Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Objednal som u nich 2TB hdd, vraj dostupnosť do dvoch dní, po vytvorení objednávky, zrazu tovar nedostupný, platil som vopred na účet. Telefonicky som zrušil objednávku čo som dostal aj potvrdené emailom. Pracovníčka v telefóne tvrdila že peniaze vrátia do 7 dní čo sa však nestalo, znovu som telefonoval a znovu sľuby že peniaze už teraz budú posielať, že do tých 14 dní ako bolo uvedené v emaily ich určite dostanem. Nestalo sa, peniaze ani na 15 deň nemám. Nechápem ako mohol byť INGRAM eshop roku 2019,2020. Podvodníci. Už nikdy od nich nič ne objednám.

  • Zdravím, chcel by som sa podeliť o moju skúsenosť s týmto obchodom. Veľa ľudí sem píše, že tovar, ktorý si objednali bol poškodený alebo starý. To asi nebol môj prípad. Objednaný tovar bol nový a fungoval bezchybne. Po 6 mesiacoch sa však pokazil. To ale nie je podvodné chovanie. Takáto vec sa môže stať aj nákupom z iných obchodov. Problémom však je reklamácia.

    Požiadal som o reklamáciu a na ďalší deň produkt poslal späť do obchodu. Po prvom týždni bol zmenený stav reklamácie na „odoslaná do servis centra“. Zo zákona o ochrane spotrebiteľa musí predávajúci vybaviť reklamáciu do 30 dní. Tak som teda po 30 dňoch skontaktoval obchod s otázkou, ako prebieha moja reklamácia. Odpoveď z obchodu bola, že reklamačný proces bol zahájený až o týždeň neskôr, keď sa zmenil jej stav. Povedal som si v poriadku, napíšem o týždeň neskôr. Po 38 dňoch som im znovu napísal, že žiadam o náhradu produktu alebo vrátenie peňazí. Odvtedy nie som s obchodom v kontakte a moju žiadosť odignorovali.

    Dal som preto podnet na SOI (Slovenskú obchodnú inšpekciu) a naďalej budem bojovať o svoje peniaze. Nákup v tomto obchode by som neodporúčal. Môže sa stať, že produkt, ktorý vám príde bude v poriadku, no problém môže nastať až v prípade poruchy. Berte teda na vedomie, že pravdepodobne produkty nepodliehajú žiadnej záručnej dobe a to vám za pár ušetrených eur nestojí. Aktuálne nemám ani svoje peniaze, ani funkčný, či vôbec pokazený produkt. Dávajte si pozor a vždy čítajte diskusie. Najsmutnejšie je, že tento obchod sa stal finalistom SHOPROKU 2020.

  • Neodporúčam tento obchod, dodacia doba pri platbe kartou už pomaly týždeň, od objednania vyšia cena a na heureke este vždy stara nižšia cena ktorá nezodpovedá skutočnosti, komunikacia žiadna, tovar ktory objednávate nemajú skladom iba u dodávateľa, a samozrejme náklady na dopravu platíte aj ked je na heureke free...

  • JI

    Nedoporučujem nákup cez tento obchod. Ponuka tovaru nie je aktuálna.

  • In gram a Gigastore, sú úplne tie isté spoločnosti, len s iným menom. Ak od nich niečo kúpite, tak si môžte byť 100% istý, že to nebude nový produkt, v najlepšom prípade repasovaný a ak nebudete spokojný (čo je viac menej istota) a skúsite ho vrátiť, tak po mesiacoch doťahovaciek to vzdáte a tým urobíte presne to čo tie spoločnosti chcú. Majú vaše peniaze, v lepšom prípade aj produkt, ktorý ste poslali naspäť a je zarobené.

