Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar prišiel znehodnotený

    Reakcia obchodu Hedonia

    Dobrý deň pani Ľudmila,
    ak Vám prišiel znehodnotený tovar, mali ste nás hneď kontaktovať. Reklamácie riešime OKAMŽITE.
    My sme vám odoslali tovar v 100% stave, k jeho poškodeniu došlo pri preprave, čo my žiaľ nevieme ovplyvniť. Ak je balík znehodnotený prepravcom, stačí spísať s kuriérom záznam o poškodení balíka, následne poslať foto poškodeného výrobku. My IHNEĎ posielame zákazníkovi tovar NOVÝ, a reklamáciu si vyriešime s prepravnou spoločnosťou UPS, nemusíte čakať na vyriešenie 30 dní.
    Nakoľko ste nás vôbec o tomto probléme neinformovali, nemohli sme nijako reagovať a dozvedeli sme sa o tom až z tejto recenzie, čo nás mrzí.
    Budeme vás kontaktovať a problém vyriešime.

  • Neodporúča obchod

    • nedoručuje ponúkaný tovar

    Reakcia obchodu Hedonia

    Dobrý deň,
    vybrali ste si výrobok, u ktorého bolo uvedené, že sa dá zakúpiť len u nás v kamennej predajni, nakoľko sa jedná o čistiaci prostriedok s vysokým obsahom kyseliny chlorovodíkovej a takéto výrobky sú ZAKÁZANÉ posielať kuriérom, aby nedošlo k ohrozeniu zdravia.
    O tejto skutočnosti sme Vás informovali ihneď po obdržaní Vašej objednávky aj telefonicky.