Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Kávy od firmy lázeňská káva mali všetky pomiešame etikety. Kúpil som si tri rozdielne kávy teraz neviem ani ktorá je ktorá. Hrozné balenie. Neodporúčam!!!
    • Kávy od firmy lázeňská káva mali všetky pomiešame etikety. Kúpil som si tri rozdielne kávy teraz neviem ani ktorá je ktorá. Hrozné balenie. Neodporúčam!!!
    • Kávy od firmy lázeňská káva mali všetky pomiešame etikety. Kúpil som si tri rozdielne kávy teraz neviem ani ktorá je ktorá. Hrozné balenie. Neodporúčam!!!

    Reakcia obchodu Green Plantation káva

    Dobrý den, Martine,

    děkujeme, že jste nám napsal. Mrzí nás, že balení nebylo podle očekávání a že došlo k záměně etiket na kávě. Vážíme si Vaší zpětné vazby a rádi situaci napravíme.

    Kontaktujte nás prosím na adrese [email protected], abychom problém společně vyřešili.

    Velmi se omlouváme se za způsobené nepříjemnosti a děkujeme za pochopení.

    Zuzana z Green Plantation
    www.gpkava.sk

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Kava je nedoprazena alebo zle prazena alebo zla kava…neviem ale dlho som nic horsie nepil…ako keby som pil seno…

    Reakcia obchodu Green Plantation káva

    Dobrý deň,
    ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Je nám ľúto, že vám káva nechutila. Kvalita našich produktov je pre nás prioritou, a preto by sme radi vyriešili vašu skúsenosť. Prosím, ozvite sa nám priamo, aby sme mohli situáciu prebrať a nájsť vhodné riešenie.

    Zuzana z Green Plantation
    www.gpkava.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Veľmi zlá káva, chutovy profil popol a uhlíky, preprazena. Zasteru sme vrátili, farba je naživo dosť škaredá. Dopravu späť sme museli platiť a keďže to je až do Čiech, bolo to riadne drahé.

    Reakcia obchodu Green Plantation káva

    Dobrý den ,

    Je nám opravdu líto, že jste měl špatnou zkušenost s našimi produkty. Pokud jde o kávu, je možné, že chuťový profil neodpovídal vašim očekáváním. Rádi bychom vám pomohli najít kávu, která by vám více vyhovovala. Na našem webu máme širokou nabídku různých káv s různými chuťovými profily.

    Pokud jde o vrácení zástěry, chápu, že náklady na dopravu mohou být nepříjemné. Vždy se snažíme zlepšovat naše služby a vaše zpětná vazba je pro nás velmi cenná.



    Pokud máte další dotazy nebo potřebujete další pomoc, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu, abychom vám pomohli!

    Zuzana z Green Plantation
    www.gpkava.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Koťogo je veľmi male pre 4 osoby ako uvádzate, vyhovuje iba pre 1 osobu.

    Reakcia obchodu Green Plantation káva

    Dobrý deň, Mária,
    ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Je nám ľúto, že koťogo nesplnilo vaše očakávania.

    Zuzana z Green Plantation
    www.gpkava.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Chutna kava
    • Dlha dodacia doba
  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Po 1,5 roce, kdy jsme u Vas velmi radi a pravidelne kavu objednavali se to nyni stalo uz po treti za sebou. Prijde nova varka, dva tydny je skvela, my si oddychneme a a kdyz si otviráme novy sácek zacatkem tretiho tydne nastava porad stejny problem. Tyka se to i ruznych druhu, nejen Basic-Barista. Ctvrty tyden po obdrzeny baliku s kávou pijeme kavu ktera nepripomina espresso ani vuni, ani chuti ani konzistenci.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Žiaľ ani mesiac od objednávky nemám tovar, peniaze ani info. Nabudúce určite objednám z iného eshopu.

  • Neodporúča obchod

    Po rokoch spokojnosti s kávou i jej dodaním ostatná objednávka zo dňa 02.sept. 2020 mi dodnes nebola doručená.
    Telefonicky som sa nemohol dovolať na uverejnené číslo, nezdvíhal nikto.
    Som nesmierne sklamaný a nahnevaný!
    14. sept. 2020

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Káva nebola udávanej kvality, na domáce pomery veľmi slušnej zostave, pomerne skúseným homebaristom, nemožné dostať deklarovanú chuť (espresso), pravdepodobne chyba praženia alebo nízka kvalita zelenej kávy, predajca na dotazy nereaguje. Našťastie máme na Slovensku podstatne kvalitnešie pražiarne, niektoré s podstatne priateľnejšími cenami a lepšou kvalitou. Z 1250g kávy skončilo všetko v umývadle, nikdy viac.

    Reakcia obchodu Green Plantation káva

    Dobry den Martin,

    Mrzi nas Vase sklamanie v nasej kave. Bohuzial Vasa informacia je nepresna a zavadzajuca. Kava je 100% v udavanej kvalite.