  • Spoločnosť Ingram a Gigastore sú podvodné spoločnosti.
    Fakty:
    1. Posielajú od začiatku vadný, kazový tovar.
    2. Majú nejasnú právnu subjektivitu: komunikujete so zástupcami nejasného subjekty bez právnej subjektivity, stránku prevádzkuje iná spoločnosť, a platby prijíma zase iná spoločnosť. Vlastníci spoločností sú subjekty z daňových rajov a biele koníky.
    3. Peniaze teda posielate niekomu inému, ako tomu s koho zástupcami pri kúpe komunikujete. Táto spoločnosť navyše neplatí DPH.
    4. Keď rozbalíte doma tovar a zistíte, že je vadný, Ingram síce hneď reaguje a ponúkne sa, že Vám pošle kuriéra po vadný tovar, ale nedozviete sa kam a komu ho posielate, tak isto ako keď vám tovar dodajú, chýba údaj o odosielateľovi, je tam len kuriérska spoločnosť uvedená. Ak sa teda rozhodnete tovar vrátiť, neviete komu a kam a stane sa, že po odstúpení zmluvy prestane Ingram s vami komunikovať. Má vaše peniaze, a má späť tovar pripravený poslať ďalšiemu podvedenému.
    5. Po odstúpení zmluvy peniaze nevracia do 14 dní, to je porušenie spotrebiteľského práva, rovnako ako je neuvedenie miesta na vrátenie tovaru.
    6. Ostáva vám len posledná možnosť, a to súdne vymáhanie bezdôvodného obohatenia sa: avšak ste v situácii, že máte Faktúru, na ktorej je uvedený iný subjekt ako vám mal predať tovar, navyše má už vyššie spomenuté nejasné pozadie. Aj keď vám súd potvrdí platobný rozkaz, je viac ako pravdepodobné, že k peniazom sa nedostanete ani cez exekútora vzhľadom na toto pozadie, niečo o tom hovorí aj masívny dlh na daniach v registri dlžníkov.
    7. Po oslovení zástupcov heureky.sk, prečo tolerujú dané konanie, bola odoslaná odpoveď, že sú len nezávislý nákupný poradca, a že odporúčajú prečítať si recenzie obchodu. Krásne na tom je, že samozrejme recenzie sú nad 90%, ale táto diskusia hovorí o inom, a kto si ju neprečíta, môže mať dojem, že Ingram je OK obchod. Takto sa aj heureka.sk spolupodiela na klamaní zákazníkov a vyzerá, že ich to príliš nevyrušuje.

  • Neuveritelne zlodejstvo.
    Obchod roka 2019 na Heureke.
    Tak ako vsetci ostatni v tejto diskusii objednal som tovar. Tovar prisiel v peknom neposkodenom obale po vybaleni som zistil ze je poskodeny, doslova rozbity. Evidentne to nevzniklo prepravou.
    Na reklamaciu reagovali rychlo, nevybavili ju ale do 30 dni nemam peniaze ani tovar.
    Vyuzivaju diery v zakonoch, aby natahovali reklamaciu ( mechanicky poskodeny tovar vs nefunkcny ). Dobre to vedia a zneuzivaju zakaznikov.

    Neviem im dat ani recenziu. Pisal som na heureku objednavku ani neeviduju...napriek tomu ze som zaklikol ze chcem dorucit dotaznik pri objednavani. Pravdepodobne si fakt tie recenzie pisu sami ... vsetci su spokjni parada.

    Volali sme na SOI kedze dosiel poskodeny tovar odporucaju odstupit od zmluvy a nejst to reklamacneho konania.
    ( info pre ostatnych ak by chceli reklamovat znizeny tovar ).

    Rozmyslam, ze podan na nich trestne oznamenia a budem medializovat moj pripad. Ak by sa nasli dalsi ludia co ich to serie aj po dlshom case dajme sa dokopy a skusme nieco vymysliet....

  • Vážení potencionálni zákazníci, NEODPORÚČAM Vám nakupovať vo firme INGRAM, pretože sú absolútne nezodpovední a zrejme iba fiktívna podvodná firma, pretože od minulého roka do dnešného dňa nie sú schopní vybaviť moju reklamáciu a po objednaní tovaru mi zaslali úplne iný tovar než aký som si objednal. Dávajte si pozor na to či si v tejto firme niečo objednáte.

