Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod nekomunikuje ! Ani na mail ,tel vypnutý zaplatila som za 2 balenia moringy a poslali mi len jednu .
    Predtým som nakupovala a nemala som problém

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi nebol dodany ani po dvoch mesiacoch.Dakujem za taky obchod.

  • neviem sa vyjadrit, kedze tovar mi nebol doruceny

    Reakcia obchodu Hanoju Slovensko

    Dobry den,

    My sme ale balik odoslali 01.05.2022.
    https://tracking.dpd.de/status/sk_SK/parcel/0670500056917720220501

    S pozdravom
    Hanojushop

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • enormne dlhá čakacia doba
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • 13.07.2021 boli pripísané peniaze za objednávku na účet firmy, dnes je 21.07.2021 a tovar nikde. Dva dni sa snažím telefonicky dovolať, márne. Poslala som SMS správu, odpoveď od včera neprišla. Nikdy viac...
    • Preprava cez slovenskú poštu. Kuriér nedoručí zásielku,ale necháva balíky na pošte. Vyzdvihujte balík cez koronu. Najskôr hodinu zaparkovať,dve hodiny čakať a nikdy viac

    Obchod si splnil,čo mal,ale nie prepravca

    Reakcia obchodu Hanoju Slovensko

    Dobry den,
    ospravedlnujeme sa za Slovensku postu.
    Len dost dobre nerozumieme preco neodporucate nas, ako obchod. Na nasej strane predsa chyba nebola.
    Tracking: Zásielka nebola doručená - adresát nezastihnutý 30.11.2020 13:21, tak nechali balik na poste, co je standardny postup bohuzial.
    Uz pracujeme aj na moznosti prepravy cez DPD, ale teraz v case Covid sa vsetko komplikuje.
    Dufame, ze coskoro bude aj tato moznost.

    Dakujeme
    S pozdravom Hanojushop

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zatiaľ neviem nič pozitívne napísať, akurát že majú tovar ktorý potrebujeme
    • Komunikácia nula bodov
    • Majú pridanú časť: Poznámka, ale akonáhle niečo napíšete nevedia s tým pracovať
    • Objednala som 15.10. tovar, ktorý je vyplatený a dnes je 1.11. a tovar nikde
    • Kvôli chýbajúcim 5 centom som si musela zaplatiť dopravu
    • Live chat obsluhuje veľmi "milý" pán/pani. Radosť komunikovať

    Snáď nájdem iný obchod kde kúpim macu pretože tento všetkými 10 neodporúčam

    Reakcia obchodu Hanoju Slovensko

    Dobry den,

    je nam velmi luto, ale su proste typy zakaznikov, ktorí nikdy nebudu spokojní, s tym uz bohuzial my nič neurobime.
    Objednavka od nas odisla 29.10.2018. Neskorsie dorucenie bolo na Vase zelanie.

    S pozdravom
    Hanojushop

  • Tovar mi neprisiel

    Reakcia obchodu Hanoju Slovensko

    Dobry den,

    keby bol spravne dodržaný sposob platby, objednavka by od nas v riadnom dodacom čase odišla.
    Kedže ste zadal dobierka a potom nasledne tovar zaplatil, nastali komplikacie. Tovar sme museli stiahnuť od kuriera a poslat ho opät bez dobierky. Preto sa dodacia doba predlžila.
    Takže iba tolko k tomu z našej strany. :-)

    S pozdravom
    Hanojushop

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Arogantmosť pri reklamacii.

    Reakcia obchodu Hanoju Slovensko

    Dobry den,
    prepacte vobec nevieme o co sa jedna. Ak mate na mysli reklamaciu z 21.12.2016, kedy ste nam chcel vratit tovar po pol roku, tak je nam velmi luto, reklamovat tovar sa da do 30 dni. Preto sme asi arogantní, ze Vam po pol roku nechceme vratit peniaze. Bohuzial.

