Recenziu na tento obchod môžu písať iba overení zákazníci - tým máte istotu pravdivosti recenzií. Hodnotenie je možné zadať vyplnením dotazníku spokojnosti, ktorý zákazníkom príde po nákupe. Viac o Overené zákazníkmi.

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Posiela uz vrateny tovar, poskodena krabica
    • extrémne zla kvalita tovaru

    Extrémne zla kvalita tovaru - posledný čínsky odpad - nekvalita čínsky šmejd! Tlačidla na tyčovom mixéri sú po prvých použitiach úplne preseknuté, pretože bola len veľmi tenká guma na tlačidle a ostra hrana do ktorej sa prstami stláčal zapínací gombík, takže teraz aj občas tzv. kope elektrina cez poškodený vypínač čo je nebezpečne no Lidl takúto bezpečnosť svojich zákazníkov absolútne nerieši!!!! metlička lieta na všetky strany- nie je to žiadna presnosť - no ako z čínskeho odpadkového kosa, poškodená krabica, vyzerá to tak, že Lidl posiela už vrátený tovar od iného zákazníka

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    V prípade, že je tovar nefunkčný, je nutné ho reklamovať v našich predajniach. Tovar môžete reklamovať v ktorejkoľvek Lidl predajni. Je potrebné, aby ste pri reklamácii mali so sebou faktúru k reklamovanému výrobku.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.

    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Odporúča obchod

    60 %

    • Primerane ceny
    • Obchod posiela rozbaleny tovar ako nový

    Obchod posiela tovar, ktorý je rozbaleny, to by samozrejme nevadilo, keby to aj niekde bolo uvedené a bola k tomu poskytnutá patricna zlava.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • U som pisal v inom hodnoteni ze sa nakupuje ok a ze sa daju vychytat paradne zlavy.
    • Vratenie tovaru je jednoduche a bezplatne, nalepite stitok co vam poslu a podate na postu zadara
    • ocenujem ze pouzivaju namiesto vzduchovych plastovych vankusov ten hnedy vyplnovy papier, da sa dokonca rychlo kompostovat, alebo proste dat do modreho. Neznasam tie plastove vzduhove vankusiky.
    • V poslednej dobe zlavnene produkty = uz raz alebo niekolko krat vratene produkty, casto neskontrolovane a poskodene, cele zle.
    • Nikde neuvadzaju ze produkt nie je novy, ale uz bol rozbaleny.
    • Prisli mi takto osuchana led lampa, osuchany led pas s 5 krat prelepenou tou kruhovou priesvitnou nalepkou-plombou, rovnako kosacka s prasknutym zadnym krytom a pokrivenymi castami, razovy utahovak co oproti deklarovanemu vykonu nestihal ani nahodou - merane momentovym klucom a vyosena srobovacka.
    • Vsteky veci mam zdokumentovane keby niekto si myslel ze je to len hejt, nie je, rad nakupujem v lidli aj budem, len si asi musim upravit ocakavania lebo isli s kvalitou strasne dole
    • neodporucam nakupovat ludom co sa chcu spolahnut na kvalitu a netestovat, neskusat a nevracat dovar stale
    • neviem ci to nahodou nie je lokalne len chyba u nas na Slovensku v sklade v Kosiciach ci odkial to chodi, lebo ozaj to nekontroluju a baliky su zabalene ako keby to balilo decko - tazke veci s krehkymi nahadzane na spodku velkej krabice a len zvrchu zaplnene kvantom toho hnedeho papiera.

    nie je to co to byvalo. neseriozne v tom ze neoznacuju pouzite produky - ale ani asi nemozu, lebo nemaju sajnu co sa deje v skladoch mi to pride tak. Nakupujem hlavne naradie, boli to lacnaky s rozumnou kvalitou s este rozumnejsou cenou - ale pomaly sa z toho stava blsi trh, odporucam ozaj len ak ste mentalne nastaveni ze budete daco vracat a nanovo kupovat uz mozno bez zlavy.

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    V prípade, že je tovar poškodený, je nutné ho reklamovať v našich predajniach. Tovar môžete reklamovať v ktorejkoľvek Lidl predajni. Je potrebné, aby ste pri reklamácii mali so sebou faktúru k reklamovanému výrobku.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.

    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Tovar prisiel rozbity.
    • Tovar prisiel absolutne nevhodne zabaleny
    • Bol zabaleny / natlaceny do skatul, ktore boli mensie ako tovar sam.
    • Krehky tovar nemal ziadny ochranny obalovy material
    • Ako na potvoru reklamacny formular na webe predajcu nefunguje.

