Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovarom objednala pred mesiacom eate neprisiel

    Reakcia obchodu HK Green

    Vážená pani Nikoleta,

    je nám veľmi lúto že ste mali s nami takúto skúsenosť. Naskladnenie kvetináča, ktorý ste si u nás objednali sa omeškalo, preto sa nám nepodarilo dodržať termín dodania. Ospravedlňujeme sa, našim cieľom je zlepšovať služby, aby sa už takéto situácie nestávali.

    S pozdravom,

    tím HK Green

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Za tovarom čakam 4 tyždne a nič a pošlu email či dom spokojny určite nie

    Reakcia obchodu HK Green

    Milý pán Lukáš,

    chceme sa Vám ospravedlniť za nedodržanie termínu doručenia, je nám to veľmi ľúto že ste mali takúto skúsenosť. Nastal výpadok misky na orchideu, preto sa to takto dlho omeškalo. Dúfame že na nás nezanevriete a pri ďalšom nákupe budete spokojný.

    S pozdravom

    Tím HK Green

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednanie bolo bez komplikácií, avšak tovar mal prísť 3.3. 2021 a doposiaľ ešte nedorazil.

    Reakcia obchodu HK Green

    Vážená pani Michaela,

    pri kvetináčoch máme uvedené že sa môže dodacia lehota predlžiť, snažíme sa zlepšovať aby sme predchádzali takýmto situáciám. Prijmite naše ospravedlnenie, veľmi nás to mrzí. Kvetináč Vám už iste slúži a budeme sa tešiť na Váš ďalší nákup.

    Tím HK Green

    • Tovar nezodpovedá popisu za tú cenu čo zato pýtajú obyčajný nepodarok

    Reakcia obchodu HK Green

    Vážená pani Marcela,

    mrzí nás že ste nespokojná s tovarom, sme prekvapení, lebo práve Krotonovec je vyhľadávaný na našom e-shope. Každý zákazník má právo vrátiť tovar, nemáme s tým žiadny problém. Alebo po vzájomnej dohode udelíme zľavu. snažíme sa rozšíriť sortiment, možno Vás niečo zaujme. Budeme sa tešiť.

    Tím HK Green

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mám uhradený niekoľko týždňov a stále nedorazil.

    Reakcia obchodu HK Green

    Vážená pani Andrea,

    pri každom produkte máme určený predpokladaný termín dodania, ktorý sa snažíme dodržiavať. Niekedy sa však žiaľ tento termín môže predĺžiť, nakoľko tovar nám chodí zo zahraničia a taktiež vplyvom komplikácii s Covid 19.
    Tovar však v 99,9 % zákazníkovi vždy dodáme. V tom 0,1 % ak sa náhodou stane, že produkt nepríde, zákazníka ihneď kontaktujeme a v prípade, že tovar zaplatil, obratom mu vraciame platbu späť, alebo mu navrhneme alternatívu, alebo nášmu zákazníkovi udelíme zľavu. Vždy je cesta ako sa dohodnúť, všetko je o komunikácii :)

    Ešte raz sa Vám veľmi ospravedlňujeme a dúfame, že pri ďalšom nákupe budete mať s nami iba tú najlepšiu skúsenosť :)

    Ďakujeme Vám veľmi pekne za pochopenie a prajeme Vám príjemný deň.

    S pozdravom

    Tím HK Green

    • Otrasný prístup

    Chceli sme poradiť s výberom vhodných kvetináčov, no na livechate a e-mailovej podpore k nám pristupovali ako ku handre a nie k svojmu zákazníkovi. Neodpísali na otázky, len z časti a na ostatné opovede, keď sme sa dotazovali, dostali sme len strohú odpvoeď, že však už odpísali. A aj keď sme ich upozornili, že nie na všetko, napísali len "neviem" alebo "Fuha a to teraz mám akože zisťovať?" a podobne. Naozaj som si miestami prišiel, že si píšem s dieťaťom, alebo s človekom, ktorý má o koliesko menej. Nakoniec nám obchod objednávku zrušil, pretože takmer polovicu tovaru nemajú skladom, A to sme sa dozvedeli dva týždne po objednávke. Neodporúčam nakupovať v tomto obchode.

