Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Maximálne arogantná komunikácia

    Reakcia obchodu Giovani.sk

    Ďakujeme za váš čas, ktorý týmto len vašim osobným emóciám a jednoznačne len a len vašej arogantnej komunikácii už niekoľko dní venujete a prajeme príjemný večer a úspešný štart do ďalšieho pracovného dňa. :)

    S pozdravom,
    Giovani.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Rýchle doručenie

    Kúpa produktu na základe vzorky,reálne však v plnom balení je iná vôňa ako vo vzorke.

    Reakcia obchodu Giovani.sk

    Ďakujeme vám za túto konšpiračnú teóriu, kde podľa vás tá istá vôňa vonia inak ako tá istá vôňa a prajeme pekný deň. :)

    Recenzií je tu viac ako dosť :)

    S pozdravom,
    Giovani.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Otrasné vybavenie objednávky. Najskôr mi prišla informácia, že tovar dostanem do 3 dní a potom ďalšia, že vôňa bola vypredaná, tak obchod zrušil objednávku.

    Reakcia obchodu Giovani.sk

    No mrzí nás Vaše jednanie a dáme tu veci určite na pravú mieru, pretože nie je absolútne nič pravda na tom, žeby tu od nás bolo nejaké otrasné vybavenie objednávky... Je to naozaj necitlivé keď niekto takýmto spôsobom útočí na niekoho, kto sa k nemu správal veľmi veľmi slušne.

    - Objednali ste si najpredávanejší produkt, ktorého skladovosť sa v danú minútu neustrážila a dostal sa do stavu VYPREDANÉ.

    - Prišiel Vám plne automatizovaný email o objednávke, normálna bežná vec. Bolo v ňom uvedené, že zásielku obdržíte do 24h a nie do 3 dní...

    - Akonáhle naši zamestnanci zistili, že je produkt vypredaný, písali Vám veľmi pekný ospravedlňujúci email, ktorý sem po návšteve kancelárie aj schválne uverejníme. (dnes je sobota) . EDIT: Tu je kópia mailu, ktorý bol tejto osobe odoslaný:
    "Dobrý deň,
    vôňa Fresh Cotton, ktorú máte vo svojej objednávke, žiaľ, nie je dostupná. Z toho dôvodu Vám objednávka bude stornovaná. Ak o svoju vôňu nechcete prísť, odporúčame si nastaviť stráženie produktu a keď bude produkt skladom, na Váš e-mail bude odoslaná informácia o dostupnosti.
    Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň. "

    Na tento email sme neobdržali dodnes žiadnu odpoveď. Tejto pani sme posielali mail aj ihneď po tejto recenzii. Prešli 2 dni a nemáme od nej žiadnu odpoveď.........

    - Taktiež Vám naša operátorka telefonovala, aby vás oboznámila o tejto skutočnosti, že objednávka sa v daný deň nedá vybaviť. Nemôžeme za to, ak ste jej nedvihli telefón. Každopádne email od nás máte v emailovej schránke.

    - Bolo Vám ponúknuté, že Vám vypredaný produkt budeme môcť poslať o pár dní akonáhle bude skladom. Na mail ste nám nikdy neodpovedali. Keďže pri kompletnom nereagovaní zákazníka na emaily ani na telefonáty nevieme, či bude zásielka odoslaná oneskorene vôbec prevzatá, objednávka bola zrušená. V týchto špecifických prípadoch vieme z bohatých skúseností, že taká zásielka by sa na 90% vrátila ako neprevzatá.

    Mrzí nás Váš agresívny prístup voči nám aj Vaša recenzia, v ktorej označujete Vy nás takýmito slovami a to aj napriek tomu, že na našej strane nedošlo k žiadnemu pochybeniu a napriek tomu, že sme Vám posielali informačný email o vypredanom produkte, ktorý bol veľmi prívetivý a ospravedlňujúci. Taktiež sme Vám aj volali.

    Ako sme už písali vyššie, je to naozaj necitlivé keď niekto takýmto spôsobom útočí na niekoho, kto sa k nemu správal veľmi veľmi slušne.

