Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Od objednania ubehli pomaly dva tyzdne a až vtedy obchod zistil ze mnou objednaný tovar nema na sklade.
    Ale prieskum spokojnosti vedeli poslať skôr ako hocijakú inú info.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Balík prišiel roztrhaný,ledva zabaleny

    Reakcia obchodu KidsMall

    Dobrý deň, mrzí nás, že váš balíček nedorazil k vám v rovnakom stave, ako odchádzal od nás - s láskou zabalený a prevoňaný. Problém preverujeme u nášho zmluvného prepravcu.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Náramok ktorý som objednala bol evidentne vadný kus nakolko hneď po otvorení tam chýbala časť s ktorou by ten náramok držal na ruke, župan tenký slabá kvalita, hrebeň OK, bomby sme ešte neskúšali.

    Reakcia obchodu KidsMall

    Milá zákazníčka, ďakujeme z Vašu recenziu, obal s hodinkami a jeho obsah boli pred expedíciou skontrolované a boli bez akejkoľvek chyby. Pravdepodobne ste si pred objednaním nevšimli, že zapínanie na hodinkách funguje na princípe ako väčšina náramkov napr. na Apple Watch - teda jednu časť náramku prevlečiete cez očko druhej strany náramku a na požadovanom obvode obe časti k sebe prichytíte. Zasielam link na (mimochodom jeden z najpredávanejších produktov na našom webe :-) - náramok s leskom na pery), kde je vidno aj detailné fotky zapínania hodiniek: https://www.kidsmall.sk/lesk-na-pery-v-naramku-little-unicorn/
    V prípade, že si aj napriek týmto dodatočným informáciám prajete produkt reklamovať, zašlite nám prosím detailné fotky vady na náš mail [email protected] a Vašu reklamáciu budeme preveríme.
    Prajeme pekný deň z KidsMall

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednala som ai flasku,ktora prisla bez naustku. Napisala som email a danu flasku reklamovala,na co mi odpisali,ze mi zaslu druhu. Druhu flasku mi sice poslali,ale chceli aby som za nu opatovne zaplatila !!! Takze raz som zaplatila za nefunkcnu flasku a teraz mam znova zaplatit za dalsiu novu.

    Reakcia obchodu KidsMall

    Dobrý deň pani Antónia,
    mrzia nás komplikácie, ktoré Vám týmto vznikli, ihneď, ako ste nás včera kontaktovali sme zásielku preverili a zistili sme, že sme omylom skopírovali Vás pôvodný prepravný štítok, na ktorom bola dobierka, za čo sme sa Vám obratom ospravedlnili a zaslali znovu fľašku bez dobierky. Ešte raz sa ospravedlňujeme. Pekný deň, KidsMall.