Zobraziť recenzie

  • Recenzia bola zmazaná na základe podkladov z eshopu.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Ziadne
    • Dlzka dodacej doby
    • Komunikacia

    Tovar bol na stranke uvedeny, ze je skladom na dalsi den mi volali potvrdili objednavku a ze tovar bude dodany najneskor do 16.12.2013 co by bolo takmer 2 tyzdne od objednavky dnes je 15.12.2013 zatial ziadne info o tom v akom stave je objednavka a tak cakam

    Reakcia obchodu LORIA.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za Váš názor, ktorý v záujme objektívnosti pre ostatných potenciálnych zákazníkov dopĺňame o nasledovné informácie:

    1.) pri každej tovarovej položke máme uvedené dva stupne informácie, pričom 1.stupeň uvádza, či je tovar vôbec na sklade a až po rozkliknutí detailu produktu zákazník vidí aj dostupnosť tovaru, t.j. ako rýchlo daný tovar vieme dodať k zákazníkovi. Dostupnosť tovaru je závislá aj od dodacej doby tovaru od výrobcu konkrétnej značky tovaru,

    2.) keďže samotná elektronická objednávka je len "návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy", preto jej záväznosť v zmysle obchodných podmienok nastáva až momentom jej telefonického potvrdenia zo strany e-shopu,

    3.) počas telefonického potvrdzovania objednávky vždy zákazníka informujeme aj o termíne, kedy bude tovar odoslaný, resp. ak sa jedná o tovar z externého skladu, tak dokedy najneskôr bude mať zákazník tovar na dodacej adrese.

    Ku konkrétnej objednávke uvádzame nasledovné logistické údaje:

    4.12.2013 12:12:51 - prijatie objednávke v e-shope
    (objednávka obsahovala 1 tovar s dostupnosťou "ihneď" a 1 tovarovú položku s dostupnosťou "do 5 - 10 pracovných dní")

    4.12.2013 16:27 hod. - telefonické potvrdenie objednávky s objednávateľom, v rámci ktorého bol vyrozumený, že tovar bude na jeho adrese "maximálne do 16.12.2013", s čím objednávateľ súhlasil, hoci ju mohol aj stornovať

    13.12.2013 16:32 hod. (piatok) - odnáška tovaru kuriérom UPS, pričom zákazník na mail dostal aj notifikáciu k odoslanej zásielke č. 703-040-23868688, kde má momentálne k dispozícii tieto informácie

    Dátum Čas Stav Stredisko Poznámka
    16.12.2013 13:13:41 Dorucenie SPS Komárno (priezvisko klienta vymazané z dôvodu ochrany osobných údajov)
    16.12.2013 06:39:44 Dorucovací hárok SPS Komárno
    14.12.2013 07:39:54 Vstup SPS Komárno KN
    14.12.2013 07:39:31 Vstup SPS Komárno KN
    13.12.2013 18:02:35 Prvá registrácia SPS Banská Bystrica
    13.12.2013 16:32:00 Odnáška SPS Banská Bystrica

    (dodacia doba pre UPS je 1 pracovný deň, tzn. tovar bol zákazníkovi doručený v najbližší pracovný deň - t.j. v pondelok, 16. 12. 2013, teda na 8 pracovný deň, čím sme si my ako e-shop vo vzťahu k zákazníkovi splnili všetky s ním dojednané podmienky)

    Preto nás mrzí, ak zákazník neodporúča obchod pre ostatných, hoci sme postupovali v súlade s obchodnými podmienkami, deklarované lehoty sme dodržali dokonca v predstihu o 2 pracovné dni (10-ty prac. deň vychádza na 18.12.2013) a zákazník s nimi vopred súhlasil, pričom ten súhlas prejavil slobodne a vážne až po prijatí všetkých informácií o dobe dodania tovaru z jeho objednávky.

    Všetkých zákazníkov môžeme ubezpečiť, že je našim plným úsilím dobu dodania minimalizovať, avšak sú tovarové položky, ktoré sú len skladom u dodávateľa/výrobcu, preto doba dodania je závislá aj do doby doručenia tovaru od dodávateľa/výrobcu.

    Tešíme sa na Vaše objednávky značkového tovaru od renomovaných výrobcov, ktorých starostlivo vyberáme v záujme dodržania kvality výrobkov.

