Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Obchod dodal poškriabaný tovar. Pri reklamácii slečna mala neprofesionálny, drzý prístup, neschopná ospravedlniť sa zakanikovi.

    Reakcia obchodu Cestovné kufre HaChi

    Dobrý deň, Balogova

    Tovar sa vždy dostatočne snažíme kontrolovať a určite sme zámerne kufor neodoslali s 2 škrabancami, ktoré ste mali, žiaľ stane sa, že môže dôjsť k nepozornosti, že si minimálny škrabanček nevšimnem. Vždy pristupujem k zákazníkom s úctou, rešpektom a empatiou.
    Každopádne sme Vašu reklamáciu hneď v priebehu 2 dní vyriešili a bez akýchkoľvek problémov Vám v ten istý deň aj vrátili peniaze.
    Ospravedlnila som sa hneď, tak ako v mailovej komunikácii tak rovnako aj pri osobnom prebratí tovaru a riešení reklamácie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Cez víkend objednaný tovar v utorok nám došiel email že sú vraj PN tak odošlú tovar až po 27 a to sme my už 25 odleteli …

    Reakcia obchodu Cestovné kufre HaChi

    Dobrý deň, Miroslava

    email, Vám bol odoslaný hneď po vytvorení Vašej objednávky, t.j. pondelok 20.2. (nie utorok ako píšete) že sme skutočne, nie "vraj" práceneschopní a nebolo možné Vašu objednávku vybaviť, čo je prirodzené a ľudské.
    My sme z dobrej vôle čo najrýchlejšie zákazníka informovali, aby sa prípadne zariadil inak.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Doručená iba časť tovaru, tel.vypnutý na mail neodpovedaju.

    Reakcia obchodu Cestovné kufre HaChi

    Dobrý deň,

    celá časť tovaru Vám bola odoslaná. Objednávali ste si 3 veľké kufre, kde sme jeden kufor museli zabaliť do samostatnej krabice keďže sa nezmestil do jednej kde už boli 2 zabalené. Tá druhá krabice Vám došla na druhý deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    kufor došiel zaprášený a poškodený ..... na reklamáciu mi nik neodpísal a telefón majú vypnutý .... kufor nie je vyrobený na Slovensku ako píšu ale je to s Činy

    Reakcia obchodu Cestovné kufre HaChi

    Dobrý deň,

    Vždy pred odoslaním produktov k zákazníkovi, tovar dostatočne balíme a nedovolili by sme si odoslať produkt špinavý a už zďaleka nie poškodený, vy ste poškodenie ani žiadne škrabance nemali, kufor bol balený v tenkej ochrannej fólii avšak je možné, že drobné čiastočky prachu mohli preniknúť do krabice.
    V období keď ste nás kontaktovali sme nepracovali a však hneď potom sme vašu reklamáciu bez problémov vybavili. Výroba kufor sa nachádza v Starej Ľubovni, investorom je spoločnosť Sensei logistic a keďže bohužiaľ nemáme množstvo krabíc na daný rozmer kufra, odoslali sme, ktorú sme mali skladom predpokladám s čínskymi znakmi.

  • Obchod v poriadku kufor sa nedá zamknúť nikdy viac

    Reakcia obchodu Cestovné kufre HaChi

    Dobrý deň,

    ďakujeme za hodnotenie nášho obchodu a produktu.
    Problém so zámkom môžete riešiť na emailovej adrese: [email protected]
    Môžeme Vám poslať nový zámok k danému kufru so skrutkami alebo môžete kufor vrátiť v lehote 14 dní od jeho zakúpenia a následne Vám zaň vrátime peniaze.

    Ďakujeme a prajeme pekné leto.

    Team HaChi

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Koliesko odišlo asi po 3 použití

    Reakcia obchodu Cestovné kufre HaChi

    Dobrý deň,

    Vaša negatívna skúsenosť s našim produktom nás mrzí.
    Takúto vec je potrebné riešiť prostredníctvom reklamácie.
    Reklamáciu vždy vybavujeme v prospech nášho zákazníka, pokiaľ je produkt v zákonnej záručnej dobe, ktorá je 24 mesiacov od kúpy.

