Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • široký sortiment

    bohužiaľ, ten istý produkt som našla na inej výbornej stránke a u vás bol raz tak drahý, nie o euro dva, ale o viac ako 100%...neviete koľko pýtať...máte krásny tovar ale super predražený...bohužiaľ si asi u váu už nič nekúpim, jedine, že by ste mali výraznu zľavu...držím vám palce

    Reakcia obchodu KULINA

    Dobrý deň,

    aby sme mohli lepšie reagovať, boli by sme Vám vďační, keby ste nám poskytli podrobnejšie informácie o tom, o aký výrobok ide, a to prostredníctvom e-mailu na adrese [email protected].

    Ako spoločnosť sme hrdí na transparentnú a spravodlivú cenovú politiku. Sme hrdí na to, že naše ceny zodpovedajú kvalite našich výrobkov a sú v súlade s trhom a dokonca sú často aj výrazne nižšie, pretože ponúkame skutočné akcie a zľavy.

    Ak ste mali na mysli formu na muffiny, ktorú ste si u nás zakúpili, na trhu je samozrejme viac foriem, ale aj iná kvalita a materiál.
    Táto forma však patrí do sortimentu renomovanej talianskej značky Guardini, ktorá má dlhoročnú tradíciu (1950). Plech, z ktorého je táto forma vyrobená, je z kvalitnej ocele Hi-Top, a vyniká kvalitným materiálom a spracovaním.
    Jedinečnosť značky Guardini spočíva práve v inovatívnom spôsobe spracovania foriem. Majú nižšiu hrúbku, čo umožňuje minimálnu bariéru medzi cestom a formou počas pečenia. To zabezpečuje priamy kontakt s teplom, ktoré potom rovnomerne vedie a zaručuje dokonalé prepečenie. Pre svoju dokonalosť si značka právom podmanila svet.

    Veríme, že kvalita našich výrobkov vrátane foriem na muffiny presahuje štandardy a prináša maximálnu spokojnosť. Ak máte ďalšie otázky alebo pripomienky, neváhajte nás kontaktovať.

    S prianím pekného dňa
    Vaša Kulina.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • strašne dlhá dodacia doba
    • chýbajúca komunikácia
    • klamlivá reklama

    Reakcia obchodu KULINA

    Dobrý deň,

    ďakujeme za hodnotenie. Úprimne sa ospravedlňujeme za oneskorené doručenie Vašej objednávky spôsobené veľkým objemom objednávok v Novoročnom výpredaji.
    V záujme zvládnutia očakávania bola informácia o predĺženej dodacej lehote transparentne oznámená v košíku objednávky. Chápeme dôležitosť včasných dodávok a mrzia nás spôsobené nepríjemnosti.

    Objednávky sa aktuálně odosielajú v deň ich prijatia alebo druhý pracovný deň.

    V spoločnosti Kulina dodržiavame záväzok transparentnosti a exkluzivity. Nepodielame sa na zavádzajúcej reklame a sme hrdí na našu otvorenú a úprimnú komunikáciu. Dôvera zákazníka je pre nás mimoriadne dôležitá.

    Ďakujeme vám za pochopenie a trpezlivosť.

    S prianím pekného dňa
    Vaša Kulina.sk

  • Tovar mi zatial neprisiel

    Reakcia obchodu KULINA

    Dobrý deň,
    ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Prijmite prosím ospravedlnenie za nepríjemnosti spôsobené oneskoreným doručením. Novoročný výpredaj viedol k neočakávanému objemu objednávok, čo spôsobilo krátke oneskorenie našich obvyklých časov spracovania. Informáciu o predĺženej dodacej lehote sme pre našich zákazníkov uviedli v košíku objednávky.
    Podľa informácií o sledovaní nášho prepravcu bola zásielka doručená.

    Chápeme dôležitosť včasného doručenia a podnikáme kroky, aby sme podobné oneskorenia v budúcnosti minimalizovali. V súčasnosti sa naša prevádzka vrátila k bežným dňom doručovania, kedy sa objednávky odosielajú v deň spracovania alebo do nasledujúceho dňa.

    Úprimne dúfame, že vás tento ojedinelý incident neodradí od budúcich nákupov u nás.

    Ďakujeme vám za pochopenie a trpezlivosť.

    S prianím pekného dňa
    Vaša Kulina.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ziadna
    • klamny popis vyrobku (nikde v popise nebola zmienka o tom ze pohar je strojovo vyrabany no text popisu posobil tak ako by islo o rucnu vyrobu- pricom cena zodpovedala prave rucnej praci)

    Reakcia obchodu KULINA

    Dobrý deň,

    ďakujeme za hodnotenie. Veľmi nás mrzí, že produkt nesplnil vaše očakávania. Našim cieľom je poskytovať produkty len prvotriednej kvality.

