Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- neaktuálna cena
- tovar nebol skladom
Zaplatená objednávka bola zrušená telefonicky zo strany obchodu nasledujúci deň po objednaní s tým, že daný tovar bude dlhodobo nedostupný a po naskladnení už nebude cena ako máme v zaplatenej objednávke.
Reakcia obchodu Korekta s.r.o.
Dobrý deň, mrzí nás vzniknutá situácia. Hneď po prijatí objednávky sme Vás telefonicky kontaktovali, že tovar skladom nemáme a po vzájomnej dohode sme objednávku zrušili a platbu sme Vám v ten deň aj vrátili. Žiaľ ceny papiera v súčasnosti veľmi stúpli a pôvodnú cenu sme už nemohli dodržať.
Ďakujeme za pochopenie. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- množstvo sortimentu
- prehľadný eshop
- doprava zdarma pri nákupe nad 50€
- e-mailové notifikácie o stave objednávky
- doba dodania 4ks modelovacích podložiek dostupných skladom 7 prac. dní
- namiesto štyroch kusov objednaných podložiek prišli iba tri
- nikde neuvedené, že na e-mail, z ktorého sú zasielané notifikácie nemožno odpovedať
Menším online objednávkam je pravdepodobne venovaná iba minimálna pozornosť o čom svedčí na dnešné pomery veľmi dlhá doba dodania tovaru, ktorý bol údajne dostupný skladom. Pričom samozrejme neprišiel ani len mail upozorňujúci na oneskorenie s prípadným vysvetlením. Nakoniec ešte jeden objednaný kus v zásielke chýbal úplne. Pôvodne som iba napísal upozorňujúci e-mail priamo do eshopu a ani som nežiadal o zaslanie chýbajúceho tovaru. Taktiež som nechcel ani písať nelichotivú verejnú recenziu, ale e-mail, ktorý som pôvodne poslal, som poslal priamo ako odpoveď na notifikačný e-mail informujúci o potvrdení objednávky, keďže v ňom nikde nebolo uvedené, že sa naň priamo nedá odpovedať a ani nemá formu, ktorá by naznačovala, že naňho nie je možné posielať správy (konkrétne ide o "[email protected]"). No po nejakom čase mi prišla automatická správa, že daná mailová adresa nebola nájdená. A to bol pre mňa signál, že si zaslúžia recenziu z nasledujúcich dôvodov:
1. Otrasné spracovanie objednávky.
2. Nie je také ťažké doplniť do automatických e-mailov upozornenie, že sa na ne nedá odpisovať (mimochodom tvar emailu "noreply..." tiež nevymysleli pre nič za nič).
3. Ak sa na kontaktovanie má použiť iná e-mailová adresa, tak má byť v automatických e-mailoch JASNE uvedená. Krátky link šedým písmom úplne na konci zďaleka nestačí.
4. Ak už niekto na kontaktovanie použije nefunkčnú adresu [email protected], tak by malo nastať automatické presmerovanie na mailovú adresu, kde si správu aj niekto prečíta, prípadne by mal minimálne prísť oznam o tom, že ide o špeciálnu adresu, na ktorú nemožno posielať maily a nie nechať iba vrátiť e-mail serveru chybu "Recipient address rejected: User unknown in relay recipient table"...
Myslím, že mnohým ľuďom by obzvlášť tie e-maily boli ukradnuté a netrápilo by to normálne ani mňa. No v kombinácii s mojou samotnou objednávkou vidím, že všetko majú na starosti ľudia, ktorí nevedia nič spraviť poriadne a to ma vie naštvať...Reakcia obchodu Korekta s.r.o.
Dobrý deň,
radi by sme Vás ubezpečili, že každej objednávke venujeme rovnakú pozornosť, bez ohľadu na veľkosť.
Mrzí nás, že sa stala chyba pri balení Vašej objednávky. Ak s tým súhlasíte, chýbajúcu podložku Vám samozrejme pošleme na naše náklady.
Dlhšia doba dodania bola spôsobená zvýšeným náporom objednávok na začiatku školského roka, o čom sú zákazníci informovaní priamo na našej stránke. A taktiež dodanie poštou, ktoré ste si zvolili, trvá dlhšie ako napr. kuriérom.
Maily, ktoré nie sú doručené z dôvodu nenájdenia e-mailovej adresy, sú IHNEĎ vrátené odosielateľovi. Všetky potrebné kontaktné údaje sú zreteľne uvedené na našej stránke a aj v každom maily o objednávkach, aj keď slabším písmom.
Ďakujeme za Vaše upozornenie a pracujeme na odstránení tejto chyby.
A v neposlednom rade, za svojich zamestnancov ručíme, svoju prácu si robia poriadne, a vieme, že chybu nespravili úmyselne... -
Neodporúča obchod
Cena tovaru v eshope bola nižšia ako v skutočnosti. Vyššiu cenu mi oznámili mailom až po odoslaní objednávky. Seriózne by bolo pokiaľ by mi tovar predali za cenu ako bola uvedené na eshope. Predali by s menším ziskom ale určite nie zo stratou a bol by som spokojný.