Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som zaplatil, vy ste mi ho poslali, zásielku som sledoval, no nedostal, o čom som Vás informoval.
    S kurierskou spoločnosťou ste to odmietli riešiť, vraj to mám riešiť ja.
    Toľko fakty a teraz Vám vysvetlím ako to vidím ja.
    Za tovar aj doručenie som zaplatil Vám a teda nedodanie tovaru máte riešiť vy.
    Ako predajca ste vy v právnom vzťahu s doručovateľom, nie ja. Opakujem, že som Vám za službu zaplatil a tímto odstupujem od dohody a žiadam vrátenie peňazí v plnej výške, lebo ani nereagujete na moje maily. Poslali ste mi ale už 3 reklamy na môj mail. Nepovažujete to za tak trochu cinické?
    V žiadnom prípade Vám nechcem uškodiť, no vy ste uškodili mne. Mám finančnú aj časovú stratu.
    V tomto zmysle Vám aj napíšem recenziu, keď ma budete opätovne kontaktovať.

    S pozdravom

    Richard Jochmann

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Tovar doruceny poskodeny, nepouzitelny. Naviac uz bol pravdepodobne niekde namontovany predtym. Pisal som do pol hodiny od vyzdvihnutia, ale je s nimi extremne dlha komunikacia.

    Reakcia obchodu Klávesnica

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu a je nám ľúto, že zásielka dorazila poškodená. Poškodenie pri preprave, žiaľ, nevieme ovplyvniť, ale ihneď po vašom upozornení sme reagovali a dohodli sa na výmene tovaru prostredníctvom kuriéra.

    Mrzí nás, ak ste mali pocit, že komunikácia z našej strany bola zdĺhavá — snažíme sa všetky reklamácie riešiť čo najrýchlejšie a ku spokojnosti zákazníkov.

    Ďakujeme za pochopenie a veríme, že náhradný tovar už bude v poriadku.

    S pozdravom,
    Tím klavesnica.sk

  • Neodporúča obchod

    • Vysoká cena
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zámena tovaru
    • Bez komunikácie obchodu
    • Po predchádzajúcich mailoch ,fotkách ,e mailových dohodách medzi nami ,aj to pošlú iný tovar ????!?!!!

    Nikdy viac ,nenakupovat!!!!!!

    Reakcia obchodu Klávesnica

    Dobrý deň pán Horvath,

    v predchádzajúcich mailoch vidím, že ste dopytovali kábel s dĺžkou 2m.
    Avšak nezmienili ste sa, že Vy ste si u nás objednávku vytvorili a že ju chcete zmeniť. Aby sme Vám teda zmenili už existujúcu objednávku.
    Preto bola pôvodne Vami vytvorená objednávka expedovaná.
    V prípade, že o objednávku nemáte záujem ju nepreberajte, ona sa k nám vráti.

    S pozdravom a prianím pekného dňa

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Výrobok je nefunkčný
  • Neodporúča obchod

    Čakám... Čakám ... Stále čakám

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Pri vrátení tovaru ktorý nesplňa technické parametre batéria Samsung 21700 5000mAh namerané 4365mAh mám zaplatiť 2eura na vrátenie tovaru.
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Objednal som si iné a prišlo iné

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Rýchlost dodania
    • Sortiment obchodu
    • Nie je pridelený sieťový kábel

    K adaptéru AN515-15 som mal dostať ako darček sieťový 3pin kábel. V balení nie je, takže teraz musím ísť do nqjbližšieho elektra. Kábel nie je drahý ale počítal som s ním. Táto skúsenosť ma poznamenala negatívne voči obchodu Klavesnice.sk.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zatiaĺ som neobdržala objednávku, ale fa už mám ???????

    Reakcia obchodu Klávesnica

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za oneskorenie. Vašu objednávku práve spracovávame a dnes ju budeme expedovať. Čoskoro dostanete sledovacie číslo na monitorovanie zásielky.

    Ďakujeme za trpezlivosť a dôveru. Ak by ste mali akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať.

  • Neodporúča obchod

    • objednal som si batériu AGM do priemyselnej váhy ,ale batéria bola úplne vibitá,ani displej sa nerozsvietil.uvidím kolko vydrží po nabití

    Reakcia obchodu Klávesnica

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Mrzí nás, že batéria prišla vo vybitej kondícii. Ide o bežný jav pri dlhšom skladovaní, no rozumieme vašej obave.

    Ak by batéria po nabití nefungovala podľa očakávania, neváhajte nás kontaktovať – reklamácie riešime promptne a k vašej spokojnosti.

    Ďakujeme za pochopenie a veríme, že s produktom budete spokojný.

  • Neodporúča obchod

    Tovar pi týždni nedorazil a ani neviem čo je s jeho dododaním

    Reakcia obchodu Klávesnica

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Snažili sme sa Vás kontaktovať, no bohužiaľ bez úspechu.

    Ďakujeme za vašu trpezlivosť. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať priamo na

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Nemajú odhad v doručení resp.klamlivo píšu o rýchlosti dodania

    Reakcia obchodu Klávesnica

    Dobrý deň.

    Ďakujem za hodnotenie.
    Objednali ste si tovar 2,1 prevodom . Platba nám bola pripísaná 3 , potom bol sviatok a 7 sa objednávka spracoval a následne Vám bola expedovaná .

    Prajem pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar ešte neprišiel a nemám žiadne informácie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dlhá doba doručenia.
    Už je to dva týždne.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    box sa nedal otvoriť
    tovar je zaplatený a nedoručený

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Bohužial obal na tablet mi prišiel inej veľkosť,vzhľadom na ďalšie platenie poštovneho to radšej neriešim ale nespokojnosť je veľká ,a aj cena dosť vysoká na také služby
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neseriózny

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Kúpil som lapač hmyzu, kde bol vo vlastnostech deklarovaný napätie na sieťke "až" 800 voltov. Keď po troch dní nechitil ani jednu muchu, ba jeden motýl pristál na sieťke a nič sa mu nestalo, tak som to rozšrôboval a nameral som slabých 240.voltov. kúpil som 2 kusy oba boly stejný. Nejasne napísané vlastnosti, človeka mätúce opisi, mali by ste napísať že je to šmejd. Neodporúčil by som nikomu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po 12 dňoch čakania po objednaní mi bolo oznámené, že tovar od dodávateľa dostali, ale môj tovar tam nebol. Som veľmi nespokojný so službou!