Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Poškodený tovar,nezodpovedá opisu
-
Neodporúča obchod
- Hľadaný výrobok na sklade
- Komplikovanosť pri objednávaní (dvojité objednávanie)
- Príliš dlhá dodacia lehota výrobku na sklade
- Nezodpovedný kuriér (nedodržaný dátum dodania, žiadna komunikácia z jeho/jej strany)
Ak by bol výrobok dodaný tak, ako bolo avizované, všetky negatíva by boli odpustiteľné a e-shop odporúčateľný. Resp. ak by e-shop odstránil negatíva, nemali by sme problém znova v ňom nakupovať.
Reakcia obchodu iPhoneMarket.sk
Dobrý deň,
veľmi nám mrzí nepríjemnosti spôsobené kuriérom. Znova sme overili, že nedošlo k pochybeniu na našej strane. Potvrdenie objednávky je iba pri objednaní na dobierku z dôvodu podvodných objednávok. Zmenili sme dopravce a dúfame, že problémy s dopravou sa nebudú opakovať. Budeme radi, ak u nás znova nakúpite.
Tím iPhoneMarket.sk