Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nepoznám
    • Dlhé dodacie termíny

    Sú iné a lepšie obchody

  • Neodporúča obchod

    Objednal som sy od nich hodinky frederique constant za 690€hodinky rychlo som obdržal ale som zistyl ze hodinky neidu tak som ich kontaktoval jedna pani ma uistila ze neni problem že pred poslanim hodinky boly kontrolovane hodinarom a že ked su vadne tak sa vymeni ...(ja som im povedal že nechcem opravu ale vymenu kus sa kus nafotil so cis vyrobny)o tri dni dojde balik a tam boli tie stare hodinky este na drzo faktura s 3 čiastkami opravy .servis a vymena kondenzatora a tlak skuska....no tak so sa nahneval a som volal zase zdvihla ina pani a hovorim jej co sa deje ze kupil som hodinky ale neidu a tak že ale so s jednou som dohodol ze mi to vymenia a ona že ona nevie skym ze naco vsak hodinky idu mate tam novu baterky atd...hovoril som jej že tak hodinky nechcem lebo nebudem peniaze davat za hodinky co uz ma vnutry minimum 2 ročnu bateriu...aze chcem odstup od zmluvy a vratit peniaze...ona ma chcela obezpecovat ma ze tak a onak hodinky su funkne...ja som sa nedal a som jej hovoryl ked nechcete dat peniaze soat tak sa obratim na SOI...bolo mi povedane nech poslem a napisem im moj iban a tel cislo...tak som to zas poslal uz 2x...5€ som stratil na poste...poslal som pondelok 12.04 dnes je už 18.04....a peniaze neposlaly a ani nezavolaly že čo a ako....a oni su vyhradny dovozcovia na danu značku....takže tak ..takže je na vas či budete objednavať od nich či NIE...(už som objednal a dostal Longines za 800...a funguju....z Piestany kim gold sro)a ich vobec neodporučam najblissie ked budem kupit hodinky urcite ani na ich vebsite(eshop) nepozrem...pozdravujem.Horvath Attila...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Na internete som si vytvorila 24hodinovú rezerváciu na hodinky na predajni v Avione. Počas cesty po ne na druhý deň ráno mi prišiel mail, že ich predali a ponúkajú mi niečo iné. Absolútna nespokojnosť!!!

    Reakcia obchodu ichrono.sk

    Milá Veronika. Veľmi nás mrzí Vaša skúsenosť. Žiaľ, v čase prijatia Vašej objednávky bol už daný tovar objednaný iným zákazníkom, ktorého objednávka tesne predstihla tú Vašu. Jediným riešením bolo teda kontaktovať Vás a ponúknuť Vám prípadnú alternatívu. Počas hektického predvianočného obdobia sa žiaľ podobné situácie stávajú. Za vzniknuté nepríjemnosti sa Vám ospravedlňujeme a prajeme príjemný deň.
    iChrono