Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Nekvalitný výrobok,
  • Neodporúča obchod

    80 %

    Dodane mango nebolo v poriadku.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Pred týždňom som si objednala tovar a do dnešného dňa ešte nebol ani odoslaný…

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi nebol diruceny. Nebolo mi sni oznamene ze je poškodeny a nedorucia ho

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Doba prepravy je neúmerná. Chápem, že to nie je problém shopu, ale dohodnutých prepravov.

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    ospravedlňujem sa za negatívnu skúsenosť s naším e-shopom. V čase vašej objednávky sme evidovali väčší nápor objednávok a teda aj doba dodania sa predĺžila. Pod každým produktom môžete vidieť orientačný dátum doručenia.
    Podľa priradeného trasovacieho čísla bola objednávka doručená. Verím, že je s balíčkom všetko v poriadku.

    Lucia z Grizly

  • Neodporúča obchod

    Dlhá doručovacia doba

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    mrzí ma vaša negatívna skúsenosť s naším e-shopom. Stále sa snažíme zlepšovať služby poskytované našim zákazníkom. Pod každým produktom môžete viedieť orientačný dátum doručenia.
    Podľa priradeného trasovacieho čísla bola objednávka doručená. Verím, že je s balíčkom všetko v poriadku.

    Lucia z Grizly

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Zle zabalené

    Krabica bola neporušená, ale špaldova káva v plechovke bola otvorená, poškodená a vysypaná

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    ospravedlňujem sa za komplikácie s doručeným tovarom. Poškodený tovar je možné u nás reklamovať prostredníctvom elektronického reklamačného formuláru, ktorý nájdete na našich stránkach - https://www.grizly.sk/vratenie-tovaru-a-reklamacie. Alebo môžete kontaktovať našu zákaznícku podporu, reklamáciu s vami radi zadáme aj telefonicky.

    Lucia z Grizly

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Dorucenie o.k.
    • Dodany tovar pred koncom datumu spotreby. 1kg mandlove maslo menej ako 40 dni.

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    ospravedlňujem sa za vzniknuté komplikácie s doručeným produktom. Akékoľvek nedostatky vám vieme vyreklamovať. Stačí keď nás kontaktujete alebo na našich stránkach vyplníte elektronický reklamačný formulár - https://www.grizly.sk/vratenie-tovaru-a-reklamacie.

    Lucia z Grizly

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Tovar mi prišiel poškodený - otvorený balík vlociek a však krabica nebola poškodená - na mail riešenia otvoreneho obalu(tovaru) mi nereagujú

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    na váš prvý e-mail ohľadom poškodeného tovaru vám bolo odpovedané obratom v ten istý deň spolu s inštrukciami ako v tomto prípade ďalej postupovať. Taktiež na váš druhý e-mail bola zaslaná odpoveď len niekoľko hodín po jeho prijatí.

    Lucia z Grizly

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Opis povodu vlasskych orechov na stranke (Cesko, Polsko, Slovensko, Ukrajina), sa nestotoznuje s povodom vlasskych orechov mi dorucenych, a to z USA, orechy nechutne, zatuchnute. To iste sa tyka mandli “najvyssej akosti”, nechutne, zatuchnute.

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    ospravedlňujem sa za komplikácie s doručeným tovarom. Našim zákazníkom sa snažíme zaistiť čo najkvalitnejšie produkty a preto je možné u nás poškodený tovar alebo tovar s nevyhovujúcou kvalitou reklamovať prostredníctvom elektronického reklamačného formuláru, ktorý nájdete na našich stránkach - https://www.grizly.sk/vratenie-tovaru-a-reklamacie. Alebo môžete kontaktovať našu zákaznícku podporu, reklamáciu s vami radi zadáme aj telefonicky.

    Lucia z Grizly

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Mango 2 x balenie stuchnuté, smradlave, veľakrát som od vás objednávala, ale obidve balenia išli tentokrát do koša, viete mi vrátiť za toto 2 x balenie peniaze?
    Preverte si prosim ďalšie balenia na sklade aby zákazníci neboli totalne sklamaný ako ja.. Ďakujem pekne
    Petra

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    ospravedlňujem sa za komplikácie s doručeným tovarom. Našim zákazníkom sa snažíme zaistiť čo najkvalitnejšie produkty a preto je možné u nás poškodený tovar alebo tovar s nevyhovujúcou kvalitou reklamovať prostredníctvom elektronického reklamačného formuláru, ktorý nájdete na našich stránkach - https://www.grizly.sk/vratenie-tovaru-a-reklamacie. Alebo môžete kontaktovať našu zákaznícku podporu, reklamáciu s vami radi zadáme aj telefonicky.

    Lucia z Grizly

  • Neodporúča obchod

    10 %

    madle pražené, lúpané, solené úplne stuchnuté-nejedlé.....

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    našim zákazníkom sa snažíme zaručiť čo najlepšie produkty. Akékoľvek nedostatky vám vieme vyreklamovať. Stačí, keď kontaktujete našu zákaznícku linku alebo na našich stránkach vyplníte elektronický reklamačný formulár - https://www.grizly.sk/vratenie-tovaru-a-reklamacie.