    Taketo babractvo a amaterizmus by som od tohto predajcu neocakavala.

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    V prípade, že je tovar poškodený, je nutné ho reklamovať v našich predajniach. Tovar môžete reklamovať v ktorejkoľvek Lidl predajni. Je potrebné, aby ste pri reklamácii mali so sebou faktúru k reklamovanému výrobku.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.

    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Prišiel mi už použitý tovar celý špinavý a zachytany
    • Nesprávne balenie sponiek pre sponkovačky

    Objednávku som im vrátil veľké sklamanie táto objednávka

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.

    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Balenie tovaru je nevyhovujúce
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nedodržanie termínu dodania tovaru
    • nepochopiteľné rozdelenie tovaru do troch balíkov

    Objednaný tovar bol, neviem prečo, rozdelený do troch balíkov, z ktorých jeden mi stále nebol doručený.

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.

    Našim cieľom je, aby boli zásielky zasielané rýchlo, bezpečne a efektívne. Náš internetový obchod ponúka široký sortiment výrobkov, ktorý dvakrát týždenne dopĺňame o desiatky ďalších. Z dôvodu skladových kapacít nedokážeme skladovať všetok náš tovar v jednom logistickom centre.

    Tovar z Vašej objednávky pochádza z rôznych logistických centier, vrátane zahraničných, preto bola Vaša objednávka odoslaná vo viacerých zásielkach. Zásielky nie je z technických dôvodov možné zlúčiť.

    Niekedy je tiež lepšie umiestniť odlišné druhy tovaru do viacerých rôznych balíkov, aby sa spoločnou prepravou nepoškodili. Pokiaľ si tak objednáte napríklad funkčné bežecké oblečenie a kúpeľňovú komodu, zrejme vám prídu v dvoch samostatných zásielkach.

    O takejto prípadnej možnosti ste informovaní v potvrdení o odoslaní tovaru, ktoré bolo zaslané na Váš email.

    Samozrejme však platí, že rozdelením objednávky na viac zásielok sa nemenia náklady na poštovné. To zaplatíte vždy len raz v dohodnutej výške, tak ako to bolo uvedené aj v samotnej objednávke tovaru.

    Ďakujeme za pochopenie.

    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Odporúča obchod

    80 %

    • Balenie tovaru by sa zišlo zlepšiť.Všetko v jednej krabici,žiadne ochranné pomôcky,iba navrchu papier...
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • 2x objednane a neúplné balenie

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    V prípade, že je tovar nekompletný, odporúčame Vám kontaktovať náš zákaznícky servis prostredníctvom kontaktného formulára na našich webových stránkach. Kolegovia s Vami radi vzniknutú situáciu vyriešia k Vašej spokojnosti.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.


    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Rýchle dodani
    • Zle zabalený tovar prišiel mierne poškodený
  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Široká ponuka
    • Naučte sa konečne baliť zásielky
    • Objednával som viac krát a vždy prišla krabica poškodená

    To čo je skladom posielajú relatívne rýchlo. Škoda, že dojem kazí v akom stave príde tovar a v mojom prípade vždy v poškodenej krabici.

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za upozornenie.

    Mrzí nás, že zásielka nebola adekvátne zabalená.

    V prípade, že by ste zistili závadu na tovare vzniknutú chybnou kompletizáciou Vašej objednávky, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis prostredníctvom kontaktného formulára na našich webových stránkach a spoločne sa dohodneme na možnostiach riešenia.

    Za prípadné komplikácie sa ospravedlňujeme.

    Pekný deň
    Váš tím Lidl

  • Odporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • tovar prišiel rýchlo
    • zle bol zabalený, krabica držala len tak tak
  • Odporúča obchod

    80 %

    • Objednal som dva výrobky, oba výrobky mi boli doručené zvlášť. Chcem položku v obchode, že si neželám jednu objednávku doručovať na dva krát. A položku že si neželám že keď ma kurier nezastihne doma, tak mi balík dajú na postu. Kým prídem z práce poštu v mieste bydliska zavrú a ja mám problém prebrať balík.
  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Ceny
    • Tovar poslali v 2ch balikoch rozdielnimi firmami cize som musel ist na postu cakat do rady a v tom volal kurier ze ma pre mna balik z lidlu ... tiez sa neda obiednat inak ako cez postu.

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.

