• Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • prišlo mi iné hélium ako som si objednala, nevydržalo ani prd. veľké sklamanie v detských očiach ma štvalo najviac. prskavky polámané, na tortu sviečka ošúcháná. a to som z vernosti a skúsenosti objednala od vás. bohužial poslednýkrát...
    • komunikácia obchodu, že ich prskavky mrzia a vykompenzujú, ale hélium tvrdili že poslali dobré. takto klamať... ked som poslala podklady že iné som objednala tak už neodpísali..

    objednajte inde, mala som to aj ja spraviť...

    Reakcia obchodu GoldSun

    Dobrý deň, Hélium vám ine neprišlo za tým si stojím. Neexistuje lepšie a horšie hélium ale existujú horšie a lepšie balóny. Hélium je vždy aj od nás v 100% kvalite dlhé roky a ani sa nedá tá kvalita nejako zhoršiť. Je to rovnaké ako so zemným plynom :-) Je len jeden a hélium je výťažok z neho. Nádoby sú rôzne ale hélium je 100% rovnaké.

    Sklamanie vám žiaľ prinieslo niečo iné a mohlo to byť viacero faktov. Malé balóny napr. 9" ktoré ste mala k héliu dokážu lietať tak 4 hodiny max. Čím väčšie balóny tým dlhšie lietajú. Aké balóny ste použila nevieme...
    Potom sú aj nekvalitné balóny ktoré ste nemala trebarz od nás ale kúpila ste ich niekde... "Neviem" My máme len značku GEMAR ktorá je jedna z najkvalitnejších celosvetovo.
    Z našej praxe sú veľmi zlé, nekvalitné latexové balóny z čínskych stránok ako je Temu či Alliexpress ale aj Tedy, Pepco a podobné obchody u nás, Žiaľ... Sú veľmi lacné ale maximálne tenké a preto vám to hélium nevydrží.
    Pre overenie skúste použiť tie isté balóny s héliom od konkurencie a výsledok bude rovnaký :-/

    Čo sa týka komunikácie tak sme vám odpísali hneď aj na váš email s fotkou hélia.

    Naším cieľom a prečo sme tu je robiť deťom radosť a tešíme sa že v 99% prípadoch sa nám to našťastie podarí. Vaša pokazená oslava ma naozaj veľmi mrzí a ak si aj z tejto odpovede zoberiete len čosi tak sa vám to už nikdy nestane. Radi vám poradíme nakoľko tých skúsenosti za tie roky už máme nespočetne veľa... Vždy sa poraďte nie len s A ale aj s B lebo aj v tomto prípade nejde len o kvalitu hélia ale aj o detaily a kvalitu balónu do ktorého to hélium dáte :-(
    Nevýhoda plnenia hélia doma :-(

    Ďakujeme samozrejme aj za túto skúsenosť a hodnotenie, Ospravdlňujeme sa.

  • Objednávka prišla neúplná-pričom si vyfakturovali i nedorucene 2 stupnove schodíky. Žiadala som vrátiť peniaze za nedoruceny-vefakturovany-zaplateny tovar-dodnes peniaze nemám na účte.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Tovar mi prišiel poškodení písala som do obchodu ale žiadna odozva polámané dvierka kuchynky detskej chýbajúce časti takže už nikdy viac aj strašné dlhá čakajúca doba dodania
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Prešli takmer 2 týždne a tovar ešte nebol doručený. Písal som do obchodu 3 krát - žiadna odpoveď. žiadny produkt, žiadna náhrada

    Reakcia obchodu GoldSun

    Dobrý deň, to nás naozaj mrzí. Emaily ani po hľadaní neevidujeme a o meškaní sme vám tiež písali. Mrzí nás že tu zlyhala komunikácia a zoberieme si z tohto ponaučenie. Tovar sme ale už medzi časom odoslali a teda mali by ste ho mať čoskoro doma.
    Veľmi sa ospravedlňujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Uvedené telefónne číslo je neplatné

    Reakcia obchodu GoldSun

    Dobrý deň, uvedené číslo je platné a funkčné už viac ako 7 rokov. Ak ste sa nedovolali tak nás to mrzí niekedy je to signálom a niekedy je to vyťažením. Objednávku ste zrušila emailom takmer hneď po objednaní preto vaše hodnotenie osobne nechápem ale akceptujem a ďakujem.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Rýchle doručenie
    • Objednávala som deku Spiderman pre dieťa. A prišiel úplne iný vzor ako bol na obrázku v objednávke. Takže sme neboli spokojní. A keďže to bol Vianočný darček nestíhali sme to vrátiť. Dajte si na to pozor

    Reakcia obchodu GoldSun

    Dobrý deň, ospravedlňoval som sa vám už v emaily. Mrzí nás to ale došlo naozaj k zvláštnej chybe kódov a táto deka nám tam nejako ušla, keďže sa v sklade riadia kódmi a nie vzorom. Verím že napriek tomu urobila radosť a ak nie tak nám ju stále môžete vrátiť a vybrať si čokoľvek iné so Spidermanom alebo vám vrátime peniaze.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Nefunkcny nekompletný Chiba návod, záručný list.+šrobovák (šmejd)

    Vôbec nefunguje.Cínsky (ojeb).

