Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar mi nebol doteraz doručený a ani neviem kde sa nachádza keďže nemám informáciu.

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    vašu objednávku sme spracovali a vyexpedovali. Požiadam kolegyne zo zákazníckej linky, aby vás ohľadom bližších informácií kontaktovali.
    Za komplikácie sa ospravedlňujem.

    Lucia z Grizly

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednala som si tovar pred týždňom. Tovar stále nebol dorúčený. Balík bol poškodený a tak ho nevedeli vložiť do alzaboxu. Bolo mi povedané že kuriérska služba mi ho odovzdá v nasledujúci deň. No nestalo sa tak. Keď som sa snažila v ten deň dovolať mi nikto nezdvíhal.

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    za vzniknuté komplikácie s doručením balíčku sa ospravedlňujem. Požiadam kolegyne zo zákazníckej podpory aby vás kontaktovali a problém mohol byť vyriešený.

    Lucia z Grizly

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Poškodený obal tovaru (nie balík). Vysypaný obsah jedného balenia v krabici. Šlendrián baliar.

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    ospravedlňujem za sa vzniknuté nepríjemnosti s doručeným balíčkom. Stratu vám samozrejme vyreklamujeme. Poprosím kolegyne zo zákazníckej podpory, aby sa s vami skontaktovali.

    Lucia z Grizly

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Neviem kde s nachádza môj balík

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    vaša objednávka ešte nebola vyexpedovaná, pretože sme za ňu neobdržali platbu. Objednávka je zadaná so spôsobom platby kartou on-line, t. z. že objednávku expedujeme až po jej úhrade.

    Lucia z Grizly

  • Tovar mi zatial nedorazil...neviem preco...v Grizly si objednavam pravidelne a teraz po prvy krat tovar niekde viazne...dufam ze dorazi...

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    vašu objednávku som preverila. Balíček bol vyexpedovaný a predaný dopravcovi, žiaľ ale doručenie trvalo dlhšiu dobu, ako je u nás bežné. Za komplikácie a dlhú doručovaciu dobu sa ospravedlňujem. Požiadam kolegyne zo zákazníckej linky, aby s vami vzniknutú situáciu doriešili.

    Lucia z Grizly

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Trva dlho, kym sa ozvete, este dlhsie kym dorazi tovar. Napr. obj.
    číslo: 5381610916 z17.3, bola zaplatena a jedine co dorazilo vcas 18.3. bolo potvrdenie uhrady. Mlcite uz cely tyzden a ja velmi zvazujem ci budem pokracovat v nakupoch u Grizly.

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    balíček sme expedovali na základe vašej poznámky v objednávke, t. j. ak by balíček nebol doručený do 20. 03., máme vám balíček doručiť až od 25. 03., keďže po zvyšok týždňa sa nebudete nachádzať na adrese.
    Objednávku sme teda spracovali podľa vašich inštrukcií a vyexpedovali vám ju až 25. 03. Podľa trasovacieho čísla bol balíček doručený, verím, že je s ním všetko v poriadku.

    Lucia z Grizly

  • V objednávke som zvolila platbu PayPal a dozeraz mi neprišli údaje k platbe , takže ani neviem čo je s objednávkou .

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    ospravedlňujem sa za komplikácie s platbou. Vašu objednávku sme v poriadku prijali.
    Požiadam kolegyne zo zákazníckej linky, aby vás kontaktovali ohľadom platby.

    Lucia z Grizly

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Prišiel mi balík ktorý mal z jednej strany moje meno, z druhej strany meno pani z Hlinska v ČR, po otvorení som okamžite zistila že toto nieje môj tovar - balik som ihneď vrátila prepravcovi (packeta), chyba nastala určite pri balení objednávky vo vašom obchode

    Po tom čo dostanem svoj tovar, dám lepšie hodnotenie :)

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    veľmi sa ospravedlňujem za vzniknuté komplikácie s vašou objednávkou.
    Váš balíček bol vyexpedovaný a predaný dopravcovi. Verím, že vám bude doručený čo najrýchlejšie.

    Lucia z Grizly

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Nekvalitné vysušené, veľmi tvrdé figy, nedajú sa ani požuť, veľké množstvo červivých. Objednávali sme v rodine niekoľko krat, kvalita výrazne klesla, ale paradoxne cena narástla, budeme objednávať od inej firmy.

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    veľmi sa ospravedlňujem za vzniknuté komplikácie s doručeným tovarom. Našim zákazníkom sa snažíme zaručiť čo najlepšie produkty a z tohto dôvodu ponúkame možnosť reklamácie zakúpených produktov. Akékoľvek nedostatky vám vieme vyreklamovať. Stačí keď nás kontaktujete alebo na našich stránkach vyplníte elektronický reklamačný formulár - https://www.grizly.sk/vratenie-tovaru-a-reklamacie.

    Lucia z Grizly

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Neustále nejaký problém so stránkou
    • Často neuplatňuje promo kódy

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    mrzí ma vaša negatívna skúsenosť s naším e-shopom. Stále sa snažíme zlepšovať služby poskytované našim zákazníkom a rýchlosť expedície objednávok.
    Zľavové kódy je možné uplatniť za určitých podmienok, ktoré sú vždy uvedené na našich stránkach v priebhu akcie. V prípade nesplňenia niektorej z podmienok sa zľavový kód neuplatní.
    V prípade, že máte problém s uplatnením kódu sa môžete obrátiť na kolegyne zo zákazníckej linky, ktoré vám veľmi rady pomôžu.

