Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Odporúča obchod
- rychle dodanie
- profesionalny personal
-
Odporúča obchod
- Milý personál
- Rýchle vybavenie
-
Neodporúča obchod
- Ništ
- V Telekome mi skorej dali (uz v SEPTEMBRI) telefon, tieto rychlokvasky co sa hraju na fake Apple Store az teraz. No srac im na hlavy
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 1 deň
- široký sortiment
-
Neodporúča obchod
- Tovar mi nebol ani po týždni doručený
-
Odporúča obchod
Všetko v poriadku
-
Odporúča obchod
- Rychlost nakupu
- Podrobnost popisu
-
Odporúča obchod
- Maximálna kompetencia predavača
- Rýchle dodanie tovaru z centrálneho skladu Nitra na predajňu v Bratislave, za menej ako 24 hodín od objednania
-
Odporúča obchod
pohoda
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- Rychle dorucenie
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
Spokojnosť
-
Odporúča obchod
- ochotný a milý personál
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
- Ok
-
Odporúča obchod
- Vynikajúce odborné znalosti predavačov
- Priateľské poradenstvo na predajni
-
Odporúča obchod
- Dobré ceny a kvalita
-
Odporúča obchod
- Vždy ochotní zamestnanci ktorí radi poradia a pomôžu.
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- Rýchle doručenie
- Kvalita obchodu
- Milujeeem
- Nič
-
Neodporúča obchod
- Obchod nereaguje na písomnú e-Shop objednávku. Nepotvrdí objednanie. Musíte ísť osobne do predajne a kúpiť si výrobky pri pulte. Bolo by vhodné zlepšiť komunikáciu so zákazníkom. Pokiaľ sú uvedené telefónne čísla viažuce sa k predajni, je slušnosťou zodvihnúť hovor, respektíve zavolať spätne pri zmeškanom hovore. Nestalo sa ani jedno, ani druhé. Skrátka, nikto / nič. Toto nie je ojedinelý prípad.
- Pri výbere produktu v e-Shope, ktorý chcete kúpiť, je uvedené, že sa nachádza v konkrétnej predajni (nie v centrálnom sklade). Ak si objednáte (rezervujete) tovar cez e-Shop, zadáte osobné vyzdvihnutie na predajni a pritom tovar majú v predajni, nie je možné tento tovar z obchodu vyzdvihnúť cez objednávku. Musíte čakať na zaslanie z centrálneho skladu. Jediná možnosť je ísť si tovar kúpiť osobne. Pokiaľ vás nikto nepredbehne a kúpi si ho pri pokladni skôr, než vy. Takže e-Shop rezervovanie nefunguje. Dodanie tovaru z objednávky iba na dlhšie čakanie. Odôvodnenie - systém nepustí.
Ak máte veľa času a nemáte nič iné na práci, choďte sa postaviť do radu v predajni a pri pulte postupne diktujte, čo chcete kúpiť. Namiesto toho, aby ste oznámili číslo objednávky, zaplatili a tovar si odniesli z obchodu. Genéza problému je opísana v nevýhodách obchodu, v tomto hodnotení.
-
Neodporúča obchod
S nákupom v Istores som bol sklamaný. Objednávku som realizoval v nedeľu s tým, že som si zvolil vyzdvihnutie v jednom z kamennej predajne. Za objednaný tovar som aj hneď zaplatil cez službu TatraPay. Predpokladal som, že týmto spôsobom bude dodanie čo najrýchlejšie. Opak bol pravdou a až v stredu mi prišlo potvrdenie e-mailom a sms-kou, že tovar je na predajni pripravený. V rovnaký deň som sa vybral do predajne , aby som si tovar vyzdvihol. V predajni mi oznámili, že túto objednávku neevidujú, tak tovar pripravia. Takto som čakal prvých 10 minút. Po pripravení mi predajca oznámil, že tovar nie je zaplatený na čo som mu ukázal potvrdzovací e-mail o uhradení a aj potvrdenie o úhrade priamo v internet bankingu. Toto nebolo dostačujúce a začalo sa ďalšie 20 minútové čakanie, kým predajca overil úhradu s nejakým kolegom cez svoj notebook. Po tomto čakaní mi predajca bez jediného slova len podal faktúru a tovar, čiže som sa ani nedozvedel v čom bol problém. Nedočkal som sa ani žiadneho ospravedlnenia za čakania, na čo by predajcovia s takýmto typom produktov mali byť školení. V čom mal byť podľa Istores pre mňa takýto nákup vhodnejší, než idem do ktorejkoľvek predajne a kúpil si ho osobne?
-
Odporúča obchod
- Super