Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dodnes som tovar neobdržal a to napriek trom upozorneniam emailom,že " tovar Packeta prevzala na prepravu " .
    štefan rusina Tepličky

    Reakcia obchodu GS Klub

    Dobrý deň pán Rusina,
    veľmi nás mrzí, že Vám objednávka nebola doručená.
    Vašu telefonickú objednávku sme spracovali a v nasledujúcich dňoch bola odovzdaná spoločnosti Packeta. Po opakovanom pokuse o doručenie sa nám balíček vrátil ako neprevzatý.
    Štandardná doba doručenia objednávky od jej odoslania z nášho eshopu je jeden pracovný deň. V prípade nedoručenia do 2 – 3 pracovných dní , neváhajte pri budúcich objednávkach bezodkladne kontaktovať priamo náš eshop.
    V prípade, že ešte máte o objednávku záujem, napíšte nám prosím e-mail na [email protected].
    Prajeme pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    Nakupujem tu často,som so vsetkym spokojna

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • od 30.12. kedy som si tovar objednal mi doteraz nebol doručený

    Reakcia obchodu GS Klub

    Dobrý deň,
    ďakujeme za vašu recenziu. Mrzí nás, že sa vaše vitamíny oneskorili, avšak vzhľadom k sviatkom a začiatku nového roka sme mali obmedzenú prevádzku do 8. 1. 2024, o čom sme našich zákazníkov informovali, či už na našej stránke alebo prostredníctvom e-mailu. Doručenie zásielky môžete očakávať v najbližších dňoch.
    Vaša spätná väzba je pre nás dôležitá a budeme sa snažiť predchádzať podobným situáciám a ešte dôraznejšie komunikovať prípadné obmedzenia na našej strane. Ešte raz sa ospravedlňujeme a prajeme krásny deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Mal som mať zľavu 2€ bola aj potvrdená ale nebola mi poskytnutá.

    Reakcia obchodu GS Klub

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za recenziu a ospravedlňujeme sa za komplikácie pri uplatnení zľavy.
    Pozreli sme sa, v čom mohol nastať problém a zistili sme, že Váš zľavový kód nebol v priebehu objednávky uplatnený v košíku, v políčku "Chcem použiť zľavový kód". O tejto situácií ste nás ihneď informovali, aby sme mohli situáciu okamžite riešiť :)
    Následne sme Vám zľavu manuálne nastavili a zásielku odoslali formou dobierky, ktorá už bola o túto zľavu znížená.
    V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať na [email protected], spokojnosť zákazníkov je pre nás vždy na prvom mieste. Ešte raz ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a tešíme sa na Vaše ďalšie nákupy.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednala som si tovar 28.12.2022 a doteraz nedorazil.

    Reakcia obchodu GS Klub

    Dobrý deň,
    mrzí nás Vaša nespokojnosť s dĺžkou dodania tovaru. Tovar spravidla odosielame v pracovný deň, kedy bola objednávka vytvorená príp. nasledujúci pracovný deň, avšak z dôvodu sviatkov a inventúr sme prvé objednávky odosielali až 5. januára 2023. Keďže ste objednávku vytvorili už 28. 12. 2022, tovar by Vám mal byť doručený v najbližších pracovných dňoch. Ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Prajeme pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • výživový doplnok na kľby mi došiel, ale bol 3 týždne pred koncom expirácie

    Reakcia obchodu GS Klub

    Dobrý deň pani Lýdia,
    vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. V našom záujme je na prvom mieste spokojnosť našich zákazníkov a robíme pre to maximum. Naše produkty vždy posielame v dostatočnej exspiračnej dobe, aby bolo bezpečné ich užívať. Takmer všetky predávané produkty majú exspiráciu viac ako 1 rok. Ak má produkt exsp. menej ako 6 mesiacov dávame ho pri predaji do výrazných zliav a zároveň uvádzame exspiráciu pri produkte.
    Vo Vašom prípade sa pravdepodobne jednalo o výnimku pri dopredaji produktu, kde sme k produktu, ktorý mal dostatočnú exspiráciu pribaľovali úplne zadarmo ešte toto balenie, ktoré malo exspiráciu zníženú (30. 4. 2022), avšak dostatočnú na užívanie produktu.
    Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí, ak nie ste spokojná, neváhajte nás kontaktovať a dohodneme sa s Vami na možnosti vrátenia peňazí.
    Prajeme všetko dobré a veľa zdravia,
    Váš GS Klub.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dobrý deň. Prvý krát som si objednala s vášho obchodu no som veľmi sklamaná, že tovar mi vôbec nedošiel.

    Reakcia obchodu GS Klub

    Dobrý deň, pani Darina,
    veľmi nás mrzí vzniknutá situácia, nevieme akým nedopatrením prišlo k neodoslaniu Vašej objednávky.
    K dnešnému dňu neevidujeme žiadnu riadne zadanú objednávku ako nevybavenú.
    Napíšte nám prosím e-mail na [email protected] a my v čo najkratšom čase preveríme kde sa stala chyba.
    Snažíme sa vybavovať objednávky tak rýchlo ako je to len možné, štandardne sú doručované do 2 - 3 pracovných dní.
    Prajeme všetko dobré a veľa zdravia,
    Váš GS Klub.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Dodaný tovar bol - poškodený (Konopná masť - vytečená )

    Reakcia obchodu GS Klub

    Dobrý deň,
    vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. V našom záujme je na prvom mieste spokojnosť našich zákazníkov a robíme maximum pre to, aby boli naše produkty doručené v nepoškodenom stave.
    Ako sme Vás dodatočne informovali, poškodenie vzniklo pravdepodobne pri preprave zásielky. Po e-mailovej a telefonickej komunikácii Vám posielame novú nepoškodenú masť. Za vzniknutú situáciu sa Vám opätovne ospravedlňujeme.