    Poháre na víno Superleggero sú skutočne vyrábané ručne. Sú vyrobené z krištáľu, ktorý je neprekonateľne tenký, ľahký a ručne fúkaný majstrami sklármi.

    V prípade, že Vám tovar nevyhovuje je možné ho do 60 dní od zakúpenia a naše náklady vrátiť.
    Podrobné informácie nájdete na našich stránkach: https://www.kulina.sk/o-nakupe/postup-pre-vratenie-tovaru/

    S prianím pekného dňa
    Vaša Kulina.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neuveritelne zla komunikacia, druhy tyzden cakam na vratenie penazi po tom co som odoslal balik naspat cez packetu. 12 ty den konkretne. Najskor sa po 7dmich dnoch a dvoch urgenciach ozvvali ze cakaju na balicky ktore im chodi raz do tyzdna a teraz uz dalsich 6 dni neodpovedaju.

    Reakcia obchodu KULINA

    Dobrý deň,
    ďakujeme za vašu recenziu. Ospravedlňujeme za oneskorenie pri vybavovaní vráteného tovaru, ktoré bolo spôsobené čakaním na samotný balík.

    Dňa 1.2.2023 ste zásielku od prepravcu prevzali a v nasledujúcich dňoch ste ju vrátili.
    Doručená k nám bola dňa 9/2/2023 a platba bola vrátená na Vašu kartu v ten istý deň.

    Ďakujeme

    S prianím pekného dňa
    Vaša Kulina.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Zavádzajúce informácie o tovare

    Reakcia obchodu KULINA

    Dobrý deň,

    ďakujeme za nákup a hodnotenie. Je nám ľúto, že nákup nesplnil Vaše očkávania. Bohužiaľ sme od Vás neobdržali žiadny email ani telefonický hovor so zpätnou väzbou a tak nie je v našich možnostiach adekvátne reagovať na recenziu.
    V prípade, že Vám tovar nevyhovuje je možné ho do 60 dní od zakúpenia zdarma vrátiť.
    Podrobné informácie, ako tovar vrátiť a ako si objednať zvoz na naše náklady nájdete na našich stránkach: https://www.kulina.sk/o-nakupe/postup-pre-vratenie-tovaru/

    Ďakujeme

    S prianím pekného dňa
    Vaša Kulina.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    bohužiaľ aj po konzultacii s eshopom mi bola doručená panvica s mechanicky poškodenou pokrievkou ktorá nebola rozmerovo kompatilna s panvicou, pritom som sa na to konkretne pytal, pokrievka mala po okrajoch preličenia a poskodenia, bohužiaľ tovar ako darček idem vratit, nemalo by sa to stavať a tovar pred odoslaním by mal predajca riadne skontrolovať.

    Reakcia obchodu KULINA

    Dobrý deň,

    ďakujeme za nákup a hodnotenie. Ospravedlňujeme sa za nedopatrenie v sklade, kedy sme si pri balení nevšimli poškodenie pokrievky. Samozrejme nie je problém tovar zdarma vrátiť a bude Vám obratom vrátena platba.
    Podrobné informácie, ako tovar vrátiť a ako si objednať zvoz na naše náklady nájdete na našich stránkach: https://www.kulina.sk/o-nakupe/postup-pri-reklamacii-produktu/

    Ďakujeme za pochopenie.

    S prianím pekného dňa
    Vaša Kulina.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Ziadny obchod nema taku vysoku cenu za dopravu.

    Reakcia obchodu KULINA

    Dobrý deň,

    ďakujeme za nákup a hodnotenie. Mrzí nás, že je pre Vás cena poštovného vysoká. Bohužiaľ vzhľadom na neustále rastúce náklady na vstupoch (napr. náklad na balenie, dopravu a pod.), nie je možné ju držať na nižších hladinách.
    Pri nákupe nad 99 EUR je doprava zdarma.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S prianím pekného dňa
    Vaša Kulina.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • doručený bol úplne odlišný tovar, než ten objednaný

    Reakcia obchodu KULINA

    Dobrý deň,

    ďakujeme za nákup a hodnotenie. Ešte raz sa ospravedlňujeme za pochybenie, kedy došlo k výmene štítkov na sklade. Obratom Vám posielame kópiu objednávky.

