Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • ANTIZAKAZNICKY PSEUDOSERVIS VYHANAJUCI KLIENTELU !?!?!?

    SFUNKCNITE PLS SVOJ ANTIZAKAZNICKY PSEUDOSERVIS !?!?!?

    Reakcia obchodu www.hydroflora.sk

    Dobrý deň pán Juraj, Objednávka ID 1481947842 ktorú ste zadal dňa 30.03. o 14:55 hod, na osobný odber - Liner a hladinomer, bola pripravená nasledujúci deň 31.03. o 13:28 hod, a notifikácia o pripravenosti Vám bola zaslaná zákazníckym servisom v rovnakom čase. Objednávku ste si osobne vyzdvihli tiež v ten istý deň - 31.03.2023 o 17:47 hod., bez závad a pripomienok, pričom zákaznícky servis Ste vôbec nekontaktovali. Z našej strany od zadania objednávky dňa 30.03. o 14:55 do jej pripravenia k odberu a doručenia notifikácie ubehlo menej ako 24 hodín. Vami bola objednávka osobne prevzatá do menej ako 27 hodín od jej zadania do systému a žiadnu reklamáciu ani dotaz ste doteraz tiež nepodali. Veríme teda , že túto recenziu Ste zverejnili v omyle a prajeme príjemný deň.

    S pozdravom Zákaznícky servis hydroflora

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nekomunikuju

    yovar objednany pred 2 tyzdnami a dodnes o objednavke ani slovo

  • Neodporúča obchod

    20 %

    oprskle, unudene a neochotne predavacky.

    Reakcia obchodu www.hydroflora.sk

    Dobrý deň Ivan,

    Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu! Je nám veľmi ľúto že návšteva nášho Showroomu nesplnila Vaše očakávania. Prosím vedzte, že Vaša situácia bola výnimkou. Ako môžete vidieť v iných recenziách, sme známi tým, že máme vysoké štandardy kvality našich služieb vrátane zákazníckeho servisu. Nemôžeme napraviť minulosť, ale vašu recenziu preberieme s tímom aby sme sa mohli naďalej zlepšovať a poskytovať zákazníkom servis aký si zaslúžia. Dovtedy prijmite naše úprimné ospravedlnenie v mene všetkých členov tímu.

    V prípade akýchkoľvek ďalších návrhov, o ktoré sa s nami chcete podeliť, sa môžete obrátiť na [email protected]

    Dúfame že nám do budúcna dáte ešte šancu aby sme Vám mohli ukázať tú pravú kvalitu zákazníckeho servisu o ktorú sa u nás usilujeme!

    Za tím HydroFlora,
    Veronika a Laura

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na tovar som čakala dlho. Nakoniec mi nedošlo to čo som objednávala - namiesto zlatých ruží doručené červené aj keď som ich farbu špecifikovala. Po komunikácii s obchodom pani mi povedala, že zlaté už ani nemajú na sklade. Bola som sklamaná z celého nákupu.

    Reakcia obchodu www.hydroflora.sk

    Dobrý deň.

    Objednávku ste zadávali v piatok podvečer, tovar sme expedovali hneď v pondelok (cez víkend zásielky expedovať nevieme). Že Vám kuriérska spoločnosť balík doručila až vo štvrtok je mi naozaj veľmi ľúto, momentálne v predvianočnom období môže doručenie zásielok trvať dlhšie v dôsledku preťaženia prepravných kapacít kuriérskych spoločností, avšak od nás balík odchádzal naozaj najskôr, ako to bolo možné.

    Za chybne zaslanú farbu vianočných ruží sa ešte raz ospravedlňujem, navrhla som Vám tu, že náš kuriér chybný tovar vyzdvihne a vrátime Vám peniaze, avšak túto možnosť ste odmietli a rozhodli ste sa tovar v chybnej farbe si ponechať.

    Za vzniknuté nepríjemnosti sa teda ešte raz ospravedlňujem.

    Ďakujem.
    Adriana, tím HydroFlora

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po týždni čakania mi zásielka stále nedorazila , aj keď na stránke bolo uvedené , že rastlinky mi prídu za 2 dni

    Reakcia obchodu www.hydroflora.sk

    Dobrý deň, pani Lenka.

    Preverovala som situáciu, zásielku ste si od kuriéra prevzali včera 22.11.

