Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
tovar po týždni nemám, hoci mal byť doručený v utorok
Reakcia obchodu ježkove darčeky
Veľmi nás mrzí nespokojnosť zákazníka. Dĺžku dodacej lehoty nevieme ovplyvniť. Objednávka prišla v nedeľu večer, v utorok sme balík odoslali (na e-shope je uvedené, že v čase lockdownu balíky Slovenskou poštou zasielame vždy v utorok a piatok). V deň odoslania bol zákazník mailom informovaný a to vrátane linku na sledovanie zásielky. Od tohto okamihu žiaľ už ovplyvniť doručenie nevieme. Do chodu Slovenskej pošty zasahovať nevieme. Balík je od 30.11.2021 v preprave a nie je jediný. Spôsob dopravy si vybral zákazník. Stretli sa tu dve veci - blížiace sa Vianoce a Corona (pošta má málo ľudí, lebo sú na PN a v karanténe).