Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • cena
    • cena dopravy + zle doručovacie miesto
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • iný produkt mi bol doručený aký som objednal

    Reakcia obchodu Geomall.sk

    Dobrý deň, ospravedlňujeme sa. Ani my nie sme bezchybní. Stáva sa nám to naozaj zriedka, balenie textílií je veľmi podobné a skladník to prehliadol. Ponúkli sme výmenu tovaru alebo vrátenie rozdielu v cene. S úctou Martin Rameš

  • Neodporúča obchod

    100 %

    25 euro za dopravu to menej prevezem keby idem preto osobne

    Reakcia obchodu Geomall.sk

    Dobrý deň, vaša zásielka obsahovala 2-metrovú rolku, ktorá bola prepravovaná na vzdialenosť 180 km. Za prepravu účtujeme len toľko, koľko si účtuje dopravca. Na cenu nemáme žiadny vplyv. S pozdravom Martin Rameš

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • vyše mesiaca čakáme na tovar

    Reakcia obchodu Geomall.sk

    Dobrý den,
    omlouvám se za prodlevu při expedici zboží, ke které došlo kvůli potížím ve výrobě. Od kolegyně vím, že jste v kontaktu a objednávku spolu již řešíte. Věřím, že dále bude již vše v pořádku. Pokud by nastala jiná komplikace, neváhejte nám dát vědět. Záležitost budeme obratem řešit, aby objednávka zdárně dorazila až k Vám.
    S pozdravem
    Petr, GEOmall

    • Ani po týždni nemám doma geotextiliu

    Vyhovárať sa na to že platba neprišla načas je detinské, nakoľko máme účty v rovnakej banke na SK.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Kovový obrubník – Steel Border 14x100cm ani pri nejakom kove ani nelezal je to obycajny pozinkovany plech , klampiarske vyrobok som sklamany

    Reakcia obchodu Geomall.sk

    Dobrý deň, výrobok je na svojej produktovej stránke dostatočne popísaný vrátane jeho technických parametrov a fotografií. Pokiaľ aj tak nesplnil Vaše predstavy, máte 14 dní od objednávky možnosť tovar vrátiť. S pozdravom Martin Rameš

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Predražená doprava

    Nákup v hodnote viac ako 100 e chcel som dokupiť sietovinu a to mi prepocitali dovoz
    20 e napokon som sietovinu stornoval a to mohli zarobiť,myslim si že za tovar nad 100e sa v dnešnej dobe neplati . Ak priložite do kosika zvišia prepravu a napisu nadrozmerny tovar co balik sietoviny nepovažujem.inac preprava 9. e !!

    Reakcia obchodu Geomall.sk

    Dobrý deň, účtujeme si prepravné, ktoré si účtujú dopravcovia. Výšku sumy neovplyvňujeme. Ak majú ostatní predajcovia dopravu zadarmo, často ju skrývajú v cene tovaru. Pri dnešných rastúcich cenách sú náklady na dopravu do 10 % z celkovej ceny objednávky (vzhľadom na objednaný sortiment) primerané. S pozdravom Martin Rameš

    • Nie je mozne platit cez branu

    Reakcia obchodu Geomall.sk

    Dobrý deň, podľa ďalších objednávok v rovnakom čase platobná brána fungovala. Občas sa ale stane, že prevádzkovateľ brány nahlási výpadok niektorej z bánk (v uvedený čas to tak nebolo) alebo niektorým typom platobnej karty nemožno platiť na internete. To bohužiaľ neovplyvníme ... V každom prípade sme 2 dni (ako to robíme vždy) čakali na úhradu. Potom sme zákazníkovi volali, ponúkli ďalšie možnosti úhrady, ktoré neakceptoval a potom nás požiadal po telefóne o zrušenie objednávky. S pozdravom Martin Rameš

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • obchod reagoval na email, taktiež zavolal ak zistili že nevedia expedovať tovar :)
    • tovar, ktorý deklarujú na sklade v skutočnosti nie je k dispozícií
    • aplikácia (brána) platby ComGate Payments nereaguje, je nespoľahlivá, vy ako platca neviete či ste zaplatili, alebo nie. Osobne som čakal na pohyby s banky

    Reakcia obchodu Geomall.sk

    Dobrý deň, objednávky v našom systéme evidujeme nielen z e-shopu (napr. na veľké stavby sa neobjednáva cez e-shop, ale e-mailom) a hoci stavy skladu aktualizujeme na e-shope každých 5 minút, tak sa bohužiaľ vo chvíli vytvorenia objednávky zobrazovalo, že je tovar skladom, ale medzitým bol už vypredaný. Vieme, že to nie je dokonalé riešenie (a za to sa ospravedlňujeme), ale online synchronizácia by bola prevádzkovo drahšia a neradi by sme tieto náklady premietali do ceny výrobkov. Preto sme zvolili kompromis. S platobnou bránou nebýva bežne problém, ak áno, je dobré zavolať. S pozdravom Martin Rameš

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nemam do dnesneho dna fakturu ani po viacnasobnom urgovani

    Reakcia obchodu Geomall.sk

    Dobrý deň, faktúra je vždy priložená u zásielky s tovarom. Pokiaľ nebola (môže sa to stať), zasielame ju na žiadosť kupujúceho bezodkladne emailom. Bohužiaľ vo vašom prípade nevieme akým spôsobom ste zaslanie urgoval. Emailom? Telefonicky? S pozdravom Martin Rameš

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Už prešli dva týždne od objednávky a dodnes sa mi nikto neozval ani email neposlal čo je s mojou objednávkou.