    Tovar ste si objednávali v pondelok 15.11. v poobedných hodinách, tento deň sme už nestihli rastliny expedovať. Nakoľko bol v stredu 17.11. štátny sviatok, kedy kuriérske spoločnosti balíky bežne nedoručujú, v utorok sme živé rastliny vôbec neexpedovali, aby neboli zbytočne preskladnené deň navyše v depe prepravcu. Vašu objednávku sme expedovali vo štvrtok (obdržali ste aj notifikáciu so sledovacím číslom zásielky), prvý pokus o doručenie prebehol v piatok 19.11., ale s kuriérom ste sa tu dohodli na neskoršom doručení, teda boli rastliny doručené až v pondelok.

    Že ste si zásielku prevzali až včera ma veľmi mrzí, od nás však objednávka odchádzala čo najskôr to bolo vzhľadom na štátny sviatok uprostred minulého týždňa možné. Rovnako prvý pokus o doručenie prebiehal nasledujúci deň po expedovaní ako obvykle.

    Ak pri odklade doručenia nejako pochybila kuriérska spoločnosť, neváhajte nás kontaktovať, aby som situáciu preverila podrobnejšie a aby sme ju doriešili k Vašej spokojnosti.

    Ďakujem, Adriana, tím HydroFlora

  • Neodporúča obchod

    70 %

    • Celkom dobrý výber
    • Pekné priestory

    Mylné obrázky a názvy tovarov na internete. Chceli sme svokrin jazyk, na ich stránke mali obrázok so 6mi svokrinými jazykmi s názvom niečo ako "6 tray", logicky sme boli v tom, že sa jedná o 6 maličkých rastliniek a boli sme nadšení. Keď sme prišli, bola to len jedna stredne veľká rastlina. To isté sa týka sukulentov - chceli sme mix 6ich, pri osobnom vyzdvihnutí nám dali len 1 rastlinku.. aký to je mix?

    Reakcia obchodu www.hydroflora.sk

    Dobrý deň.

    Ďakujeme za feedback. Rastliny s názvom "6 tray" objednávame po 6ks v pláte a aj naši veľkoodberatelia ich nakupujú po celých plátach v počte 6ks, táto informácia teda slúžila najmä pre nás a pre nich. Bežný zákazník má možnosť objednať aj 1ks, cena je teda uvádzaná za 1ks. Na základe Vášho upozornenia sme si uvedomili, že to pre maloobchodného zákazníka môže pôsobiť mätúco a teda sme názvy upravili.

    V popise každej rastliny uvádzame jej veľkosť - priemer kvetináča, v ktorom je dodávaná a výšku -, takže veľkosť objednávanej rastliny je zrejmá (produktové fotografie, kde je rastlina na bielom pozadí, môžu veľkosť skresľovať, preto uvádzame aj približné rozmery v centimetroch).

    Čo sa týka mixov - viaceré produkty je možné zakúpiť ako mix, napr. mix rôznych farieb kvetov, niekedy mix rôznych druhov sukulentov... Ak si objednáte 1ks z mixu, objednali ste si iba 1ks a teda je dodaný 1ks. Ktorý konkrétne kvietok z mixu to bude, si viete skorigovať pri osobnom odbere, naše predavačky Vám ochotne ukážu aj ostatné kusy v mixe, pokiaľ máte záujem o konkrétny výber.

    Ďakujem.
    Adriana, tím HydroFlora

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Písali, že majú 6 kvetináčov na sklade. Došla odpoveď, že tovar je vypredaný a musia doobjednať a odvtedy nič...zatiaľ stále čakám...

    Reakcia obchodu www.hydroflora.sk

    Dobrý deň.

    Pri každom produkte na e-shope je uvedená dostupnosť, avšak máme aj kamennú predajňu a miestami sa, žiaľ, môže stať, že tovar sa medzičasom, kým príde k vybaveniu e-shopovej objednávky, zhodou okolností predá na predajni.

    O tom, že tovar nie je skladom sme Vás obratom informovali, rovnako sme Vás informovali o predpokladanom termíne naskladnenia. Je mi naozaj veľmi ľúto, že vo Vašom prípade nezodpovedala informácia o dostupnosti z webu skutočnosti (z vyššie popísaného dôvodu), akonáhle budeme mať kvetináče naskladnené, budeme ich čo najskôr expedovať.

    Ďakujem.
    Adriana, tím HydroFlora

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Z piatich objednaných položiek sa ukázalo, že tri nevedia dodať, hoci boli v ponuke!