    Váš Tím LORIA.sk

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • rýchly a prehladný výber
    • ak vybraný tovar nie je skladom

    rýchlost a spolahlivost

    Reakcia obchodu LORIA.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za prejavený názor na náš e-shop. Mrzí nás, že náš e-shop neodporúčate svojim známym, keďže Vaša objednávka bola prijatá systémom LORIA.sk dňa 11.12.2011 o 21:12:10 pod číslom objednávky 21121707, vybavená bola dňa 12.12.2011. Podľa záznamov pošty fyzicky bol balík expedovaný poštou na Vami uvedenú adresu dňa 13.12.2011 ako balík I. triedy.

    Tím LORIA.sk

    Pre úplnosť uvádzame celý mail vyplneného formulára klientom:
    -----------------------------------------------------------------------------------------------

    Vážený obchodný partner,
    zasielame Vám výsledky dotazníku pre obchod LORIA.sk od zákazníka, ktorý odpovedal nasledovne:

    V akom stave je Vaša objednávka?
    tovar som objednal(a) a bol mi doručený

    Ako ste spokojný(á) s dĺžkou dodacej lehoty?
    známka 4.5 z 5ti.

    Ako hodnotíte kvalitu dopravy tovaru?
    známka 4.5 z 5ti.

    Akú dopravu tovaru ste využili?
    Slovenská pošta

    Bol tovar doručený v poriadku?
    áno

    Budete tovar zasielať späť?
    nie

    Koľkokrát ste už nakúpili v obchode?
    toto bol prvý nákup

    Ako hodnotíte prehľadnosť obchodu?
    známka 5 z 5ti.

    Ako hodnotíte kvalitu komunikácie obchodu?
    známka 5 z 5ti.

    Odporúčali by ste obchod svojim známym?
    nie, neodporúčam

    Aká je Vaša celková spokojnosť s obchodom?
    známka 5 z 5ti.

    Aké hlavné výhody podľa Vás obchod ponúka?
    rýchly a prehladný výber

    Aké hlavné slabiny má podľa Vás tento obchod?
    ak vybraný tovar nie je skladom

    Ako by ste zhrnuli Váš názor na obchod pre ostatných nakupujúcich?
    rýchlost a spolahlivost

    Vytvorenie objednávky
    Nedeľa, 11.december v 21:12

    Príspevok nájdete na adrese https://obchody.heureka.sk/loria-sk/recenze/?f=1#show-rating-z-1338094
    S pozdravom Heureka.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dobrý deň,

    doteraz sme dva krát nakupovali.Tovar prišiel ihneď.
    Tentokrát prešlo 11 dní od objednania tovaru a ŽIADNE vyrozumenie, kde je problém.?
    Takže komunikácia ŽIADNA.

    ďakujem za vysvetlenie.

    s pozdravom
    Sečanský

    Reakcia obchodu LORIA.sk

    Dobrý deň,

    po prešetrení spôsobu vybavenia Vašej objednávky dávame nasledovné stanovisko:

    Objednávka bola prijatá do systému 7.9.2011 o 18:46:11 hod. pod číslom objednávky 18461389. Zákazník bol vyrozumený o prijatí objednávky telefonicky, kde bola lehota dostupnosti upresnená na: "do 2 týždňov", čo činí najneskôr na deň 21. 9. 2011.

    Napriek tomu, že nám výrobca v pôvodnej zásielke omylom zaslal namiesto motívu Kvetiny-tmavý motív Kôň Pegas, čo je farebne z profilu rovnaký model, pevne veríme, že daný termín splníme, keďže zásielku so správnym motívom peračníka očakávame 19.9.2011, t.j. daný tovar obratom odošleme zákazníkovi tak, aby najneskôr dňa 21.9.2011 mal objednaný tovar na svojej adrese.

    V tejto súvislosti si dovoľujeme uviesť, že 10-dňová lehota pre automatické zasielanie hlasovacích formulárov pre portál Heureka.sk nijako nesúvisí a ani nemá vplyv na vopred dojednané dodacie lehoty medzi Internetovým obchodom LORIA.sk a zákazníkmi.

    S pozdravom
    Tím LORIA.sk

    *******************************************************
    EDIT: 19.09.2011

    "Dobrý deň, zasielam reakciu od zákazníka obchodu LORIA.sk.
    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Lucia Priščáková
    Shop Coordinator Heureka.sk"

    "Ospravedlňujem sa, nevedel som, že ste telefonicky komunikovali s manželkou. S pozdravom Sečanský"


    Dobrý deň p. Sečanský,

    teší nás, že sa nedorozumenie vysvetlilo. Tešíme sa na Váš ďalší nákup v našom e-shope.