    Reakcia obchodu Geomall.sk

    Dobrý deň, ospravedlňujeme sa. V tomto prípade ide o našu chybu. Už sme sa dohodli na ďalšom postupe. S pozdravom Martin Rameš

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Ziadne info

    Obchod sa mi vonec neozval. Informacia o dostupnosti bola skladom a po 10 dnoch ma obchod vobec nekontaktoval, nevolal a tovar mi nebol doruceny

    Reakcia obchodu Geomall.sk

    Dobrý deň, pri objednávke ste si vybral platbu zálohovou faktúrou. Tú sme Vám poslali do Vašej e-mailovej schránky (správa bola doručená, nevrátila sa nám). Potom čo nebola zálohová faktúra do týždňa uhradená, kontaktovala Vás kolegyňa s otázkou či máte o objednaný tovar stále záujem alebo nie, popr. či chcete zmeniť formu úhrady na dobierku alebo napríklad aj objednávku stornovať. Bohužiaľ do tejto chvíle stále nevieme, ako ste sa rozhodol. S pozdravom Martin Rameš

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Prehľadný výber produktov
    • Informovanie obchodu o stave objednávky
    • Poplatok za dobierku
    • Drahá a neseriózna doprava

    Celý dojem z nákupu kazí drahá a neseriózna doprava... Nikdy viac!!!

    Reakcia obchodu Geomall.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za recenziu, hoci negatívnu. Cenu dopravy a poplatky za služby s ňou spojené bohužiaľ neovplyvníme, tie určuje daný prepravca. Rovnako neovplyvníme kvalitu prepravy. Ak to povaha tovaru umožňuje, ponúkame výber z viacerých prepravcov.
    S pozdravom Martin Rameš

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar bol dodany rychlo, super .
    tragédiou ale bola sirka siete. pisete ze 4 metre, napiste 2 metre a bude to v poriadku, este aj trosku zvysi . Musel som to natiahnut na konstrukciu na dva krat a nadaval som ako dlazdic. Ked si nieco objednam, zaplatim to ,tak by som cakal aj tovar , ktory som si objednal. takze ked budem chciet sirku 8 metrov, asi si musim u vas objednat 16 metrov ?

    Reakcia obchodu Geomall.sk

    Dobrý deň p. Dolák,
    ospravedlňujem sa za nepríjemnosť. Pokiaľ je na obale výrobku od výrobcu napísané, že má 4 metre, tak my už originálne balenie preto, aby sme skontrolovali rozmer nerozbaľujeme (to robíme len prvý krát, keď výrobok zavádzame do našej ponuky). V každom prípade sa s Vami spojíme a vyriešime problém ako reklamáciu a spojíme sa s výrobcom, aby sa tejto chyby nabudúce vyvaroval.
    S pozdravom Martin Rameš

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • operatívnosť
    • nemožnosť osobne tovar preskúšať

    Obchod je v pohode.
    Plastové obrubníky po spojení sa ako celok prehnú!
    Nedržia rovnú líniu!

    Reakcia obchodu Geomall.sk

    Dobrý deň Vojtechu,
    Vami objednané neviditeľné obrubníky sa v zemine kotví kolíky pomocou ktorých buď zaistíte rovnú líniu alebo vytvárate vnútorné či vonkajšie oblúky. Kontaktujem Vás e-mailom alebo Vám zavolám.
    S pozdravom Martin Rameš

  • Objednal som si v obchode Mulčovaciu netkanú textíliu – Agrotex N 50g 3,2x50 m ktorú som použil pod jahody.cca po siedmych mesiacoch textília začala prerastať trávou a trhá sa ako papier (nemôžem na ňu ani poriadne stupiť aby som sa stále pozeral kde sa zase roztrhne). Textíliu ktorú som mal pred tým z iného obchodu má už tri roky a ešte aj po troch rokoch je stále pevnejšia ako textília agrotex!!!

    Reakcia obchodu Geomall.sk

    Dobrý deň Peter,
    zakladáme si na tom, že dodávame len kvalitný tovar a preto sa ospravedlňujem, ak mal výrobok kvalitu ktorú popisujete. Doteraz si na jeho kvalitu nikto nesťažoval, aj ja ho mám na vlastnej záhrade a funguje podľa očakávaní. Kontaktujem Vás cez mobil a mail a verím, že sa dohodneme na uspokojivom riešení Vašej sťažnosti.
    S pozdravom Martin Rameš