Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- tovar by mi bol doruceny az domov
-
Neodporúča obchod
Časť tovaru som dostal poškodenú, po telefonáte som sa dohodol, že mi pošlú náhradu za poškodené kusy, za ktorú som bol ochotný aj zaplatiť. Jednoducho náhradu za polámané kusy nám sľúbili poslať ešte raz na dobierku, no nikdy sa tak nestalo. Pritom k poškodeniu došlo jednoznačne ich nekvalitným balením takéhoto druhu tovaru, ktorý nemôže nijako ochrániť tovar pri doprave. Plastové vedierka boli iba potiahnuté elastickou fóliou. Som sklamaný, že napriek slušnej dohode ju nakoniec predajca nedodržal.
Reakcia obchodu ibc-kontajnery.sk
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za nákup a vyjadrenie Vášho názoru. Vzniknutá situácia nás mrzí.
Ohľadom poškodeného tovaru ste nás kontaktovali telefonicky, pričom sme Vás v tejto súvislosti požiadali o zaslanie emailu a pripojenie fotky poškodeného tovaru. Do dnešného dňa však takýto email od Vás neevidujeme. Prípadnému poškodeniu tovaru kuriérskou službou pri preprave nevieme zabrániť. V takýchto prípadoch samozrejme zákazníkovi bezplatne zasielame nový tovar. Čo sa týka balenia - s ohľadom na charakter tovaru (plastové vedierka) a objednané množstvo - ide o štandardný spôsob zabalenia a doposiaľ sme nezaznamenali problémy pri jeho dodávkach zákazníkom.
Kontaktujte nás prosím emailom a problém vyriešime zaslaním nového tovaru. Vďaka.