    Pošleme Vám nové koliesko, aby ste kufor mohli naďalej plnohodnotne používať. A aby ste bola spokojná.
    V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať na [email protected]

    Prajeme všetko dobré.

    S pozdravom

    Team HaChi

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednal som si náhradné kolieska na kufor zn.HaChi. Vytvoril som objednávku a úhradu som zrealizoval on-line kartou. Zatiaľ všetko OK. ALE POZOOOR!!! Ak ste kufor nezakúpili priamo z ich e-shopu, platíte ešte poštovné a balné 4 €, napriek tomu, že na stránke je napísané - "poštovné a balné zdarma"
    • Vôbec by ma to netrápilo, ak by to tam niekde mali uvedené, že pri objednávke náhradných dielov na kufor zakúpený u iného predajcu bude účtované poštovné a balné, ktoré sa mimochodom ani pri realizácii samotnej platby nedá pripočítať k cene za tovar
    • Táto "pohľadávka"mi bola oznámená až telefonicky po uhradení objednávky
    • 4 € som ešte musel uhradiť kuriérovi, pravda vďaka mojej slobodnej voľbe, že s tým súhlasím a objednávku nezruším
    • Na moju telefonickú námietku, že toto poštovné nemajú uvedené na svojej e-stránke a objednávka + úhrada sa dá zrealizovať len bez neho mi bolo nejakým vedúcim skladu povedané, že mám síce pravdu, ale u nich je to tak, on si to nevymyslel a je len "poslom", ktorý mi toto všetko oznamuje
    • Dostal som na výber - ber (a doplať 4€), alebo nechaj tak s objednaj si inde...
    • Vskutku veľmi "seriózne" jednanie v duchu - náš zákazník, náš pán

    Reakcia obchodu Cestovné kufre HaChi

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu recenziu. Ako sami píšete, kufor ste si nezakúpili u nás. Napriek tomu sa snažíme vychádzať v ústrety všetkým zákazníkom. Zákazníkom, ktorí si u nás zakúpia kufor sa neustále snažíme poskytovať čo najlepší servis. Aj Vám sme sa snažili vyjsť v ústrety v čo najvyššej možnej miere. Poštovné a balné zdarma je. Týka sa však objednaného tovaru, teda kufrov z nášho e-shopu - www.hachi.sk. Obslúžili sme už tisíce zákazníkov a sme radi, že sa im naše produkty páčia a sú s nimi spokojní, čo potvrdzujú aj ich komentáre a recenzie. Veríme, že s náhradným dielom, ktorý sme Vám zaslali budete spokojní i Vy.

    S pozdravom

    Team HaChi

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Rýchle doručenie

    - Malé vyditeľné škrabance na kufry.
    - Po nastavení vlastného kódu sa zámok zablokoval a otvoril sa pri inom kóde. Našťastie sa to stalo doma pri skúšaní a nie na letisku. Odvtedy nezamykám.

    Reakcia obchodu Cestovné kufre HaChi

    Dobrý deň,

    nefunkčnosť zámku na kufri nás mrzí. Vybavíme vec k Vašej spokojnosti. Vymeníme Vám kus za kus.
    Budeme Vás kontaktovať.

    Všetko dobré.

    S pozdravom

    Team Hachi

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neodporucam vobec!!!! na letiskovej kontrole sa zasekol zamok tak som ho tam musel pacit!!! Sestre kod nepasovam s tym co si nastavila a kamaratovy museli poslat novy kufor lebo mu poslali novy a hned mal zaseknuty zamok.

    Reakcia obchodu Cestovné kufre HaChi

    Dobrý deň,

    Vaša negatívna skúsenosť nás mrzí. Kufre Vám vymeníme za nové.
    Budeme Vás kontaktovať a dohodneme sa na ďalšom postupe. Veríme, že vec vyriešime k Vašej spokojnosti.