    S prianím pekného dňa
    Vaša Kulina.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Prislo mi nieco ine ako som objednals

    Reakcia obchodu KULINA

    Dobrý deň,

    ďakujeme za nákup. Veľmi nás mrzí, že došlo k nedopatreniu a dostala ste iný odtieň sviečok, ako ste si objednala. Bohužiaľ Vami objednaný už nie je skladom. Obratom sme vystavili dobropis pre vrátenie plnej platby. Ospravedlňujeme sa za komplikácie.

    S prianím pekného dňa
    Vaša Kulina.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod po aj napriek vzájomnej komunikácii NEVIE doručiť zásielku na daný termín!!!

    Reakcia obchodu KULINA

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za neskoré odoslanie - omylom sme v systéme nastavili dátum odoslania o deň neskôr, než ste si priali. Prijmite prosím za toto pochybenie naše úprimné ospravedlnenie.

    S pozdravom a prianím pekného dňa

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Okraj panvice je jemne, ale evidentne preliaceny z vyroby, povrch nie je poskodeny,
    nechce sa mi reklamovat, inac panvica je vyborna, vystupna kontrola ale nefunguje

    Reakcia obchodu KULINA

    Dobrý deň Hynku,

    za túto prehliadnutú nedokonalosť sa ospravedlňujeme, výrobky pred odoslaním bežne kontrolujeme v rámci našich možností. Z dôvodu porušenia pôvodného obalu to však nie je vždy možné.

    V prípade záujmu Vám panvicu radi vymeníme za novú v perfektnom stave, stačí kontaktovať naše zákaznícke centrum telefonicky alebo e-mailom a my všetko zariadime za Vás, vrátane bezplatného odvozu späť do nášho skladu.

    S pozdravom
    Lukáš z Kuliny

    • Tovar prišiel v poriadku. Dve položky z objednávky som vrátila späť. Kulina objednala zvoz balíkov, tieto kuriér prevzal dňa 20.01.2022. Doteraz nie je možné zo strany Kulina zistiť kde je tovar a chcú odo mňa aby som znova odoslala tovar! Spojila som sa s prepravnou spoločnosťou a tá mi písomne potvrdila, že balíky firma Kulina prevzala ešte dňa 25.01.2022. Firma Kulina neodpovedá na správy a keď zavolám tak nie je možné sa dopátrať pravdy a stále mám čakať a oni sa na to pozrú..neodporúčam obchod, kvôli zavádzaniu zákazníka a zadržiavaniu peňazí!!! Pritom na stránke sa dočítate, že do 7 dní od prevzatia tovaru vám vrátia peniaze.

    Reakcia obchodu KULINA

    Dobrý deň Mirka,

    je nám ľúto, že tentoraz trvalo vrátenie peňazí dlhšie ako zvyčajne. V januári sme sa potýkali s vyššou mierou chorobnosti a príjem vráteného tovaru fungoval istý čas vo veľmi obmedzenom režime. V čase telefonického kontaktu sme pre Vás, žiaľ, nemali žiadne nové informácie.

    Kapacita príjmu je už plne obnovená a postupne sme spracovali všetky nahromadené zásielky zo začiatku roka vrátane Vašich. Peniaze sme okamžite poslali na účet, ktorý ste uviedli v online žiadosti o poistné plnenie. Ospravedlňte prosím aj oneskorenie v písomnej komunikácii, riešili sme zvýšený počet žiadostí v súvislosti s vráteným tovarom.

    Budeme vás kontaktovať súkromnou správou a určite nájdeme spôsob, ako túto nepríjemnú skúsenosť napraviť. Verte, že ide o výnimočnú situáciu.

    S pozdravom
    Lukáš z Kuliny

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • dlhé dodacie termíny, aj keď je u položky napísané skladom

    Celkovo dlhé dodacie termíny, objednávala som v pondelok doobeda, tovar poslali až v stredu, vo štvrtok sviatok takže nič a v piatok to Packeta presmerovala na ďaľšie miesto, a z toho na ďalšie, takže zásielku sme prevzali až v pondelok, aj keď som to potrebovala do nedele.

    Reakcia obchodu KULINA

    Dobrý deň,

    všetky ponúkané produkty máme skladom a štandardne ich odosielame najneskôr do druhého dňa. Z dôvodu vyššej chorobnosti začiatkom roka niektoré objednávky nabrali pri expedícii jeden, alebo vo výnimočných prípadoch až dva dni oneskorenia. Mrzí nás, že sme tentokrát Vašu zásielku nestihli doručiť včas.