  • Firma INGRAM - alias - GIGASTORE?????????? POZOR PODVOD!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Po mailovej komunikácií s podporou obchodu, mi ani na štvrté dotazovanie neboli schopní a ochotní poskytnúť informácie a údaje o firme od ktorej vlastne danú objednávku tovaru kupujem. Ale neustále deklarovali bez nejakých hodnoverných údajov že sú platci DPH, a že sú slovenská firma a že ostrá faktúra mi príde do 72 hodín po doručení tovaru so všetkými údajmi na ich firmu.?????????????? To čo je za jednanie. Takže som si ich preklepol. Po chvíľkovom pátrani na googli je preukázané, a aj v kontaktoch to majú uvedené, že:
    1. Je to česká firma so sídlom v Prahe - iSALES EU a.s.. Majú pridelené len IČO, tak ako každý podnikateľský subjekt ktorý chce vykonávať svoju činnosť, ale žiadne dič ani dič dph nemajú pridelené. A najlepšie je kto je vo vedení, štatutár je CHARALAMBOS TIRKIDES z !!!!!!!Cyperskej Republiky!!!!!!
    2. Obchodné združenie INGRAM znamená - iSALES EU s.r.o. so sídlom v Bratislave, ktorá bola 4. 7. roku 2018 vymazaná z Registra platcov DPH. A teraz podstata veci. Spoločníci sú iSALES EU a.s. so sídlom v Prahe a DEVELOPERS INVESTMENT Company Ltd. ZO SEYCHELSKEJ Republiky. Na dani majú nedoplatok k 27. 01. 2021 podržte sa - !!!!!!!!!!1 230 749,51 EUR!!!!!!!!!!! zdroj FINSTAT.
    Takže rozdhodnutie koho necháme zarobiť na našej hlúposti nechám už na každom z Vás. Ja našťastie nemusím nadávať že ma oklamali či už pri platení alebo dodaní iného tovaru alebo za nevybavenú reklamáciu alebo nemožnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy. Ale musíme si uznať že si tieto problémy robíme sami. Buďme trocha zodpovední a nekupujme od kadekoho a kadekde a za čo najmenej. V potravinách si tiež pozrieme či kupujeme rajčiny zo slovenska alebo z nejakej rite, kde nemáš žiadnu záruku kvality. A tiež si radšej priplatíš. Takže ja za seba keď mám na danom tovare i čoto prerobiť, v živote by som od nich nič nekúpil. A aj tú jedinú objednávku som stornoval a účet u nich vymazal. Takže sú firmy a ´firmy´. No máme tu trhové hospodárstvo a my sme zodpovední sami za seba. A je našou psou povinnosťou si najprv overiť od koho idem nakupovať, zvlášť pokiaľ ide o nákup cez internet. Bohužiaľ naša právna úprava týmto tzv. ´ŠMEJDOM´ podnikateľskú činnosť dovoľuje, no my im našim výberom máme dať najavo že obchodovať s takýmito firmami nepotrebujeme. No musíme byť naozaj zodpovednejší a nie sa dívať len na cenu a naivne veriť že nás nikto neoklame. Nežijeme v nemecku ani vo švajci.
    Takže na záver - FIRMU INGRAM a GIGASTORE absolútne NEDOPORUČUJEM

  • Z vlastných skúseností môžem iba potvrdiť predchádzajúce negatívne recenzie na e-shop IN GRAM. Ich arogantný a neochotný prístup k zákazníkovi nemá hraníc. Začiatkom mesiaca som si u nich objednal tovar a zaslali mi úplne iný než som si objednal. Po skoro mesačnej korešpodencii som sa do dnešného dňa nedozvedel kam a na akú adresu mám reklamovaný tovar zaslať. Vyhovárajú sa stále na ďalšie a ďalšie kroky ktoré treba spraviť, ale ku konkrétnemu riešeniu vybavenia mojej reklamácie som sa do dnešného dňa ešte nedostal. Na základe týchto negatívnych skúseností nedoporučujem v tomto e-shope nakupovať.

  • Ako predošle príspevky. Kúpený "NOVÝ" pc monitor. Po rozbalení bol bez ochrannej fólie a škrabance. Okamžite reklamácia ,bola ešte prevzatá. Odvtedy koniec ,len "nič neporušujú ,ak áno môžem odstúpiť od zmluvy a sťažovať sa... Po 30-tich dňoch odstúpenie od kúpy, podanie podnetu ŠOI a čakám... Po 14-tich dňoch žiadna odozva.Bolo to pre vnučku, nech si pri učení nekazí zrak. No čo, dnes objednávam ďalší. S gigastore patria pod cz PARTNER Retail s.r.o., lákajú na nízke ceny, ale sú to klamári a zlodeji. Heureka berie iba kladné recenzie, ktoré asi píšu zamestnanci namiesto, aby sa starali o zákazníkov!

  • INGRAM!!! Objednaný televízor mi bol doručený poškodený,s rozbitou obrazovkou.Po zaslaní fotodokumentácie bola moja reklamácia zaznamenaná a po pár dňoch ho vyzdvihol kuriér.Na emaily neodpovedajú,operátorka nevie nič konkrétne,vyhovára sa na kolegu, ktorý, myslím,ani neexistuje.Poslala som im emailom Odstúpenie od zmluvy a vrátenie peňazí,no do dnešného dňa žiadna odpoveď.Moje číslo mobilu asi zablokovali, dvakrát sa mi podarilo dovolať z iného čísla , operátorka stále sa vyhovára ,že to bude urgovat u kolegu.Dnes som zaslala podnet na SOI.Po prečítaní recenzií mám pocit,že ten "môj"televízor už precestoval párkrát celé Slovensko.Nemam televízor,ani peniaze...

