Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Uvádzaný tovar ktorý majú na sklade v skutočnosti nemajú a info o nedoručeni alebo omeškaní nepodávajú ..
Reakcia obchodu KavaPremium.sk
Veľmi nás mrzí, že niekedy nastanú komplikácie, ktoré sa včas nevyriešia.
Neustále pracujeme na zlepšení a zrýchlení objednávok.
Ďakujeme vám aj za tento postreh. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
Objednaný tovar (Nescafé Classic 3v1) síce bola dodaná rýchlo (26.04. objednané, 02.05. dodané), ale nie som spokojná s tým, že tovar bol po dobe minimálnej spotreby, a to všetkých 15 balení.
Reakcia obchodu KavaPremium.sk
Dobrý deň p. Janka,
Ďakujeme Vám za reakciu.
Mrzí nás vzniknutá situácia, ktorá určite nebola z našej strany spôsobená zámerne, aj napriek tomu, že bol od nás tovar odoslaný tesne pred exspiráciou - čo sme si mali samozrejme všimnúť , o to viac, že ste po zistený závady nekontaktovala priamo nás.
Určite by sme to spolu vedeli vyriešiť k Vašej spokojnosti.
Budeme veľmi radi, ak Vás u nás ešte uvidíme nakupovať a vzniknutú situáciu Vám budeme môcť kompenzovať pri ďalšom nákupe.