    S pozdravom

    Team HaChi

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Kufor mi bol doručený rýchlo, všetko bolo v poriadku. Ale vzhľadom k tomu, že mi nevyhovovala veľkosť kufor som vrátila a objednala som si nový. Kufor som vrátila 20.4.2019 a dnes 3.5.2019 ešte nemám žiadnu reakciu, ani peniaze naspäť. Márne sa pokúšam telefonovať do spoločnosti, nikto sa neozýva.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar mi nebol doručený ani po dvoch týždňoch naťahovania sa
    • neprofesionálna komunikácia
    • ako alternatíva mi bol ponúknutý kufor s vadou

    Paradoxné je, že kufor, ktorý som si našiel a objednal bol asi najdrahší, ktorý ponúkajú. Do dvoch dní mi však nič, okrem potvrdenia prijatia a vybavenia objednávky neprišlo. Kufor medzi časom na webe už v ponuke nebol a ja som začínal tušiť, že zábava sa začína. Zavolal som teda na infolinku, ktorú majú v hlavičke webu. V prvom telefonáte mi slečna povedala, že mi pošle číslo zásielky. V druhom o dva dni neskôr mi to zopakovala a v treťom deň pred veľkou nocou mi oznámila, že moju objednávku prehliadla a dohodli sme sa, že mi ho hneď pošlú a po veľkej noci ho mám doma. Včera sa nič nestalo a nič mi neprišlo, tak som teda volal znova - dva krát. Prvý krát mi slečna znova povedala, že prezistí čo sa deje a dá mi vedieť. Ani po troch hodinách mi vedieť nič nedala, tak som sa teda zdvorilo pripomenul, na čo mi sľúbila znova trackovanie mojej zásielky obrotom henď po telefonáte. Nič...

    Dnes po 12 pokusoch dovolať sa znova mi nikto nedvíhal telefón a tak som messenger napísal adminovi, či mi nevie pomôcť. Ten mi odpísal, že o 10 minút mi zavolá jeho kolegyňa (tušil som, ktorá to asi bude) a tak sa aj stalo. Presne o 25 minút mi zavolala s tým, že kufor je vypredaný, žiaden nenašla, no ponúkla mi jeden, ktorý predsa len majú na sklade. Taký ako som si objednal, len s kozmetickou vadou.

    Všetci čo ma poznáte, viete veľmi dobre, že som veľmi pokojný tip človeka (mám tendenciu vybuchnúť ako víčko na pokazenom jogurte v priebehu jednej nanosekundy), no udržal som sa a povedal som, že mi to mohli povedať skôr, poďakoval som sa za rozhovor a zložil som.

    Prečo to píšem? Lebo som síce nedostal možnosť´vyskúšať výrobok, no mal som možnosť zažiť nie príjemný, no štandardne slovenský zákaznícky servis. Dať recenziu nie je vecou hejtu, ale skôr o rade ďalším zákazníkom, ktorí by kufor mohli potrebovať naozaj do 48 hodín. Cestovné kufre HaChi držím Vám tak či tak palce a prajem čo najmenej takejto neprofesionálnej komunikácie.

    Reakcia obchodu Cestovné kufre HaChi

    Dobrý deň,

    mrzí nás Vaša skúsenosť s nami. O prémiový kufor bol veľký záujem. Rýchlo sa vypredal. Snažili sme sa o jeho opätovnú dostupnosť v distribučnom sklade a o vybavenie Vašej objednávky. Bohužiaľ sa nám to nepodarilo.

    Prajeme všetko dobré.

    S pozdravom

    Team Hachi

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Kufor prišiel v poriadku a do dvoch dní. Po prvej ceste a doslova pár metroch sa jedno koliečko odchýlilo, čiže som si musela dávať pozor ako manipulujem s kufrom, aby koliečko neodpadlo úplne. Keď som sa pozrela dovnútra kufra, šróbiky boli vybrané a len behali v kufri. Po opätovnom zašróbovaní chvíľku držali, no len čo sa kufor naklonil do smeru jazdy opäť sa uvoľnili, pretože boli príliš krátke. Za takú cenu som očakávala omnoho lepšiu kvalitu a spoľahlivosť výrobku.

