Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    70 %

    • Po siedmich dňoch o mojej objednávke nič neviem.

    V obchode zoženiete skoro všetko čo ku karavanu potrebujete ale otázne je kedy to dostanete.

    Reakcia obchodu www.karavanovo.sk

    Kedže sme nemali na sklade celkový počet vami objednaných kusov, tento tovar sme objednali a verím že tento tovar už bol aj dodaný,...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nekomunikuje

    Pisala som reklamáciu, 5 dni cakam na odpoved a nic.

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 3 dni

    tovar prisiel poskodeny

  • Neodporúča obchod

    10 %

    maju na internete veci ktore realne skladom nemaju

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Nič nemá asi na sklade na všetko treba dlho čakať než príde objednaný tovar, nie je to prvýkrát

    Reakcia obchodu www.karavanovo.sk

    Veľmi pekne ďakujeme za vašu recenziu, no nerozumiem tomu že ani nie po piatich dňoch od objednania tovaru(ktorý nie je u nás skladom ste nedočkavý...a zasielate takúto recenziu...)Pri každom tovare je uvedená aktuálna dostupnosť...či je skladom, alebo ho treba objednať...Pokiaľ tovar nie je skladom systém vás na to upozorní. Dodanie tovaru ktorý nie je skladom štandardne trvá 5-10 pracovných dní. Tovar ste dostal na ôsmy pracovný deň, čo je z môjho pohľadu úspech...v tejto neľahkej dobe. Na záver len toľko...skúste si tovar ktorý nie je na sklade objednať v inom e-shope a potom sa pochváľte koľko ste čakal...a či ste sa vôbec dočkal. S pozdravom Jaroslav Vrábeľ-konateľ Karavanovo s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Je dosť neseriózne, ak mi príde dotazník o spokojnosti napriek tomu že som neobdržal v definovanom čase do 10 dní žiaden z objednaného tovaru. Nemám ani informáciu že kedy niečo príde a keďže stále čakám je logické že moje hodnotenie bude dosť negatívne.

    Reakcia obchodu www.karavanovo.sk

    Dobrý deň, ďakujeme za vašu recenziu.
    Dotazník spokojnosti príde zákazníkovi automaticky, to že chodí skôr ako tovar my nevieme ovplyvniť. Takisto pokial objednáme tovar a je nedostupný u hlavného dodávateľa oslovíme druhého, tretieho...Problém vzniká - predlžuje sa čas dodania, alebo horšie že tovar je nedostupný u všetkých dodávateľov. Pokial je tomu tak snažíme sa ponúknuť podobný tovar, nájsť riešenie-niekedy sa to podarí...no ale aj nie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neinformuje čo je s tovarom

  • Neodporúča obchod

    10 %

    ziadal som slovensky navod a doteraz sa nik neozval

    Reakcia obchodu www.karavanovo.sk

    Dobrý deň, pokial by ste pri objednávke udal správnu e-mailovú adresu...návod by ste dostal...

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Strašne dlho trvá vybavenie objednávky..

    Reakcia obchodu www.karavanovo.sk

    Dobrý deň, ani nejde tak o vybavenie objednávky ako o dostupnosť tovaru....špecifický tovar nie je dostupný u zahraničného dodávateľa a tu vznikne problém...na objednaný tovar čakáme, niekedy aj dva týždne...a stane sa to, že príde len časť tovaru...následne oslovíme ďalšieho, aby sme mohli objednávku vybaviť...a je to. Pravdaže, jednoduchšie by bolo Vám oznámiť, že tovar nie je dostupný...ale snažíme sa urobiť maximum preto, aby sme tovar dodali a v čo najkratšej dobe.
    Treba si uvedomiť, že tento corona stav má vplyv na celé vybavenie a doručenie tovaru a aj objednávky...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nedodanie tovaru

    Reakcia obchodu www.karavanovo.sk

    Pokial tovar objednáme a dodávatel ho má, všetko je v poriadku...ale pokial ho má nedostupný nedokáže nám ho dodať a tým pádom ho nevieme dodať ani my....

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    bez akejkoľvek konzultácie bol zaslaný iný produkt, ktorý bol kompatibilný ale nie ten čo bol objednaný

    Reakcia obchodu www.karavanovo.sk

    Ďakujem za vašu recenziu, len ten kto robí...robí aj chyby-a toto je presne tento prípad...
    Nedopatrením sme zabalili podobný produkt...ktorý sme mali pripravený k odoslaniu...ale pre druhého zákazníka. V rýchlosti sa niekedy stane aj takéto....našťastie nie často.
    Škoda je že sa zákazník neozval, keď obdržal zásielku...určite by sme toto nedorozumenie promtne vyriešili.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlhá dodacia doba

    Reakcia obchodu www.karavanovo.sk

    Ďakujeme za vašu recenziu,
    -problém vzniká vtedy, keď dodávatel nie je schopný ani na tretí krát po urgovaní tovaru objednaný tovar jednoducho dodať.
    Mrzí nás to, ale táto sezóna bola katastrofálna...čo sa týka dodávok tovaru...dodnes nemáme vybavené niektoré objednávky, kde sa tovar po ceste jednoducho stratil a nejakú tú paletku s tovarom máme už mesiac zaseknutú u dopravcu ...
    Verím že zákazníka to v podstate nezaujíma, ale my denno-denne robíme všetko pre to, aby zákazník objednaný tovar dostal čo najskôr .