    Za našu spoločnosť sa Vám teda ZNOVU ospravedlňujeme, tentokrát nie za vypredaný produkt, ktorého vypredanie sa z minúty na minútu neustrážilo, ale tentokrát za to, že sme Vám nevolali vo dne v noci až do momentu, kedy by ste nám dvihli telefón, alebo že sme Vám nespamovali email desiatkami ďalších mailov potom, ako ste nám na náš prvý mail neodpovedali.

    V našom eshope teda neodporúčate nakupovať. Čo sa otrasného vybavenia objednávok týka, tak ten je dostatočne opísaný v tisíckach ďalších recenzií tu, alebo aj v zahraničí na podobných overených portáloch, taktiež v desiatkách tisíc komentároch na Facebooku a podobne:

    CZ: https://obchody.heureka.cz/giovani-cz/recenze/

    HU: https://www.arukereso.hu/stores/giovani-hu-s210813/#velemenyek-or10of0fr-1fm-1

    DE: https://www.trustedshops.de/bewertung/info_X823EF453F4882F271B10A4F9E23763B6.html

    AT: https://www.trustedshops.at/bewertung/info_X71E1A65B6E3B1DF878DB0E133756675F.html

    IT https://www.trustedshops.it/valutazione-del-negozio/info_X32D1152E94D4C9A409E943581D8F530E.html

    S pozdravom,
    tím Giovani.sk

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • rýchlosť dodania
    • možnosť najprv zakúpiť vzorky vôní
    • parfémy do prania sú slabé, voňajú len kým je prádlo mokré, keď uschne, vôňa je minimálna, očakávala som viac

    Správanie obchodníka je úplne super, rýchlosť dodania, prehľadnosť e-shopu, len pre mňa sú tie parfemy do prania nevyrazné, slabé.

    Reakcia obchodu Giovani.sk

    Ďakujeme za recenziu, ale tu musíme oponovať, pretože realitu poznáme a nemôžeme sa tváriť, že nie. V tomto názore o "slabých vôňach" ste prakticky sama... Toto je "názor" typu 1 z milióna... To znamená, že je prakticky naisto chybný a nesprávny. Problém nie je v produkte... Píšete o PRODUKTE ROKA 2024 na českej heureke... Chyba je niekde u vás, v produkte nie je. Ak by bola, dávno by sme o tom vedeli. Naopak, máme desiatky tisíc pozitívnych recenzií v 7 krajinách EÚ. Máme 99,50% odporúčaní. Máme desiatky-stovky tisíc pozitívnych recenzií u vôní na heureke, arukereso, TrustedShops v zahraničí, v eshopových hodnoteniach na aktuálne 7 e-shopoch, v komentároch na facebooku, atď... Tie negatívne prakticky ani nie sú, pretože naše vône sú jednotkou na trhu v kvalite. Chyba nie je v produkte, treba ju nájsť inde, to je fakt viac ako isté...

    Máme najsilnejšie vône na trhu, čo dokázali aj číselné merania. Číselné = jedným názorom nepopierateľné.

    Veľa našich zákazníkov musí dávkovanie dokonca znižovať na tretinu. Také silné sú naše vône. Čítajte napríklad recenzie tu alebo komentáre na facebooku a uvidíte sama, že niekde len robíte chybu.

    Problém je pravdepodobne v avivážami zanesenom filtri, nádobke na aviváž, starej zvyškovej tekutine na spodku zásuvky s nádobkou na aviváž a podobne...Produkt je ale jasný víťaz kvality na trhu parfémov na pranie. O tom niet pochýb. Viď recenzie, tie sú viac ako jasné. Každopádne ďakujeme, e-shop ste neodporučili, aj keď heureka sa vás tu nikde na intenzitu vôní nepýtala. Dali ste recenzie aj všade kde ste len mohli, čo vyvoláva trochu pochybný dojem o subjektivite hodnotenia... ale nevadí, ten pomer voči obrovskej mase pozitívnych recenzií je neuveriteľný, čo by ste si možno mali uvedomiť aj vy a prehodnotiť kde robíte chybu, že všetci tie intenzívne vône cítime bežne aj mesiac a viac a vy tvrdíte, že vôbec... To je až tak trochu záhada, čo myslíte?...