    • Stále som neobdrzala zasielku

    Reakcia obchodu HK Green

    Vážená pani Anna,

    pri každom produkte máme určený predpokladaný termín dodania, ktorý sa snažíme dodržiavať. Niekedy sa však žiaľ tento termín môže predĺžiť, nakoľko tovar nám chodí zo zahraničia a taktiež vplyvom komplikácii s Covid 19.
    Tovar však v 99,9 % zákazníkovi vždy dodáme. V tom 0,1 % ak sa náhodou stane, že produkt nepríde, zákazníka ihneď kontaktujeme a v prípade, že tovar zaplatil, obratom mu vraciame platbu späť, alebo mu navrhneme alternatívu, alebo nášmu zákazníkovi udelíme zľavu. Vždy je cesta ako sa dohodnúť, všetko je o komunikácii :)

    Ešte raz sa Vám veľmi ospravedlňujeme a dúfame, že pri ďalšom nákupe budete mať s nami iba tú najlepšiu skúsenosť :)

    Ďakujeme Vám veľmi pekne za pochopenie a prajeme Vám príjemný deň.

    S pozdravom

    Tím HK Green

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pred 22 dňami som urobila a zaplatila objednávku. Bola som informovaná o priblížnom termíne dodania okolo 24.2.2021. Dnes je 2.3.2021 a aj napriek mojej urgencii v HK Green, mi doposiaľ nik nedal vedieť, že v akom stave je moja objednávka a kedy mi bude doručená. V 21.storoci je to maximalne neprofesionálny prístup z hľadiska komunikácie a spracovania objednávky. Žiaľ, aj napriek zaujímavému tovaru, som tu nakupovala naposledy.

    Reakcia obchodu HK Green

    Vážený zákazník KM,

    pri každom produkte máme určený predpokladaný termín dodania, ktorý sa snažíme dodržiavať. Niekedy sa však žiaľ tento termín môže predĺžiť, nakoľko tovar nám chodí zo zahraničia a taktiež vplyvom komplikácii s Covid 19.
    Tovar však v 99,9 % zákazníkovi vždy dodáme. V tom 0,1 % ak sa náhodou stane, že produkt nepríde, zákazníka ihneď kontaktujeme a v prípade, že tovar zaplatil, obratom mu vraciame platbu späť, alebo mu navrhneme alternatívu, alebo nášmu zákazníkovi udelíme zľavu. Vždy je cesta ako sa dohodnúť, všetko je o komunikácii :)

    Ešte raz sa Vám veľmi ospravedlňujeme a dúfame, že pri ďalšom nákupe budete mať s nami iba tú najlepšiu skúsenosť :)

    Ďakujeme Vám veľmi pekne za pochopenie a prajeme Vám príjemný deň.

    S pozdravom

    Tím HK Green

    • Uz mesiac obj. A zatial nic neprislo ani ziadna odpoved preco.. Škoda

    Reakcia obchodu HK Green

    Vážený zákazník,

    pri každom produkte máme určený predpokladaný termín dodania, ktorý sa snažíme dodržiavať. Niekedy sa však žiaľ tento termín môže predĺžiť, nakoľko tovar nám chodí zo zahraničia a taktiež vplyvom komplikácii s Covid 19.
    Tovar však v 99,9 % zákazníkovi vždy dodáme. V tom 0,1 % ak sa náhodou stane, že produkt nepríde, zákazníka ihneď kontaktujeme a v prípade, že tovar zaplatil, obratom mu vraciame platbu späť, alebo mu navrhneme alternatívu, alebo nášmu zákazníkovi udelíme zľavu. Vždy je cesta ako sa dohodnúť, všetko je o komunikácii :)

    Ešte raz sa Vám veľmi ospravedlňujeme a dúfame, že pri ďalšom nákupe budete mať s nami iba tú najlepšiu skúsenosť :)

    Ďakujeme Vám veľmi pekne za pochopenie a prajeme Vám príjemný deň.