    S pozdravom
    Tím LORIA.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • VELMI DLHE CAKANIE NA TOVAR!!!!!!

    MATE VELMI PEKNY VYBER TOVARU ALE CO SA TYKA DODANIA JE TO STRASNE

    Reakcia obchodu LORIA.sk

    Dobrý deň,
    po prešetrení vybavenia objednávky č. 09531221 dávame nasledovné stanovisko:

    Objednávka bola v systéme e-shopu prijatá dňa 12.08.2011 o 09:53:34 hod. Bol objednaný tovar, ktorého dostupnosť bola v čase objednávky „10-15 pracovných dní“, t.j. 2-3 týždne odo dňa objednávky, teda najneskôr 2.9.2011. Pri telefonickom potvrdení objednávky bola zákazníčke uvedená upresnená lehota dostupnosti 2 týždne. Objednávka bola vybavená dnešného dňa (pozn.: 22.8.2011) odoslaním zásielky na prepravu Slovenskou poštou ako balík 1.triedy, t.j. po započítaní zmluvnej lehoty pre prepravu (2 pracovné dni) zásielka bude u zákazníčky najneskôr 24.8.2011, teda 2 dni pred lehotou dohodnutou so zákazníčkou.

    Na základe uvedených skutočností nás mrzí, že zákazníčka dospela k uvedenému názoru aj napriek tomu, že obdržala od nás korektnú a zrozumiteľnú informáciu o lehote dostupnosti ňou objednaného tovaru, ktorý sme jej zaslali v predstihu oproti deklarovanej lehote.

    Berieme názor zákazníčky na dĺžku doby dodania, že môže byť z jej pohľadu dlhý, avšak touto cestou si dovoľujeme poznamenať, že od začiatku od nás dostala korektnú informáciu o dĺžke dodacej doby, ktorú sme dodržali, resp. s predstihom splnili.

    S pozdravom
    Tím LORIA.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Dodaciu lehotu!!!

    Reakcia obchodu LORIA.sk

    Dobrý deň,
    po prešetrení vybavenia objednávky č. 1109961 dávame nasledovné stanovisko:

    Objednávka bola v systéme e-shopu prijatá dňa 4.7.2011 o 11:09:40 hod. Bol objednaný tovar, ktorého dostupnosť bola „10-15 pracovných dní“, t.j. 2-3 týždne odo dňa objednávky, teda najneskôr 25.7.2011. Objednávka bola vybavená dňa 15.7.2011, t.j. v dostatočnom predstihu oproti uvádzanej dobe dostupnosti. Z uvedených dôvodov tiež nebolo možné zákazníkom žiadaný termín 7. 7. 2011 splniť.

    V tejto súvislosti si dovoľujeme tiež poznamenať, že z dôvodu zmeny právnej subjektivity prevádzkovateľa e-shopu boli zákazníci v období od 30.6.2011 do 10.7.2011 na troch miestach (hlavnej stránke e-shopu, v nákupnom košíku e-shopu a aj v mailovom potvrdení objednávky) riadne, zrozumiteľne a včas vyrozumení, že „... objednávky prijaté po 16. hodine dňa 30. júna 2011 budú vybavované dňa 11. júla 2011 v poradí, v akom boli prijaté do systému e-shopu.“.

    V zmysle tohto korektného a zrozumiteľného obsahu bol dňa 11. 7. 2011 uskutočnený pokus o telefonické overenie objednávky, avšak na mobilnom tel. čísle bezúspešne (volaný hovor neprijal) a na pevnej linke bol zastihnutý iba kolega objednávateľa z firmy, ktorý oznámil, že objednávateľ je na dovolenke do 15. 7. 2011. Bol požiadaný o to, aby objednávateľa po návrate z dovolenky informoval, že sme spolu komunikovali a objednávku vybavujeme v lehote 2 týždne (t.j. do 25.7.2011), čo aj prisľúbil.

    Mrzí nás, že zákazník dospel k uvedenému názoru aj napriek tomu, že obdržal od nás korektnú a zrozumiteľnú informáciu o lehote dostupnosti ním objednaného tovaru, ktorý sme mu zaslali v predstihu oproti deklarovanej lehote. Hoci chápeme sklamanie jeho synčeka, ktorý nedostal k narodeninám svoju školskú aktovku, veríme, že mu spraví radosť hoci aj dodatočne a pribalený darček od nás ho tiež poteší.

    S pozdravom
    Tím LORIA.sk