    S pozdravom,
    Giovani.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Slabucke

    Reakcia obchodu Giovani.sk

    Ďakujeme, zaradili ste sa týmto medzi 15 negatívnych recenzií na celej heureke oproti 2.579 pozitívnym... A tiež oproti desiatkam (resp. už stovkám) tisíc pozitívnych komentárov na facebooku, takže je asi jasné, že v produkte chyba nie je. O tom niet pochýb pri takomto až neuveriteľnom pomere.

    Naša značka má 99,50% odporúčaní zo stoviek tisíc objednávok v (aktuálne) 6 krajinách Európy (zajtra otvárame siedmu). Dôkaz? Nech sa páči:

    Slovensko: https://obchody.heureka.sk/giovani-sk/recenze/

    Česko: https://obchody.heureka.cz/giovani-cz/recenze/

    Maďarsko: https://www.arukereso.hu/stores/giovani-hu-s210813/#velemenyek-or10of0fr-1fm-1

    Nemecko: https://www.trustedshops.de/bewertung/info_X823EF453F4882F271B10A4F9E23763B6.html

    Rakúsko: https://www.trustedshops.at/bewertung/info_X71E1A65B6E3B1DF878DB0E133756675F.html

    + Rumunsko: recenzie v eshope Giovaniparfumuri.ro

    Náš produkt je číslom 1 na českej heureke a to každý jeden deň roka 2024 bez prestávky, takže píšeme o veľmi pravdepodobnom PRODUKTE ROKA 2024. Vy o ňom píšete, že "slabučké"... Asi teda viete už aj sám, že v produkte chyba nie je a treba ju hľadať jednoznačne inde... Skúste určite prečistiť spodný otvor nádobky na aviváž, vybrať celú zásuvku, otvoriť ju a až potom uvidíte to, čo ste doteraz nevideli a síce veľké množstvo starej zvyškovej tekutiny z množstva predtým používaných aviváží... Túto starú tekutinu je nutné vyliať, inak samozrejme znehodnocuje účinok miniatúrnych 5 ml koncentrovaného parfému na pranie. To zvykne problém stopercentne vyriešiť. Aj keď sa Vám zdá, že to nie je potrebné, skúste to urobiť a budete prekvapený z tej veľkej zmeny.

    Čo sa týka intenzity, veľa zákazníkov musí dávkovanie dokonca obmedziť trebárs na tretinu, pretože naše vône sú až také intenzívne. Sú najkoncentrovanejšie na trhu a to nielen slovenskom, ale celoeurópskom. K tomuto máme vykonané testy aj dôkladné merania.

    Ste teda 1 z 15 ľudí, ktorí nám dali z rôznych (aj veľmi pochybných a záškodníckych/konkurenčných cielených) dôvodov takúto recenziu. Oproti Vám je na slovenskej heureke 2579 zákazníkov s pozitívnou recenziou a tisíce ďalších s pozitívnym hodnotením bez slovného hodnotenia (ich hodnotenia sa nezobrazujú, keďže neuviedli slovné hodnotenie, ale sa započítavajú do percent odporúčaní, ktorých je viac ako 99). Asi teda niet čo dodať...

    S pozdravom,
    Giovani.sk

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nekomentujem ........

    Reakcia obchodu Giovani.sk

    Samozrejme, veď na to ani nemáte právo, neprevzali ste záväzne objednanú zásielku... Samozrejme nemáte právo komentovať. Táto "recenzia" je podvodná. Treba ju ignorovať a čítať reálne recenzie, ktorých je tu viac ako dosť. :)

    Ďakujeme za snahu, u nás už neobjednáte, pani... ani sa o to nesnažte...

    S pozdravom,
    Giovani.sk

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    • Najhoršie vône do prádla aké som kedy mala. Je to hnus, škoda, že som sa neriadila recenziami. Za mňa už jedine editované, tie sú top!

