Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Včera objednané produkty, rýchlosť vybavenia je v pohode, ale adresu úplné skomolili, teraz neviem ako sa mám dostáť na postu, lebo to poslali na adresu fakturačnú a nie na adresu doručenia!! Radšej počkať 1 deň ale odoslať správne!!! volala som na infolinku pomoc žiadna, vraj keď sa balík vráti pošlú to znova, takže mám čakať 20 dní... super. ak by som si to nechala preposlať náklady znášam ja za ich chyby. Odosielané bolo zo skladu KOSICE::: takže dakujem.

  • Gymbeam ma veľmi sklamalo. Kedysi dávali k drahším objednávkam darčeky a veľa veľa vzoriek, no teraz, včera mi prišiel balík v hodnote skoro 150€ a k tomu mi pribalili tri trápne malé vzorky ktoré majú úplne zdarma, čiže pre zákazníka nič. Už to nie je čo to bývalo. Je to smutné

  • Objednával som si naposledy produkty z tohto e-shopu ešte minulý rok a nikdy nebol nejaký problém. Vždy bol aj darček a objednávka bola v poriadku. Avšak negatívna skúsenosť sa dostavila vo forme neskorého dodania. Na stránke písané: "môžete mať zajtra" . Objednané 22.9. 2020 a do dnešného dňa nič.
    Tovar v hodnote 100€ a zaplatený dopredu. Podla ostatných recenzií usudzujem, že nie som prvý..
    Nechcem obchodu nejako škodiť, len chcem dať na vedomie, že serióznosť by mala byt na vyššej úrovni.
    Ďakujem a prajem pekný deň a veľa úspechov v predaji.

  • Neviem čo sa stalo ale dnes mi prišla objednavka.
    No tato objednávka bola ina, doteraz som objednal niekolko krat vacsinou cca za 70-90 eur.
    No tato objednavka bola jedna z mojich najvacsich ktora presahovala nad 150 eur.
    Doteraz som od nich dostaval vzorky a uz aj tricko ako bonus k objednavke.
    No dnes? ABSOLUTNE NIC, nevyhoveli mi ani v ochutenych kvapkach pri kupe davali druhe zdarma ked som ziadal inu prichut tak samozrejme ze poslali tu najnechutnejsiu .
    Všetko ostatne je v poriadku rychlost cena dostupnost tovaru ale teraz ma sklamali......
    GYMBEAM velmi pekne dakujem....

    • Dobrý deň, ďakujeme za príspevok. Ospravedlňujeme sa za nepríjemné "prekvapenie". Našich zákazníkov sa snažíme hýčkať zaujímavými akciami, zľavami a darčekami navyše pri väčších nákupoch. Ako ste spomínali, našou prioritou je zákazníkom dodať čo najrýchlejšie svoj obľúbený produkt, preto sa snažíme a makáme, aby ste mali svoj balíček čo najskôr doma. Preto sa občas stane, že v rýchlosti sa naši kolegovia z tímu pomýlia. Avšak sme veľmi radi ak nás zákazníci kontaktujú so svojimi žiadosťami a pripomienkami, aby sme im mohli vyhovieť v nepriaznivej situácií ako je nedodanie darčekového predmetu alebo napríklad aj tá Vaša. Prosím, kontaktujte náš zákaznícky servis emailom, FB správou alebo nám zavolajte a radi Vám darčeky dopošleme prípadne Vám ich pribalíme pri Vašej budúcej objednávke. Váš GymBeam team :)

  • Kalor: Ďakujeme za Váš príspevok, v súčasnosti pripravujeme pre verných zákazníkov zaujímavé akcie.
    Budeme sa tešiť na Vaše objednávky :)

  • S obchodom som spokojný. Jediné čo mi na ňom chýba je nejaký bodový - vernostný systém. Ostatné obchody tieto služby ponúkajú a to je aj dôvod prečo občas uprednostním nákup inde - Slovenská nátura :)

  • @Sonya firma GymBeam nikdy neposkytla pre tento portal zľavove kupony ani sa naňho neregistrovala. Prvý krát vidíme vašu stránku a pre Vaších klientov neposkytujeme žiadne zľavy. Prosíme nezavádzajte naších zákazníkov.

