Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • nedodržaný čas dodania

    Objednávku som urobila na základe rýchleho doručenia, v deň ak mala byť dodaná mi prišiel email, že na nej usilovne pracujú, bez upozornenia neskorého doručenia. Poslala som email, že žiadam o zrušenie, peniaze vrátili.

    Reakcia obchodu JASOMZDRAVIE.SK

    Vážená zákazníčka,

    Vo štvrtok o 11:41 ste si objednali dva identické produkty. V momente objednávky sme mali na sklade jeden kus. Nasledujúci deň, v piatok, sme Vášu objednávku aktualizovali na stav "Vybavuje sa", čo znamená, že sme začali proces naskladnenia chýbajúceho produktu.

    Neskôr ste nás informovali, že v utorok odchádzate na dovolenku, a keďže sme doteraz neodoslali objednávku, žiadali ste o jej stornovanie a vrátenie peňazí. Túto žiadosť sme ihneď spracovali a iniciatívu vrátenia peňazí sme zrealizovali.

    Žiaľ, musíme sa ospravedlniť, že proces neprebehol tak rýchlo, ako sme očakávali. Za akékoľvek nepríjemnosti, ktoré Vám to mohlo spôsobiť, sa úprimne ospravedlňujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Neprofesionalita
    • Ľahostajnosť k zákazníkom

    Objednal som si 4 produkty, pričom som to očakával po 2 max 3 dňoch od zakúpenia. Do tohto dátumu ešte ani nezačala komunikácia s obchodom. Potom som sa tam snažil dovolať, neúspešne. Potom znova, ale to mi už prišla SMS "som z zahraničí". Potom som obdržal správu že to čo som si objednal v skutočnosti ani v obchode nemali takže to ešte len objednali a sľúbili mi, že mi to už čoskoro príde. Neprišlo... 2 dni som sa tam snažil dovolať, neúspešne, a potom som sa dozvedel, že pani je svadobnej ceste a kolega to tam nesprávne nahodil... Úplne nakoniec mi prišli 3 zo 4 produktov ktoré som si objednal, lebo zistili, že produkt ešte nemajú... Neodporúčam tento obchod, úplná neprofesionalita. Rešpektujem, že pani chcela dovolenku, ale bohužiaľ mali si to systematicky zariadiť, alebo mi rovno odmietnuť túto objednávku + vrátiť peniaze. Nehovoriac o tom, že som produkty potreboval čím skôr a balík mi prišiel po 11 dňoch.

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar ani po týždni nebol doručený .

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod len potvrdil objednavku a od vtedy neviem o objednavke nic.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Jedna flasa vytekala, takze ku mne sa dostala polovička tekutiny vo flasi.. Zly uzaver.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ťažko bolo nájsť obchod, tovar bol originál prelepeny nie obchodom.
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Objednala som si mydlá pred cca 2 - týždňami, objednávku potvrdili, dodnes mi však nič neprišlo... V iných e-shopoch je štandardom poslať tovar obratom... Takže sklamanie....

    Reakcia obchodu JASOMZDRAVIE.SK

    Poštová služba nedoručila balík na adresu, žltý štítok chýbal v schránke.
    Ospravedlňujeme sa za vznikute problémy.
    V deň napísania recenzie sme kontaktovali zákazníka s podacím číslom a na ktorej pošte sa balík nachádza.

    S pozdravom,

    jasomzdravie.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • ani jedna z mail adries stranok nie je funkčná
    • tovar - ladvinovy pas - nezodpoveda udavanej
    • velkosti ani kvalite materialu , v minulosti
    • som si tu kupila Hipsy - tam som bola spokojna
    • S kvalitou ladvin.pasov nie som spokojna, treba kupovať minimalne o čislo väčšie než ste zvyknutí a ratať s nizkou elasticitou materialu, vyhodou je ale väčšia širka než je u Hipsy