Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • neprišiel potvrdzovací email
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávku mi stornovali, ale vôbec ma neinformovali - ani email, ani sms alebo telefonat. Precitala som si to v zakaznickej zone, ale nebolo vysvetlene prečo stornovali, ani kedy. A ja som na tovar čakala a čakala.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po desiatich dňoch mi oznámili že objednávku stornovali z dôvodu nedostupnosti tovaru.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ziadna komunikacia
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Poslali ste mi iný výrobok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ziadne
    • nie je schopny viest aktualne informacie o stave ponukanych tovarov a trva mu 3-4 pracovne dni a dva telefonaty kym prezisti stav daneho tovaru

    vyberte si iny obchod

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nic
    • predavaju cosi co nemaju

    radsej sa obzriet niekde inde

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • vedia vyhoviet co sa tyka casu a dna kedy pride kurier narozdiel od UPC napr...
    • starsia stranka

    tovar mi prisiel poskodeny a po 2 tyzdnoch cca, pretoze mi ho zabudli vobec poslat, ked som volal tak vsetko vyriesili promptne, ale keby som nevolal tak asi na ten stol cakam doteraz.

    • Na strankach eviduju tovar ako skladom s dodanim do troch dni a s vykricnikmi! Je to zavadzajuce a klamlive pre zakaznikov.

    Hodnotenie mi poslali skorej ako bol tovar vobec odoslany.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • komunikácia

    som sklamaná! skladom - neskladom, dodacia lehota 0bodov!

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Možno sortiment
    • Obchod spolupracuje s firmami, ktoré sa o kvalite učili v Číne alebo v Poľsku.

    Obchod sa síce snaží, no dodacie lehoty by sa možno dali zlepšiť, keby spolupracovali s výrobcami, ktorí si spoluprácu vážia. Výrobca našej objednávky bol evidentne opitý.

    Reakcia obchodu lemiMAX

    Zákazník si objednal tovar od slovenského výrobcu a keďže sme ľudia, i tu sa stala chyba na tovare nedopatrením. Všetky výrobné vady sa dajú reklamovat a dať do poriadku.
    team lemiMAX

  • Nakup v neodporucam. Stolicky prisli neskutocne spinave, poskodene, javiace znamky pouzivania. Ocividne tovar z predajne, alebo reklamovany. Seriozny predajca by mal upozornit, ak ma k dispozicii uz iba vystavny z predajne. Bezne nakupujem cez net,ale s takymto stavom hodnym nakupu v bazare som sa este nestretla.Dufam, ze reklamacia bude vybavena k mojej spokojnosti. Bol to moj prvy a aj posledny nakup v lemiMAXE

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadne
    • ponúka, čo nemá na sklade

    nech vyskúšajú, možno budú mať viac šťastia

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • dobre ceny
    • tovar je na stranke ale v skutocnosti ho nemaju a ani nevedia dodat

    slabota

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ziadne
    • nepravda

    nijak

    Reakcia obchodu lemiMAX

    V tomto prípade si zákazník objednal jedálenský stol, ktorý sme pre neho vyrobili na zákazku. V deň expedície nám zavolal, že chce, aby sme mu za cenu stola dodali aj stoličky, pretože na ilustračnom obrázku bol stôl zobrazený aj so stoličkami. V objednávke, ktorú ale urobil, je v popise uvedené, že si objednáva len stôl a navyše sme ho kontaktovali ešte pred zadávaním do výroby, aby sme si tuto objednávku potvrdili. Zákazník nám spôsobil nemalé škody, pretože stôl sme vyrobili a namorili podľa jeho objednávky. Zvažujeme právne kroky na vymáhanie škody a zároveň poškodzovanie mena našej spoločnosti.
    lemiMAX s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ziadne, siroky sortiment a zjavne nic nemaju, toto bol moj druhy nakup
    • po staznosti mi uz nik neodpisal
    • tovar skladom nie je, preco ho maju este na stranke ak sa uz vraj nepredava?

    neodporucam

    Reakcia obchodu lemiMAX

    U nás ste nakupovali prvýkrát a nie druhý. Tovar na stránkach máme aj keď nie je skladom, nakoľko nám niektorí dodávatelia aktualizujú stav na sklade len raz za týžden, či za dva týždne. Obratom sme Vás informovali, že nie je tovar skladom. Zrejme táto recenzia patrí inému eshopu???

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Objednala som si relaxačné kreslo QR-13, orech drevo/teracota mikroplyš.
    • Drevené časti sú ošúchané, fľakaté, nekvalitne
    • nastriekané a zle vypracované.
    • Kreslo je dosť slabé a labilné, neviem kedy sa zlomí.

    Reakcia obchodu lemiMAX

    Zákazník má právo na reklamáciu a výmenu tovaru, ak je tovar takto poškodený. Bohužial tovar ide originál zabalený v krabici priamo zo skladu dovozcu a takéto veci sa občas stávajú. Ponúkame možnosť podať reklamáciu a ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Tovar prišiel bez návodu a záručného listu!!!! :-(

    Reakcia obchodu lemiMAX

    Návod sme obratom doposlali emailom. Bohužial výrobca ho nevložil, avšak práve preto to riešime operatívne emailom. Záručný list nie je nutný, ako záručný list slúži dodaná faktúra k tovaru.
    Nemyslíme, že toto je dôvod nato, aby sa obchod neodporúčal. Tovar bol dodaný do 2 dní!!!

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • -s objednávkou a jej vybavením som bola veľmi spokojná,pokiaľ.....
    • -spokojná som bola dovtedy,pokiaľ nenastal problém-pri skladaní stoličiek sme si všimli chybu z výroby-iný odtien stoličky,podľa inštrukcii sme tovar reklamovali do 24 hod.
    • prišla,len odpoved,čo pravdepodobne urobí výrobca-odvtedy nič.
    • Považujem to za neseriozne zo strany obchodu,ja za chybu nemožem,prečo mam čakať nejakých 30 dni na vybavenie-vlastne tým,som čakala na ich vyjadrenie,zmarili moju výhodu-zaslať im tovar do 10 dní bez udania dovodu nazad.počkám,ako sa to vyvinie,potom napíšem recenziu na net pre ostatných zákazníkov....Podľa vyjadrenia mi asi operadlo vymenia-na moje náklady???,ked to je ich chyba???

    -predchádzajúce okno

    Reakcia obchodu lemiMAX

    Dobrý den,
    reklamácia bola zaevidovaná 28/3 a hneď nato boli sviatky. Od zaevidovania reklamácie ubehli len 4 pracovné dni a je naozaj krátky čas, očakávať vyriešenie reklamácie za 4 dni, ked náhradné operadlo je skladom v Čechách. Podľa zákona má zákazník právo reklamácie, ale takisto predajca má právo 30 dní na vyriešenie reklamácie. Pokial by bolo operadlo skladom aj na Slovensku, tak je vymenené za 2 dni. Trpezlivosť je to, čo nám ľuďom v tomto svete naozaj chýba a preto sa snažíme reklamácie riešiť obratom, pokiaľ je to možné. No nezávisí to len od nás ako predajcu, ale hlavne od naších dodavateľov, dovozcov a výrobcov. Ďakujeme za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • zatial som na ziadnu neprisiel
    • komunikacia so zakaznikom

    vyhnut sa

    Reakcia obchodu lemiMAX

    Zákazník si objednal dopredajový sortiment, ktorý už bohužial nie je skladom. Ak je tovar v dopredaji, tak sa bohužial už nedá objednať do výroby. Pochopiteľne. Odporúčame overiť si dostupnosť takéhoto tovaru.
    ďakujeme za pochopenie