    Reakcia obchodu Giovani.sk

    Ďakujeme za príspevok, ale toto je naozaj okaté, už okatejšie ste to napísať nemohli :) Práveže podľa recenzií ste sa riadili, pretože tie hovoria veľmi jasne za Giovani®️. Je to tu dosť jasne vidieť a nielen tu, ale aj v desiatkach tisíc komentároch na facebooku, v recenziách v eshope aj inde :) Táto jedna Vaša “recenzia” tu extrémne vyčnieva medzi všetkými ostatnými, takže nekamuflujte a nepíšte tu ani takéto pokusy o reklamy na neúspešné značky. Heureka vám túto reklamu aj tak zmazala.

    Pani objednala rovno 3 naospevovanejšie vône v 500 ml verzii... O najviac ospevovaných vôňach píše, že je to hnus a že smrdia... Písať o najkrajších vôňach na trhu dennodenne ospevovanými tisíckami zákazníkov, že smrdia, je naozaj až smutne úbohé... My ako prakticky jediná značka parfémov na pranie sa nebojíme mať ani heureku, pretože sme jednotkou v kvalite na trhu. Heureky sa veľa značiek bojí, keďže tu si recenzie nemôžu svojvoľne mazať. :) Ani od cielených záškodníkov konkurencie... My heureku máme, keďže vďaka kvalite sa jej obávať nemusíme. :)

    O nás sa všeobecne vie, že máme top vône na trhu a je to vidieť aj v recenziách. Recenzií je dostatok a každý, kto si ich číta, si názor urobí hneď. :) Nepomôže vám písať, že “mala som sa riadiť recenziami”. Veď ľudia nie sú hlúpi a tie recenzie predsa vidia a vedia aké sú, zbytočne kamuflujete :) je to naozaj amatérske a v spojení s tým pokusom o reklamu na konkrétnu značku aj príliš okaté.

    Naša značka vyhráva prakticky všetky porovnania zákazníkov s inými značkami. A tých porovnaní máme tisíce, čiže tieto nekalé snahy sú naozaj zbytočné...

    A ešte pridávame, že táto osoba objednala schválne produkt v 500 ml, ktorý má len samé pozitívne hodnotenia v hodnoteniach produktu na heureke. Odporúčalo ho tam rovných 100% ľudí, keďže ide jednoznačne o top vôňu a k tomuto produktu dala túto "recenziu" s rovnakým textom ako tu v recenzii obchodu.

    S pozdravom,
    Giovani.sk

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • Vonia len keď sa otvorí a bielizeň len veľmi slabo

    Reakcia obchodu Giovani.sk

    Ďakujeme za snahu, ale tu nejde o chybu produktu, ale o iný problém. :) To je z ostatných recenzií viac ako jasné. :)
    Veľa zákazníkov musí dávkovanie dokonca obmedziť trebárs na tretinu, pretože naše vône sú až také intenzívne. V produkte by sme teda nehľadali problém s intenzitou. Skôr by sme ho hľadali inde. Skúste určite prečistiť spodný otvor nádobky na aviváž. To zvykne problém stopercentne vyriešiť. :) Aj keď sa Vám zdá, že to nie je potrebné, skúste to urobiť a budete prekvapená z tej veľkej zmeny. :)

    PRAKTICKY VŚETKY OSTATNÉ RECENZIE HOVORIA ZA VŠETKO :)))

    S pozdravom,
    Giovani.sk

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Keď napíšete svoju skúsenosť s produktom a obchodu sa nepáči vaše vyjadrenie sa, očakávajte mail v ktorom okrem iného vás informujú o TRVALOM blokovaní na ich stránke . Mrzí ma to.

    Reakcia obchodu Giovani.sk

    POZOR: Podvodná recenzia.

    Táto osoba sa snažila silou mocou robiť cielenú reklamu na nemenovanú veľmi malú a slabú "konkurenčnú" značku. S veľkou pravdepodobnosťou ide o podvodnú a nekalú konkurenčnú praktiku. Navyše sa pani snažila šíriť konšpiračnú teóriu, ktorá sa vo veľkom šíri internetom o tejto konkurenčnej značke a spájala ju s našou značkou, čo je pre nás a našu kvalitu a prácu naozaj neprijateľné očierňovanie. Táto pani u nás dostala blok na objednávky, za čím si aj stojíme. Neželáme si, aby ďalej u nás objednávala a využívala to, že my ako jedna z mála firiem v tomto odvetví máme aktivované aj recenzie na heureke, na to, aby šírila reklamu na nemenovanú malú "konkurenčnú" značku a na šírenie konšpiračných teórií.

