Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ZapLatila som tovar a objednávku zrušil obchod pred vianocami,a musela som rýchlo nájsť inú stránku,aby som mohla dať pod stromček kufrík pre môjho syna
  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Tazko povedat.
    • Obchod nema zosynchronizovany sklad a eshop. Je mozne objednat aj tovar co nieje na sklade. Vo vacsine eshopov co nakupujem, je to samozrejmost.

    Stranka je prehladna a jednoducha co hodnotim kladne. Objednal som tovar ktory nebol na sklade. O par dni som bol informovany a bol mi ponuknuty iny tovar. Poziadal som o vratenie penazi. Peniaze mi o par dni prisli na ucet. Pristup k zakaznikovi je v poriadku. V eshope by som uvital informacie o dostupnosti tovaru. Obchod hodnotim ako priemerny, aj ked to bola moja prva (zrejme aj posledna) objednavka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Systém sa aktualizuje po 24 hod čiže nereaguje flexibilne na vypredanie tovaru
  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • ich webstránka neavizovala ,že objednávka je v štádiu vybavovania,tak som to skúsil znova a teraz som dostal avízo ,že tovar je na ceste,pritom tú druhú objednávku som už prebral
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • veľký výber
    • prehľadnosť
    • ponúka tovar, ktorý nemá na sklade!!!

    nemám dobrú skúsenosť, pretože obchod ponúka tovar, ktorý nemá, kvôli tejto zlej skúsenosti by som tento obchod ani neodporúčala ostatným

    Reakcia obchodu Inbag.sk

    Dobrý deň,
    tovar ktorý na webe ponúkame je označený, či je alebo nie je aktuálne na sklade. Keďže nie sme len "virtuálny obchod", no priami dodávatelia, každé dopĺňania tovaru realizujeme priamo od výrobcov, čo môže trvať aj niekoľko týždňov. Tovar ktorý je označený ako na sklade vieme odoslať okamžite, keďže ho reálne máme na našom sklade. V prípade nedostupnosti tovaru vieme samozrejme ponúknuť alternatívu.
    Ďakujeme za nákup a dúfame že nám zostanete napriek uvedenému nedorozumeniu verná.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • nevedia co predavaju

    nech skusia, mozno budu mat lepsiu skusenost

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • komunikacia so zakaznikom

    1. moznost rezervovat si tovar je super,
    ale nikde nie je informacia, do kedy je tovar mozne si vyzdvihnut (nie zjavne viditelna)
    Tovar som si objednala 26.9., vyzdvihla 5.10. - co je 9 dni, medzitym mi 2x volali, ci mam naozaj zaujem o tovar, pretoze predajna nezvykne tak dlho tovar drzat.
    O tovar som zaujem mala, ale prave z toho dovodu, ze predajna je otvorena presne pocas mojej pracovnej doby (9:00 - 19:00) som si tovar nemohla okamzite vyzdvihnut.

    2. nie je mozne platit diners kartou - dnes uz bezna zalezitost (aj s ohladom na spolupracu samsonite a diners)

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • vyborny sortiment
    • ochotny a mily personal na telefone
    • na stranke ma uvedenu dodaciu lehotu do 24 hodin a tovar, ktory som si objednal nemaju na sklade a dodadaciu lehotu mi oznamili ako dvojmesacnu az potom, com sa sam telefonicky po tyzdni domahal, ze kde je objednany tovar

    najdete co hladate, ale neviete, kedy vam to dodaju

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • zatial neviem posudit, na tovar cakam

    personal ochotny

    Reakcia obchodu Inbag.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za nákup. Mrzí nás, že nás neodporúčate. Pri tovare, ktorý nemáme uvedený ako "na sklade" je prirodzene dlhšia dodacia doba. Tovar objednávame od výrobcov priamo zo zahraničia (Samsonite - Belgicko). Zákazníkom napriek tomu (že to máme aj uvedené na webe) ponúkame pri čakaní aj dodatočnú zľavu. Ak vám nebola ponúknutá, prosím kontaktujte nás.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • pohodlie nákupu doma z postele
    • tovar sa objednáva na objednávku a dlho to trvá, niečo by na sklade mohli mať nejaký stav množstvo

    ked si niečo nájdu čo im vyhovuje, tak nech si ho objednájú, no budú musieť rátať s neskorším dodaním čiže oneskorením dodávky tovaru

    Reakcia obchodu Inbag.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za spätnú väzbu. Tovar ktorý nemáme na sklade objednávame priamo od výrobcu zo zahraničia, takže preto tie dlhšie čakacie doby (zvyčajne vždy do 2 týždňov). Tovar ktorý je zobrazený ako "na sklade" vieme dodať prakticky okamžite, keďže sa nachádza na našom sklade alebo v predajniach.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • dlhá čakacia doba dodania tovaru

    Reakcia obchodu Inbag.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za spätnú väzbu. Tovar ktorý nemáme na sklade objednávame priamo od výrobcu zo zahraničia, takže preto tie dlhšie čakacie doby (zvyčajne vždy do 2 týždňov). Tovar ktorý je zobrazený ako "na sklade" vieme dodať prakticky okamžite, keďže sa nachádza na našom sklade alebo v predajniach.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • webova stránka je hlavnou slabinou, čo v prípade internetového obchodu je všetko.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadne, o nič lepší ako konkurencia,kedže mi nevedeli objednať tovar
    • žiadna snaha

    Reakcia obchodu Inbag.sk

    Zdravím, ďakujeme za spätnú väzbu.
    Mrzí nás vzniknutá situácia. Zákazníkom sa snažíme vyjsť v ústrety v maximálnej možnej miere, no niekedy sa stane, že tovar ktorý máme v ponuke výrobca vyradí z ponuky a už sa nedá objednať.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Ako je možné, že ponúkate tovar, ktorý sa nedá kúpiť.

    Reakcia obchodu Inbag.sk

    Zdravím, ďakujeme za spätnú väzbu.
    Mrzí nás vzniknutá situácia. Zákazníkom sa snažíme vyjsť v ústrety v maximálnej možnej miere, no niekedy sa stane, že tovar ktorý máme v ponuke výrobca vyradí z ponuky a už sa nedá objednať.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Sledovanie objednávky

    Reakcia obchodu Inbag.sk

    Zdravím, ďakujeme za spätnú väzbu.
    Sledovanie objednávok nemáme skutočne prepracované na vysokej úrovni. Objednaný tovar ktorý je na sklade doručujeme zväčša do 24 hodín a zákazníkov informujeme emailom. No určite sa budeme snažiť s týmto niečo spraviť.