    Dakujeme za pochopenie.
    Hanojushop

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Ak mám tovar skladom snažim sa odoslať čim skôr uspokojiť zákaznika a nie naťahovať odoslanie a doručenie

    Objednal som tovar ktorý bol skladom . No bohužial už su to 13dni čo ešte nebol doručení. Čo sa týka objednàvania neodporùčam.

    Reakcia obchodu Hanoju Slovensko

    Dobry den,

    Vasa zasielka caka uz 7 dni na Vase vyzdvihnutie v Zasielkovni. Stale nebola vyzdvihnuta z Vasej strany.


    S pozdravom
    Hanojushop

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • po negatívnych skúsenostiach s týmto predajcom neviem uviesť ani jednu výhodu tohto obchodu
    • neochota dohodnúť sa a vyhovieť zákazníkovi

    nespokojnosť, neprofesionálne jednanie so zákazníkom a neochota vyjsť mu v ústrety

    Reakcia obchodu Hanoju Slovensko

    Dobry den,

    ak nam chcete vratit tovar, treba si precitat obchodne podmienky ako presne postupovat. Nie postupovat ako sa Vam hodi, bohuzial je nam luto, my nevieme kazdemu zakaznikovi extra vyhoviet a podriadit sa mu, je nam to velmi luto, existuju pravidla.
    Na vybavenie raklamacie mame 30 dni a to, ze Vy poslete tovar v baliacom papieri, bohuzial nieje nas problem.


    S pozdravom
    Hanojushop.sk

  • Som sklamana, pretoze pirulky su drobucke = o polovicu mensie ako som si zo zahranicia objednavala. Prakticky 120ks za 33E to je ako 60ks! A to je prilis vela! To az takto klamete ludi??? Preto by som neodporucala mojim znamym vasu firmu!!!







    [email protected]

    Reakcia obchodu Hanoju Slovensko

    Dobry den,

    Serapeptaza stoji 80.000 IU 120 ks 26,99 Eur, nie 33 Eur ako Vy uvádzate. Vyrobca je z UK, k vyrobkom mame certifikaty, treba si pozriet obsah IU a nie velkost tablety, preto si vyprosime osočovanie typu "klamete ludi". Nevieme čo tým myslíte, že 120 ks je prakticky 60 ks! Prosíme Vás, ak ste nebola spokojná s výrobkom možete ho do 30 dní reklamovať a my Vám vrátime peniaze. My za kvalitu ručíme!

    S pozdravom
    Hanojushop

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Predavačka v obchode bola nafúkaná a bez nálady. Okrem toho som sa nedozvedela dôležité informácie o používaní výrobku. Predavačka ma len odporučila na vašu internetovú stránku. Kde som sa nedočítala koľkokrát denne sa má produkt užívať. Mala som z toho veľmi zlý dojem. Navyše informácie z nemčiny o používaní neboli preložené do slovenského jazyka a nedostala som k tomu ani žiaden leták.

    Reakcia obchodu Hanoju Slovensko

    Dobry den,

    Prepáčte, u nás nie sú predavačky, my sme odberné miesto pre eshop.

    Samozrejme pri kazdom produkte uvádzame na našej stránke užívanie. Konkrétne pre Váš produkt:
    Dávkovanie: 1 tableta 2 - 3 krát denne s veľkým množstvom tekutiny. Najlepšie pol hodinu pred jedlom.

    Želame vela pozitivnej energie. :-)

    S pozdravom Hanojushop.


  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • žiadne, osobný odber možný nebol a vyše týždňa som čakala na tovar....keby sa dalo, zruším to a kúpim inde
    • slabá komunikácia, písala som email, či vôbec evidujú objednávku a následne žiadna komunikácia ohľadom doručenia objednávky

    ak môžete, kúpte tovar inde

    Reakcia obchodu Hanoju Slovensko

    Dobry den,

    velmi nas prekvapila Vasa reakcia na nas obchod, pretoze my s klientmi komunikujeme. Konkretne s Vami to bolo prostrednictvom 6 emailov. Dakujeme za Vas nazor, samozrejme u nas sa da objednavka stornovat okamzite. S pozdravom Hanojushop.