    Reakcia obchodu GoldSun

    Dobrý deň pán Jozef, záručný list je v dnešnej dobe faktúra a šroubovák nie je ani v popise. Návod žiaľ neviem vyvrátiť ani potvrdiť, nie sme výrobca a nekontrolujeme takéto veci no vždy sa to vie doposlať.
    Ak vám nefunguje sú dve možnosti:
    1. vrátiť tovar v zákonnej lehote do 14 dní z informáciou že ho nechcete a že nefunguje.
    2. poslať pekne email alebo zavolať a reklamovať ho.
    Sme seriózna firma ktorej záleží na spokojnosti zákazníkov a takého hodnotenie s "vulgárnym" komentárom nás naozaj neteší.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi stále nedorazil a to som čakala naňho vyše 2 týždňov, kuriér mi napísal sms 3 krát že príde každý krát som ho čakala a vždy mi neskôr na to prišla ďalšia že adresát nezastihnuty a to ani raz nevolali, chápem že mali toho veľa, ale tiež ma to dosť mrzelo keďže som to mala darčeky na Vianoce. Od dnes kuriér GLS už nikdy

    Reakcia obchodu GoldSun

    Milá Pavlína, som smutný z toho čo sa vám stalo a úprimne mám už rovnaký názor. My sme posledný týždeň na poslednú chvíľu riešili nového dopravcu nakoľko nás GLS maximálne sklamala a to spolupracujeme cez 5 rokov.
    Toto hodnotenie ale skôr ich ako naše, neevidujem od vás email a ani si nejak nespomínam že by sme o tom komunikovali čo je škoda lebo by som to určite pre vás vytelefonoval.
    V každom prípade ďakujeme aj za takúto negatívnu správu ktorá nás posúva v pred.
    Prajeme vám všetko dobré a verím že kvôli lajdákovi z GLS na nás nezanevriete.

    S pozdravom
    Patrik Šuster

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Jediná výhoda sú nízke ceny
    • Veľmi zlá kvalita spracovania výrobkov, pri tej cene sa to asi dá očakávať
  • Neodporúča obchod

    30 %

    Zakúpené šaty nezodpovedajú k tomu čo nemá obrázku.spodnej časti chýba biely lem.

    Reakcia obchodu GoldSun

    Dobrý deň, na tých šatách nikdy biely lem nebol. Tá sieťka je priesvitná a keď ju odfotíte na bielom pozadí tak bude logicky biela. No žiaľ inak to odfotiť nikto od nás nedokáže. No nemyslíme si že to hodnotenie ktoré ste nám udelila pre takúto vec je férové. Šaty môžete vrátiť a peniaze vám vrátime.

    S pozdravom
    Tím GoldSun

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Sľapky smrdia a su nenositeľné
  • Nikdy viac tovar ktory ste mi poslali vobec nezodpoveda foto ....roztrapkane neobšite handry ....

    Reakcia obchodu GoldSun

    Dobrý deň, toto je nový štýl nie chybný tovar alebo nekvalitné šitie. Aj čiapky sa takéto vyrábajú, ide o cca 2r módu ktorá si postupne získava miesto na trhu. Nejde o neobšitý produkt ale novinku. Ak sa vám nepáči máte možnosť nám ich vrátiť a my vám samozrejme vrátime peniaze. Fotky sa snažíme robiť 100% realistické aby ste si produkt vedeli obzrieť ešte pred tým ako vám príde preto nerozumiem ako by mohli nezodpovedať foto.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Peniaze Vám boli poukázané na účet zrýchlenou platbou 5.11.2021 ,dvakrát ste mi poslali e mail ,že platbu neevidujeme Po viac ako týždni som bola nútená vyžiadať peniaze späť na môj účet,lebo ste zrušili objednávku.Nie som spokojná s Vaším jednáním.Žiadné ospravedlnenie z Vašej strany .Preto od Vás nebudem nič objednávať a ani moji známi . Kováčová.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadna výhoda,nakoľko mi tovar ešte nedodali a to som objednala už pred týždnom, komunikácia nula bodov
    • tovar som stále nedostala,ktorý som objednala pred týždnom a pri ktorej bolo napísané,že je skladom,hlavne že na stránke píšu tovar skladom objednaný do 12hodín,odošleme nasledujúci pracovný deň
    • písala som email,ale ani námahu nebrali odpísať

    nespokojnosť

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Už by som viac z tejto stránky neobjednal helium v balkónoch je nekvalitné, pri nafúknuti balonu z bomby a vdychnuti bol hlas trosku skreslený, ale nič moc, mali sme už aj kvalitnejšie tak viem porovnať., balóny vydržali vo vzduchu cca 4-5 hodín škoda vyhodených 40€ veľké sklamanie....

