Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Ste mily
    • Šošovky vyzerajú neprirodzene a nedajú sa aplikovať bez aplikatora a zlomila sa mi jedna bo mi furt padala na zem.

    Reakcia obchodu K-šošovky.sk

    Dobrý deň,
    veľmi nás mrzí, že nie ste spokojná s tovarom, ktorý Vám prišiel. Vami vybrané kontaktné šošovky, ako uvádzame na shope sú zábavné crazy čočky.
    Upozornenie: Crazy kontaktné čočky nie sú korekčnou zrakovou pomôckou! Jedná sa o zábavné čočky, v ktorých sa väčšinou zhorší predovšetkým periférne videnie, preto v nich nie je vhodné riadiť a vykonávať činnosti, pri ktorých potrebujete na 100% bezchybne vidieť! Z toho dôvodu nevyzerajú prirodzene. S tým, že Vám šošovky nešli nasadiť sa prosím obráťte na očného špecialistu, ktorý Vám tieto kontaktné šošovky odporučil. Ako ste potvrdili v obchodných podmienkach. Môžete nám samozrejme šošovky zaslať späť na reklamáciu. Všetko potrebné nájdete na našich stránkach v sekcii reklamácie. Prosím pripojte k reklamácii odporúčania od očného špecialistu. Reklamáciu budeme riešiť s ním.


    S pozdravom,
    K-šošovky.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Farba nezodpovedá obrazku a nevyhovuje. Obchod nereaguje na moju reklamáciu.

    Reakcia obchodu K-šošovky.sk

    Dobrý deň,

    prosím o informácie, kam ste zaslala reklamačný formulár. Nikde v histórii sme nič nenaladili.
    Ďakujmeme, prajeme pekný deň


    S pozdravom,
    K-šošovky.sk

  • Tovar ide dlho

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nekomunikuju zo zákazníkmi
  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Bola akcia na produkt

    Nemacilo sa mi, že na stránke sa nedalo už hneď zaplatiť za produkt ale príslo potvrdenie do emailu a tam číslo účtu atď. Podľa mna zbytočne komplikovane. A co sa týka daného produktu, veľmi sa lepí sosovka na seba a material nieje az tak kvalitny

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Čakam viac ako 10 dní a platba bola vopred prevedená na účet.
  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Strasne dlho sa caka.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Komunikácia
    • Nedodržanie termínu
    • Zavádzanie zákazníka

    Pokiaľ je tovar uvedený skladom a je uvedená aj doba dodania, ale následne sa to z nejakého dôvodu zmení, je potrebné o tom informovať zákazníka, nie až vtedy, keď zákazník zisťuje, v akom stave je jeho objednávka, že už mala byť vybavená. Dostala som informáciu, že v daný deň, príp. nasledujúci tovar obdržia a následne odošlú. Požiadala som, aby ma telefonicky informovali. Nik nevolal. Zavolala som o pár dní, dostala som informáciu, že vraj im mnou objednaný tovar prišiel, ale s inými parametrami....

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Jedine čo mi vadilo bolo že keď som objednávala tovar bolo pisane že ho budem mat doma do halloweenu a zásielka prišla až o niekoľko dni neskôr. Čiže mám šošovky čo sú mi už na figu.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Veľmi by som chcela, aby sa taká každodennosť predávala v lekárni, alebo drogérii.
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Na nakup musite mat slovenske telefonne cislo. Ak uvediete zahranicne, tovar vam nebudu moct dorucit.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar aj ked bol v ponuke nebol aktualny, cize som nic nedostala.
  • Neodporúča obchod

    30 %

    Dobrý obchod dobré ceny, len tovar ktorý ponúkajú vo výpredaji, už nemajú lebo je vypredaný.