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • THETFORD Porta Potti Excellence Electric - v sáčku s prpríslušenstvom roztrhnutá diera - chýbajucá štartovacia sada chemických prípravkov 150 ml Aqua kem green +150ml Aqua rinse - uvedená aj popise k výrobku.Neobjednával som si už rozbalený tovar ani na stránke to nebolo uvedené. Takto si predaj nepredstavujem ak sa nejedná o nejaký bazár .

    Neseriozne jednanie , rozbaľovaný tovar , diera v zatavenom sáčku s príslušenstvom . Chýbajúce príslušensvo uvedené v popise. Nedostal som žiadnu písomnú odpoved na moju okamžitú reklamáciu.

    Reakcia obchodu www.karavanovo.sk

    Dobrý deň prajem, celý víkend som strávil v Holandsku...a keď som odchádzal z domu podvedome som čakal na dve-stú recenziu od vás-našich zákazníkov...keďže je každá jedna pre nás veľmi dôležitá.....v kútiku duše som dúfal že bude pozitívna, ako skoro všetky predchádzajúce....
    No niekedy nie je možné zákazníkovi úplne na 100% vyhovieť a to je aj tento prípad...Zákazník si objednal chemické wc s chemickými prípravkami k jeho používaniu....Kedže sme mali na sklade posledný kus tohto modelu...(momentálne sú nedostupné) tak som mu ho aj s ostatným chemickým príslušenstvom( ktoré je v akciových cenách) promtne ososlal...Niekedy sa stane že zákazník sa zastaví u nás na prevádzke a pravdaže chce vidieť ako tovar vyzerá a funguje. Keďže to bol posledný kus...bol to presne tento prípad. Podotýkam že balenie bolo úplné...ale zákazník nás obvinil že v balení chýba malá štartovacia sada chémie- 2x1,5 dl. Po telefonickom dohovore som zákazníkovi vysvetlil že v novej sezóne 2019 sa tieto prípravky nedodávajú spolu v balení a dohodli sme sa že nám okamžite môže zakúpený tovar vrátiť. Praudou je že zmienka o štartovacej sade nám v popise ostala z predchádzajúcej sezóny a nestihli sme ju odstrániť... Kedže je momentálne tento produkt nedostupný myslel som že zákazník odcení promtnosť vybavenia objednávky ...Zrejme som vzniknutú situáciu podcenil a nakoniec to dopadlo takto...ale aj to je realita a aj ten môj najlepší úmysel nemusí nakoniec naplniť vaše očakávania.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar nedosiel ani po 11 dňoch

    Reakcia obchodu www.karavanovo.sk

    Dobrý deň, stačilo by si iba vyzdvihnúť zásielku z pošty - 14.5 sme vám ju odoslali....od 16.5 ju máte na pošte.( Zásielka uložená na pošte Nižná Myšľa
    16. máj 2018 07:08)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Poslali nám pokazený tovar, problémy z vrátením peňazí.. Komunikácia NULOVÁ..neodpisuju na e-mail,, telefón nemajú uvedený. Určite NEODPORÚČAM!!!

    Reakcia obchodu www.karavanovo.sk

    Po naozaj náročnom dni som si večer sadol k recenziám na naše služby....a skoro som odpadol, keď som začal čítať túto recenziu. Našťastie recenzia nepatrila nám... :) Obratom mi prišlo vysvetlenie od zákazníka...za čo som vďačný. (Prepáčte ale nevieme vymazať našu pochybenu recenziu žena sa pomýlila chcela hodnotiť tvoje náradie.sk a nejako sa jej to prekliklo z vašim e-shopom sme boli maximálne spokojný ak sa vám to dá tak to nejako zruste ešte raz sa ospravedlňujeme ďakujem...)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • mimo zaregistrovania objednávky nijaké info o stavu objednávky

    Reakcia obchodu www.karavanovo.sk

    Rád by som sa vyjadril k objednávke.
    Keďže si zákazníčka objednala tovar , ktorý nebol u nás na sklade v požadovanom množstve museli sme zvyšné kusy doobjednať. Zaslali sme potvrdenie objednávky a upozornenie, že tovar v požadovanom množstve nemáme na sklade... .Bol piatok 27.4. hneď v pondelok 30.1. sme tovar objednali od dodávateľa v Nemecku....štandardne okolo štvrtku by mal prísť... no prešiel aj piatok a nič sa nedialo....V pondelok sme začali po tovare pátrať...vysvitlo že je zaseknutý u prepravcu....a že nie je možné ho dodať bez pridelenia prepravného kódu...keď tovar nadalej nechodil - osobne som sadol do auta a vyzdvihol som si tovar od prepravcu....okamžite ako som dorazil s tovarom do firmy-urýchlene sme ho odoslali zákazníčke ...Viem, že zákazníka nezaujímajú tieto pridružené problémy,nehovoriac o sviatkoch u nás aj v Nemecku...ale môžete mi veriť, že aj ja som najradšej, keď je tovar po objednávke na druhý deň u zákazníka ....Vzniknutá situácia ma mrzí, ale niekedy to nevieme ovplyvniť....Denne trávim 12 -16 hodín v práci a snažím sa aby bolo takýchto situácii čo najmenej. KARAVANOVO-Jaroslav Vrábeľ.