Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Tovar prisiel do BA v kratkom čase.
- S vasim obchodom som nekomunikovala.
- S tovarom som velmi spokojna, presne ako som chcela a v dobrej kvalite.
- Nevyhoda - musela som si vyzdvihnut tovar sama, chcela som na dobierku domov. Listok z posty som si nasla v schranke, mi nezvonili.
Moja skusenost s obchodim je pozitivna, az na pripomienku, ktoru som uviedla.
ĎAKUJEM.Reakcia obchodu Gentleman Store
Dobrý deň,
ďakujeme za vašu recenziu. Chápeme, že hodnotíte nákup ako celok - od objednania až po vyskúšanie samotných produktov. Teda aj vrátane dopravy, ktorú však zabezpečovala vo vašom prípade evidentne vami vybraná Slovenská pošta. Sme však radi, že náš e-shop hodnotíte pozitívne. V budúcnosti, a to dúfame, že nám zostanete verná, odporúčame využitie služieb prepravnej spoločnosti SPS alebo Packeta s vidinou lepšej skúsenosti aj so samotnou dopravou balíka.
Pekný deň praje, Miro z GS -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- Siroka ponuka produktov.
Neuveritelne zlozity procea vratenia. Pred 8mimi dnami zalozeny "case" a od vtedy zoadna reakcia.
Reakcia obchodu Gentleman Store
Dobrý deň,
veľmi nás mrzí vaše hodnotenie a zmienený zložitý proces vrátenia tovaru. Ste prvým zákazníkom ktorý nás na to upozornil. Veľmi radi by sme to preverili a urýchlene zjednali nápravu. Napíšte nám prosím číslo vašej objednávky alebo číslo casu na info@gentlemanstore.sk
Takto všeobecne je veľmi ťažké zistiť kde nastala chyba a či nám bol tovar skutočne doručený prepravnou spoločnosťou. Vrátenie peňazí za tovar by malo trvať 1 týždeň, len v ojedinelých prípadoch 2 týždne.
Každopádne vás ešte raz prosím o zaslanie čísla casu alebo objednávky na info@gentlemanstore.sk a spolu to určite vyriešime.
S prianím pekného dňa, Miro z GS -
Neodporúča obchod
- Vekosti oblecenia nesedia, su prilis male pre gentlemana.
Nevyhodou je, ze si nemozem vyskusat velkost oblecenia. Hoci bolo oznacene ako XL, SKôR TO BOLO "EXTRA SLIM", AKO "REGULAR FIT". GENTLEMANI NENOSIA TESNE OBLECENIE - MOZNO TI PORTUGALSKI FLANELARI MAJU INE VELKOSTI, ALEBO SI TO POLIETLI TIE VELKOSTI. MNE CHYBALO 14 CENTIMETROV CEZ HRUDNIK!
Reakcia obchodu Gentleman Store
Milý Štefan,
ďakujeme Vám za spätnú väzbu, aj napriek tomu, že je negatívna. K Vášmu komentáru by som rád dodal, že pri každom produkte z radu oblečenia je uvedená tabuľka veľkostí, kde je presne v centimetroch vyjadrená každá jedna veľkosť. Je tam uvedený napríklad obvod pása, dĺžka rukáva, obvod hrudníka atď., pretože samotné označenie "XS" - "XL" je veľmi orientačné. Prezreli ste si túto tabuľku pred vašim nákupom, prosím?
Každopádne veríme, že ste tovar vrátili a vybrali si niečo iné, respektíve sme Vám peniaze vrátili a všetko prebehlo bez problémov :) Ešte raz Vám ďakujeme za komentár a dúfame, že nám v budúcnosti dáte ešte šancu zmeniť Váš názor na náš obchod.
Prajem pekný deň! S pozdravom, Miro z GS -
Neodporúča obchod
- Majiteľ vypisuje ďakovné listy a e-maily ale na žiadosť i vysvetlenie ani nereaguje. Typicky mazer dnešnej doby. Záplat mi s vypadni
Nikdy viac neobchodujem
-
Neodporúča obchod
EdT Farina , ktoru som si objednal, sa mi po 2 razy vyliala do kufra, viac, nez polovica, pri com boli viaceri svedkovia.
Dovodom je zle tesniaci uzaver tejto toaletnej vody.
Ponukanu kompenzaciu vo vyske 4 eura nevyuzijem a upriamim sa opat na overenych vyrobcov. -
Neodporúča obchod
Produkt OK, prepravna spolocnost ciste zufalstvo. Odpoved na otazku: "Tak kedy asi budete na adrese" bola "to ja neviem, medzi 11:00 a 14:00". Pokial je vacsina vasich klientov spomedzi dochodcov alebo mamicien na materskej, well OK; Slovenska / Ceska posta na dobierku by bola o 3 triedy lepsia...
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
Bol mi doručený úplne iný tovar. Pri snahe o komunikáciu telefonicky ani e-mailom žiadna odozva. Tovar bol riadne zaplatený.
-
Neodporúča obchod
- Tovar nebol doručený. Na tovar sa čakalo vyše dvoch týždňoch