Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Jeden deň objednania a dve zásielky
-
Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Neodporúča obchod
- Ani po 6-tich dňoch mi nebol tovar doručený.
Reakcia obchodu Inkontinenčné plienky
Vážený zákazník,
na základe Vašej negatívnej recenzie, sme preverovali, kde nastala chyba. Ako sme Vás následne telefonicky informovali, systém nám omylom označil Vašu objednávku ako vybavenú aj keď nebola expedovaná. Ihneď po našom vzájomnom telefonáte sme objednávku expedovali a ako ospravedlnenie za meškajúcu objednávku sme Vám pribalili aj praktické darčeky.
Za vzniknutú situáciu sa ešte raz ospravedlňujeme.
Lucia
Zákaznícka podpora -
Neodporúča obchod
Objednávku som zrušila, peniaze v nedohľadne.
Reakcia obchodu Inkontinenčné plienky
Vážený zákazník, nakoľko sa jedná o prvú negatívnu recenziu na náš eshop, Váš podnet sme detailne preskúmali.
Objednávku ste vytvorili 22.4.2024 o 9:36. Zaplatili ste ju kartou o 9:39.
22.4.2024 o 9:54 sme zmenili stav objednávky na "Vybavuje sa" o čom sme Vás informovali mailom. Objednávku sme expedovali v ten istý deň o čom sme Vás informovali automatickým mailom 15:19.
Od Vás sme obdržali email 22.4.2024 o 17:50, že objednávku chcete stornovať. Objednávka v tom čase už bola u kuriérskej spoločnosti a nebolo možné ju stornovať. Následne sme čakali, či sa nám balík vráti späť.
Po prijatí balíka, sme objednávku stornovali a platbu vrátili späť na platobnú kartu, čo môže trvať aj 4 pracovné dni.
Je nám ľúto, že neodporúčate náš obchod aj keď z našej strany nedošlo k žiadnej chybe a Vašu objednávku sme expedovali ihneď.