    Lucia z Grizly

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar prisiel v krabici, v ktorej boli vysypane nejake zrna (nic take som neobjednavala), obaly boli ulepene a spinave. Chcela som obejdnany tovar darovat a nemohla som. Naviac datle znacky grizly chutili vsetkym ako pokazene a natuchnute. Uz nebudem od vas objednavat.

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    veľmi sa ospravedlňujem za vzniknutú nepríjemnú situáciu. Informujem kolegyne zo zákaznícej linky, aby vás kontaktovali a situáciu ste mohli spolu vyriešiť.

    Lucia z Grizly

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Rýchlosť doručenia
    • Ceny nie až tak veľké
    • Cena k pomeru kvalita
    • Kvalita produktov

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    veľmi ma mrzí, že s doručeným tovarom nie ste spokojný. Našim zákazníkom sa snažíme zaručiť čo najlepšie produkty. Akékoľvek nedostatky vám vieme vyreklamovať. Stačí, keď kontaktujete našu zákaznícku linku alebo na našich stránkach vyplníte elektronický reklamačný formulár - https://www.grizly.sk/vratenie-tovaru-a-reklamacie.

    Lucia z Grizly

  • Čakám na dodávku

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    vašu objednávku č. 5377973694 máte zadanú so spôsobom platby kartou on-line. Keďže sme stále neprijali za túto objednávku platbu, balíček nemohol byť vyexpedovaný.

    Lucia z Grizly

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Čakal som kvalitu

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    veľmi ma mrzí, že s doručeným tovarom nie ste spokojný. Našim zákazníkom sa snažíme zaručiť čo najlepšie produkty. Akékoľvek nedostatky vám vieme vyreklamovať. Stačí, keď kontaktujete našu zákaznícku linku alebo na našich stránkach vyplníte elektronický reklamačný formulár - https://www.grizly.sk/vratenie-tovaru-a-reklamacie.

    Lucia z Grizly

  • Odoslala som objednávku a zrazu zmizla .

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    za vzniknuté komplikácie sa ospravedlňujem. Objednávku sme v poriadku prijali.
    Poprosím kolegyne zo zákazníckej linky aby vás kontaktovali ohľadom bližšieho postupu.

    Lucia z Grizly

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Vlašské orechy boli v takom hroznom stave ako keby 4 krat obehli zemeguľu!
    Už nikdy viac.

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    veľmi sa ospravedlňujem za vzniknuté nepríjemnosti s doručeným tovarom. Akékoľvek nedostatky vám vieme vyreklamovať. Stačí, keď reklamáciu zadáte prostredníctvom elektronického reklamačného formuláru, ktorý nájdete na našich stránkach - https://www.grizly.sk/vratenie-tovaru-a-reklamacie

    Lucia z Grizly

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neviem čo
    • Nič nefunguje

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    za akékoľvek vzniknuté komplikácie sa ospravedlňujem.
    Požiadam kolegyne zo zákazníckej podpory, aby sa s vami spojili a prípadné problémy sa mohli vyriešiť.

    Lucia z Grizly

    • Balenie tovaru.

    Dobrý deň,už 2- krát sa mi u Vás stalo že po rozbalení doručenej krabice su mandle ktoré som si uVás objednala v otvorenom sáčku a rosypané po celej krabici z tohto dovodu si u Vás už asi neobjednám a objednám u konkurencii.

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    veľmi sa ospravedlňujem za vzniknuté komplikácie.
    Akékoľvek nedostatky s doručeným tovarom vám vieme vyreklamovať a vzniknuté problémy vyriešiť. Stačí, keď na našich stránkach vyplníte elektronický reklamačný formulár - https://www.grizly.sk/vratenie-tovaru-a-reklamacie.
    Stále sa snažíme zlepšovať rýchlosť expedície objednávok a služieb poskytovaných našim zákazníkom.

    Lucia z Grizly

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neustretovy obchod
    • Mylny marketing

    Omylom som pri platbe kartou nejako zle stukla a zrazu som mala potvrdenu objefnavku na dobierku! Ihned som kontaktovala obchod, ze ci mi mozu pomoct to zrusit, ze chcem platit kartou a nie davat 2€ zbytocne na dobierku (princip!!!). Po dni mi odpisali daku frazicku z webstranky, ze kedze uz objednavka je zabalena a neda sa nic robit. Nic viac. Absolutne neskusili napriklad ponuknut nejaku 2€ dole pri dalsom nakupe, obchody s dobrym servisom to robia.
    Tiezmaju po celej stranke napisane, ako s kazdou objednavkou posielaju darcek. Toto je zavadzajuce a nic nedostanete. Vraj to he len pre Premium zakaznikov. Fajn, ale preco to nie je jasne napisane na webe? Su to mozno drobnosti, ale pre mna osobne je servis vsetko a odteraz nakupujem.len v mamechut.sk - tam maju uplne iny pristup.
    Kvoli dvom euram ste prisli o minimalne 2 zakaznicky.

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    veľmi ma mrzí vzniknutá situácia a vaša nespokojnosť s naším e-shopom. Stále sa snažíme zlepšovať rýchlosť expedície objednávok a služieb poskytovaných našim zákazníkom.
    Za poskytnutú spätnú väzbu ďakujem.

    Lucia z Grizly

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Balíček sa stratil u dopravcu, čakám naň už 8 dní.

    Reakcia obchodu Grizly

    Dobrý deň,
    veľmi sa ospravedlňujem za vzniknuté komplikácie s vašou objednávkou.
    Situácia je už v riešení s dopravcom. Aby ste však nemuseli čakať na vyjadrenie zo strany dopravcu, bol vám zaslaný nový balíček.
    Taktiež sme vám do e-mailu zaslali kompenzáciu ako ospravedlnenie za vzniknuté komplikácie.

    Lucia z Grizly