Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Odmietli reklamaciu nenosenych topanok

    Reakcia obchodu Ježko Bežko

    Dobrý deň, Vaša recenzia nás veľmi mrzí, pretože ste topánky priniesli špinavé a boli nosené vonku, podľa Vašich slov "len 1x" a chceli ste ich vrátiť. Čiže ste nechceli reklamovať, ale vrátiť nosené. Nie je fér nás takto očierniť, my sa vždy snažíme výjsť zákazníkom v ústrety, ak sa dá. Keby boli topánočky len skúšané vo vnútri, a boli by čisté, nemáme problém ich vziať späť. Ani Vám, ani nikomu inému by sme nevzali a ďalej nepredávali poškodený, špinavý tovar.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod mal ma stranke v case nakupu uvedene nespravne miery (sirku aj dlzku), ktore sa lisili az o 0,4 cm, na zaklade coho som synovi kupila topanky, ktore mu boli male uz pri kupe tovaru. Zial obchod na uvedenu chybu ani neupozornil zakaznikov, ktori si dane topanky zakupili, len to jedneho dna zrazu na stranke vymenili. Ked som nasledne s nimi komunikovala, odmietli to riesit s tym, ze miery su len orientacne. Pritom v predchadzajucich vyjadreniach tvrdia, ze si topanky meraju sami a teda merania by mali byt spolahlive. Zial nie je to pravda. V tomto obchode neodporucam nakupovat a ak, tak urcite nedoverovat meraniam, ktore maju uvedene na stranke.

    Reakcia obchodu Ježko Bežko

    Dobrý deň, mrzí nás Vaša nespokojnosť, ale vždy keď príde nový tovar, tak ho premeriame a upravíme miery. Ak ste videli iné miery niekoľko mesiacov po nákupe, tak zrejme došlo k tomu, že sme dodaný tovar premerali a nesedelo nám to. Robíme to naj čo sa dá, aby sme mali vždy správne miery, ale aj výrobcovia menia strihy a musíme na to zareagovať. Treba sa riadiť tým, ako topánky dieťaťu sedia, a pred obutím vonku ich poriadne vyskúšať. Ak by ste vtedy zistili, že sú malé, veľmi radi by sme ich vzali späť. Ale reklamovať veľkosť topánok tak dlhý čas po nákupe a nosení naozaj nie je možné.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Prisla som 15 min pred zavretim obchodu si vyzdvihnut klobuk a poslali ma prec, ze mi ho uz nevydaju. Ze este maju v obchode zakaznikov.

    Reakcia obchodu Ježko Bežko

    Ďakujeme za spätnú väzbu.
    Bohužiaľ pokiaľ je v predajni viac zákazníkov a je pred zatvorením klegynky sa vždy snažia obslúžiť každého no mnohokrát sa stáva, že takto ostávajú dlho po zatvorení, kedy ešte majú veľa inej práce a prosto nemôžu zobrať ďalších zákazníkov.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Uvadzane miery VD pri gumakoch enfant mali chybne.
    Museli sme menit za vacsie.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Za tie peniaze by človek čakal niečo iné ako made in china

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Dobry sortiment a fajn online sluzby
    • Priserny zakaznicky servis v kamennej predajni

    Reakcia obchodu Ježko Bežko

    Dobrý deň, ďakujeme za recenziu, boli by sme však radi, ak nám dáte vedieť, čo sa Vám u nás nepáčilo.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    ziaden tovar neprisiel
    ziadne vysvetlenie neprislo

    Reakcia obchodu Ježko Bežko

    Dobry den, objednávku ste spravili na osobny ober a platbu v hotovosti na mieste pri prebrati, do dnesneho dna Vas tam caka. Mame ju teda zrusit? Pripadne ju vieme k Vam poslat, presim dajte nam vediiet. Pekny den prajem, Andrea za tim Jezko Bezko

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Naozaj skvelá akcia, keď nakúpite a zaplatíte obchodník zistí, že mu nesedí sklad a stornuje objednávku.

    Reakcia obchodu Ježko Bežko

    Dobrý deň, mrzí nás to, ale ano, niekedy sa to stane, že nájdeme chybičku, sme len ľudia. Vždy promptne vrátime peniaze, aby zákazník mohol nakúpiť inde. Stáva sa to každému, aj veľkým profi značkám.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Už po druhý krát sa mi nepodarilo objednať tovar. Neochota zo strany predavačiek.

    Obchod sa mi pači ale odkedy funguju online už to nie je ono. Nepodarilo sa mi objednat tovar.