    Prajeme všetko dobré a veľa zdravia,
    Váš GS Klub.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    použil som zlavovy kupon a nebol akceptovaný,cena ako v lekarni

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar skladom pritom skladom nieje
    • Keď sa neozvem ja spoločnosť sa neozve
  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • 28.12. som objednal a zaplatil, až 8.1. prevzala pošta a doručené mi bolo 12.1. ????

    nepružné doručovanie, uprednostnil by som doručovanie cez zásielkovňu, ktorá ma neobmedzuje a vyhnem sa návalu ľudí ako napr. na pošte

    Reakcia obchodu GS Klub

    Dobrý deň, Marián,
    ďakujeme za Vašu pripomienku. Štandardne doručujeme zásielky do 2-3 dní. Žiaľ situácia nastala kvôli inventúram skladov, ktoré trvali až do 7. 1.
    Informáciu o oneskorenom expedovaní sme mali uvedenú na stránke a takisto sme túto informáciu zasielali aj v rámci automatickej odpovede do mailu, ktorý sa odošle zákazníkovi pri odoslaní objednávky.

    Ospravedlňujeme sa, ak sa Vám z akéhokoľvek dôvodu oznámenia nezobrazili a z toho dôvodu ste neboli dostatočne informovaný.
    Prajeme Vám veľa zdravia a príjemný zvyšok dňa.
    Váš GSklub.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • obchod nekomunikuje s klientom

    Reakcia obchodu GS Klub

    Dobrý deň, pán Štefan,
    Vaše negatívne hodnotenie nás veľmi mrzí.
    Radi by sme Vás uistili, že sa snažíme odpovedať a reagovať na všetky maily či telefonáty od našich zákazníkov. Ak tomu vo Vašom prípade tak nebolo, príjmite naše ospravedlnenie. Zároveň sa pokúsime Vás kontaktovať a zistiť podrobnosti o Vašej nespokojnosti.
    Pevne verím, že sa nám následne podarí opäť získať Vašu dôveru a budete patriť medzi našich spokojných zákazníkov.
    V mene celého tímu GS Klub.sk Vám želáme veľa zdravia a pekný zvyšok dňa.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi neprišiel, vôbec netuším prečo, kedže spätná väzba zo strany predajcu nie je žiadna.

  • Neodporúča obchod

    19.12. som tovar objednall .30.12. žiadna reakcia .Z internetu objednávam
    pomerne často no s takýmto prístupom som sa ešte nestretol. Obchod
    v žiadnom prípade nedoporučujem.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Zaplatil som 2x kuriera za zasielky ktoré mali byť v jednom balíku

    Reakcia obchodu GS Klub

    Dobrý deň, pán Wáclav,
    Vaša nespokojnosť nás mrzí. Preverili sme objednávky, ktoré sme Vám zasielali a pri oboch ste mali poštovné zadarmo. Je nám ľúto, že Vám neprišli zásielky spolu, žiaľ nakoľko ste objednávky uskutočnili v rôzne dni, nebolo z našej strany technicky možné poslať ich v jednom balíku. Veľmi si vážime, že nakupujete práve u nás a pevne veríme, že ostanete aj naďalej našim verným zákazníkom.

    Prajeme Vám veľa zdravia a pekný deň,
    GSKlub.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Neskutočne zdvihli ceny produktov!!!!!!
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Nebol mi doručený všetok objednaný tovar.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    5.- € zľava mi bola odpočítaná, až na moju urgenciu, a ani sa mi neospravedlnili,

    Reakcia obchodu GS Klub

    Dobrý deň, pán Renczés,
    mrzí nás Vaša nespokojnosť. Nakoľko sa voucher uplatňuje manuálne pri spracovávaní/fakturovaní objednávky (o čom zákazníkov informuje vo všetkých propagačných mailingoch týkajúcich sa zľavového vouchru) vo svojom konte ste zníženú cenu nevideli, avšak ako Vás kolegyňa informovala, voucher Vám bol uplatnený a zaslaná objednávka bola ponížená o sumu 5€, ako sme deklarovali.
    Napriek vyššie uvedenému mi dovoľte sa Vám v mene našej spoločnosti ospravedlniť, že daná ponuka nebola komunikovaná dostatočne zreteľne a došlo k Vašej nespokojnosti, čo nás úprimne mrzí.
    V prípade akýchkoľvek ďalších nezrovnalostí ohľadne objednávok nás neváhajte kontaktovať mailom či telefonicky.
    Prajeme Vám veľa zdravia,
    Váš GS Klub.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neobdržal som dodnes všetok objednaný tovar, čakám na doposlanie reklamácie chýbajúceho tovaru z objednávky.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Obchod nedodáva to, čo je v jeho ponuke na web stránke, resp. nedodáva to úplné - chýbajú niektoré položky.

    Reakcia obchodu GS Klub

    Vážený zákazník,
    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.
    Pri Vašej objednávke evidujeme reklamáciu ohľadne absencie AAA batérií v balení tonometra. Batérie sme Vám po zaslaní Vašej sťažnosti poslali. V prípade, že evidujete aj ďalšie nezrovnalosti s Vašou objednávkou, neváhajte sa na nás prosím obrátiť.
    Prajeme všetko dobré a veľa zdravia.
    GS Klub.sk