že oni reklamáciu neriešia a posielaju na servis do PRAHY. Výrobok bol zakúpený cez Mall tak naozaj neviem s kým to mám teda riešiť.
Mall rieši reklamáciu len automatickými odpoveďamu a žiadna komunikácia so zákazníkom.
Som veľmi nespokojná ako sa Mall zbavuje zodpovednosti v riešení reklamácie ne lacného výrobku.-
Dobrý deň,
v prípade, že Vám je uznaná aj tretia reklamácia tej istej závady, máte určite nárok na vrátenie platby. Napíšte nám prosím na mail [email protected] číslo objednávky, alebo reklamácie, spolu s popisom situácie a pozrieme sa na možnosti. Veríme, že nájdeme schodné riešenie a platba sa Vám vráti.
S pozdravom,
Martina
[email protected]
-
-
Dobrý deň, chcela by som sa podeliť o neuveriteľnú skúsenosť s internetovým obchodom mall.sk. Manžel si objednal tovar v hodnote 330 eur, ktorý bol v zľave a bol skladom a zaplatil ho prevodom. Prišla mu na mail informácia, že objednávka sa pripravuje. Za dva dni mu napísali, že objednávku bez udania dôvodu stornovali a oznámili mu telefonicky, že nastala chyba, že si tovar môže objednať znovu, ale za novú cenu (400 eur) a že mu peniaze vrátia na účet. Keď im oznámil, že peniaze nechce vrátiť, že požaduje zaslať daný tovar, ktorý majú skladom a objednal ho a aj zaplatil za 330 eur, tak mu povedali, že bohužiaľ to nejde a že ďakujú za pochopenie... Naozaj máme za posledné dva roky veľmi “skvelé“ skúsenosti s daným internetovým obchodom, skoro nikdy sa nestalo, že by buď tovar dorazil včas, alebo sa dokonca stratil a nikto ma ani neinformoval ani nevrátil peniaze (až po sťažnosti) a toto bola asi posledná kvapka, keď si objednáte tovar a zaplatíte ho a nakoniec Vám po dvoch dňoch oznámia, že nastala chyba a tovar si môžete objednať znovu ale o 70 eur viac a kompenzácia žiadna...
-
Dobrý deň,
veľmi radi by sme Vašu situáciu preverili, vedeli by ste nám prosím zaslať číslo Vašej objednávky na [email protected]? Do predmetu mailu prosím zadajte - DISKUSIA. Verím, že Vašu nepríjemnú skúsenosť zmeníme na príjemnú a nákupu u nás ešte dáte šancu.
S pozdravom,
Bruno
[email protected]
-
-
Pred dvomi dňami mi prišla poškodená chladnička. Problém nebol na strane prepravcu pretože obal je nepoškodený, takže ten kto balil chladničku ju vôbec neskontroloval. Starú chladničku mi vyviezli za čo som si aj zaplatila. V horúčavách týchto dní som komplet vyhodila všetky potraviny. Dvakrát som kontaktovala dodávateľa s tým že som dostala odpoveď už nám nepíšte kolegyňa to rieši ako prioritu- priorita je že vás za dva dni ešte nikto nekontaktoval ohľadom riešenia. Peniaze majú a ja nemám žiadnu odozvu. Prípad posuniem obchodnej inšpekcii.
-
Dobrý deň, Eva,
je nám veľmi ľúto, že tovar prišiel poškodený. V takom prípade je určite potrebné nám zaslať fotografie tovaru a následne sa vieme dohodnúť na reklamácii. Aktuálne je naša reakčná doba do 2-3 dní, preto prosím o chvíľku strpenia. Veríme, že situáciu doriešime k Vašej spokojnosti. Za komplikácie sa ospravedlňujeme.
S pozdravom,
Martina
[email protected]
-
-
Tovar za dobrú cenu, dodaný rýchlo, avšak všimol som si že pôvodné lepiace pásky zabraňujúce otvoreniu, boli druhý krát prelepené. Požiadal som MALL o riešenie, keďže rozbaleny tovar ponúkali tiež, ale o 16% lacnejšie. Ani mi nepodpísali ale mi zavolali že to mohlo byť otvorené z dôvodu dodania návodu, alebo príslušenstva. Čo je nezmysel pretože všetko bolo originálne a nie dodané MALL-om.
