Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • žiadne
    • dlhá doba doručenia

    Sú aj lepšie obchody

  • Neodporúča obchod

    10 %

    OBCHODNICI NEVEDIA CO ROBIA ,A DOVLAT SA K NIM NIE JE MOZNE NA e SHOP

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tovar nebol nachystany na predajni, ale mail o nachystani bol odoslany. Musela som tam ist 2x.Namiesto usetrenia casu, som musela riesit cestu 2x.

    Tovar nebol nachystany na predajni, ale mail o nachystani bol odoslany. Musela som tam ist 2x.Namiesto usetrenia casu, som musela riesit cestu 2x.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • neprehľadnost
    • nesledujete vyvoj trhu

    neverte všetkemu

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nic ma nenapada
    • Predavaju tovar ktory vlastne ani nemaju

    Zla skusenost

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Máte ceny vyššie ako konkurencia, dlhšie vám trvá, kým zásielku doručíte a na rozdiel od konkurencie (kde som robil o polovicu mensi nakup) som u vás musel platiť za kuriera.

    Reakcia obchodu Liečik.sk

    Dobry den pan Martin, mrzi nas Vasa nespokojnost. Pre objektivnost by sme radi uviedli, ze Vasa objednavka bola vybavena (odoslana z lekarne) do 24 hod. a hned na druhy den ste si ju od kuriera aj prevzali. Teda celkova doba od objednania tovaru po dorucenie do Vasich ruk nepresiahla 48 hodin. Tovar bol doruceny presne ten, ktory ste si objednali a v tej istej sume, vratane poplatku za dopravu, ako bolo v objednavke. Zaroven ste boli o vsetkom priebezne informovany formou emailovych notifikacii. Pocas celej doby ste nedali najavo ziadnu nespokojnost. Je nam luto, ze napriek tomu, ze sme do bodky splnili vsetko, co ste si zelali, neodporucate nasu lekaren dalsim. Tejto nespokojnosti nie celkom rozumieme, preto odporucame, aby ste v pripade ineho nakupu v buducnosti uviedli do poznamky, ak budete mat nejake specificke ocakavania, aby sme ich skusili naplnit, pripadne Vas rovno informovali, ak taku moznost nemame. Stava sa pravidelne, ze zakaznici definuju svoje specificke podmienky hned pri objednavani, na to je tam miesto vo formulari a vieme im hned povedat, ci ich potrebu vieme vyriesit alebo nie.
    Co sa tyka cien tovaru, myslime si, ze nasa cenotvorba je v porovnani s konkurenciou priazniva, samozrejme ze mozu byt rozne akcie u roznych predajcov na konkretne produkty, kde ich cena moze byt lepsia ako u nas. Nie je nasou ambiciou byt najlacnejsi, ale garantovat kvalitu tovaru a sluzieb pri zachovani takej nizkej cenovej hladiny, aku si mozme dovolit. O priaznivych cenach ostatne svedcia mnohe ine recenzie, ktore sa tu nachadzaju a taktiez priamo porovnania tovarov na Heureke. Co sa tyka poplatkov za dopravu, vsetky poplatky su zverejnene a odrazaju realne naklady, ubezpecujem Vas, ze nasa lekaren z nich nema ani cent. Pravidelne rokujeme s kuriermi o ziskani co najlepsich podmienok. Nasa lekaren nie je v Bratislave, takze Vam zatial nevieme poskytovat rozvoz v ramci Bratislavy zdarma.
    S prianim prijemneho dna. Tim Liecik.sk

  • Neotravujte ma!!!!!

    Reakcia obchodu Liečik.sk

    Vzhľadom na neobvyklú skúsenosť s touto zákazníčkou, ktorú reprezentuje aj táto reakcia, pociťujeme potrebu napísať stanovisko. Vážime si každú spätnú väzbu a referenciu, a oceňujeme, ak je konkrétna a férová. Keďže táto taká nie je, považujeme za potrebné poskytnúť vysvetlenie. Pri vybavovaní objednávky došlo nechtiac k omylu a zaslaniu iného produktu (veľmi podobné zloženie, rovnaká cena, ten istý výrobca). Zákazníčke sme sa ospravedlnili a ponúkli obratom zaslanie správneho produktu a vyzdvihnutie pôvodného, na naše náklady. Zákazníčka sa rozhodla pre úplné zrušenie objednávky. Požiadavke sme vyhoveli, zásielka bola na naše náklady vzatá späť a uhradené peniaze obratom poukázané zákazníčke späť na jej účet. Omyl nás mrzí, každú zásielku kontrolujeme viackrát, v tomto prípade išlo o veľmi podobné produkty. Zároveň sme urobili všetko pre to, aby sme situáciu vyriešili bez akýchkoľvek nákladov zo strany zákazníka. Musíme však konštatovať, že s takou nepríjemnou a agresívnou komunikáciou sme sa za celú históriu našej lekárne ešte nestretli. Veríme, že vzájomná úcta a rešpekt sú základom nielen pozitívnych skúseností, ale aj základom pre vyriešenie akéhokoľvek problému, ktorý sa môže vyskytnúť. Za náš omyl sa ešte raz ospravedlňujeme a úsudok o druhej strane si naši zákazníci môžu vytvoriť aj na základe jej reakcie.