Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Odporúča obchod
Super komunikácia,rychle dodanie
-
Odporúča obchod
- Dobrá komunikácia, dobrá stránka
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- vyhodne ceny
- velmi rychla doprava
- ochota pri uprave objednavky
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- rychla komunikacia a dorucenie
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 2 týždne
- Výborná komunikácia.
- Rýchle odpovede na otázky.
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
- Promtne nadkladnenie do skladu. Datum ukazoval nieco ine. Po par dnoch sa skratil o viC ako 10 dni. Krasa obojstranna komunikacia dodavatel- sklad. Zvlast pre zakaznika vrlka vyhoda. Nemusi riesit dilemu.
-
Odporúča obchod
rýchla odozva na mail,takisto objednávka bola rýchlo vybavená.Tovar Spokojnosť s obchodom a aj s výrobkom.
-
Odporúča obchod
- Všetko prebehlo v poriadku
dobrá komunikácia s obchodom, od objednávky, cez sledovanie zásielky, až po doručenie
-
Odporúča obchod
* ochotný personál
* dobrá komunikácia
* rýchle vybavenie objednávky
* tovar vždy doručený bez poškodenia
* reklamácie vybavené bez problémov -
Odporúča obchod
Rýchle dodanie. V balíku boli vsetky možné návody, ale ani jeden v slovenčine alebo češtine.
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
Zabudli mi niečo dodať, ale reklamoval som to a hneď to doposlali
-
Odporúča obchod
- super obchod
-
Odporúča obchod
- Rychle dodanie
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
rýchlosť doručenia
-
Odporúča obchod
- Kvalitný produkt, rýchle dodanie
-
Odporúča obchod
Veľmi rýchle reakcie a super rýche dodanie, veľká spokojnosť po všetkých stránkach.
-
Odporúča obchod
- Rýchla dodávka
- Tovar donesený až k dverám
-
Odporúča obchod
- Spokojnosť s včasnosťou dodávky
-
Neodporúča obchod
cakam na ojednavku ako debil uz druhy tyzden
Reakcia obchodu Gavri.cz
Vážený zákazníku,
vaše zboží objednané v sobotu 24. 8. bylo ihned v pondělí 26.8. předáno vámi vybranému dopravci, nicméně ten se v poslední době potýká s logistickými problémy a vaše zásilka se tak zdržela na překladišti aniž bychom o tom byli informováni my nebo vy. Teprve na základě vaší informace jsme se o tomto problému dozvěděli a začali naléhat na dopravce s tím, aby byla vaše objednávka co nejdříve doručena.
Omlouváme se tedy za dopravce za vzniklé potíže a už nyní hledáme další vhodné alternativy přepravy, aby zásilky byly včas a v pořádku doručeny.
S pozdravem
Tým Gavri -
Odporúča obchod
- v pohode a k spokojnosti