Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Do dnesneho dna mi tovar nebol doruceny a obchod vobec nekomunikuje. Poprosim Heureku nech tychto neschopakov zmazu nech tu zbytocne nestrasia.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednal som si tovar, ktory mali na sklade. Potvrdzujuci mail prisiel ihned, ale tovar do 10 dni neprisiel. Pisal som im mail ohladom dodania tovaru a ani mi neodpisali.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mali skladom a aj napriek tomu mi neprišiel do 5 pracovnych dní ako maju uvedene na stranke. Vlastne tovar nedodali ani do 9 dni od objednavky. A neodpovedaju na maily .Nakoniec som objednavku zrušila .

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Od obchodu som dostala len jeden mail, kde mi potvrdili prijatie mojej objednávky. Potom už nič. Termín dodania mali do 5 prac. dní ak je tovar skladom ja som čakala týždeň a tovar nikde. Písala som viacero mailov keďže na stránke nie je uvedený žiadny tel. kontakt , no odpovede som sa ešte stále nedočkala. Tak som nakoniec napísala posledný mail kde prosím o storno objednávky no ani na ten mail mi neodpovedali. Rozhodne neodporúčam. Neseriózne jednanie voči nám zákazníkom!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Za 10 pracovnych dni absolutne ziadna reakcia na moju objednavku
    • Ziadna reakcia ani na opakovany dotaz na stav objednavky
    • Nemozne dovolat sa telefonicky
    • Potvrdili sa mi negativne reakcie inych zakaznikov

    Vôbec neodporucam, neserioznost, ziadny kontakt s predavajucim

  • Neodporúča obchod

    • Vobec sa mi nik neozval tak som to riesil cez konkureciu
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    celkovo som veľmi spokojná:-)

  • Odporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Tovar bol dodaný v termíne a k spokojnosti

  • Odporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    menšie problémy pri kontaktovaní

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ziadna komunikacia zo strany obchodu
    • Ziadna spatna vazba na maily
    • Ziadny telefonicky kontakt na stranke
    • Tovar pravdepodobne nemaju ani skladom castokrat
    • Dobre recenzie si sem predpokladam pridal samotny obchod lebo moja skusenost je proste katastrofa

    Tovar som si objednal pred 10 dnami. Cakal som na potvrdzujuci mail ktory neprichadzal. Kontaktoval som teda obchod niekolko krat prostrednictvom mailov lebo bez chladnicky sa dlho normalne fungovat neda. Na ziadny mail obchod nereaguje. Objednavka len stagnuje a nic sa nedeje. Mam z toho celeho len dojem ze obchod je nejaka garazovka ktora sprostredkovava prilezistostne predaje ale skladom nic. NECHCEM SI PREDSTAVIT AKO BY TO FUNGOVALO PRI REKLAMACII ALE ASI NIJAK!!! Tento obchod mal na dany tovar sice najlepsiu cenu ale k tovaru sa nedostanete... Rozhodne neodporucam nikomu a nikdy tento eshop. Po tejto skusenosti a obave z pripadnej nerealizovatelnej reklamacie tovaru asi objednavku aj tak stornujem lebo tento obchod je maximalne neseriozny!

    Reakcia obchodu HOMESHOP.sk

    Dobrý deň,

    Naša stránka od 23.12 bola vypnutá z dôvodu sviatkov a inventúre. O čom aj boli Naši zákaznici informovaný.
    Čo sa týka skladových zásob, odoberáme z externých skladov,takže skladové zásoby nezávisia od nás, ak je konkretný produkt vypredaný, snažíme sa ho čo najskôr doskladniť.