    S pozdravom
    Lukáš z Kuliny

    • tovar som objednala 24.11. do dnešného dňa tovar nemám, neviem či je chyba na strane dodávateľa alebo doručovateľa, avšak som veľmi sklamaná. Obdržala som jedine sms správu od doručovateľa že mi presmerujú objednávku na iné výdajné miesto ako som si zadala ja v objednávke. Dôvod uviedli, že je dovolenka na výdajnom mieste čo nie je pravda nakoľko som tam bola a žiadna dovolenka nie je!!!!Zavádzanie zákazníka považujem za nekorektné.

    obchod neviem ohodnotiť ani kvalitu komunikácie obchodníka nakoľko povinnosť si splnili faktúru zaslali, len tovar nikde

    Reakcia obchodu KULINA

    Dobrý den Paulíno,

    omlouváme se za komplikace s doručením. Dopravce, kterého jste si pro doručení zvolila, měl v uplynulých dnech (vzhledem k nedávno ukončené akci Black Friday, do které se zapojila většina eshopů) přeplněnou kapacitu některých výdejních míst a nízké procento objednávek doručili se zpožděním, nebo je odklonili na jinou, blízkou pobočku.
    V momentě, kdy jste nám volala, byla na stránkách dopravce opravdu informace o dovolené na pobočce, tuto informaci nám potvrdil také sám dopravce, z jehož vyjádření při další komunikaci vždy vycházíme.
    Pokud máte s doručením potíže, kontaktujte nás prosím. Spojíme se s dopravcem a opožděnou zásilku dohledáme.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Lukáš z Kuliny

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Pre mna tento obchod nemal vyhodu absolutne ziadnu.

    Od prveho telefonickeho kontaktu jeden problem za druhym. Neskutocne som nespokojna. Objednala som si steakovu supravu v hodnote 150eur ( vidlicky a noze), avsak bez mojho vedomia a akehokolvek upozornenia namiesto odoslania mojej objednavky za chrbtom riesili reklamaciu vraj poskodenej vidlicky. Zistila som to az ked som telefonovala, ze co je s mojou objednavkou. Pani na linke ma isla presviedcat, ze som nieco reklamovala pritom tovar som v ten moment este ani nevidela. Nasledne som ziadala, aby mi teda dorucili druhu taku istu sadu, vraj ale do vikendu uz nestihaju (do soboty by to bol 9.den), neponahlala by som keby to nebol darcek pre oslavenca, pani na linke mi prislubila, ze ak by som s tym bola ok, tak v pondelok mam s najvacsou pravdepodobnostou novu sadu doma. Pristupila som na to, ze darcek odovzdame dodatocne, skoro som odpadla, ked dnes mi prisiel balik a v nom sada nozov a lyzic. Ked som opat, uz naozaj nahnevana volala s inou pani tak vraj som asi objednala lyzice, ja len teraz neviem ci ten steak si mam nabrat na lyzicu a potom rozkrajat. Asi tolko k obchodu Kulina, ziadna kompenzacia, iba si poslali kuriera, ale to je omrvinka co mohli urobit. Nikdy viac!

    Reakcia obchodu KULINA

    Dobrý den,

    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklou situaci.
    Mrzí nás, že vše neproběhlo přesně dle Vašich představ. Při balení Vaší objednávky kolegové na skladě zjistili, že Vámi objednaný set vidliček je poškozen. Jelikož se jednalo o poslední dostupnou sadu, ihned jsme kontaktovali dodavatele pro dodání sady nové. Bohužel jsme při ručním zadání nové objednávky udělali chybu a místo vidliček, vložili do nákupního košíku velmi podobný kód pro lžičky.
    Přijměte prosím naši omluvu za vzniklou komplikaci. Jakmile kurýr přiveze omylem odeslané lžičky k nám na sklad, ihned Vám peníze vrátíme.
    Během dne se s Vámi spojíme a společně najdeme způsob, jak Vám tyto nepříjemnosti vynahradit.


    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Kulina Group a.s.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Obchod zasiela elektronické zariadenia bez Slovenskej, resp. Českej dokumentácie (manuálu).

    Obchod zasiela elektronické zariadenia bez Slovenskej, resp. Českej dokumentácie (manuálu).

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nekomunikatívna pani na telefóne. 10 x volané nezdvihla ani raz. Volal som v pracovný deň od 12:15 do 14:45 hod. Na tretí deň zdvihla telefón a hneď do mňa nahučala že oni tam sú len do 16:00 hod !!!

    Nikdy viac.

  • Neodporúča obchod

    90 %

    Obchod funguje fajn, obrus, vzhladom na cenu bola velmi zla kvalita. Cakala som uplne nieco ine

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Za 2 dni som sa nevedeľ dovolať predajcovi, reagoval len na mail... Neupozornil ma, že objednaný tovar bude doručený na 2 krát, pričom objednávka bola realizovaná naraz.