Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Žiaľ moja skúsenosť je maximálne negatívna. Zobrali peniaze, prevodom na účet a toner nedodali. Stále klamstvá a výhovorky...Veľmi smutné ale žiaľ taká je realita. Nedoporučujem platiť prevodom na ich účet. Tovar už neuvidíte!

  • Tomas O:
    Vážený zákazník, ospravedlňujeme sa za spôsobené komplikácie. Ide o pochybenie na našej strane, v priebehu dnešného dňa sa s Vami telefonicky spojíme a všetko vybavíme k Vašej spokojnosti.

    Váš eshop Hladamfarby.sk

  • Objednane, zaplatene vo stvrtok doobeda, obj. c. 201316015, na sklade tovar takze ma dojst v piatok, v piatok sa ani nikto neunuva ozvat ze tovar dojde az v pondelok. Prave slovenske sluzby, co viac dodat... esteze mate 1000 spokojnych zakaznikov... URCITE NEODPORUCAM!!!

    S pozdravom a nikdy viac,
    Tomas

  • Moje meno je Dušan Smatana. Dátum a dokonca aj číslo objednávky Vám viem napísať úplne presne, pretože som sa u Vás zaregistroval č.obj.:201306551 , dátum:26.02.2013 15:45. Dnes to už na poštu nestihnem, lebo v našej obci pošta nie je, ale zajtra Vám to pošlem, naspäť mi prosím radšej pošlite originál, rozdiel v cene si rád doplatím. Je mi ľúto, že som to musel riešiť takýmto verejným spôsobom, ale cítil som sa byť podvedený. Nad jedným zlyhaním človek mávne rukou, veď chyby robí každý, ale hneď niekoľko problémov za sebou s tým istým tovarom, to už sa mi zdalo priveľa. Ale aby som bol férový, musím povedať, že som vtedy kupoval aj farebnú náplň toho istého typu a s tou problémy nemám. Každopádne ma potešil Váš záujem vzniknutú situáciu riešiť.

  • smatko:
    Vážený zákazník,
    prosíme, aby ste uviedol svoje meno, aspoň približný dátum objednávky a konkrétny názov produktu, ktorý ste si u nás zakúpil. Prosíme, zašlite nám vadný výrobok na naše náklady späť, bezodkladne Vám zašleme nový. Ak máte záujem o originálnu náplň, rozdiel ceny Vám bude dofakturovaný. Ospravedlňujeme sa za vzniknuté problémy.

    Váš eshop hladamfarby.sk

  • Dobrý deň, nakoľko nemôžem znovu pridať hodnotenie obchodu, lebo v databáze existuje(vyplnil som formulár, ktorý mi prišiel o pár dní po nákupe - asi vedia prečo ho posielajú tak rýchlo), tak som sa rozhodol upozorniť ľudí tu.Obchod hladamfarby určite neodporúčam lebo uvádzajú, že náplne sú kompatibilné-čo chápem ako nové náplne inej značky ako je originál a nie staré repasované náplne, o tom že ide o repasy nikto neinformuje, dozviete sa to až po prebratí tovaru. S tým, že ide o repas sa spájajú problémy, ktoré som z tovarom mal:
    Problém č.1. v balení bola iná náplň ako mala byť. To som s obchodom vyriešil, pani bola ochotná a milá, správnu náplň som mal na druhý deň doma, ale pôvodnú som musel íst poslať poštou naspäť.
    Problém č.2. pri tlači alebo kopírovaní bol text bledý alebo neúplný, vždy asi prvých päť strán, povedal som si, že sa to časom rozbehá-nestalo sa.
    Problém č.3 náplň prestala ísť úplne ,vytlačil som s ňou cca80 strán(jedná sa o náplň XL) a po asi dvojtýždňovej prestávke som dnes zistil, že náplň buď vyschla alebo bola zle naplnená a je prázdna, každopádne počítač vypisuje chybu cartridge. Reklamovať bohužiaľ nemôžem, lebo doklad o kúpe som neodložil, nakoľko som s náplňami nikdy problémy nemal a nepredpokladal som na základe výborných recenzií, že niečo podobné sa môže vyskytnúť.
    Bol to môj prvý nákup v tomto obchode a aj posledný.
    S pozdravom Dušan.

  • Dobrý deň, mám otázku. Objednávka mi prišla v poriadku, len mám problém, že som si pravdepodobne prehodila čísla pre označení tlačiarne a tým pádom mám cartridge, ktorý sa mi nehodí do mojej tlačiarne. Zistila som to až keď bol už v tlačiarni. Môžem vám vrátiť aj takýto cartridge?
    Ďakujem,
    S pozdravom
    Mária Jabrocká