    Reakcia obchodu Ježko Bežko

    Dobrý deň, veľmi nás mrzí vzniknutá situácia. Nevieme, kde môže byť problém, niektorým zákazníkom to robilo, keď mali ako e-mailového klienta Yahoo. Už týždeň však máme nový e-shop, ktorý by mal byť oveľa spoľahlivejší. Ak nám napíšete na [email protected], radi Vám pošleme zľavu na Váš prvý nákup.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Objednáte si tovar na e-shope v zlave a keď si pre nho prídete zaplatíte za nho vyššiu cenu za akú ste si ho objednali a vysvetlenie žiadne

    Reakcia obchodu Ježko Bežko

    Dobry den, to musela byt nejaka technicka chyba, prosim napiste nam e-mail a rozdiel Vam radi vratime.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Pekný výber tovaru
    • Žiadna komunikácia

    Reakcia obchodu Ježko Bežko

    Dobry den, dakujeme za recenziu, velmi nas mrzi, ze nie ste spokojna, avsak nevieme kde je problem, mozete nam prosim napisat viac? Denne komunikujeme so vsetkymi zakaznikmi - cez e-mail, facebook aj instagram. Dajte nam prosim vediet a radi to vyriesime. Andrea Gajdosova

    • Dražoba

    Je to taký ten klasický prípad kde marketing a cena predbieha reálnu hodnotu.

    Reakcia obchodu Ježko Bežko

    Dobrý deň, ďakujeme za Váš názor a prajeme pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Za 7 dni od vytvorenia a zaplatenia objednavky som nedostala ziadne potvrdenie o jej zaevidovani, pripadne vybaveni. Na moj email o stave objednavky tri dni nikto nereagoval.

    Reakcia obchodu Ježko Bežko

    Dobry den, akurat sme to pozreli a Vy ste nam napisali 8.4. a hned v ten den sme Vam odpisali, nevieme, kde moze byt problem. Mrzi nas, ze bol problem v doruceni e-mailu o pripravenosti objednavky na vyzdvihnutie, niekedy zakaznikom spadne do spamu. Ako sama pisete, objednavku ste urobili pocas velkonocnych sviatkov a uhradili v utorok po sviatkoch. Utorok bol aj prvy pracovny den po sviatkoch. Platba nam bola pripisana 6.4. na ucet, kedy Vam isiel e-mail o pripravenosti objednavky. Balicek na Vas teda cakal 3 dni. Ak by ste pon neprisli, tak by sme Vam aj tak pisali, nie je ani v nasom zaujme drzat zaplatene, nevyzdvihnute objednavky. Dakujeme za porozumenie.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Parkovanie. Na stranke by mala byt informacia ze pred obchodom nie je mozne parkovat. Pripadne ak by niektovosiel na parkovisko, nie je mozne sa odtial dostat.

    Reakcia obchodu Ježko Bežko

    Dobry den, velmi nas mrzi, ze ste tuto informaciu na nasej stranke nenasli, ale mame tam napisane, ze parkovanie je mozne na okolitych parkoviskach, ktore su od nas vzdialene 3-5 minut chodze. Taktiez je parkovisko uzatvorene rampou, ktora je este k tomu oznacena dopravnou znackou, ktoru musia vsetci respektovat, nielen nasi zakaznici, cize nam nenapadlo pisat to na stranku.
    Kazdopadne sme v sirsom centre Bratislavy a parkovanie priamo pred obchodom nevieme zabezpecit, tak ako vacsina obchodov v centre a sirsom centre. Ked sme hladali novy priestor, jednou z hlavnych podmienok bola dostupnost tak MHD, ako aj autom, pretoze v okoli su 3 naozaj velke parkoviska, ktore su do 90 minut bezplatne, plus v okoli Kolosea sa da casto zaparkovat. Aj keby sme boli v nakupnom centre, cesta z parkoviska by Vam trvala mozno dlhsie, ako po kusku cesty od Yeme, ci Klientskeho centra u nas.
    Prajeme pekny den.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Slaby vyber, velkosti ako 24,25 bezne pre najmensich, nemali tie co som potrebovala z niekolkych druhov topanok

    Reakcia obchodu Ježko Bežko

    Dobry den, mrzi nas, ze topanky, ktore ste si vybrali nesadli, ale sme malý rodinný obchodík, a preto nie je možné, aby sme vždy mali všetky veľkosti skladom. Zimné topánky sa predávajú od začiatku októbra, a preto v decembri už nebýva taký výber. Bežne sa to deje aj v iných obchodoch, že nemajú všetko, často človek obehne aj celé shopping centrum so 100 obchodmi a nenájde čo hľadá. My máme aj e-shop, kde si z pohodlia domova môžete pozrieť, či tovar ktorý potrebujete máme, a ak nie, objednať inde. Preto nám je takejto negatívnej recenzie ľúto, lebo je nemožné mať vždy všetko na sklade.