    Lucia z Grizly

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Arašidy v slanom karamele boli veľmi nechutné bolo ich cítiť takou starinou či olejom ,niektoré stipali , fuj , Fakt sú nechutné.

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    našim zákazníkom sa snažíme zaručiť čo najlepšie produkty. Akékoľvek nedostatky vám vieme vyreklamovať. Stačí, keď kontaktujete našu zákaznícku linku alebo na našich stránkach vyplníte elektronický reklamačný formulár - https://www.grizly.sk/vratenie-tovaru-a-reklamacie.

    Lucia z Grizly

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar je nízkej úrovne. Pistácie sú ako tak. Ale kešu sa nedajú jesť, hnusne chutia a zapáchajú.

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    našim zákazníkom sa snažíme zaručiť čo najlepšie produkty. Akékoľvek nedostatky vám vieme vyreklamovať. Stačí, keď kontaktujete našu zákaznícku linku alebo na našich stránkach vyplníte elektronický reklamačný formulár - https://www.grizly.sk/vratenie-tovaru-a-reklamacie.

    Lucia z Grizly

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Obchod má široký zaujímavý sortiment
    • Objednávam opakovane. Nevedia zabaliť tovar tak, aby sa nepoškodil, napriek viacerým reklamáciam. Znehodnotia tým kvalitný tovar. Prestalo má "baviť" zasielanie tovaru späť, i keď potom sa im podarilo dodať tovar v normálnom stave. Veď tu ide o potraviny pre ľudí!!! I keď ma to osobne veľmi mrzí, ja som s nimi skončila.

    Tovar kvalitný, nevedia bezpečne zabaliť.

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    ospravedlňujem sa za vzniknuté komplikácie pri doručení balíčku. Objednávky sa balia čo najstarostlivejšie a podľa stanovených pravidiel dopravcu, aby sme si v prípade škody mohli nárokovať náhradu.
    Balíček sa aj napriek našej snahe môže v doprave poškodiť, preto ponúkame možnosť balíček reklamovať a vďaka dodržiavaniu pravidiel dopravcu ohľadom balenia, sme vám schopní v prípade poškodenia produkty kompenzovať.

    Lucia z Grizly

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar prišiel v nekonzumovatelnej kvalite a reklamačný proces je jedno veľké utrpenie. Druhá objednávka a druhá veľká nespokojnosť.

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    mrzí ma vaša negatívna skúsenosť s naším e-shopom. Stále sa snažíme zlepšovať služby poskytované našim zákazníkom. Reklamačný proces je nastavený tak, aby čo najviac vyhovoval zákazníkovi. Taktiež sa zákazníkovi snažíme vyjsť v ústrety a ponúkame hneď viacero možností riešenia reklamácie.
    Z vašej strany evidujeme len jeden reklamačný prípad a kolegyňa z reklamačného oddelenia s vami bola a je celý čas v kontakte. Pôvodný návrh na riešenie nebol z vašej strany akceptovaný, kolegyňa vám však obratom navrhla nové, kde ste sa následne museli dohodnúť na podrobnostiach, čím sa riešenie reklamačného prípadu predĺžilo.

    Lucia z Grizly

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Tovar došiel poškodený

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    ospravedlňujem sa za komplikácie s doručeným tovarom. Poškodený tovar je možné u nás reklamovať prostredníctvom elektronického reklamačného formuláru, ktorý nájdete na našich stránkach - https://www.grizly.sk/vratenie-tovaru-a-reklamacie. Alebo môžete kontaktovať našu zákaznícku podporu, reklamáciu s vami radi zadáme aj telefonicky.

    Lucia z Grizly

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Obsah zásielky (1z3ks) nezodpovedal objednávke.

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    ospravedlňujem sa za vzniknuté komplikácie s doručeným tovarom. Požiadala som kolegyne zo zákaznícekj linky, aby vás kontaktovali a vzniknutý problém mohol byť vyriešený.

    Lucia z Grizly

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Trstinový cukor prírodný..BIO‍♀️...bol biely cukor..podvod..nikdy viac

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    sýtosť farby produktu sa môže líšiť na základe vstupnej suroviny a obsahu melasy - žiadne dve šarže nebudú mať rovnaký odtieň farby. Na túto informáciu upozorňujeme aj v popise produktu.
    Ak však máte podozrenie, že sa skutočne nejedená o vami objednaný produkt, môžete nám naň podať reklamáciu prostredníctvom reklamačného formuláru https://www.grizly.sk/vratenie-tovaru-a-reklamacie, alebo vám ju radi pomôžu zadať kolegyne zo zákazníckej linky.

    Lucia z Grizly

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Dlhá dodacia doba. Objednávku som uskutočnil pred týždňom a tovar stále nedorazil.

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    mrzí ma vaša negatívna skúsenosť s naším e-shopom. Stále sa snažíme zlepšovať služby poskytované našim zákazníkom. Pod každým produktom môžete vidieť orientačný dátum doručenia.
    Podľa priradeného trasovacieho čísla bola objednávka doručená. Verím, že je s balíčkom všetko v poriadku.

    Lucia z Grizly