Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Píšu ti stále to iste dokola aj keď im to jasne vysvetlíš kde nastala chyba dokonca aj screen im posielaš. Sa im nechce riešiť radšej…takze samba veľký palec dole

    Píšu ti stále to iste dokola aj keď im to jasne vysvetlíš kde nastala chyba dokonca aj screen im posielaš. Sa im nechce riešiť radšej…takze samba veľký palec dole

    Reakcia obchodu iStores

    Dobrý deň,

    ako Vám už napísal kolega obratom pri vytváraní objednávky, splátková spoločnosť mala v ten deň technické problémy, ktoré neskôr večer odstránili. Keďže problém nebol na našej strane ale u dodávateľa nevedeli sme Vám v tom momente pomôcť s objednávkou na splátky, čo nás samozrejme mrzí.

    S pozdravom

    Váš iStores tím

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Autorizovaný predajca Apple?
    • balík prišiel v balení, ktorý vyzeral ako z čínskeho eshopu, nie z obchodu známej značky/ bola to použitá krabica z trezora….
    • keďže sme kupovali podobný Apple produkt aj priamo v obchode, mohli sme porovnať balenie Obal zo zásielky bol pokrčený, popísaný čínskymi znakmi, čo na krabici z obchodu nebolo
    • Problém bol aj s nabíjaním Po piatich hodinách mali hodinky 30% a pritom nabíjačka z obchodu nabíjala do pól hodiny na 50%
    • Nabíjačku sme poslali na reklamáciu, výsledok zatiaľ nepoznáme
    • Je možné, že problém je ľudský faktor, predajňa nemôže kontrolovať prácu každého zamestnanca, ale u takéhoto predajcu je zlyhanie šok a sklamanie…

    Ak by tovar/ nabíjačka fungovala, nebola najlacnejšia, asi by sme prehliadli hrozné balenie, ale zlyhanie známeho obchodu je sklamaním

  • Neodporúča obchod

    80 %

    AirPods 3.gen. majú veľa skvelých funkcií v spojení s vaším Iphonom, to je úžasné(naozaj!).
    ALE nikto vám nepovie, že v ušiach nesedia (popritom to výrobca vyslovene sľubuje v popise výrobku) mne dokonca pri rýchlejšej chôdzi vypadávali.
    Myslím, že je to kvôli ich tvaru a absencii tých štuplíkov na konci. Škoda, inak som bola veľmi spokojná s funkciami a odozvou pri používaní s Iphonom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Velmi neochotny predajca

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ihneď po odoslaní objednávky som zistila ,že som sa pomýlila v modeli namiesto 15 mala byť 15 pro . Preto som poprosila o výmenu SwitchEasy LensArmor Ultra-Thin Lens Protector pre iPhone 15/15 Plus - Clear SPH517178TR23 na model 15pro .
    Aj tak mi zaslali na model 15 .
    Takže mám doma kryt za 15 € a je mi nanič .
    Toto nebola prvá negatívna skúsenosť s vašou spoločnosťou a tak som sa rozhodla , že v budúcnosti vo vašej spoločnosti už nenakúpim s pozdravom Anita Gažúrová.

    Reakcia obchodu iStores

    Dobrý deň,

    žiaľ objédnávku, ktorá je automaticky odoslána (ako vo Vašom prípade, nevyžaduje zásah spracovateľa) nevieme už zachytiť. Nezaznamenali sme nikdy predtým takýto problém, keďže tovar môžete zo zákona do 14 dní bez udania dôvodu vrátiť. Sklo nám stačilo spolu s odstúpením od zmluvy zaslať na adresu spoločnosti alebo priniesť na ktorúkoľvek predajňu.

    S pozdravom

    Váš iStores tím

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Široký sortiment
    • Aj keď vám pošlú tovar na dobierku, otravujú vás ešte papierovou žiadosťou o odsúhlasenie zostatkov do 5 dní. Absolútne zbytočný dokument, pretože kým sa vám dostane do rúk, už dávno je tovar zaplatený - inak by vám ho predsa kuriér pochopiteľne neodovzdal. Práca zamestnankyne, papier, tlačiareň, obálka, poštovné, váš čas na pošte, prečítanie, zistenie stavu domnelej pohľadávky...

    Byrokracia v podnikateľskej firme porovnateľná so štátnou správou. Ak nemáte čas na zbytočnosti, nakúpte inde alebo sa aspoň vyhnite nákupu na konci mesiaca.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Šikovný človek na chate
    • Nulová komunikácia s vydaným miestom

    Najprv je telefón na sklade, po objednaní je na objednávku. Ozve sa vyadajne mieste, vezmete tovar a istore vás vyzýva vyzdvihnúť tovar ktorý už dávno máte. Následne vám príde že je objednávka stornovana. Cena zle. Ja mám blok že som ho kúpila ale v istore mám obj. Strorno. Nikdy viac

    • Aj keď som požiadal o zrušenie účtu aj tak ma otravuje nejaká Heureka zjavne zákazník je hovno podstatne sú recenzie nuž takto by to nemalo fungovať

    Reakcia obchodu iStores

    Dobrý deň,

    pri vytvorení objednávky ste súhlasili s dotazníkom heureka.sk, ak si potom zrušíte účet (máte ho zrušený) nemá to vplyv na daný súhlas k už vytvorenej objednávke. Súhlas je v momente objednania odoslaný portálu heuréka.sk, ktorý ste aj využili a už ho nemôžeme ovplyvniť.

