Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Musím veľmi negatívne zhodnotiť reklamáciu, K24 sa vyhýba reklamacii, po zaslani zariadenia mi písali že zariadenie prišlo poškodené jemne ohnuty plech = kryt zariadenie. Následne mi dali info ze ohnutí plech ktorý bol pravdepodobne spôsobený prepravou sposobil aj samotnú chybu zariadenia = poškodenie audio procesora. Teda v podstate mi napísali že som zariadenie poslal funkčné a poškodenie vzniklo cestou. Následne som i poslal zariadenie naspäť s tým nesúhlasím s riešením reklamácie. Načo sa mi prestali ozývať. V tomto obchode neodporúčam nakupovať. Servis stoji za .......

    Riešim reklamáciu cez https://esc-sr.sk/

  • Chcel som si u nich objednat bezpečnostne kamery xiaomi. Po dohode slubili ze nebudem platit postovne. No po prejavenom zaujme z mojej strany zdvihli cenu vyrobkov o cca 30%. Dakujem za taku zlavu...

  • Mal som záujem o tepovač lenže, ked som prejavil záujem tak na dalsi den uz stal tepovac o 120€ viac :D

    NIE, dakujem

  • lubo25: CHcem sa len informovať, že podobne sme s vrátením tovaru ako Vy vtedy, a že ako ste nakoniec dopadli?

  • Pozeram na stranke autonabijacky einhell, maju ich tam niekolko, no kedze k nim nie su ziadne specifikacie, tak ich neviem ani porovnat.

  • Hmmm zhánam jeden notebook a majú ho len na tomto e-shope ale ako tak čítam tak radšej nič neobjednám :D ale ak máte ešte nejaké skúsenosti s reklamáciou u nich tak mi prosím Vás dajte vedieť...

  • Mozno lacny a rychli, ale skuste potom reklamovat a myslim si, ze vela zakaznikov zmeni nazor.

  • Vyskusala som viacere zlavove kody K24.sk, no jedine 100% funkcne a aktivne som nasla tieto http://www.zlavovekody.sk/web/k24-sk/ Dakujem za zlavu

  • Absolutne ziadna komunikacia pri vrateni tovaru, ziadna odpoved na e-mail, aj po niekolkonasobnych vyzvach, chat na stranke uplne nulovy a tel.komunikacia neuspesna.Problem sa dovolat na zakaznicku linku.Neodporucam, ceny priaznive, ale pri akomkolvek probleme neuspejete.

  • Tovar nemaju skladom, aj ked sa tak tvaria.
    Dodanie cca viac ako 30 dni.neodporucam

  • Tak ja tú zlú recenziu urobím lebo nič iné si tento obchod nezaslúži....Tiež pripájam výpis z komunikácie na ich "Live Chate"
    Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?

    slavo Dobrý deň.

    Chcem vrátiť tovar, ktorý má závadu. Po troch dňoch používania odpadlo tlačítko. Mám to riešiť ako reklamáciu alebo vrátenie tovaru? Do uplynutia 14 dní od nákupu mám pokiaľ viem nárok na vrátenie tovaru, po uplynutí tejto doby iba na reklamáciu, však?

    Pavladobrý den, s tímto dotazem se prosím obraťte na [email protected], pokud je zboží poškozeno není možné jej vrátit bez udání důvodu do 14 dní

    slavo nie bez udania dôvodu, ale s dôvodom....stále sa jedná o vrátenie :-) ....a na servis sa obraciam telefonicky už cca hodinu

    Pavlaobraťte se prosím na email [email protected]

    slavo Chcem komunikovať osobne po telefone a nie emailom

    Pavlatak můžete zkoušet 591141142

    slavo ako je možné, že mi hodinu nikto nedvíha telefón?

    skúšam, hodinu!!!!

    Citujem: "Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?" tak mi chcete pomôcť alebo nie? :)

    Pavlaano, obraťte se prosím na email [email protected], takto jedině Vám mohu pomoci

    slavo Zaujímavé :D

    Odpoveď na email dostanem kedy?

    Pavlaihned jakmile se k tomu kolegové dostanou

    slavo Ak Vám zanechám svoje telefónne číslo, ozvú sa mi tí vaši kolegové?

    Pavlaodpoví Vám na email

    slavo Opakujem, chcem komunikovať osobne

    Pavlaopakuji, že můžete zkoušet 591141142 - přímá linka nebo emailem

    slavo A ja sa ešte raz pýtam, že ak vám zanechám svoje telefónne číslo, ozvú sa mi vaši kolegovia z reklamačného oddelenia?

    Pavlanevím, nejjistější je se obrátit na email

    slavo Tak ešte raz opakujem, chcem komunikovať osobne

    Pavlatoto nikam nevede, odpověď jste dostal, víc Vám opravdnu nemohu pomoci

    slavo Apropo, ak si myslíte, že tento eshop je na úrovni čo do kvality zákazníckych služieb, nebudete mať námietky ak tento čet zverejním...však?

    Pavlaano to můžete

  • Dobrý deň, nebudem Vám dávať zlú recenziu, nakoľko to môže byť brané ako zlé hodnotenie od konkurencie. Chcel by som Vám ale dať pripomienku pre zlepšenie. Ako normálny zákazník som od Vás chcel kúpiť tlačiareň a chcel som sa informovať cez Váš online chat ohľadom dodania. Tu je skopírovaná komunikácia:
    Pavla
    Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?
    milos
    Dobrý den, chcem sa informovat ohladom CP1025
    kedy by bola tlaciaren dorucena v pripade objednavky dnes?
    Byli jste přesměrováni k: Jarda.
    milos
    Sa neviete rozhodnúť ? :D
    Byli jste přesměrováni k: Alois.
    Ohodnotili jste náš zákaznický servis jako špatný.
    milos
    To si robite srandu vsak
    Byli jste přesměrováni k: Pavla.

    Prišla mi nakoniec odpoveď po 1 hodine 9 minútach. Tlačiareň som medzičasom objednal inde.

    Prosím Vás ak máte na stránke online chat a píšete, že ste online, tak to tam neprepínajte. Otázka bola jednoduchá, nič technické.

    Ďakujem

  • Dobry den chcel by som sa informovat je to original vyrobok Samsung nie je to Cinska napodobnenina? Je to telefon s pouzitim dvoch sim kariet sucasne? Ma telefon vybrovanie klavesnice pri pisani Sms alebo emailov. Dakujem za info.