  • Vyskusala som viacere zlavove kody Gym Beam, no jedine 100% funkcne a aktivne som nasla tieto http://www.zlavovekody.sk/web/gymbeam-sk/ Dakujem za zlavu

  • ANTIKAMPAN: Ani jeden náš produkt sa nevyrába v Poľsku. Všetky produkty, ktoré predávame cez GymBeam.sk podlehajú kontrole od Slovenských úradov. Máme vyplnený kontakt na stránke, live linku, odpovedáme okamžite na správy, maily máme adresu v SR. Na adrese zamestnávame slovenských občanov platíme za nich slovenské dane priznávame všetko v SR, nemeníme firmy. Od vzniku mame jednu firmu. Na adrese sme dostupný pre kontroly a úrady a každého 12 hodín denne. Každým podnetom sa zaoberáme. Robíme tržby mimo SR za veľkú časť platíme slovenské dane. Kedykoľvek sa môžte u nás zastaviť a prebrať hociaké podozrenie.

    p. ANTIKAMPAN
    Báť by ste sa mal kvality produktov z obchodov, ktoré nemajú kontaktnú adresu, kontakt jedine e-mail alebo kontaktný formulár. Pripadne firiem, ktoré majú vyplnený zahraničný kontakt, ktorý je nedostupný.

  • Je to banda zlodejov, ktory zvazaju pancovane kokotiny z polska, ak sa chcete dodrbat, tak kupujte od DPHckarov!!!

  • Erik Czakoi: ďakujeme Erik, veľmi si to vážime :)

  • Dobrý deň, ja sa vam tiež chcem podakovať , som velmi spokojní s vašími výrobkami , s vašou službou s cenami a tak isto aj s dobierkou. Maximalna spokojnosť :) Nadalej budem od vas objednavať :)

    S pozdravom : Erik Czakoi

  • Paľo Teliška: ďakujeme :)

  • maximálna spokojnosť

  • Peto Medek: nieje v tom žiaden fígeľ ;) v okolitých krajinách majú s nami porovnateľné ceny najväčšie obchody, slovenské veľké obchody sa rozhodli ísť inou cestou...

    Máme dlhoročné skúsenosti s eCommerce (robil sme prvé e-shopy v SR), doplnky robíme len 2 rok ale robíme to tak ako sa to robiť má. Robíme to na viacerých trhoch v EU s väčšími objemami a preto máme dobrú vyjednávaciu pozíciu pri nákupe a nízke nákupy, taktiež pracujeme s minimálnymi maržami a nízkymi nákladmi na vyexpedovanie balíka ;)

  • Dobrý deň. Moja otázka smeruje práve k cenám Vašich produktov. Zaujímalo by ma, prečo máte najnižšie ceny na trhu? A to od určitých e-shopov so suplementami o dosť výrazne nižšie. Pravdaže je to veľké pozitívum ale zaujímal by ma dôvod. Či vtom nie je nejaký "fígeľ". Ďakujem :)

  • Dominik: ďakujeme za recenziu,

    Novy kolega na vybavovanie osobnych odberov má rovno pred sebou pokladnu a ma davat blocky kazdemu bez vyzvania.

    Bohuzial na nakup na predajni nevystavujeme faktury. Pokladnicne dohlady ich dokonale nahradia. Podla zakona ak je nakup do 1333e tak by to mala byt uplna nahrada a na predajni nezvykneme mat nakupi vacsie nez 500e.

    Budeme velmi radi ak nas s hociakou staznostou kontaktujete na [email protected] , budeme to riesit a Vasa identita zostane anonimna.

  • Dobry den,

    Rad by som sa podelil o moje skusenosti s tymto obchodom a pridal recenziu - nakolko som vsak kupoval vyrobky osobne na predajni nejde mi pridat recenziu alebo neviem z akeho ineho dovodu sa pridat neda.

    S obchodom som bol doteraz velmi spokojny, ustretovi pracovnici, rychle vybavenie.

    V poslednych mesiacoch som sa vsak stretol s problemom. Odkedy na predajni pracuje novy zamestnanec musim povedat ze s pristupom ku zakaznikom som absolutne nespokojny a co by som chcel najviac zvyraznit je ze aj po poziadani o vystavenie faktury za nakup (ktoru si myslim ze som mal dostat aj bez opytania) som fakturu nedostal.

    Dakujem
    s pozdravom.

  • Gabriel H.: zaujímavé, že nám to nenapísal žiaden overený zákazník

    Vedieme si evidenciu chybovosti a pravidelne ju vyhodnocujeme. Momentalne zvykneme mat problém v priemere pri každej 612. objednavke, ale este niekdy sa nestalo, aby sme mali pri jednej objednavke 2 nedostatky a už vôbec nie 3. Prosím vás kontaktujte nás, ak ste ozajstný zákazník.

    Dalibor Cicman (riaditel GymBeam)

  • Phoenix: banda mantakov ja som si objednal 3 produkty vsetky 3 boli zle (ponukli mi vymenny balik ale komu sa chce cakat kym to naskladnia ak to vobec naskladnia)