    S pozdravom

    Váš iStores tím

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Pravidelne problém s objednávkovym systémom a to je pri takejto firme ktorá sa zaoberá technológiou smutne. Zamestnanci pravidelne urobia nejakú chybu a ani sa nedočkáme nápravy. (Napr. Posledná skúsenosť, nasu objednávku na mieste nevedeli vyskladniť aj keď tovar tam fyzicky bol vraj problém systému ok tak nase telefóny dali niekomu inému lebo to už išlo a že nám urobia novú objednávku s tým ze to posúria keďže bola chyba na ich strane, čakali sme 2mesiace nikto sa neozýval zavolali sme tam a objednávku ani nezadali do systemu a ani pardon ani nic. Nakoniec sme si ho skôr objednali zo stránky ako sa nám potom následne ozvali z predajne. A to je takýchto podobnych prípadov každý rok aspon jeden.)Mysleli sme si, že je to len chaos pri nových telefónoch ale deje sa to každý rok keď niečo kupujeme a myslím si, že toho nieje malo. Apple produkty po toľkých skúsenostiach budeme kupovať už od inakadial.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Musel som sa pre tovar vrátiť o pár dni, lebo neboli schopní mi ho predať. A aj na druhýkrát som tam strávil asi 30 min kým to slečna nahadzovala raz do 1., potom do 2. počítača.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Tentokrát nedoporučuji. I když jsem obdržel výzvu že zboží je připraveno na vyzvednutí, byla připravena pouze polovina objednávky .
    • Na prodejně bylo málo personálu.Čekal jsem asi 20minut.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    zrusili mi objednavky aj ked inym klientom dali

    Reakcia obchodu iStores

    Dobrý deň,

    objednávky Vám neboli zrušené, bol Vám ponechaný v každej vašej objednávke 1ks podľa pravidiel Black Friday. Akcia je určená prioritne pre koncového zákazníka ak si objednáte na firmu v niekoľkých objednávkach 20ks, evidentne na ďalší predaj, nemôžeme Vám počas akcie vyhovieť. V budúcnosti prosím kontaktujte s takouto kvantitou naše oddelenie B2B ([email protected]).

    S pozdravom

    Váš iStores tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Možnosť si kuknúť zariadenie
    • Neschopný personál po technickej stránke
    • Neschopný personál po obchodnej stránke
    • Navyše nepríjemný personál a neochotny.
    • Nulová komunikácia

    Tovar na sklade mi nedoručili. Bez akejkolvek komunikácie alebo vysvetlenia. Teraz už môžete vysvetlovať, ale takto sa to nerobí.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    iPhone v pohode, ale co sa tyka spravania personalu no strasne.. Clovek by cakal ze ked kupuje vec v hodnote vyssie ako 1K € tak budu k vam tí zamestnanci milý. Ale toto
    bol uplny opak ( na vybaavenie mojej objednavky som cakal 2 hodiny) pokym pan. nastavil technicke veci. S mojim iphonom v krabici buchal po stole, a lepil mi sklo ochrane. na neho aj to ho raz nalepil uplne zle a tlacil to silou na ten display svojimi prstami, a ajatak tam mal bubliny, zobral su druhe sklo za sklo a na lepenie som platil 55€ a spravanie no absolutne bez urovne. a respektu.

    Reakcia obchodu iStores

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a samozrejme mrzí nás ak Vaša skúsenosť nebola podľa vašich predstáv. Sklo kolega na predajni lepil na penovej podložke a žiaľ migrácia dát a nastavenie môže v niektorých prípadoch trvať aj 2 hodiny, záleží na objeme dát.
    Správanie samozrejme preveríme s príslušným Store Managerom.

    S pozdravom
    iStores tím
    T: +421 2 2090 1512
    [email protected] | www.istores.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Oproti iným obchodom žiadna
    • Nepružný systém výmeny tovaru
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Musel som chodiť 2x, prvý krát im nešiel systém a nevedeli kedy im pôjde.
    Pomaly vydaj - nevedeli ci som zaplatil alebo nie.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Apple Watch mi predali v poškodenom (otvorenom) obale. Druhy pokus bol rovnaký. Nakoniec som ich kúpil v Nay v krásnom, neotvorenom obale.

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Vyber tovaru aj pre starsie modely
    • Komunikacia je uboha na stranke. Nacakate sa na odpoved. Ani dobry den ako vam pomozem nic
    • Nedoruceny tovar a uz posielaju dotazniky spokojnosti ani si neoveria ci bol tovar zakaznikovi doruceny

    Reakcia obchodu iStores

    Dobrý deň,

    mrzí nás ak bol s doručením akýkoľvek problém, nemáme žiadnu informáciu o nedoručení z kuriérskej spoločnosti. Na email ani telefonický kontakt nereagujete. Keďže ste mali tovar vopred uhradený, ak Vám nebol doručený, bezodkladne nás prosím kontaktujte. Z našej spoločnosti bol tovar expedovaný 29.11.

    S pozdravom
    iStores tím
    T: +421 2 2090 1512
    [email protected] | www.istores.sk