    Príjemný zvyšok dňa
    HOMESHOP

  • Odporúča obchod

    100 %

    • rychle dodanie
    • dobre ceny

    Tovar bol dodaný v krátkej dobe,bez problémov

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dňa 2.12. 2017 som si objednal chladničku Whirlpool BSNF 9151 OX. Objednávka č. 50642. Obratom mi bola doručená správa, že tovar bude doručený spravidla do 5-tich pracovných dní. "Tovar Vám doručíme v termíne, ktorý je uvedený na našich stránkach pri jednotlivých produktoch. Spravidla je to 5 pracovných dní. Ak by mala byť táto doba prekročená, budeme Vás informovať." Dňa 8.12. som vám poslal správu, že tovar nemám a nemám ani informáciu o tovare, prekročení dodacej doby a ani kedy bude daný tovar doručený. S poľutovaním tú informáciu nemám ani dnes dňa 13.12. 2017. Na základe neseriózneho jednania z vašej strany, danú objednávku č. 50642 ruším.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadny telefonický kontakt, keď chcete vedieť čo je s Vašou objednávkou musíte písať a oni Vám odpíšu kedy sa im zachce ak vôbec odpíšu. Ja už 13 dní neviem čo je s mojou objednávkou. To som si objednala tovar, ktorý deklarovali že je skladom a že ho vyskladnia do 3-4 dní. Určite ho skladom nemali - klamali a ani sa neozvali s ospravedlnením.

    Žiadny telefonický kontakt

    Reakcia obchodu HOMESHOP.sk

    Pani Csicsaiová,
    Nechápeme prečo takáto negatívna odozva kedže sme Vás hned kontaktovali že náš centrálny sklad má vypredané zásoby Vami objednaného tovaru. Čo nám je samozrejme ľúto a snažíme sa riešiť takéto situácie, no sme takisto ľudia.
    Na e-mail ste nám odpísali že počkáte na doskladnenie.

    Príjemný zvyšok dňa prajeme
    HOMESHOP

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Som spokojný z nákupom v tejto spoločnosti veľmi dobrá cena tovaru a ochota spolupráce z vedením v tejto spoločnosti
  • Odporúča obchod

    80 %

    celkovo dobre, len kurier ked sa ozve hodinu pred tym ako pride tak si nemozem nic naplanovat, ak by sa ozval den vopred a dal vediet priblizny cas dorucenia tak je to ok

  • Odporúča obchod

    100 %

    pohodlnosť nálup z domu , recenzie- uistenie sa o kvalite tovaru

  • Odporúča obchod

    90 %

    • najlepšia cena mnou zvoleného výrobku

    neviem o žiadnej nevýhode

  • Recenzia bola odstránená z dôvodu porušenia obchodných podmienok. Recenziu nesmú písať osoby akýmkoľvek spôsobom spriaznené s daným obchodom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Do dnes (čo je už 10 dni) som nedostal faktúru za tovar. Keď som im to písal ani mi neodpísali. Čakám ešte 5 dni a ak ju nepošli podám podnet na SOI, pretože v prípade reklamácie nemám žiadny doklad o kúpe. A keďže ide o tovar za 400 EUR tak myslím že to je dosť dôležité.

    Bol to môj prvý a posledný nákup v tomto e-shope!

    Reakcia obchodu HOMESHOP.sk

    Dobrý deň,

    Faktúra je pri našom každom produkte prilepená v obale.
    Môže sa stať že pri prevoze kuriermi odpadne.Čo neovplyvníme bohužial.
    Samozrejme Vám bude vyslaná fakúra elektronicky.

    Homeshop

  • Odporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Po odovzdaní tovaru zodpovednosť posúvajú na prepravcu, pričom ja s prepravcom nemám žiadny vzťah. Tovar si aj s dopravou objednávam u HOMEShopu
    • Neviem si vybrať prepravcu

    Reakcia obchodu HOMESHOP.sk

    Dobrý deň, pán Sojka

    Je nám naozaj lúto zlej skúsenosti s prepravnou spoločnosťou.
    Ale musíte chápať že chyba na našej strane nenastala, kedže tovar bol odovzdaný v deň ako sme Vás informovali.

    Budeme sa snažiť čo nasjkôr napraviť chyby čo sa týka prepravnej spoločnosti.

    Príjemný zvyšok dňa praje
    HOMESHOP