Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar bol vratený do 7 dní. Ani po 90 dňoch neboli vrátené peniaze na účet

    Reakcia obchodu Liblig.sk

    Milá Katarína,
    v nedeľu 1.8.2021 o 12:57 hod. sme od vás obdržali e-mail, ktorým ste nás poprosili o vrátenie peňazí za tovar. Následne o 7 minút neskôr ste nám napísali toto hodnotenie. Ďakujeme zaň.

    Píšete, že ste splnili všetky podmienky na vrátenie tovaru. Tie sú explicitne popísané vo VOP a skrátený postup je aj tu: https://www.liblig.sk/sk/vratenie-do-14-dni. Pri našom telefonáte v apríli ste ich dokonca dostali zrekapitulované aj telefonicky. Platilo vtedy a rovnako aj dnes, že tovar, ktorý chcete vrátiť, je potrebné ZASLAŤ SPÄŤ NA NAŠU KOREŠPONDENČNÚ ADRESU NA VLASTNÉ NÁKLADY. Nemáme vedomosť o tom, žeby ste tak urobili, telefonicky ste deklarovali, že nie ste ochotná platiť náklady na prepravu späť. Toto je ale dané, v rámci legislatívneho rámca a prevádzkových podmienok je toto jediný spôsob ako tovar vrátiť a vopred vám bol isto zrejmý aj z VOP, uzrozumenie s ktorými ste potvrdili potvrdením samotnej objednávky. Ani to, že budete písať negatívne hodnotenia naprieč internetom, to neovplyvní.

    Jednu z dotazníkových otázok ste vyplnili v zmysle, že ste zrušili objednávku. Vaša objednávka zrušená nebola, neevidujeme takýto krok z vašej strany. Podstata obchodu bola naplnená vašim prevzatím tovaru, ktorý ste si objednali.

    Je pozoruhodné, že sa ozývate po vyše 90 mesiacoch, ako píšete. Ak ste tovar odoslali, obráťte sa prosím na svojho prepravcu s reklamáciou vo veci nedoručenej zásielky. Pod vyššie uvedeným linkom sa tiež dočítate, že platba za tovar bude kupujúcemu uhradená po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu alebo preukázaní o zaslaní tovaru späť na našu adresu. Dôkazné bremeno znáša spotrebiteľ, teda vy.

    Našim zákazníkom vychádzame v ústrety radi, aj pri menej štandarných požiadavkach a dokonca sme už akceptovali aj všetky odstúpenia od zmluvy od firiem, ktoré nie sú spotrebiteľom a nemuseli by sme tak učiniť. Vždy slušne, konštruktívne, s porozumením. Našim cieľom nie je vytvárať si nespokojných zákazníkov.

    Vzniknutá situácia nás mrzí.
    Veríme, že sme všetky aspekty vysvetlili plnohodnotne a zrozumiteľne.

    Ďakujeme za pochopenie
    S láskou,
    váš LIBLIG - Ateliér čistých línií