  • Vážení uvažovatelia o nákupe na portáloch IN GRAM a GIGA STORE! Z vlastnej nemilej skúsenosti Vám radím nenakupovať v týchto dvoch obchodom. Vlastní ich ten istý /neznámy/ subjekt z Česka. Sú to zlodeji, podvodníci, jedným slovom tzv. ŠMEJDI. Domnievam sa tak ako to bolo v mojom prípade, že "nakupujú" poškodený tovar, buď od výrobcu, alebo nejakého dílera za cenu elektronického odpadu /t.j. pár centov/ a Vy keď si to objednáte, tak Vám to pošlú ako nový, bezchybný tovar. Dúfajú, že Vy to reklamovať nebudete a ak aj áno vrátia Vám výrobok opäť so zdôvodnením, že tovar bol poškodený prepravcom. Podotýkam, že majú takúto dohodu s prepravcom DPD, ktorý je v tom iste finančne zainteresovaný, lebo nikdy som sa nedopátral odosielateľa. Dokonca podvádzajú len aby ste tovar prevzali, že napíšu úplne inú hmotnosť balíka ako váži Vami objednaný resp. reklamovaný tovar. Tak to bolo v mojom prípade. Absolútne neakceptujú možnosť odstúpenia od zmluvy zo zákona, a po vrátení reklamácie prestanú komunikovať. Snažil som sa telefonicky, mailom i písomne. Všetko márne. Poštové adresy ktoré uvádzajú na stránke sú falošné. Vždy sa mi doporučený list vrátil s informáciou, že adresa neznáma. Ja som žiadal vrátenie peňazí /nula bodov/, žiadal som tiež poslanie bezchybného výrobku /nula bodov/. V mojom prípade sa jednalo o veľký a drahý TV zn. Philips, ktorý bol zlomený. Podal som podnet na SOI, tak čakám na vyrozumenie, ale keďže sme na Slovensku a firma je česká nemám šancu sa dovolať spravodlivosti, takže ostal som o pár stoviek Eur ľahší.

    • Čítala som aj staršie negatívne komentáre,ako je vôbec možné,že ich nikto nezastaví v okrádaní???Stále ten istý postup...

  • Výhodou sa mi javí výber tovaru, rýchlosť doručenia, príjemní pracovníci na info linke a v neposlednom rade priaznivé ceny

    Mám výhrady k nedostatočnom informovani, keď som mala tovar dorucovany kuriérom na adresu, tak ma nikto neinformoval, že nedodrží naplánovaný čas ani deň doručenia. Som spokojná s doručením na odborné miesto, aj s informáciami. Celkový dojem je pozitívny, budem obchod využívať.

  • Jasne, ze tento obchod je fake. Urobia nieco podobne ako mobiluj.sk, kde vlastnil bol talianky, obchod akoze skrachoval a okradol hrozne vela ludi. In gram nema ani sklad na SK ale niekde v eu, preto to tolko trva. Dalej vlastnik Ingramu je z Cypru. No tak ludia vazne si odtialto budete este objednavat? Dajte 50€ viac a objednajte si to radsej z Datartu, Nay, Alza, Mall, Hej.sk a podobne. Mate to overene obchody a hned ti vyreklamujete, pretoze maju tieto eshopy maju aj predajne a ceny su tam max o 50€ vyssie.

  • Vazeni priatelia,
    za ziadnych okolnosti nenakupujte u tychto podvodnikov!!!

    Je to IBA NASTROJ na vytiahnutie Vasich penazi z Vasej penazenky. V pripade, ze reklamujete nekvalitny, nefunkcny tovar podradnej kvality, svojho prava sa nedovolate. Po uplynuti vsetkych lehot s Vami budu jednat arogantne a este sa Vam pripadne vysmeju, ked sa domahate svojho zakonneho prava.
    Na vratenie penazi v zakonom garantovanej lehote rovno zabudnite!


    Tento kvazi obchod je PODVOD!!!

    JEDNOZNACNE NENAKUPOVAT!!!


    MS

    • su to podvodnici však firmu maju na bieleho kona z Cypru nakupujte a chodte potom po policii vypovedať či poznate šefa ako ja

    • Ja sa cudujem Heureke, ze toto tu trpia. Gigastore/Ingram/etc, vsetko jedna a ta ista schranka. V diskusii same staznosti, ale hlavne ze ma 90% pozitivnych (???) recenzii (tipujem ze minimalne polovicu si naplisali sami), a uplne ze najvacsia trapnost oznacit ich za vitaz "Shop roka 2019"!

