Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • všetko v priadku
    • zásielka doručená

    Lidl... čo viac napísať

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • rychle dodanie tovaru
    • pri reklamacii ignoruju a klamu zakaznika, ani po zakonnej lehote 30 dni mi stale nevratili peniaze (ako dokonca sami tvrdili v emaili, ze urobia)

    Co sa tyka nakupu a dorucenia tovaru, tak je skusenost s obchodom v poriadku. Ale ich reklamacne procesy su mizerne. V komunikacii priamo klamu zakaznika a porusuju zakon. Neodporucam preto nikomu v Lidl.sk nakupovat ziadny drahsi vyrobok, ktory by ste potencialne niekedy mohli chciet reklamovat. Obchod je teda vhodny maximalne na lacny tovar rychlej spotreby.

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    Pre bližšie informácie k reklamácii Vám odporúčame znovu kontaktovať zákaznícky servis prostredníctvom kontaktného formulára na našich webových stránkach alebo prostredníctvom našej zákazníckej infolinky. Kolegovia sa Vám budú radi venovať a poskytnú Vám bližšie informácie.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.

    Prajeme Vám pekný deň.
    Váš tím Lidl

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Balik nechal v alza boxe ku ktoremu neprišlo heslo

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    V tomto prípade, odporúčame kontaktovať dopravnú spoločnosť.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.

    Prajeme Vám pekný deň.
    Váš tím Lidl

  • Odporúča obchod

    80 %

    Dobrá cena a dostupnosť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • rychlost dorucenia
    • Lidl dorucil otvorene a im vratene Lego a deklaroval ho na stranke ako novy produkt.

    Reakcia obchodu lidl.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.

    V prípade, že je výrobok defektný, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis prostredníctvom kontaktného formulára na našich stránkach, uveďte tu všetky údaje k Vašej objednávke, popis vady a doložte aj fotografie defektného výrobku, kolegovia či servisný partner Vám radi oznámia informácie ohľadom ďalšieho postupu spolu s možnosťami riešenia.

    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie a veríme, že všetko bude nakoniec vyriešené k Vašej spokojnosti.

    Pekný deň
    Váš tím Lidl

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rýchlosť a spoľahlivosť
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Veľmi rýchlo a promptne vybavena moja objednávka.Ďakujem.
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Rýchlo a jednoducho

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    vsetko ok

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Majú dobré veci
    • Objednávku vybavili rýchlo
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • rýchle dodanie
  • Odporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • dobrý pomer cena/úžitkové vlastnosti
  • Odporúča obchod

    100 %

    Spokojnosť

  • Odporúča obchod

    100 %

    Vždy keď objednám dostanem to čo očakávam

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Super

  • Odporúča obchod

    100 %

    Veľmi dobré skúsenosti.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    všetko ok

  • Odporúča obchod

    • Dodnes mi ho lurier nepriniesol na adresu.
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Rýchle dodanie
  • Odporúča obchod

    60 %

    • doručovanie len Slovenskou poštou - najhoršia možnosť