    Reakcia obchodu Cestovné kufre HaChi

    Dobrý deň,

    mrzí nás Vaša nespokojnosť s kvalitou nášho produktu. Keďže sme mladá slovenská firma, ktorá je proklientsky orientovaná a snažíme sa o zlepšovanie našich služieb a kvality našich výrobkov, vzniknutú situáciu vyriešime tým, že Vám zašleme na výmenu nový kufor a Váš, ktorý je poškodený chybou výroby, nie mechanickým používaním, od Vás vezmeme.

    Takéto vyriešenie považujeme za korektné a myslím, že uspokojí obe strany.

    Veríme, že Vám nový kufor prinesie veľa spokojnosti na cestách.

    Všetko dobré.

    Team Hachi.

  • Neodporúča obchod

    100 %

    S kufrom nie som spokojná, nespĺňa rozmery, aké píšete a je veľmi malý.a veľmi tenký materiál a nemá ani 2 rúčky, ako na obrázku za takú cenu a preto som si musela kúpiť druhý kufor. Kúpila som si druhý kufor krásny plastový za 22Eur. a za ten váš som zbytočne vyhodila ako dôchodkyňa vyše 32Eura. z môjho 230 Euroveho dôchodku. Veď to je taký materiál úplne tenký je to ako hračka pre deti. Ani v čínskom obchode som taký nepodarok nevidela.

    Reakcia obchodu Cestovné kufre HaChi

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš názor. Čo sa týka materiálu, naše produkty, teda kufre, vyrábame z akrylonitrilbutadienstyren (ABS materiálu). Je to amorfný termoplastický priemyslový kopolymer, ktorý je odolný voči mechanickému poškodeniu. Tak isto je odolný voči nízkym a vysokým teplotám, rovnako aj voči kyselinám, hydroxidom, uhľovodíkom, olejom a tukom. Vyniká vysokou tepelnou odolnosťou a zdravotnou nezávadnosťou.

    Áno, kufor je tenký a ľahký. Je taký kvôli tomu, ak by ste s našimi kuframi cestovali lietadlom, nezabrala váha samotného kufra príliš veľa, nakoľko každý potrebuje zbaliť svoje osobné veci a tie sami o sebe majú určitú váhu. Takže sme ubrali z váhy kufra, aby ste Vy doň mohli uložiť všetko čo potrebujete a splniť tak aj pravidlá spoločnosti, ktorou budete cestovať.

    Ďalšia výhoda produktu vyrobeného na Slovensku je, že v prípade poškodenia, vieme takýto kufor poslať do fabriky na východe Slovenska a tam ho opravia. Pri kufroch kupovaných z iných štátov to môže byť zdĺhavejší proces.

    Prajeme všetko dobré. A sme radi, že ste si nakoniec vybrali kufor, ktorý vyhovuje Vašim preferenciám.

    Team HaChi

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Majú napisané ze doručujú do 48 hodín a ja čakam už 10 dní

    Reakcia obchodu Cestovné kufre HaChi

    Dobrý deň,

    Vy ste si objednali u nás kufor 23.12.2018, čo je jeden deň pred Štedrým dňom. Ako iste chápete, všetci sme ľudia, máme svoje rodiny, svojich blízkych, s ktorými chceme Vianoce stráviť. A to nielen my, ale aj pracovníci kuriérskych spoločností. Áno, Vaša objednávka meškala, ale bolo to spôsobené sviatočným obdobím. Našich zákazníkov sme upozornili na tento fakt prostredníctvom sociálnych sietí a pre tých, ktorí sú v Bratislave a jej blízkom okolí sme ponúkli možnosť osobného odberu kufra v našom distribučnom sklade v dňoch 20. a 21. decembra 2018, v prípade, že kufor mal byť darovaný pod stromček.

    Veríme, že Vám kufor v tomto roku slúži a prajeme všetko dobré.

    Team HaChi