    V ramci nasej otvorenej obchodnej politiky, nasi zakaznici si mozu kvalitu zelenych zrn, sposob prazenia a celu operaciu osobne preverit v nasej praziarni. Toto Vam neposkytne ziadna ina praziaren.

    Samozrejme na emaily ragujeme ako to aj vidno z recenzii na Heureke. Ak sa vo Vasom pripade stala chyba ospravedlnujeme sa, napiste mne osobne datume emailu a preverim to (valerian zavinac gpkava.sk).

    Prajem krasny den

    Valerian

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • Kupil som si etiopiu zial travnata chut asi sposobena nedostatocnym prazenim,
    • Opisane Senzoricke vlastmosti kavy tam nenajdete, dlho som nepil tak zlu etiopiu, zial, po dlhsom case som dal sancu gp lebo som pocul ze sa zhorsili a zial miestny bulvar neklamal...fakt skoda...mozno este dam niekedy sancu ale bude to trvat

    Reakcia obchodu Green Plantation káva

    Dobry den Michal,

    Dakujeme za recenziu, je nam luto, ze Vam kava nechutila. GP nie je omniroast firma na kazdu kavu mame vlastny profil, mozno tento Vam nevyhovoval, ale na zaklade dalsich recenzii vieme, ze mnohim vyhovuje.

    Samozrejme stane sa, ze zakaznikom niektore kavy nechutia a ked nas skontaktuju osobne, vzdy problem vyriesime.

    Ak by som mohol este, tak ak si pozriete nase recenzie na Heureke, alebo inde zistite, ze zakaznici nas maju radi rovnako ako mi ich, to si cisla a fakty. Bulvary nesledujeme a povazujeme ich za plzle ohovaranie, alebo zavist. GP vzdy pouziva top material, hocikto nas v praziarni navstivy radi sa snim pochvalime. Kvalita je na tej istej, casto lepsej urovni ako ked sme zacinali, ale ako to uz byva nie kazda kava je pre kazdeho.
    Dufam, ze nam este date sancu a ked problem nastane napiste nam priamo, aby sme ho mohli riesit. Moc pekne dakujeme, prajeme krasne kavickovanie.

    Valerian

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Dobre spracovana stranka

    V obchode som si objednala darcekovu poukazku,platba kartou. Sumu som hned uhradila. Ani po tyzdni, poukazka nebola dotycnemu dorucena, tak som zavolala na cislo uvedene na stranke. Ocakavala by som ze ked zavolam clovek na druhej strane sa aspon pozdravi a povie kam alebo komu som sa dovolala. Pani sa ozvala otravenym hlasom "ano"? Pri tak velkej konkurencii by som ocakavala maximalnu orientaciu na zakaznika. Bohuzial tento nakup nesplnil moje ocakavania preto davam zaporne hodnotenie.

    Reakcia obchodu Green Plantation káva

    Dobry den,

    Mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť a tieže, že ste nám pred týmto komentárom nenapísali, aby sme situáciu spolu vyriešili. Keď nám zákazníci napíšu a máme čas preskúmať situáciu, vždy vyjdeme v ústrety, ako vidno aj z predchádzajúcich komentárov.

    Čo sa týka darčekových kupónov, tak tie po platbe sú automaticky generované na zadaný email. Počas vianočných sviatkov sme v rámci našej akcie predali stovky a zatiaľ každý poukážku dostal. Je možné, že ste zadali nesprávnu adresu príjemcu? Je možné, že príjemca má nastavený silný spam filter a skončili sme v spame? Je možné, že to príjemca prehliadol?

    Na základe našej skúsenosti s poukážkami a spôsobe doručenia máme pocit, že chyba pravdepodobne nenastala na našej strane.

    V každom prípade zdôrazňujem, že ak nám zákazníci slušne napíšu, situáciu vždy spolu riešime k spokojnosti oboch strán.

    Prajem Vám krásny deň
    s pozdravom

    Valerian

    Doplnenie:
    Po prekonzultovaní s kolegyňou máme nasledovné informácie:
    Telefón nikdy nedvíha slovami áno, ale prinajmenšom prosím. Bola poučená ako postupovať a komunikovať so zákazníkmi, čo sa aj deje. Spoločne ste dohodli postup, že sa na to pozrie, prepošle ešte raz daný mail a ak ho neobdrží obdarovaný, dáte nám vedieť. Po tomto telefonáte ste sa už s nami nespojili, z čoho sme usúdili, poukážka je v poriadku doručená. Takto je celá situácia bohužiaľ len v rovine tvrdenia proti tvrdeniu, vždy sa snažíme o promptné riešenie ak vznikne nedorozumenie či problém tak, aby bol zákazník spokojný.

    Zatiaľ sme z Vašej strany nedostali žiaden ďalší podnet či reklamáciu, z čoho vieme len usúdiť, že daný problém bol vyriešený spomínaným znovuodoslaním emailu. Ak tak nie je , prosím , napíšte nám mail na: [email protected] a budeme problém bezodkladne riešiť.

    Peter Ondrejka
    konateľ spoločnosti

  • Recenzia bola zmazaná na základe podkladov z eshopu.