    Odporúčame čítať ďalšie recenzie. Je ich tu veľa. Táto jedna príliš vyčnieva medzi tisíckami pozitívnych recenzií a teda je jasné, že nevypovedá o realite.

    S pozdravom,
    Giovani.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Vonia pekne, zatiaľ však neviem ako dlho vydrží na prádle.
    • Produkt prišiel vyliaty

    Reakcia obchodu Giovani.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme za recenziu. Sme radi, že ste s našimi produktmi spokojná.

    Neodporučením e-shopu ste sa ale asi preklikli, čo je naozaj škoda, keďže my máme naozaj veľmi vysoký level kvality produktov aj služieb a vďaka tomu máme aj na najserióznejšom portále na recenzie, čiže na heureke, až 99% odporúčaní.

    Čo sa týka jemného vyliatia tekutiny parfému počas prepravy, tak toto bolo predsa vyriešené k vašej spokojnosti. Nerozumieme preto úplne tejto recenzii. Zvolili ste si z dvoch ponúknutých možností riešenia vrátenie alikvotnej čiastky za vyliatu tekutinu. Toto sa občas pri doručovaní tisícok zásielok stane. Možno u 1 z 10.000 zásielok. Je to aj vecou náhody. Nemôžeme garantovať ako prepravca zaobchádza so zásielkami. Ďakujeme.

    S pozdravom,
    Giovani.sk

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • Čakala som niečo lepšie. Bodovanie? Z 10 len 4 Ja som spokojná s Blue Pasion

    Reakcia obchodu Giovani.sk

    Tak tejto recenzii trochu nerozumieme. Zásielka doručená do 24 hodín, spokojnosť s produktom, nerozumieme neodporučeniu, ktoré úplne zbytočne a neoprávnene ponižuje naše percentá odporúčaní... Asi chyba a prekliknutie.

    Naša značka je jasnou jednotkou v kvalite parfémov na pranie na trhu. Máme stovky tisíc spokojných zákazníkov vo viacerých krajinách. Väčšine zákazníkov sa páčia úplne všetky naše vône, takže nie iba jedna či 4, väčšinou skutočne všetky, za čo sme veľmi radi, pretože tak sme ich schválne vyvinuli a starostlivo vyberali, aby boli rôznorodé a vedel si teda vybrať každý.

    Giovani.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednávka mi nebola doručená z dôvodu preplnenia boxu,bola odoslaná na výdajne miesto,kde mali dovolenku, takže som si ju nemohla ani osobne vyzdvihnúť.Peniaze by mi mali byť vrátené, zatiaľ sa to nestalo a ak tovar chcem,tak si ho musím objednať ešte raz,ale už za vyššiu cenu, keďže akcia skončila.Katastrofa...

    Reakcia obchodu Giovani.sk

    Nepravdivá "recenzia"...

    Peniaze vám nemali byť prečo vrátené, keďže zásielka sa stále nevrátila... hneď ako sa vráti, tak vám tých 5 eur bude vrátených, ako sme vám už nie raz písali... Nie je vôbec nutné vybíjať si zlosť aj tu, ale ďakujeme teda, že takto oceňujete našu tvrdú prácu a že takto verejne popierate vlastný súhlas s podmienkami doručovania, s ktorými ste vopred jasne súhlasili...

    Objednávka nebola zrušená, toto je ďalšia nepravda v tejto "recenzii". Objednávka je stále aktívna, zásielka je stále v stave, kedy si ju viete prevziať. Prečo tak nerobíte, keď ste súhlasili s podmienkami Packety? Prečo si zásielku neprevezmete? Cez Vianoce má samozrejme každý dovolenku, to je snáď jasné... všetky pobočky Packety boli počas Vianoc zatvorené, kuriéri nepracovali a zásielku si bez problémov viete prevziať na pobočke Packety, ktorá je otvorená, keďže Vianoce už skončili, takže vôbec nerozumieme načo tu vlastne takto hanobíte našu prácu a ponižujete nám neoprávnene percentá odporúčaní našej práce a našej značky.