-
Dobrý deň,
niekedy sa pri preprave stane, že sa zásielka poškodí a dopravcu ju prebalí do inej krabice. Ak bola otvorená krabica priamo od tovaru, nie je to v poriadku a situáciu určite bude potrebné overiť. Napíšte nám prosím číslo objednávky na mail [email protected] a pozrieme sa na to. Za komplikácie sa ospravedlňujeme.
S pozdravom,
Martina
[email protected] -
Objednávka 139366230
-
A nič?
-
Dobrý deň,
podľa aktuálnych informácií už s Vami situáciu riešime. V prípade, že Vám takýto tovar nevyhovuje, samozrejme ho viete vrátiť vrámci 14-dňovej lehoty.
S pozdravom,
Martina
[email protected]
-
-
Tak odtialto nikdy viac objednal som tovar ktory dosiel az po troch tyzdnoch aj napriek tomu ze na stranke deklarovaly ze pride o dva dni .... este ktomu bol poskodeny reklamacia ze poslite nam ho naspet !!!!! ale dopravu si uhradte (tovar mal 45 kG) ked som tam volal ze kde mam tovar tak panko mi povedal ze ide az z CR :D:D :D :D som za normalne musel smiat
LUDIA NEOBJEDNAVAJTE NIC INAK PRIDETE LEN O CAS A PENIAZE A DOPADNETE TAK AKO JA TOVAR NIKDE A PENIAZE FUC
zlata alza tam sa toto stat nemoze aj ked maju nico drahsie ale ten pristup a zodpovednost je na nezaplatenie
odtialto nikdy viac !!!!!!!!!!!!! neodporucam !!!!!!!!!!-
Dobrý deň,
je nám veľmi ľúto, že ste mali s objednávkou takéto komplikácie. Čo sa týka doručenia, tam sa nám väčšinu objednávok darí doručiť včas. Keďže tovar putuje z centrálneho skladu z Prahy, niekedy sa stane, že sa zásielka počas prepravy omešká, čo nás mrzí. Ak príde produkt poškodený, najrýchlejšie riešenie je vrátiť ho vrámci 14-dňovej lehoty a náklady na poštovné Vám samozrejme vieme preplatiť. Pri takom množstve objednávok, ktoré denne doručíme, by bolo logisticky nemožné zajednať zvoz na každý nefunkčný, alebo poškodený tovar. O peniaze určite neprídete, keď sa nám tovar vráti na sklad, ude Vám vrátená platba, alebo zaslaný nový kus. Pošlite nám prosím číslo objednávky na mail [email protected] a pozrieme sa, ako to s reklamáciou vyzerá. Veríme, že celú záležitosť rýchlo vyriešime a nákupu u nás ešte dáte šancu.
S pozdravom,
Martina
[email protected]
-
-
Nikdy viac .objednal som si komodu pod tv ktorá mi došla poškodená ,navrhli mi,že mi pošlú náhradné diely do 10dni,prešlo už 20dni a stále mi píšu,ze nevedia sa spojiť zo skladom .v živote som toto nezažil co s týmto obchodom.po mesiaci mi navrhujú odstúpenie od zmluvy pretoze nevedia sa spojiť stále zo skladom.najhorší prístup aky som kedy zažil .neodporúčam nikomu
-
Dobrý deň,
veľmi nás mrzia komplikácie spojené s objednávkou a tovarom. V prípade, že sa jedná o tovar z partnerského predaja, niekedy sa stáva, že komunikácia s predajcom je zložitejšia. Prosím, pošlite nám číso objednávky na mail [email protected] a situáciu overíme. Veríme, že nakoniec celú záležitosť doriešime k Vašej spokojnosti.
S pozdravom,
Martina
[email protected]
-
-
Mlynček je pekný ale aj najmenšie zrno je hrube nastaviť sa neda dokonca som ho skušal rozobrať no je asi zalepený na trvalo lebo som nepochodil
-
Dobrý deň, Milan,
je nám ľúto, že Vám tovar nevyhovuje, prípadne nie je plne funkčný. V takom prípade samozrejme máte nárok ho vrátiť vrámci zákonnej 14-dňovej lehoty, ak ho uvediete do povodného stavu. Napíšte nám prosím číslo objednávky a požiadavku na mail [email protected] a pozrieme sa na možnosti.
S pozdravom,
Martina
[email protected]
-