    Našim cieľom je, aby boli zásielky zasielané rýchlo, bezpečne a efektívne. Náš internetový obchod ponúka široký sortiment výrobkov, ktorý dvakrát týždenne dopĺňame o desiatky ďalších. Z dôvodu skladových kapacít nedokážeme skladovať všetok náš tovar v jednom logistickom centre.

    Tovar z Vašej objednávky pochádza z rôznych logistických centier, vrátane zahraničných, preto bola Vaša objednávka odoslaná vo viacerých zásielkach. Zásielky nie je z technických dôvodov možné zlúčiť.

    Niekedy je tiež lepšie umiestniť odlišné druhy tovaru do viacerých rôznych balíkov, aby sa spoločnou prepravou nepoškodili. Pokiaľ si tak objednáte napríklad funkčné bežecké oblečenie a kúpeľňovú komodu, zrejme vám prídu v dvoch samostatných zásielkach.

    O takejto prípadnej možnosti ste informovaní v potvrdení o odoslaní tovaru, ktoré bolo zaslané na Váš email.

    Samozrejme však platí, že rozdelením objednávky na viac zásielok sa nemenia náklady na poštovné. To zaplatíte vždy len raz v dohodnutej výške, tak ako to bolo uvedené aj v samotnej objednávke tovaru.

    Ďakujeme za pochopenie.

    Pekný deň
    Váš Lidl tím

  • Odporúča obchod

    90 %

    • Rychlost,pomer cena kvalita
    • Dvakrat mi boli organizery do chladnicky zle zabalene. Poskeabali sa o seba a pukli. Nechala som si to,lebo pouzit sa to da a vratit 3eurovy tovar sa mi nechce. Ale je to skoda
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dopravca tovar teda zaplať. Balík nedorucil a ani po 2 dňoch pátrania neviem ko.u odovzdal zaplatený balik . Strašná spoločnosť TPD ani na e maily nereagujú.
    • Balík mebol doručený osobe. Neviem kde je . STRASNA SPOLOCNOST TOD. V E MIALY MATE PIN A POZNAM HO LEN JA A OSOBA KTOFEJ Ml byť balík doručený a balíka nieto.

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    Mrzia nás komplikácie, ktoré pri Vašej objednávke nastali.

    Pekný deň
    Váš tím Lidl

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • produkty cenovo dostupné
    • kvalitné produkty (ak vám ovšem neprídu poškodené ako mne)
    • široké portfólio produktov
    • tovar prišiel poškodený, na funkčnosti to neubralo ale zamrzelo ma to, vzhľadom k tomu, že nam produkt aktuálne trebalo sme ho nereklamovali
    • objednávka bola rozdelená a balíky doručené každý v iný deň, samozrejme lidl ma na to upozornil vopred mailom, žiaľ nemali prehľad v odoslaných a doručených objednávkach, keďže o balíku,kt. som už mala doma mi chodili maily, že doručenie bude oneskorené

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.

    Pekný deň
    Váš tím Lidl

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Asi by bolo vhodne zmenit prepravnu sluzbu lebo moj balik skoncil namiesto balikomatu na poste .....
  • Odporúča obchod

    70 %

    • ABSOLÚTNE zlé zabalenie a expedícia, tovar som si musela ísť vyzdvihnúť na poštu.

    S tovarom som spokojná, vyberám si, čo chcem, takže viem, čo očakávať. So službami spokojná NIE SOM; V mojom prípade šlo o zásielku skladajúcu sa z niekoľkých ťažkých kusov ( liatinové panvice), tovar vložili do jednej kartónovej krabice, ktorá túto váhu samozrejme nebola schopná uneisť a tak sa pri preprave a manipulácii balík rozpadol. Namiesto dopravy na adresu som si musela pre zásielku ísť na poštu a sama si ju prepraviť. Takže s týmto som nespokojná nie som.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • tovar zabaleny iba v originalnom obale, ktory bol poskodeny(roztrhnuty pri dodani) na viacerych miestach
    • 2 polozky v objednavke dodane v dvoch rozdielnych terminoch

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za upozornenie.

    Mrzí nás, že zásielka nebola adekvátne zabalená, preto Vašu spätnú väzbu odovzdáme zodpovedným kolegom.

    V prípade, že by ste zistili závadu na tovare vzniknutú chybnou kompletizáciou Vašej objednávky, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis prostredníctvom kontaktného formulára na našich webových stránkach a spoločne sa dohodneme na možnostiach riešenia.

    Za prípadné komplikácie sa ospravedlňujeme.

    Pekný deň
    Váš tím Lidl