  • Neodporúča obchod

    10 %

    - poslali pokazený difuzér, reklamáciu špekulujú ako neuznať, celá skrinka zničená čo do rána vytiekol, poslané na reklamáciu a doteraz žiadne peniaze ani difuzér, objednávala som ten najdrahší, práve preto aby bol akože ten najkvalitnejší. Rozhodne vyriešiť produkty radšej niekde inde, tu sa to neoplatí v prípade problémov

    Reakcia obchodu GoldSun

    Dobrý deň pani Veronika H., najprv sa vyhrážate negatívnym hodnotením keď vám okamžite difúzer nevymeníme a nakoniec ho aj dáte pritom od začiatku s vami jednám normálne. Máte od nás ešte jeden a ten je v poriadku. Vadný kus sa nájde vždy a všade aj keby ste si kúpila Mercedes tak môže mať vadu a nevymenia vám ho za druhý hneď lebo vy chcete. Vami opísaná vada sa pri prvých testoch neprejavila a preto sme vás v dobrom kontaktovali aby sme si teda situáciu objasnili a urobili maximum a to hneď po 5 dňoch od prijatia tovaru.
    Reklamácia a telefonát znel že vám po 20 minútach vytiekol a tu píšete citujem "čo do rána vytiekol", kto teda klame? 20 minút a celá noc je rozdiel a práve to celú reklamáciu zdržalo, to som vám dnes aj do telefónu povedal.
    Zákon hovorí o 30tich dňoch na reklamáciu a v dobe aká je teraz kedy je problém s xy dodávkami sa to niekedy ani nedarí. Mrzí ma vo vašom prípade len náš absolútne ľudský prístup kde sme sa od začiatku snažili aby sme to rýchlo a vo váš prospech vyriešili.
    Ja ako CEO GoldSun vám určite ďakujem za túto reakciu a názor si už urobia čitatelia.

  • Návlečky na periny Barcelona neodporúčam. Kúpila som pre 3 vnukov šte pod stromček, ale až teraz som ich videla navlečené a sú ako plech. Za tú cenu mali vyzerať úplne ináč. Nabudúce radšej kúpim s iným motívom, ale už radšej z Jimi textilu, tam keď napíšu 100% bavlna, tak je to 100% mäkká bavlna a nie takáto pochybná kvalita.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar len tak hodeny v čiernom sáčku s adresou chlapčenské tričko prišlo špinavé s hrdzavymy flakmi a nezodpovedá veľkosťi 92-98 je večšie ako dievčenské 104 takže spokojnosť nulová urobte si tam poriadok

    Reakcia obchodu GoldSun

    Dobrý deň, mrzí ma vaše hodnotenie nakoľko ide prevdepodobne o zlyhanie ľudského faktoru pri balení. Tovar by nemal určite odísť špinavý a už vôbec nie fľakatý. Čierny sáčok to určite nebol ale originálna fóliová obálka na textil. Pri tričku za 7€ nemôžete od nás očakávať navoňanú krabičku ktorá stojí sama o sebe 3€. Ospravedlňujem sa za váš zlý dojem ale nemyslím si že si zaslúžime takéto hodnotenie keďže ste sa s nami ani nepokúsila komunikovať.
    Tovar viete do 14 dní vrátiť priamo u nás alebo poslaním späť na našu adresu v kontaktoch. Peniaze by sme vám bez problémov vrátili. A to by ste sa dozvedela aj keby ste nás kontaktovala.

    S pozdravom
    Patrik Šuster
    CEO
    GoldSun

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Boli písané papučky a sú to tenisky

    Reakcia obchodu GoldSun

    Dobrý deň, produkt má názov - Dievčenské tenisky "Paw Patrol" neviem kde je slovo papučky. V každom prípade platí že ak vám tovar nevyhovuje viete ho vrátiť a nie je potrebné písať negatívne hodnotenia. Veľmi radi by sme s vami komunikovali ak by sme o vašej nespokojnosti vedeli. Žiaľ neevidujem od vás email a ani telefonát.

    S pozdravom
    Patrik Šuster
    CEO
    GoldSun

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar bol doruceny v poriadku a rychlo.