    S pozdravom

    Tím HK Green

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Bolo uvedene ze priblizny termin dodania je o 3 tyzdne, co uz aj tak mi pride dost dlho na dnesne pomery. Presiel dalsi tyzden, t.j. uz 4ty od objednavky a tovar stale neprisiel, ziadne nove info o dodani.

    Reakcia obchodu HK Green

    Vážený zákazník,

    pri každom produkte máme určený predpokladaný termín dodania, ktorý sa snažíme dodržiavať. Niekedy sa však žiaľ tento termín môže predĺžiť, nakoľko tovar nám chodí zo zahraničia a taktiež vplyvom komplikácii s Covid 19.
    Tovar však v 99,9 % zákazníkovi vždy dodáme. V tom 0,1 % ak sa náhodou stane, že produkt nepríde, zákazníka ihneď kontaktujeme a v prípade, že tovar zaplatil, obratom mu vraciame platbu späť, alebo mu navrhneme alternatívu, alebo nášmu zákazníkovi udelíme zľavu. Vždy je cesta ako sa dohodnúť, všetko je o komunikácii :)

    Ešte raz sa Vám veľmi ospravedlňujeme a dúfame, že pri ďalšom nákupe budete mať s nami iba tú najlepšiu skúsenosť :)

    Ďakujeme Vám veľmi pekne za pochopenie a prajeme Vám príjemný deň.

    S pozdravom

    Tím HK Green

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neoznámil mi z akého dôvodu zásielka nechodí, nezodpovedný prístup k zákazníkovi!!!

    Vyhnite sa obchodu.

    Reakcia obchodu HK Green

    Vážený zákazník,

    pri každom produkte máme určený predpokladaný termín dodania, ktorý sa snažíme dodržiavať. Niekedy sa však žiaľ tento termín môže predĺžiť, nakoľko tovar nám chodí zo zahraničia a taktiež vplyvom komplikácii s Covid 19.
    Tovar však v 99,9 % zákazníkovi vždy dodáme. V tom 0,1 % ak sa náhodou stane, že produkt nepríde, zákazníka ihneď kontaktujeme a v prípade, že tovar zaplatil, obratom mu vraciame platbu späť, alebo mu navrhneme alternatívu, alebo nášmu zákazníkovi udelíme zľavu. Vždy je cesta ako sa dohodnúť, všetko je o komunikácii :)

    Ešte raz sa Vám veľmi ospravedlňujeme a dúfame, že pri ďalšom nákupe budete mať s nami iba tú najlepšiu skúsenosť :)

    Ďakujeme Vám veľmi pekne za pochopenie a prajeme Vám príjemný deň.

    S pozdravom

    Tím HK Green

  • Dlhá dodacia lehota!!!

    Reakcia obchodu HK Green

    Vážený zákazník,

    pri každom produkte máme určený predpokladaný termín dodania, ktorý sa snažíme dodržiavať. Niekedy sa však žiaľ tento termín môže predĺžiť, nakoľko tovar nám chodí zo zahraničia a taktiež vplyvom komplikácii s Covid 19.
    Tovar však v 99,9 % zákazníkovi vždy dodáme. V tom 0,1 % ak sa náhodou stane, že produkt nepríde, zákazníka ihneď kontaktujeme a v prípade, že tovar zaplatil, obratom mu vraciame platbu späť, alebo mu navrhneme alternatívu, alebo nášmu zákazníkovi udelíme zľavu. Vždy je cesta ako sa dohodnúť, všetko je o komunikácii :)

    Ešte raz sa Vám veľmi ospravedlňujeme a dúfame, že pri ďalšom nákupe budete mať s nami iba tú najlepšiu skúsenosť :)

    Ďakujeme Vám veľmi pekne za pochopenie a prajeme Vám príjemný deň.