  • Peter Karásek

    Vážení IN GRAM jeden veľký podvod!!! Firma do ktorej sa nedovoláte.Majiteľ má firmu zaregistrovanú na
    Cypre.a sam je zo Seychel.Tovar odosielaný z firmi PEKKO s.r.o.Stará Vajnorská 3338/17 1 Bratislava fima
    vystupuje ako obchodné združenie INGRAM Karpatské Namestie 10 Bratislava.Som z nich zhnusený idú
    blejt!!!Že vôbec takúto firmu pripustia na Slovensku podnikať-okradať zákaznikov o drahocenný čas a financie.
    KDE SÚ KOMPETENTNÍ?!!! aby si na túto firmu posvietili.Vyhnite sa jej oblúkom ak nechcete byt podvedení
    a sofistikované okradnutí.Kto za nou stojí je ľudská zrúda,podvodník netvor!!!Ešte raz ruky preč od tejto firmi
    ak sa nechcete spáliť!!! Dal som ich riešiť SOI uvidím čo mi odpovedia.A potom podniknem dalšie kroky protí
    tím smradom!!!

  • Ahojte chcem vas vsetkych vystrihat pred tymto eshopom INGRAM.SK !!!!!!!! NEROBTE OBJEDNAVKU SOM UPLNE NASRATY !!!!
    .maju sice dobre ceny aj preto som tu siel ale skuste sa dovolat na infolinku alebo ako komunikuju cez email. Su to podvodnici , urobil som vraj zle objednavke a preto mi to fakturovali kedze niesu platci dph tovar v plnej sume ale bez moznosti odpoctu , Volal som aj SOI aj FIN Spravu no vyzera ze to zakon dovoluje takto .Prelievat dph hore dole .Hamba .Ja som prisiel o 200 eur lebo na fa dph nieje a hotovo .Modlim sa aby sa tovar nepokazil lebo to nebude mat kto a kde vratit ! Zelam si na Slovensku poctivejsich obchodnikov .
    Ak mate rozum neobjednavajte nich nic.Moja skusonost je katastrofa.Radsej dajte par eur navyse len nech mate lepsi zakaznicky servis

    !!!!!INGRAM NO !!!!!!!

  • Ahojte chcem vas vsetkych vystrihat pred tymto eshopom INGRAM.SK !!!!!!!! NEROBTE OBJEDNAVKU SOM UPLNE NASRATY !!!!
    .maju sice dobre ceny aj preto som tu siel ale skuste sa dovolat na infolinku alebo ako komunikuju cez email. Su to podvodnici , urobil som vraj zle objednavke a preto mi to fakturovali kedze niesu platci dph tovar v plnej sume ale bez moznosti odpoctu , Volal som aj SOI aj FIN Spravu no vyzera ze to zakon dovoluje takto .Prelievat dph hore dole .Hamba .Ja som prisiel o 200 eur lebo na fa dph nieje a hotovo .Modlim sa aby sa tovar nepokazil lebo to nebude mat kto a kde vratit ! Zelam si na Slovensku poctivejsich obchodnikov .
    Ak mate rozum neobjednavajte nich nic.Moja skusonost je katastrofa.Radsej dajte par eur navyse len nech mate lepsi zakaznicky servis

    !!!!!INGRAM NO !!!!!!!

  • Ahojte chcem vas vsetkych vystrihat pred tymto eshopom INGRAM.SK !!!!!!!! NEROBTE OBJEDNAVKU SOM UPLNE NASRATY !!!!
    .maju sice dobre ceny aj preto som tu siel ale skuste sa dovolat na infolinku alebo ako komunikuju cez email. Su to podvodnici , urobil som vraj zle objednavke a preto mi to fakturovali kedze niesu platci dph tovar v plnej sume ale bez moznosti odpoctu , Volal som aj SOI aj FIN Spravu no vyzera ze to zakon dovoluje takto .Prelievat dph hore dole .Hamba .Ja som prisiel o 200 eur lebo na fa dph nieje a hotovo .Modlim sa aby sa tovar nepokazil lebo to nebude mat kto a kde vratit ! Zelam si na Slovensku poctivejsich obchodnikov .
    Ak mate rozum neobjednavajte nich nic.Moja skusonost je katastrofa.Radsej dajte par eur navyse len nech mate lepsi zakaznicky servis

    !!!!!INGRAM NO !!!!!!!