    Dôrazne sme upozorňovali počas vianočnej sezóny, že Packeta nestíha, že boxy má preplnené atď. Jasne ste súhlasili s týmito obchodnými podmienkami Packety:

    https://files.packeta.com/web/files/SK_Obchodne_podmienky_Medzi_Nami_01_09_2023.pdf

    6.2.4. Packeta je oprávnená jednostranne presmerovať Zásielku na adresu iného Z-POINTu alebo Z-BOXu v prípade, ak je Odosielateľom zvolený Z-POINT v čase doručovania Zásielky zatvorený (napr. z technických príčin, z dôvodu dovolenky) alebo nemá v čase doručovania Zásielky voľné kapacity na uloženie ďalších Zásielok (napr. v období od 1.októbra. do 31. januára). Náhradný Z-POINT/Z-BOX zvolí Packeta čo najbližšie k miestu pôvodného Z-POINTu v danej lokalite, zároveň však s ohľadom na obsadenosť okolitých Z-POINTov/Z-BOXov. Príjemca je o presmerovaní Zásielky na náhradný Z-POINT/Z-BOX informovaný e-mailom, SMS správou a prostredníctvom Aplikácie Packeta.

    6.3.6. Packeta je oprávnená jednostranne presmerovať Zásielku na adresu iného Z-BOXu alebo Z-POINTu v prípade, ak je Odosielateľom zvolený Z-BOX v čase doručovania Zásielky z objektívnych príčin neschopný vydať Príjemcovi Zásielku (napr. z technických príčin) alebo nemá v čase doručovania Zásielky voľné kapacity na uloženie ďalších Zásielok (napr. v období od 1. októbra do 31. januára). Náhradný ZBOX/Z-POINT zvolí Packeta čo najbližšie k miestu pôvodného Z-BOXu v danej lokalite, zároveň však s ohľadom na obsadenosť okolitých Z-BOXov/Z-POINTov. Príjemca je o presmerovaní Zásielky do náhradného Z-BOXu alebo na náhradný ZPOINT informovaný e-mailom, SMS správou a prostredníctvom Aplikácie Packeta. Príjemca má právo presmerovať Zásielku na adresu iného Z-POINTu v prípade, ak sa 16 Zásielku nepodarilo doručiť do Odosielateľom zvoleného Z-BOXu, vždy podľa informácie doručenej prostredníctvom e-mailu alebo Aplikácie Packeta.


    Taktiež posielame aj jasnú odpoveď od Packety: "Možnosť presmerovania zásielky na najbližšie nevyťažené výdajné miesto v prípade doručovania zásielky do Z-boxu máme zakotvenú v našich VOP ."

    Prečo teda teraz vyjadrujete tento "nesúhlas" s tým, s čím ste už raz jasne súhlasili? A navyše to mierite proti NÁM a našej práci a značke?! Považujeme túto "recenziu" za veľký podraz z vašej strany. Recenzia neoprávnene ponižuje našu dobrú prácu, ktorú sme počas víkendov pred Vianocami vynakladali dokonca aj v noci! A to len preto, aby boli všetky zásielky odoslané hneď v najbližší pracovný deň. A vy to hodnotíte ako katastrofu? My hodnotíme ako katastrofu to, čo ste tu napísali a tie nepravdy, ktoré ste tu popísali. Poprosím vám už u nás neobjednávať. Prípadnú novú objednávku vám pre váš prístup odmietneme vybaviť...

    Túto "recenziu" treba len ignorovať. Nemá žiadnu výpovednú hodnotu. Je tu obrovslé množstvo recenzií s reálnymi a pravdivými skúsenosťami s našimi službami a produktmi. :)

    S pozdravom,
    konateľ Giovani Essenze, s.r.o.