    S pozdravom

    Tím HK Green

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Strašne dlhá čakacia doba
    • Žiadna komunikácia obchodu
    • Ceny nie sú až také výhodné že by to stálo za to čakanie

    Reakcia obchodu HK Green

    Vážený zákazník,

    veľmi nás mrzí Váš negatívny názor na náš e-shop a zároveň nám je ľúto, že v momentálnej situácii Covid 19 máme predĺžené čakacie lehoty na kvetináče v našej ponuke, avšak bohužiaľ sme bezmocní. Veríme však, že sa situácia najmä v Európe čo najskôr dá do normálu a budeme našimi zákazníkmi tak obľúbené kvetináče dodávať načas.

    Čo sa týka ceny našich kvetináčov, snažíme sa ísť do čo najnižšej cenovej hladiny, avšak naša cenová politika musí mať taktiež limity. Pochopiteľne, nemôžeme ísť do mínusu.

    Komunikácia nášho obchodu je podľa nás na veľmi dobrej úrovni, takže po pravde skutočne nevieme, z akého dôvodu ste vyjadrili negatívny názor. :(

    Ďakujeme Vám veľmi pekne za Váš nákup a veríme, že pri tom ďalšom už budete s nami viac spokojní a Vaše hodnotenie bude pozitívnejšie. Snažíme sa totiž zlepšovať každý deň.

    Týmto Vám veľmi pekne ďakujeme za porozumenie a prajeme Vám pekný zvyšok dňa.

    S pozdravom

    Tím HK Green

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • na kvetináč čakám už mesiac

    Reakcia obchodu HK Green

    Vážená zákazníčka,

    pri každom produkte máme určený predpokladaný termín dodania, ktorý sa snažíme dodržiavať. Niekedy sa však žiaľ tento termín môže predĺžiť, nakoľko tovar nám chodí zo zahraničia a taktiež vplyvom komplikácii s Covid 19.
    Tovar však v 99,9 % zákazníkovi vždy dodáme. V tom 0,1 % ak sa náhodou stane, že produkt nepríde, zákazníka ihneď kontaktujeme a v prípade, že tovar zaplatil, obratom mu vraciame platbu späť, alebo mu navrhneme alternatívu, alebo nášmu zákazníkovi udelíme zľavu. Vždy je cesta ako sa dohodnúť, všetko je o komunikácii :)

    Ešte raz sa Vám veľmi ospravedlňujeme a dúfame, že pri ďalšom nákupe budete mať s nami iba tú najlepšiu skúsenosť :)

    Ďakujeme Vám veľmi pekne za pochopenie a prajeme Vám príjemný deň.

    S pozdravom

    Tím HK Green

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Príspevok bol na židaosť autora odstránený.

  • Príspevok bol na židaosť autora odstránený.

  • Objednávka spred 3 týždňov stále nie je vybavená.

    Reakcia obchodu HK Green

    Vážená zákazníčka,

    pri každom produkte máme určený predpokladaný termín dodania, ktorý sa snažíme dodržiavať. Niekedy sa však žiaľ tento termín môže predĺžiť, nakoľko tovar nám chodí zo zahraničia a taktiež vplyvom komplikácii s Covid 19.
    Tovar však v 99,9 % zákazníkovi vždy dodáme. V tom 0,1 % ak sa náhodou stane, že produkt nepríde, zákazníka ihneď kontaktujeme a v prípade, že tovar zaplatil, obratom mu vraciame platbu späť, alebo mu navrhneme alternatívu, alebo nášmu zákazníkovi udelíme zľavu. Vždy je cesta ako sa dohodnúť, všetko je o komunikácii :)

    Ešte raz sa Vám veľmi ospravedlňujeme a dúfame, že pri ďalšom nákupe budete mať s nami iba tú najlepšiu skúsenosť :)

    Ďakujeme Vám veľmi pekne za pochopenie a prajeme Vám príjemný deň.

    S pozdravom

    Tím HK Green